لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک / 0 تا 100 واردات لوازم خانگی

ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک

فهرست مطالب

از دیرباز تجارت پر سود تاجران همواره از طریق واردات لوازم خانگی بوده است. واردات این لوازم از کشورهای گوناگون خصوصا چین سال‌های بسیار طولانی در حال انجام می‌باشد. شرکت‌های مختلفی در دنیا ایجاد شده‌اند تا تولید کننده لوازم خانگی در کیفیت‌های متفاوت و پاسخگوی هر نوع سلیقه و نیاز مردم در سراسر جهان باشد. طبق تحقیقات اخیر بیشترین میزان تامین لوازم خانگی از کشور چین، مربوط به یخچال، لباس‌شویی و واردات و ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک بوده است.

شما می‌توانید از طریق آشنایی با قوانین خرید و فروش در چین یا هر کشور دیگری که مد نظرتان است، به واردات لوازم خانگی بپردازید و سود خوبی کسب کنید. در این مطلب ققنوس ترخیص همراه شماست تا با نحوه انجام این واردات و کشورهای مبدا خرید این لوازم آشنا شوید.

آیا واردات ماشین ظرفشویی به ایران سود آور است؟

چنانچه قصد واردات لوازم خانگی به ایران را دارید، گزینه‌های متفاوتی در این مورد وجود دارد تا کسب سود کنید. یکی از این گزینه‌ها واردات و ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک می‌باشد که می‌تواند این روزها برایتان بسیار سودآور باشد. در حقیقت اگر واردکننده با بررسی قیمت ماشین ظرفشویی در کشورهای مختلف و همچنین مقایسه قیمت برندهای مختلف و میزان تقاضای آنها در بازار داخلی، می‌تواند بهتر تصمیم بگیرد. پس از تعیین اینکه چه نوع و مارکی وارد کند، از طریق واردات این کالا و فروش آن در بازار سود کلانی به دست خواهد آورد.

باید به این نکته هم بسیار توجه کنید که بعد از واردات لوازم خانگی و ترخیص آنها در گمرکات ایران باید برچسب‌های لازم وارداتی را بر روی این لوازم خود حک نمایید تا بدون هیچ دردسری بتوانید این کالاها را در بازار به فروش برسانید. پیشنهاد می‌کنیم خرید لوازم خانگی از چین را هم فراموش نکنید، زیرا خرید هر کالایی از چین همیشه یک گزینه پرسود برای مصرف‌کنندگان بوده است. زیرا می‌توان با پرداخت هزینه کمتر نسبت به سایر کشورها، محصول باکیفیتی از چین خرید و ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک را انجام داد.

واردات لوازم خانگی
واردات لوازم خانگی

بهترین کشور جهت واردات ماشین ظرفشویی به ایران کدام است؟

همانطور که همه می‌دانید رابطه تجاری چین با بسیاری از کشورها مخصوصا کشور ما امروزه بسیار عالی است. طوری که بازرگانان می‌توانند انواع محصولات متفاوت را در اندازه و مقادیر زیاد از چین خرید و وارد کشور کنند. واردات لوازم خانگی یکی از گزینه‌های تجار است که همواره در حال واردات و کسب سود از آن می‌باشند.

طبق آمارهای منتشر شده در سال ۱۳۹۹، تقریبا ۱۰ میلیارد دلار حجم واردات انواع کالاها به کشور ایران از چین انجام شده و این محصولات در ۷۰ گمرک کشور پخش و ترخیص شده‌اند.

پیشنهاد ما برای واردات و ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک کشور چین است؛ علت این امر قیمت بسیار ارزان تولیدکننده چینی است که برای لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی ارائه می‌دهند. در نتیجه شما با واردات آن به کشور قادر خواهید بود کسب و کار خود را رونق دهید. خرید و ترخیص لوازم خانگی از چین را حتما با همکاری ققنوس ترخیص تجربه کنید تا تجارتی راحت و بدون دردسر داشته باشید.

راهنمای واردات ماشین ظرف‌شویی به ایران

واردات لوازم خانگی نیز نیازمند انجام مراحل اداری و بازرسی‌های لازم می‌باشد. مراحل واردات ماشین ظرفشویی هم شامل موارد زیر است:

تهیه اسناد و مدارک لازم

می‌دانید که واردات هر نوع کالایی در مرحله اول نیاز به اسناد و مدارکی چون کارت بازرگانی و … دارد که باید از نهادهای مربوطه دولتی دریافت کنید. در مورد واردات و ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک هم اگر این مدارک را تهیه نکنید، اجازه واردات و ترخیص به شما داده نخواهد شد.

منبع‌یابی و تهیه ماشین ظرفشویی

لازم است شما یک منبع معتبر جهت تامین و خرید ماشین ظرفشویی مورد نظرتان پیدا کنید. در این مورد بهتر است حتما یک شرکت خارجی جهت خرید عمده ظرفشویی انتخاب کنید و با آنها در ارتباط باشید تا معامله‌تان نهایی گردد.

برآورد هزینه‌ها

هزینه‌های واردات لوازم خانگی نیز شامل حمل‌و‌نقل و سایر موارد بر اساس نوع کشور واردکننده به ایران، زمان تحویل و روش حمل و نقل (زمینی، هوایی، دریایی) متفاوت است. تعرفه گمرکی ماشین ظرفشویی نیز در هزینه نهای اثر می‌گذارد. امروزه با توجه به محدودیت‌هایی هم که برای واراد کردن لوازم خانگی تعیین شده، توصیه می‌کنیم حتما با کمک شرکت‌های تجاری به واردات و ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک اقدام کنید تا گرفتار هزینه اضافی نشوید.

پرداخت هزینه‌ها

در این مرحله خریدار واردات لوازم خانوادگی باید هزینه خرید عمده ماشین ظرفشویی خود را به حساب شخص فروشنده در کشور مبدا پرداخت نماید. جهت پرداخت‌های ارزی در واردات کالا حتما لازم است کارت بازرگانی داشته باشید.

ترخیص کالا

در این رابطه می‌توانید از شرکت معتبر ققنوس ترخیص کمک بگیرید؛ ترخیص‌کاران باتجربه ما واردات و ترخیص ماشین ظرفشویی شما را در اسرع وقت و با کمترین هزینه ممکن انجام می‌دهند. ترخیص کالا از گمرک نیازمند دریافت برگه ترخیص است. همچنین اصلی‌ترین مراحل ترخیص هم ارائه اصل و کپی کلیه مدارک به اداره گمرک و سپس اخذ مجوزهای لازم می‌باشد.

راهنمای ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک

با توجه به اینکه اخیرا واردات لوازم خانگی محدودیت‌هایی دارد، شما می‌توانید از دو راه برای ورود و ترخیص آنها اقدام کنید.

راه اول: واردات و ترخیص از طریق بازارچه مرزی

چنانچه اندازه و تعداد کالای خرید شده شما کم و حجم آن زیاد چشمگیر نباشد، می‌توانید از طریق بازارچه مرزی جهت وارد کردن این لوازم خانگی استفاده کنید.

راه دوم: واردات و ترخیص به شکل تکه تکه و مونتاژ

اگر شما می‌خواهید واردات و ترخیص ماشین ظرفشویی را به صورت گسترده و در تعداد زیاد انجام دهید، بهتر است کالاها را به صورت تکه تکه وارد و مونتاژ کنید. البته باید در زمان مونتاژ 30 درصد قطعات ایرانی به کار ببرید. پس از مونتاژ و استفاده از قطعات ایرانی، به راحتی می‌توان آن را وارد و ترخیص نمود و در بازار عرضه کرد.

در هر حال هرگاه فرایند خرید شما به اتمام رسید و بار از کشور خارجی به ایران حمل شد، برای ورود قانونی لوازم خانگی به کشور، باید تشریفات ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک انجام شود. پروسه ترخیص واردات لوازم خانگی با ثبت اظهارنامه در سامانه شروع و با خروج کالا از گمرک پایان می‌یابد. ارائه خدمات ترخیص کالا از گمرک فعالیت ویژه شرکت ققنوس ترخیص است و شما می‌توانید فرایند ترخیص کالای خود را به تیم مجرب ما بسپارید و از خروج به موقع کالاهایتان از گمرک مطمئن شوید. مهمترین مراحل ترخیص کالا که باید انجام شوند را در زیر برایتان می‌آوریم:

  • ورود و ثبت اطلاعات کالا در سامانه جامع امور گمرکی
  • بررسی اسناد و اطلاعات ثبت شده به وسیله کارشناس مربوطه
  • ارزیابی جزئیات کالا به وسیله ارزیاب گمرک
  • اخذ شماره کوتاژ
  • مراجعه به واحد صندوق و پرداخت کردن حقوق و عوارض گمرکی
  • تکمیل پرداخت و صدور پروانه سبز گمرکی
  • درب خروج گمرک و ترخیص
ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک
ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک

لیست تعرفه و هزینه های واردات ماشین ظرفشویی 

ماشین لباسشویی انواع مختلفی دارد که هر کدام هنگام ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک، تعرفه گمرکی خاص خود را دارند. تنوع واردات لوازم خانگی و ترخیص ماشین لباسشویی از گمرک موجب تنوع در کد تعرفه گمرکی و در نهایت هزینه‌های متفاوت است. اما بطور کلی طبق تجربه‌ ققنوس ترخیص در واردات و ترخیص ماشین لباسشویی، هزینه این واردات موارد زیر را شامل می‌شود:

هزینه منبع‌یابی و بستن قرارداد، ثبت سفارش و دریافت مجوزات، حواله به فروشنده، هزینه حمل‌ونقل، حقوق ورودی بر اساس ارزش CIF کالا ، 9 درصد ارزش افزوده، 4 درصد مالیات علی‌الحساب، هزینه دریافت ترخیصیه، هزینه دموراژ و انبارداری، هزینه‌های مربوط به ترخیص کالا، کارمزد کارت بازرگانی.

این هزینه‌ها برآورد کلی شده‌اند و شما برای کسب اطلاع از جزئیات و میزان دقیق هزینه‌های واردات ماشین لباسشویی می‌توانید با کارشناسان ما در ققنوس ترخیص در ارتباط باشید.

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک

افرادی که علاقه مند به تجارت در زمینه واردات لوازم خانگی هستند، حتما می‌دانند که واردات این کالاها هم نیاز به کسب مجوز از سازمان‌های مربوطه است. رعایت برخی قوانین و مقررات نیز به دنبال آن ضروریست تا وارداتی بدون ممنوعیت و مشکل را تجربه کنید. در صورتی که تمام مراحل ترخیص کالا و اخذ مجوزات را گام به گام پیش روید، هیچ نگرانی و دغدغه‌ای در حین ترخیص و ورود کالا به بازار فروش نخواهید داشت.

اگر مایل باشید همکاران ترخیص کار ما در ققنوس ترخیص می‌توانند به شما اطلاع لازم در مورد مجوزهای لازم را بدهند و حتی دریافت آنها را برایتان انجام دهند. مجوزهایی که ترخیص‌کار با کارت بازرگانی به نمایندگی از شما می‌تواند دریافت کند موارد زیر هستند:

مجوز فنی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مصارف انسانی، مجوز ارزی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجوز ارزی از دفتر صنایع معدنی جهت تخصیص ارز برای واردات لوازم خانگی. همچنین جهت ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک باید استانداردهای خاصی مانند استانداردهای زیست محیطی، بهداشتی، کیفی و مصرف انرژی هم ضروریست.

تعرفه ی گمرکی ماشین ظرف‌شویی در ایران

اگر شما هم قصد واردات لوازم برقی خانگی به کشور را دارید، بهتر است با آگاهی قبلی از تعرفه این لوازم اقدام به این کار کنید. چون هزینه نهایی واردات شما به این تعرفه‌ها بستگی دارد. این نکته را هم به یاد داشته باشید که میزان تعرفه بر اساس برند و کشور مبدا که تولیدکننده این محصولات است و شما  از آن کشور واردات انجام می‌دهید، متفاوت است. تعرفه گمرکی انواع ظرفشویی جهت ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک ۸۴۲۲۱۱۰۰ می‌باشد. کد تعرفه گمرکی قرص‌های ماشین ظرفشویی در ردیف 34022021 قرار دارد.

تجار عزیز برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیق و بیشتری در مورد تعرفه واردات انواع ماشین ظرفشویی کسب کنید، با همکاران ما در ققنوس ترخیص تماس بگیرید تا بروزترین تعرفه‌ها را به شما بگویند. همچنین جهت آگاهی از تعرفه واردات لوازم خانگی می‌توانید به وبسایت رسمی سازمان گمرک مراجعه و تعرفه‌های اختصاص یافته در سال 1401 را به دست آورید.

مدت زمان ترخیص ماشین ظرف‌شویی از گمرک

بر حسب آیین نامه‌های متفاوت گمرکی کالاهای وارداتی بایستی در یک در طی یک زمان معین شده از گمرک ترخیص شوند. البته لازم است بدانید که مدت زمان ترخیص کالا از گمرک به عوامل متعددی بستگی دارد که توجه به این عوامل می‌تواند مدت زمان ترخیص کالا را کاهش دهد. برخی از این عوامل ضروری و مهم عبارت است از:

اخذ کلیه مجوزات

جهت ترخیص ماشین ظرفشویی از مبدأ به مقصد مجوزهای مختلفی نیاز می‌باشد. جهت اینکه مدت زمان ترخیص کالا کاهش یابد بایستی در ابتدای کار بررسی نمایید تا متوجه شوید که جهت واردات کالا خود چه مجوزاتی لازم است تا با دریافت آنها سرعت ترخیص کالا افزایش دهید. همچنین بایستی به این نکته توجه داشته باشید که در صورتی که بار به گمرک مقصد وارد شده باشد اما هنوز مجوزات لازم را دریافت نکرده باشید، این امر موجب افزایش مدت زمان ترخیص کالا خواهد شد.

نوع کالا

از دیگر عوامل تأثیرگذار بر مدت زمان ترخیص کالا، نوع کالا می‌باشد. ترخیص بعضی از کالاها به مدت زمان بیشتری نیاز دارد، چرا که سخت‌گیری‌های بیشتری جهت واردات آنها انجام می‌شود.

تعداد کالا

تعداد کالا نیز یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند موجب کاهش یا افزایش مدت زمان ترخیص گردد. به طور کلی می‌توان گفت هرچه تعداد محموله افزایش یابد مدت زمان ترخیص نیز افزایش خواهد یافت.

مدارک لازم جهت ترخیص ماشین ظرف‌شویی

جهت واردات و ترخیص ماشین ظرف‌شویی از گمرک نیز مانند دیگر کالاها شما نیازمند اخذ یکسری مدارک و اسناد می‌باشید. لازم است بدانید که شما به عنوان تاجر و فعال در زمینه تجارت و بازرگانی باید به طور کامل با مدارک لازم جهت واردات و ترخیص ماشین ظرف‌شویی از گمرک آشنایی کامل داشته باشید، چرا که در صورت عدم آگاهی از مدارک ضروری در نهایت متحمل خسارت‌های زیادی خواهید شد.

همچنین این امر موجب خواهد شد تا انجام عملیات واردات و ترخیص مدت زمان بیشتری به درازا بکشد. از این رو با توجه به اهمیت این موضوع در این بخش از مقاله به مهم‌ترین مدارک مربوط جهت ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک می‌پردازیم. این مدارک عبارت است از:

  • اسناد مربوط به پرداخت هزینه شرکت‌های حمل و نقل
  • اسناد مربوط به بیمه نامه کالا
  • مدارک مربوط به بارنامه کالا
  • مدارک مربوط به حق العملکار گمرک
  • اسناد مربوط به فاکتور و سیاهه خرید کالا اسناد مربوط به تأمین ارز

مزایای واردات و ترخیص ماشین ظرف‌شویی با ققنوس ترخیص

انجام واردات و ترخیص ماشین ظرف‌شویی برای تاجران و بازرگانان فعال در زمینه واردات همواره سود بسیار زیادی را به همراه دارد. در صورتی که واردات از کشورهای همسایه و کشورهایی مانند دبی، ترکیه، آلمان و دیگر کشورهای همسایه صورت بگیرد مسلماً فواید زیادی را به همراه خواهد داشت که از جمله مهم‌ترین مزایای واردات ماشین ظرفشویی از گمرک برای ایرانیان به شرح زیر می‌باشد.

سود بالا

همانطور که گفته شد واردات ماشین ظرف‌شویی از گمرک می‌تواند سود بالایی را برای افراد به همراه داشته باشد. از این رو تاجران و فعالان بسیار زیادی به انجام واردات و ترخیص ماشین ظرف‌شویی از گمرک روی آورده‌اند. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که اگر بتوانید کلیه مراحل واردات و ترخیص را با کمک یک فرد ماهر همانند ترخیص‌کاران گمرک شرکت‌های معتبر مانند شرکت ققنوس ترخیص به انجام برسانید در نهایت سود بسیار زیادی را عاید خواهید شد.

انجام واردات در کمترین زمان ممکن

سپردن امورات و تشریفات گمرکی به کارشناسان مجرب و زبده ما در شرکت ققنوس ترخیص موجب انجام واردات و صادرات در کمترین زمان ممکن خواهد شد. چرا که کارشناسان شرکت ققنوس ترخیص به طور کامل با کلیه مراحل و تشریفات گمرکی آشنایی دارند. از این رو با انجام واردات و سپردن پروسه گمرکی به کارشناسان و ترخیص‌کاران شرکت ققنوس ترخیص در نهایت می‌توانید سود بالایی را به دست بیاورید.

انواع ماشین ظرف‌شویی وارداتی به کشور

واردات کالا به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم توسعه تجاری هر کشوری در نظر گرفته می‌شود. امروزه با توجه به پیشرفت بین‌الملل قسمت بسیار عظیمی از کالاهای بازار وارداتی می‌باشند. ماشین ظرفشویی به عنوان یکی از کالاهایی در نظر گرفته می‌شود که از کشورهایی مانند چین، آلمان و ترکیه به کشور وارد می‌شود. همچنین ایران به عنوان یکی از صادر کننده‌های مهم انواع ماشین ظرفشویی به کشورهایی مانند افغانستان، عراق، جمهوری کره و… می‌باشد. از این رو تاجرانی که علاقه‌مند به حوزه تجارت می‌باشند در قدم اول بایستی اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنند. همچنین بعضی از انواع ماشین ظرفشویی‌های وارداتی عبارت است از:

  • ماشین ظرفشویی توکار
  • ماشین ظرفشویی رومیزی
  • ماشین ظرفشویی ایستاده
  • ماشین ظرفشویی بی‌صدا
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • ماشین ظرفشویی ال جی
  • ماشین ظرفشویی بوش
  • ماشین ظرفشویی دوو و…

چرا برای واردات و ترخیص ماشین ظرف‌شویی از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

به دنبال افزایش تقاضای بازرگانان جهت واردات و ترخیص لوازم خانگی، شرکت‌های بازرگانی معتبری مانند ققنوس ترخیص به ارائه خدمات در زمینه ترخیص این کالاها می‌پردازند. ما ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک را برای شما به راحتی با آگاهی کامل به مدارک لازم و مراحل ترخیص انجام می‌دهیم. خدمات ما در زمینه ترخیص لوازم خانگی شامل موارد زیر است:

ارائه راهنمایی‌های لازم در مورد معافیت گمرکی لوازم خانگی، کمک به تصمیم‌گیری بهتر در انتخاب بهترین کشور تولیدکننده جهت انجام معامله و خرید ماشین ظرفشویی، شناخت بروزترین قوانین وضع شده در مور ترخیص کالا، اخذ مجوزهای لازم برای ترخیص و واردات لوازم خانگی توسط ترخیص‌کاران مجرب در حداقل زمان، ترخیص از انبار گمرک در اسرع وقت و کمترین هزینه ممکن. سرعت عمل در ترخیص لوازم خانگی بسیار مهم است؛ زیرا در این صورت کالای شما سریع وارد بازار شده و به فروش می‌رسد.

جمع‌بندی

رمز واردات ارزان و پرسود در خرید عمده و واردات لوازم خانگی طبق نیاز بازار می‌باشد. شما باید ابتدا نیاز بازار را در مورد لوازم خانگی خاصی که قصد وارداتش را دارید، بررسی کنید. سپس ببینید چه روشی برای خرید کالایتان مناسب است؛ حضوری یا اینترنتی؟ کدام روش حمل به صرفه‌تر است؟ در کنار همه این سوالات باید در مورد ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک هم تصمیم بگیرید.

ترخیص کالا به طی مراحل تخصصی و پیچیده‌ای نیاز دارد و توصیه ما و بهترین کار انتخاب ترخیص‌کار حرفه‌ای است. ققنوس ترخیص با ارائه بهترین و بروزترین خدمات ترخیص کالا همراه شماست تا بدون معطلی و صرف هزینه اضافی کالایتان ترخیص و وارد بازار شود.

چه کشورهایی به عنوان مهمترین مقاصد وارداتی انواع ماشین ظرفشویی به ایران در نظر گرفته می‌شود؟

کشورهایی مانند چین امارات و دیگر کشورهای عربی به عنوان کشورهای تراز اول جهت واردات ماشین ظرفشویی به ایران در نظر گرفته می‌شود.

علت واردات پرسود ماشین ظرفشویی از چین چیست؟

قیمت بسیار مناسب و در عین حال کیفیت بسیار بالای محصولات چینی موجب افزایش استقبال افراد از محصولات چینی در طی سال‌های اخیر شده است.

چرا بهره‌گیری از شرکت ترخیص کار جهت انجام تشریفات گمرکی لازم است؟

به این علت که انجام واردات امری پیچیده می‌باشد و استفاده از تجربیات افراد ترخیص کار در این زمینه می‌تواند کمک بسیار فراوانی به افراد فعال در این زمینه نماید‌‌.

آیا واردات و انجام ترخیص ماشین ظرفشویی از گمرک سودآور است؟

بله در واقع می‌توان گفت با توجه به افزایش طرفداران ماشین ظرفشویی در میان مردم افراد واردات و انجام این کالا می‌تواند سود بالایی را برای افراد به همراه داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط