لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص ریسه از گمرک / 0 تا 100 واردات لامپ led نواری

ترخیص ریسه از گمرک

فهرست مطالب

می‌دانید که تجارت بین‌المللی شامل طیف گسترده‌ای از کالاها می‌شود که هر روزه بین نقاط مختلف دنیا مبادله می‌شوند؛ از کوچکترین کالاها تا دستگاه‌ها و ماشین آلات عظیم الجثه. یکی از این تجارت‌ها، واردات ریسه های نوری است که از کشورهایی چون چین و … انجام می‌شود. ریسه ها زنجیر یا طناب‌های بلند روشنایی می‌باشند که برای تزئینات در جشن‌ها کاربرد دارند. از این رو امروزه واردات لامپ led نواری و انواع ریسه یکی از تجارت‌های سودآور برای تجار است. همچنین باید بگوییم که واردات ریسه قوانین و مجوزهای خاصی ندارد و بازرگانان می‌توانند به راحتی با کسب اطلاعات و رعایت قوانین به واردات و ترخیص ریسه از گمرک بپردازند.

در این مقاله از ققنوس ترخیص با ما باشید تا با هر آنچه در مورد ترخیص و واردات ریسه های نوری نیاز است آشنا شوید.

آیا واردات انواع ریسه ‌ها به ایران سود آور است؟

مهم‌ترین موضوع برای شروع هر فعالیتی در نظر گرفتن توجیه اقتصادی یعنی سودآوری آن است، تا کار مورد قبول باشد و بدون ریسک اقتصادی انجام شود. از این رو واردکنندگان و فعالین این حوزه هم باید ابتدا بررسی‌های لازم را در مورد شرایط بازار داخلی از لحاظ عرضه و تقاضا به خوبی بررسی کنند.

این امر در مورد واردات لامپ led نواری و ریسه ها نیز صدق می‌کند و از آنجا که امروزه استفاده از این محصول بسیار مورد توجه مردم است و فروش خوبی دارد، وارات آن برای افراد سودآوری خوبی خواهد داشت. مساله دیگری که به سودآوری واردات و ترخیص ریسه از گمرک تاثیرگذار است، تهیه آنها با قیمت پایین‌تر از عرضه‌کننده معتبر است.

باید با بررسی شرایط بازار داخلی و قیمت نمونه‌های موجود داخلی محصول، ریسه‌های نوری با قیمت مناسب و کمیاب وارد کنید. طبق آمار بدست آمده بازار واردات ریسه های نوری و لامپ led نواری با رشد همراه است و متخصصان این حوزه پیش بینی می‌کنند در آینده نزدیک میزان فروش آنها بسیار افزایش خواهد داشت.

واردات ریسه های نوری
واردات ریسه های نوری

بهترین کشور جهت واردات انواع ریسه ‌ها به ایران کدام است؟

همانطور که می‌دانید تحریم‌های اخیر کشور محدودیت‌هایی در زمینه تجارت بین‌المللی و خرید و واردات کالاها از کشورهای مختلف ایجا کرده است. برای تهیه انواع ریسه ها، واردات لامپ led نواری و کلا تجهیزات نورپردازی در این شرایط یافتن کشوری که روابط تجاری خوبی با کشورمان دارد شرط است. در غیر این صورت سرعت واردات و انگیزه تجار برای فعالیت کم خواهد شد. واردات و ترخیص ریسه از گمرک از کشوری با بیشترین بازدهی اقتصادی مانند واردات از چین ، علاوه بر سوددهی بالا می‌تواند به گسترش روابط تجاری بهتر هم کمک کند. کشور چین با داشتن کارخانه‌های فراوان، تولید انبوه انواع کالاها و نیروی کار ارزان و فراوان، مبدا خوبی برای واردات ریسه های نوری با قیمت ارزان است.

واردات و ترخیص هر محصولی چالش‌ها و موانع خاصی دارد، و اگر کار را با کمک یک واسطه باتجربه و متبحر انجام دهید، سریع و راحت می‌توانید به نتیجه و سود مورد نظر برسید. مجموعه ققنوس ترخیص با برخورداری از بهترین تیم و ترخیص‌کاران با تجربه، فرایند ترخیص کالای شما از دبی، چین و… را تسهیل خواهد کرد.

راهنمای واردات انواع ریسه ‌ها به ایران

جهت فعالیت در حوزه واردات تجهیزات نورپردازی از جمله ریسه ها و واردات لامپ led نواری محدودیت و ممنوعیت خاصی وجود ندارد و شما با رعایت قوانین و استانداردهای لازم می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

دریافت مجوزهای لازم

بدیهی است که برای شروع هر نوع تجارت‌ بین‌المللی و واردات و صادرات کالا باید مجوزهای لازم برای آن کالا را با توجه به نوع کالا از نهادهای مربوطه اخذ کنید. واردات و ترخیص ریسه از گمرک نیز از این امر مستثنی نیست.

دریافت کارت بازرگانی

کارت بازرگانی یکی از مجوزات مهم برای واردات کالاست و برای واردات ریسه های نوری هم کارت معتبر و مناسب آن برای شخص واردکننده ضروریست. اگر فرایند واردات و ترخیص خود را به یک شرکت تجاری چون گروه تجاری ققنوس بسپارید، می‌توانید از کارت بازرگانی آن شرکت‌ هم استفاده کنید.

تهیه اسناد و مدارک لازم

جهت واردات لامپ led نواری و ترخیص ریسه و لامپ از گمرک باید اسناد و مدارکی چون پروفرما، شرح کالا از نظر شیمیایی، فیزیکی و … را آماده و به اداره گمرک ارائه دهید.

یافتن عرضه کننده معتبر

یافتن کارخانه‌ یا عرضه‌کننده تجهیزات نورپردازی و انواع ریسه با کیفیت و معتبر مرحله بسیار مهم در واردات است. اگر ریسه های با کیفیت عالی تهیه و فرایند ترخیص ریسه از گمرک را به سرعت انجام دهید، قطعا با تقاضای بالا و فروش خوبی همراه خواهید بود.

تعیین تعرفه گمرکی انواع ریسه ها

برای اینکه واردات ریسه های نوری شما به شکل قانونی از گمرکات کشور ترخیص و ارزش گمرکی آن حساب شود، باید تعرفه انواع ریسه ها را بدانید و در سامانه جامع تجارت به درستی اظهار کنید.

پرداخت هزینه‌های واردات

هزینه‌های مربوط به واردات لامپ led نواری و انواع ریسه ها هم مانند هزینه‌ها و تعرفه‌های گمرکی هر کالای دیگر وارداتی، هزینه‌ حمل‌ونقل، حقوق و عوارض ورودی، بارگیری و تخلیه، انبارداری و … را شامل می‌شود.

حمل و ارسال کالاها

شما می‌توانید با توجه به مسافت کشور مبدا و مقصد، هزینه‌ها، و عام زمان یکی از روش‌های حمل زمینی، هوایی و دریایی را محموله خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید ریسه ها زودتر به کشور برسد و سریعا ترخیص ریسه از گمرک انجام شود، روش هوایی ر انتخاب نمایید. اما اگر عجله‌ای ندارید روش حمل دریایی با صرفه‌تر خواهد بود و همچنین برای حمل محموله با حجم بیشتری بهتر است.

راهنمای ترخیص انواع ریسه ‌ها از گمرک

وقتی مراحل واردات ریسه های نوری به پایان رسید و محموله شما به یکی از گمرکات کشور تحویل شد، وقت آن است که از گمرک ترخیص و وارد بازار شود. شما می‌توانید با دریافت خدمات ترخیص کالا از ققنوس ترخیص در اسرع وقت، تمامی مراحل ترخیص ریسه را عملی کنید که شامل مراحل زیر است:

ثبت اطلاعات اولیه انواع ریسه در سامانه  epl

با در دست داشتن اسناد و مدارکی مثل پروفرما که در مرحله واردات لامپ led نواری و انواع ریسه آماده کردید، باید اظهارنامه گمرکی را تنظیم کنید. سپس این اطلاعات را در سامانه جامع امور گمرکی به دقت ثبت و بارگذاری نمایید تا ترخیص کالا از گمرک انجام شود.

اخذ شماره کوتاژ

در این مرحله ترخیص ریسه از گمرک، کارشناسان ما در ققنوس ترخیص اطلاعات کالا را بطور صحیح در سامانه جامع امور گمرکی ثبت می‌کنند تا دایره احراز هویت فنی گمرک آن را بررسی کند. در صورت نبود هیچ نقص یا مشکلی در اطلاعات، شماره کوتاژ صادر خواهد شد و محموله برای ترخیص در یکی از مسیرهای سبز، زرد یا قرمز گمرکی قرار می‌گیرد.

کنترل، ارزیابی و تعیین ارزش کالا

با بررسی و ارزیابی واردات ریسه های نوری، اگر هیچ نقصی در مدارک و رعایت مقررات نبود، کالا در مسیر سبز گمرکی قرار می‌گیرد و مستقیم به مرحله صندوق می رود تا واریزی‌ها انجام شود. مسیر زرد یا قرمز گمرکی نشان می‌دهد که فرایند واردات لامپ led نواری و ریسه ها باید دوباره توسط ارزیاب گمرک ، ارزیابی و بررسی گردند.

پرداخت هزینه‌های گمرکی

با بررسی مجدد ریسه ها توسط کارشناس در گمرک، ترخیص ریسه از گمرک تائید می‌شود تا هزینه‌های لازم  محاسبه و به گمرک پرداخت گردد. در نهایت مجوز ترخیص و خروج انواع ریسه ها از گمرک صادر می‌شود.

خروج ریسه ها از گمرک

بعد از واریز تمام هزینه‌های گمرکی واردات ریسه های نوری، می‌توانید با پرداخت هزینه انبارداری و اخذ بیجگ گمرکی، کالا را از انبارهای گمرک دریافت کنید. اکنون شما مجوز بارگیری و خروج کالا از گمرک را دارید و می‌توانید ریسه ها را برای فروش وارد بازار کنید.

لیست تعرفه و هزینه های واردات انواع ریسه ‌ها

هزینه‌های واردات ریسه ها هم مانند دیگر کالاها بر حسب عوامل مختلفی تعیین می‌شود. نحوه بسته بندی در گمرک، هزینه‌های حمل‌ونقل، تعرفه‌های گمرکی و خیلی موارد دیگر در هزینه نهایی واردات لامپ led نواری و انواع ریسه ها موثرند. مهم این است که از ابتدا با برنامه‌ریزی اصولی بتوانید این هزینه‌ها را مدیریت کنید.

جهت مدیریت هزینه‌ها لازم است قبل از شروع مراحل ترخیص کالا، هزینه‌های گمرکی مربوط به انواع ریسه ها را محاسبه کنید تا از لحاظ پرداخت در گمرک به مشکل برنخورید و ترخیص ریسه از گمرک در اسرع وقت انجام و به بازار فروش منتقل گردد. زیرا نگهداری زیاد در انبار گمرک نیز، خود یک هزینه اضافی دیگر بر واردکننده تحمیل می‌کند.

شما می‌توانید برآورد هزینه‌ها و تعرفه‌های واردات ریسه های نوری را به کارشناسان ققنوس ترخیص بسپارید. زیرا استفاده از یک تیم باتجربه می‌تواند تا حد زیادی هزینه شما را کاهش دهد. غیر از هزینه های مربوط به نوع کالا، یک سری هزینه‌های ثابت به قرار زیر برای واردات همه کالاها وجود دارد:

  • هزینه خرید ریسه ها
  • بارگیری و تخلیه واردات لامپ led نواری و ریسه
  • حمل‌ونقل و ترانزیت
  • هزینه تهیه اسناد و مجوزات لازم
  • هزینه‌های انبارداری و گمرکی
  • سود بازرگانی ، ارزش افزوده، ارزش سیف کالا، حقوق و عوارض ورودی
  • هزینه بیمه و ترخیص ریسه از گمرک
واردات لامپ led نواری
واردات لامپ led نواری

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص انواع ریسه ‌ها از گمرک

واردات ریسه های نوری و لامپ led نواری از چین یا سایر کشورها نسبتاً آسان است. زیرا برخلاف برخی کالاها، نیاز به مجوز یا شرایط خاص و پیچیده‌ای ندارند. با این وجود گاهی گمرک لازم می‌بیند با تجزیه مواد تشکیل دهنده چراغ لامپ و ریسه ها، وزن دهی اجناس را برای طبقه بندی تعرفه بررسی کند. برای نمونه چه مقدار فلز، شیشه، چوب و غیره باید در تعرفه لحاظ شود. واردکننده می‌تواند این اطلاعات را در صورتحسابی که توسط تامین کننده در ورودی ارائه شده یا در برگه ای جداگانه ضمیمه شده ببیند و به گمرک ارائه دهد.

کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده  (CPSC) باید صلاحیت واردات لامپ led نواری و وسایل روشنایی را تایید و قانون ایمنی محصولات مصرف کننده را اجرا کند. غیر از آن  CPSA هیچ نوع مقررات یا ممنوعیت خاصی برای تجهیزات روشنایی و انواع ریسه ندارد.

فقط طبق طبقه بندی‌های خاصی، مصرف کنندگان اطمینان یابند که چراغ‌های مصرفی، مجوز استانداردهای ایمنی را داراست. به این طریق که ترخیص ریسه از گمرک به شرطی ممکن است که ریسه ها در لیست UL ذکر باشند.UL یک مرکز آزمایش ویژه وسایل روشنایی و الکترونیکی است که با آزمایش آنها از ایمنی محصولات اطمینان می‌دهد. حتی بسیاری از برقکاران، لوازم و ریسه های بدون UL را نصب نمی‌کنند و مجوز تقلبی UL در واردات ریسه های نوری ممکن است با جریمه همراه باشد.

پس مطمئن شوید که تامین کننده محصولات وارداتی شما را طبق استانداردهای مورد نیاز بررسی کرده باشد. اگر مصرف کنندگان با خرید کالا از شما احساس راحتی و اطمینان بیشتری کنند، واردات لامپ led نواری و ریسه بازدهی بیشتری هم خواهد داشت.

کد تعرفه ی گمرکی انواع ریسه ‌ها در ایران

برای واردات و ترخیص ریسه از گمرک دانستن کد تعرفه گمرکی و کدهای HS (کد بین‌المللی کالا) ضروریست. این کدها بر حسب نوع لامپ مورد نظر متفاوت است و امکان طبقه بندی محصول را به گمرک کشور و سازمان جهانی گمرک  (WCO) می‌دهد. کد HS به شما کمک می‌کند تا بدانید چه تعرفه‌هایی باید بپردازید. تعرفه گمرکی واردات انواع ریسه ها و لامپ led نواری از گمرک به شرح زیر است:

  • تعرفه گمرکی ال‌ای دی رشته‌ای ۸۵۳۹۵۰۰۰
  • تعرفه گمرکی واردات ریسه های نوری از نوع ال‌ای دی رشته‌ای فضایی ۸۵۴۳۷۰۲۰
  • تعرفه گمرکی جهت ترخیص واردات لامپ led نواری ۸۵۳۹۹۰۹۰ با تعرفه ۴ درصد و مالیات بر ارزش افزوده ۶ درصد

انواع ریسه وارداتی به کشور

ریسه های وارداتی دارای انواع گوناگونی هستند که در مدل ها و طرح های مختلف و برای کاربردهای گوناگون طراحی می شوند. از جمله انواع ریسه های وارداتی در بازار مصرف می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • ریسه های ال ای دی نوری
  • ریسه مدل توری
  • ریسه مدل نوری سوزنی
  • ریسه مدل نوری توپی
  • ریسه مدل آفتابی فندقی
  • ریسه مدل شمعی
  • ریسه های لامپی
  • ریسه های بلوطی
  • ریسه طرح ماه و ستاره
  • ریسه مدل هفت رنگ
  • ریسه شلنگی
  • ریسه شلنگی فلکسی
  • ریسه شلنگی نئون فلکسی
  • ریسه های نواری تک لاین
  • ریسه های نواری دو لاین
  • ریسه های بلوتوثی
  • ریسه های ریموتی
  • و ….

مهمترین نکات جهت واردات لامپ led نواری

واردات لامپ های led  نواری به عنوان یک کالای تجاری دارای یک سری اطلاعات خاص می باشد. تاجرانی که اقدام به واردات این نوع کالا تجاری می کنند لازم است از یک سری اطلاعات و نکات در این زمینه با خبر شوند. یکی از این نکات مهم در خصوص واردات لامپ های led  نوری توجه به قوانین و آیین نامه هایی است که برای واردات این محصول صادر شده است.

لامپ های led نواری در ابتدای ورود به بازار مصرف به عنوان لامپ نشانگر دیمر در وسیله های برقی مورد استفاده قرار می گرفتند اما امروزه یکی از مهم ترین و پر رنگ ترین کاربرد این لامپ ها در‌ زمینه روشنایی است. تاجرانی که اقدام به واردات لامپ های led  نواری برای استفاده در زمینه روشنایی می کنند بهتر است لامپ های دارای رنگ سفید و با روشنایی کم را خریداری و به کشور وارد نمایند.

مدارک لازم جهت ترخیص ریسه از گمرک

در میان مراحل گوناگون واردات ریسه به کشور، مرحله ترخیص ریسه از گمرک به دلیل مدارک گوناگونی که نیاز دارد و لازم است هر کدام از آن ها با نهایت دقت تهیه شود به مرحله ای دشوار تبدیل شده است. با توجه به این که تهیه این مدارک بر عهده صاحب کالا خواهد بود، این افراد می توانند برای ترخیص ریسه از گمرک و تهیه مدارک مورد نیاز این مرحله از ترخیص کاران متخصص و حرفه ای گروه ققنوس ترخیص کمک درخواست نمایند. مدارک ترخیص ریسه از گمرک شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

  • اظهار نامه گمرکی: که پس از ثبت اطلاعات مربوط به واردات محموله ریسه در سامانه epl  و تایید اطلاعات صادر خواهد شد.
  • کارت بازرگانی: این کارت که باید به نام صاحب کالا یا ترخیص کار باشد به معنای مجوز واردات کالا به کشور برای دارنده آن است.
  • بیمه نامه: این سند نشان می دهد در صورت آسیب دیدن محموله تجاری در چهار چوبی خاص شرکت بیمه خسارت آن را پرداخت خواهد کرد.
  • بارنامه: این سند اجازه حمل و نقل بین المللی محموله تجاری ریسه بین دو کشور مبداء و مقصد است.
  • گواهی ترخیصیه: این گواهی نامه پس از تسویه حساب یکی از طرفین قرار داد با شرکت حمل و نقل صادر می شود.
  • قبض انبار: این سند در هنگام خروج محموله تجاری از گمرک نشان می دهد که هر یک از محموله های درون انبار باید به چه کسی تحویل داده شود.
  • گواهی مبدا: این سند نشان می دهد که ریسه های وارداتی در کدام کشور تولید شده اند.
  • مجوز ثبت سفارش کالا: دریافت این مجوز به صاحب کالا اجازه می دهد محموله تجاری خود را در سامانه epl  ثبت نماید.
  • کارت ترخیص کاری: وجود این کارت به دارنده آن اجازه فعالیت در زمینه ترخیص کالا از گمرک را می دهد.
  • گواهی نامه بازرسی کالا: این سند پس از بررسی محموله تجاری در مراحل مختلف و تایید اصالت و کیفیت کالا صادر خواهد شد.
  • مجوزهای مورد نیاز: برای ترخیص محموله تجاری ریسه از گمرک به تعداد مجوز مانند مجوز استاندارد ، مجوز ورود و … نیاز است.
  • پیش فاکتور: این سند به عنوان درخواست خریدار برای تهیه ریسه برای فروشنده ارسال می شود و در صورت موافقت فروشنده امضا خواهد شد و حاوی اطلاعات و شرایط محموله است.
  • و …..

مزایای استفاده از لامپ های ال ای دی نواری

همان طور که در بالا نیز به این نکته اشاره شد لامپ های ال ای دی نواری در ابتدای ورود خود به بازار برای لامپ نشانگر دیمر در محصولات برقی استفاده می شد اما به دلیل مزیت های گوناگونی که این لامپ ها در زمینه روشنایی دارند تاجران زیادی اقدام به واردات لامپ های ال ای دی نواری به کشور کرده اند. مزیت های استفاده از لامپ های ال ای دی نواری شامل مولرد ذکر شده در زیر هستند:

  • واکنش به موقع به ولتاژ برق
  • طول عمر بالا
  • امکان تنظیم میزان نور
  • امکان تنظیم زاویه تابش
  • ایمنی بالا
  • دارای استحکام مکانیکی
  • درصد آسیب پذیری کم
  • امکان ترکیب رنگ ها بدون نیاز به فیلتر رنگی
  • دفعات خاموش و روشن کردن تاثیری بر طول عمر لامپ نخواهد داشت.

چرا برای واردات و ترخیص انواع ریسه ‌ها از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

ریسه های نوری از ابزارهای تزیینی هستند که اخیرا در بازارهای چین انواع آن موجود است و واردات آن‌ها به ایران رونق دارد تا در تزیینات مراسم مختلف استفاده شود. گرچه واردات و ترخیص انواع ریسه با محدودیت و مشکل خاصی همراه نیست، اما با این وجود روند ترخیص ریسه از گمرک کاری وقت‌گیر و حرفه‌ای است که از عهده هر کس بر نمی‌آید. زیرا اگر ریسه ها به موقع از گمرک ترخیص نشوند، با مشکلات و جریمه‌هایی مواجه خواهید شد.

از این رو توصیه ما استفاده از ترخیص کاران ققنوس ترخیص است تا به صورت قانونی امور مربوطه را انجام دهند. تیم مابا به روزرسانی اطلاعاتشان در زمینه ترخیص کالا از گمرکات کشور و سابقه طولانی در این حیطه، می‌توانند شما را در امر ترخیص کالا از بنادر گوناگون ایران همراهی کنند.

بنابراین اگر تمایل به واردات ریسه های نوری دارید، حتما از ققنوس ترخیص کمک بگیرید تا کالاهایتان در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه ممکن و از راه‌های قانونی ترخیص شوند. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره بیشتر در رابطه با ترخیص کالا در واردات لامپ led نواری و انواع ریسه از گمرک، با مجموعه ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

امروزه بسیاری از بازرگانان با واردات و ترخیص ریسه از گمرک سود خوبی کسب می‌کنند. زیرا این وسایل روشنایی به وفور در مراسم و جشن‌ها استفاده می‌شود و تقاضای خوبی در بازار دارد. شما نیز می‌توانید در صورت تمایل به واردات ریسه های نوری و واردات لامپ led نواری بپردازید، اگر آشنایی درستی نسبت به تهیه مدارک و انجام فرایند ترخیص ندارید، نگران نباشید.

ققنوس ترخیص در خدمت شماست تا در کوتاهترین زمان و بدون فوت وقت مدارک ترخیص شما را تهیه و کلیه مراحل ترخیص کالا را برایتان انجام دهد. سابقه طولانی و اعتبار شرکت ما در بین تجار شناخته شده است و مفتخریم که طی این سال‌ها، اعتماد کسب و کارهای بزرگ داخلی و خارجی را جلب نموده‌ایم.

چه هزینه هایی برای واردات ریسه به کشور پرداخت می شود؟

از جمله هزینه های واردات ریسه به کشور می توان به موارد گوناگونی همچون هزینه خرید محصول از فروشنده، هزینه حمل و نقل بین المللی، هزینه تشریفات گمرکی صادرات، هزینه بازرسی کالا، هزینه های مربوط به عوارض گمرکی، سود بازرگانی، قبض انبار، بیمه نامه و …. اشاره کرد.

مجوزهای واردات و ترخیص ریسه از گمرک چیست؟

از جمله مجوزهای مورد نیاز برای واردات و ترخیص ریسه از گمرک می توان به مواردی همچون مجوز استاندارد، مجوز ثبت سفارش کالا، مجوز واردت و… اشاره کرد.

چه مدارکی برای ترخیص ریسه از گمرک نیاز است؟

از جمله مدارک لازم برای ترخیص ریسه از گمرک می توان به مواردی همچون کارت بازرگانی، اظهار نامه گمرکی، بیمه نامه، بار نامه، پکینگ لیست، گواهی مبداء، گواهی ترخیصیه، قبض انبار، برگ سبز گمرکی و …. اشاره کرد.

مزیت لامپ های ال ای دی نواری چیست؟

از جمله مزیت این لامپ ها می توان به مواردی همچون طول عمر بالا، امکان تنطیم میزان نور و زاویه تابش، ترکیب رنگ بدون نیاز به فیلتر، ایمن بالا و …. اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط