لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک / 0 تا 100 واردات دستگاه برش کاغذ

ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک

فهرست مطالب

با وجود پیشرفت تکنولوژی، استفاده از کاغذ از دیرباز و از ابتدای تولید آن تا امروز، پیوسته پرمصرف‌ترین کالا برای چاپ و ثبت اطلاعات می‌باشد و در همه بخش‌های جامعه کاربرد دارد. کاغذ در اندازه‌های استاندارد جهانی تولید می‌شود، و برای این منظور رول‌های کاغذ را خشک می‌کنند و زیر دستگاه‌های مخصوص برش زده و سپس کاغذها را بسته‌بندی می نمایند. از آنجا که در کشور ما این دستگاه‌های برش تولید نمی‌شوند، واردات دستگاه برش کاغذ از دیگر کشورها بسیار ضروری به نظر می‌رسد. دو نوع دستگاه برش لیزری و دستگاه برش گیوتینی در صنعت کاغذ وجود دارند که هر یک دارای مزایا و معایبی هستند.

در ادامه مقاله به توضیحاتی در مورد واردات و ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک و تجارت این دستگاه در ایران و همچنین اطلاعات و مدارک لازم برای واردات و ترخیص دستگاه برش کاغذ می‌پردازیم.

آیا واردات دستگاه های برش کاغذ به ایران سود آور است؟

واردات کاغذ به شکل برش خورده و آماده مانند کاغذ A4 به کشورمان ممنوع می‌باشد. برای همین واردکنندگان کاغذ، این محصول را به صورت رول از کشورهای دیگر وارد می‌کنند تا نیاز داخلی به کاغذ تامین شود. سپس کاغذهای رول در کارخانه به اندازه دلخواه برش زده می‌شوند تا مردم از آن استفاده کنند. به همین خاطر دستگاه‌های برش و بسته‌بندی کاغذ از خطوط تولیدی بسیار کاربردی در صنایع کاغذ و چاپ می‌باشد و در کشور با تقاضای بالایی همراه است.

در کشورمان ایران به دلیل تحریم‌های تجاری گسترده اخیر، تجهیزات کافی برای تولید دستگاه‌های برش کاغذ موجود نیست. از سویی هم، خرید و واردات دستگاه برش کاغذ از کشورهای خارجی به صرفه‌تر و بی دردسرتر است تا اینکه خطوط تولید آن‌ها در کشور راه‌اندازی شود.

در نتیجه ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک، به فعالیت تجاری بازرگانان زیادی در ایران تبدیل شده است تا نیاز کشور رفع گردد. چون واردات این دستگاه‌ها به دلیل نیاز و تقاضای بالا در کشور، سود زیادی برای واردکنندگان دارد.

واردات دستگاه برش کاغذ
واردات دستگاه برش کاغذ

بهترین کشور جهت واردات دستگاه برش کاغذ به ایران کدام است؟

در گذشته واردت این دستگاه‌های برش غالبا از کشورهای اروپایی چون آلمان، ایتالیا، فرانسه و کشورهای کره، چین و … انجام می‌شد. اما امروزه تحریم‌ها واردات از کشورهای اروپایی را با مشکل مواجه کرده است؛ البته می‌توان ابتدا محصول را به دبی یا کشوری دیگر وارد کرد و از آنجا با رعایت قوانین به ایران ارسال نمود. این کار سختی‌ها و هزینه‌های بیشتری خواهد داشت. بنابراین شما عزیزان بهتر است طبق بخشنامه‌های صادره در بخش صنایع، کشوری مانند چین، دبی روسیه و ترکیه را که بهترین کشورها برای واردات دستگاه برش کاغذ و هر کالایی به ایران هستند و محدودیت زیادی ندارند، انتخاب کنید.

در بین این کشورها هم چین می‌تواند در صدر بهترین کشورها برای واردات و ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک باشد. زیرا واردات از چین، به دلیل توانمندی آنها در تولید و صادرات طیف گسترده کالاها، گزینه بسیار مناسبی است، همچنین هیچگونه قوانین دست و پاگیر و سختی برای تجارت بازرگانان ندارد. همچنین، تولیدکنندگان زیادی در چین هستند که می‌توانند دستگاه مورد نظر را با کیفیت دلخواه مشتری آماده کنند و امکان ارسال دستگاه برش کاغذ به هر دو روش هوایی و حمل دریایی از چین وجود دارد.

راهنمای واردات دستگاه برش کاغذ به ایران

واردات ماشین آلات برش کاغذ از گمرک طی مراحلی طبق مقررات و قوانین واردات انجام می‌گیرد:

گام اول: مقدمه واردات و صادرات، دریافت کارت بازرگانی

اقدام برای دریافت کارت بازرگانی اولین قدم برای ورود به تمام فعالیت‌های تجاریست. کارت بازرگانی به افراد حقیقی یا حقوقی اجازه می‌دهد تا در عرصه‌بین‌المللی به واردات و ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک بپردازند.

گام دوم: انتخاب نوع کالا و فروشندگان آن

انتخاب نوع دستگاه برش کاغذ یک تصمیم تخصصی است که به دانش و تجربه نیاز دارد. تحقیقاتِ در بازار  داخلی و پیش‌بینی فروش آن در بازار در انتخاب نوع دستگاه بسیار موثر است. جستجو در سایت‌های آمازون، علی بابا و …، شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی، سرچ در اینترنت، دانلود کاتالوگ‌ها، مراجعه به اتاق‌های بازرگانی، رفتن به کشور مبدا برای خرید، مشورت با شرکت‌های تجاری تامین‌کننده یا دفاتر بازرگانی و … همگی روش‌های خوبی برای شناسایی کالای پرفروش و تولیدکننده معتبر جهت واردات دستگاه برش کاغذ به ایران است.

گام سوم: درخواست پروفرما از فروشنده

وقتی یک فروشنده معتبر یافتید، باید در مورد مسائلی مهمی چون: قیمت، روش حمل، روش و زمان‌بندی پرداخت، نوع بیمه، زمان ارسال کالا، ضمانت‌های مورد نظر و … با فروشنده گفتگو کنید. سپس همه این اطلاعات به طور دقیق در پروفرما نوشته و تسلیم خریدار شود تا هنگام ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک بررسی گردد.

گام چهارم: محاسبه‌ دقیق هزینه‌ها

محاسبه هزینه‌ها معمولا قبل از دریافت پیش فاکتور، یعنی وقتی که از قیمت نهایی محصول، نوع حمل و نحوه پرداخت و … کاملا مطلع شدید، انجام می‌شود.

گام پنجم: انجام ثبت سفارش در وزارت بازرگانی و اخذ مجوزات مورد نیاز

برای واردات دستگاه برش کاغذ نیز ابتدا باید در سامانه جامع تجارت، ثبت سفارش کنید. این کار به شکل اینترنتی انجام می‌شود، یعنی بعد از دریافت پروفرما ، اطلاعات کامل آن را در سامانه ثبت سفارش وارد می‌کنید.

گام ششم: قرارداد با شرکت‌های باربری، بیمه و بازرسی

مطابق با قوانین، تهیه بیمه‌ باربری و فرآیندهای بازرسی کالا (چنانچه کالا مشمول استانداردهای اجباری باشد) جهت واردات و ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک نیز اجباریست.با توجه به نوع اینکوترمزی که در پروفرما برای حمل موافقت کردید، تمام یا فقط قسمتی از مسئولیت‌های ارسال کالا با فروشنده است. بنابراین اگر شما مسئول عقد قرارداد حمل با شرکت‌های باربری هستید، باید با آنان مذاکره کنید.

گام هفتم: دریافت و بررسی اسناد حمل

اخذ اسناد حمل از فروشنده یا بانک با توجه به روش پرداخت، یکی از اسناد ضروری هنگام ترخیص کالاست. عدم تطابق این اسناد با خواسته‌ خریدار، مشکلات زیادی در مراحل واردات دستگاه برش کاغذ و ترخیص آن ایجاد خواهد شد. برای همین  بهتر است ابتدا از فروشنده بخواهید تصاویر این اسناد را با فکس یا ایمیل به شما ارسال کند تا در صورت وجود هرگونه مغایرت با خواسته‌هایتان، فورا اصلاح گردد.

راهنمای ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک

ترخیص هر کالایی زمانی قانونی تلقی می‌شود که از طریق گمرکات کشور صورت گیرد. اگر مایلید به حیطه واردات دستگاه‌های برش کاغذ وارد گردید، باید از طریق گمرک وارد عمل شوید و از این رو یادگیری قوانین ترخیص از گمرک برایتان ضروری است. بطور کلی جهت ترخیص دستگاه برش کاغذ باید مراحل زیر به دقت طی شود:

گام اول: واردات دستگاه برش کاغذ به گمرک و تنظیم اظهارنامه

با ورود دستگاه برش کاغذ خریداری شده به گمرک، واردکننده باید اظهارنامه‌ وارداتی را تکمیل کند. گمرک از طریق اظهارنامه نسبت به محتویات و صاحب کالا اطلاع کسب می‌کند و سپس با بررسی اظهارنامه و تایید آن، مجوز ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک را صادر می‌نماید.

گام دوم: ارائه اسناد و مدارک لازم

صاحب محموله یا نماینده قانونی آن، باید بعد از ورود محموله به کشور، به گمرک مراجعه کند و مدارک لازم را تسلیم مامور گمرک نماید. ارائه به موقع مدارک، به تسریع روند ترخیص کالا، بسیار کمک می‌کند. برخی از مجوزها از طریق سازمان‌ها و مراجع مربوطه اخذ می‌گردند، اما برخی از اسناد ترخیص باید قبل از مراجعه به اداره گمرک و شروع واردات دستگاه برش کاغذ جمع آوری و آماده گردد.

گام سوم: دریافت برگ سبز گمرک

مامورین گمرک تنها به اطلاعات موجود در اظهارنامه برای تایید ترخیص کالا بسنده نمی‌کنند، زیرا اینگونه ممکن است تخلفات و خروج ارز و … افزایش یابد. برای همین دوباره به بازرسی محموله می‌پردازند تا با اطمینان بتوانند ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک را در یکی از سه مسیر مختلف سبز و زرد و قرمز قرار دهند. در مسیر سبز فقط مجوزها را بررسی و اظهارنامه را می پذیرند.

در مسیر زرد، هم مجوزها، و هم اسناد حمل و هماهنگیِ میان آن‌ها بررسی می‌گردد. در مسیر قرمز نیز محموله بطور فیزیکی توسط مامور گمرک مورد بازرسی قرار می‌گیرد. همه مسیرها در نهایت به صندوق پرداخت حقوق گمرکی می روند تا برگه‌ سبز گمرک برای ترخیص کالا صادر شود.

گام چهارم: ترخیص کالا و پایان فرآیند واردات دستگاه برش کاغذ

با دریافت برگ سبز یا سند ترخیصیه، مجوز بارگیری صادر و واردکننده باید هزینه‌ها‌ی انبارداری را بپردازد و بیجک انبار را دریافت ‌کند. سپس صاحب محموله وسیله‌ حمل را برای بارگیری به داخل گمرک آورده و ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک تمام می‌شود.

ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک
ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک

لیست تعرفه و هزینه های واردات دستگاه های برش کاغذ

مسلما واردات هر کالایی هزینه‌های مختلفی دارد که باید به موقع پرداخت شود تا مشکلی در سرعت انجام کار ایجاد نشود. این هزینه ها را با مدیریت صحیح و کمک گرفتن از شرکت‌های بازرگانی می‌توان تا حدی کاهش داد یا لااقل از هزینه های اضافی جلوگیری کرد.

هزینه‌ ثبت سفارش و اخذ مجوز

ثبت سفارش کالا هزینه‌ای معادل مقداری از مبلغ سفارش در پیش فاکتور دارد. برای دریافت مجوزهای دولتی هم باید هزینه‌ای به نهادهای مربوطه بپردازید.

هزینه خرید کالا

پرداخت مبلغی به فروشنده در مقابل خرید و واردات دستگاه برش کاغذ (ارزش مبادله‌ای کالا)

هزینه‌های کارمزد پرداخت مبلغ به فروشنده

در پرداخت‌های نقدی حواله‌ای یا اعتبار اسنادی (LC)، مبالغی هم به‌ عنوان کارمزد به بانک باید پرداخت.

حقوق ورودی کالا

با محاسبه ارزش CIF کالای خود می‌توانید مبلغ حقوق ورودی جهت ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک را بدانید.

هزینه‌های بیمه و حمل‌ و‌ نقل

برای انتقال دستگاه برش کاغذ به کشور، از خدمات حمل شرکت‌های باربری باید استفاده کرد که هزینه‌ حمل در روش‌های مختلف (ریلی، زمینی، هوایی، دریایی) فرق دارد. بیمه‌ باربری نیز بر اساس نوع بیمه هزینه‌های متفاوتی دارد.

هزینه‌های بازرسی

برای ترخیص کالاهایی که مشمول استاندارد اجباری‌اند، بر حسب نوع کالا داشتن برگه‌های بازرسی اجباری است. بازرسی واردات دستگاه برش کاغذ به کشور، یا در داخل ایران یا کشور مبدا انجام شود. انجام است.

هزینه‌های انبارداری + دموراژ

اگر واردکننده کالای خود را به موقع از انبار ترخیص نکند، باید متحمل پرداخت هزینه‌های انبارداری و احتمالا دموراژ به عنوان جریمه شود. ورودی‌های مختلف گمرکی هزینه انبارداری متفاوتی برای ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک دارند.

هزینه ترخیصیه و حق توقف کالا

ترخیصیه یکی از اسناد بسیار ضروری برای ترخیص محموله از گمرک است که تسویه حساب خریدار با شرکت حمل‌ونقل را هم ثابت می‌کند.

هزینه حمل‌ونقل از گمرک به انبار خریدار

با ترخیص کالا باید هزینه‌ای را بر حسب حجم و نوع کالا، طول مسیر و روشِ حمل واردات دستگاه برش کاغذ، جهت انتقال به انبار نهایی بپردازید.

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک

گفتیم که واردات دستگاه‌های برش کاغذ به کشور ما به علت تامین نیاز صنایع تولید کاغذ، بسیار ضروریست. از این رو فرایند ترخیص  این دستگاه از گمرک برای بازرگانان  و افراد فعال در این زمینه اهمیت بالایی دارد. ترخیص کالاها از حساسیت‌ زیادی برخوردار است و کاری تخصصی می‌باشد، به همین علت بهره‌مندی از مهارت ترخیص کاران باتجربه در انجام تشریفات گمرکی، در تسهیل امور واردکننده بسیار موثر است.

از جمله سخت‌ترین مراحل ترخیص دستگاه برش که بهتر است حتما توسط ترخیص کار با کارت بازرگانی معتبر انجام گیرد، جمع آوری و دریافت مجوزهاست.

مجوزهایی که شما هنگام واردات دستگاه برش کاغذ و مخصوصا در مرحله ترخیص از گمرک به آنها نیازمندید عبارتند از:

مجوز ارزی که باید از دفتر صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات تولید برای تخصیص ارز دریافت کنید، مجوز فنی هم از کمیسیون ماده 1 سازمان توسعه تجارت اخذ می‌شود تا ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک (مستعمل و دسته دوم) به شکل قانونی انجام شود.

تعرفه ی گمرکی دستگاه برش کاغذ در ایران

کد تعرفه گمرکی انواع دستگاه برش کاغذ که برای محاسبه حقوق ورودی لازم است آنها را بدانید به قرار زیر هستند:

  • کد تعرفه گمرکی ترخیص دستگاه های برش کاغذ در ردیف 84411000 با حقوق ورودی 4 درصد و اولویت کالایی 25 می‌باشد.
  • تعرفه گمرکی جهت ترخیص اجزاء و قطعات دستگاه‌های برش کاغذ در ردیف 84419000 می‌باشد با حقوق ورودی 4 درصد و اولویت کالایی 23.
  • کد تعرفه گمرکی جهت واردات دستگاه برش کاغذ و ترخیص میز و تخته برش در ردیف 841911 قرار دارد.
  • کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص دستگاه برش شیشه در ردیف 8205 است.
  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک از نوع لیزری در ردیف 8456 قرار دارد.
  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص ماشین‌های واترجت 84565000 می‌باشد.

انواع دستگاه برش کاغذ وارداتی

دستگاه های برش کاغذ به دلیل تقاضای زیاد و روز افزون در انواع مختلفی تولید و وارد می شوند. دستگاه های برش کاغذ بر اساس کاری که می توان با آن ها انجام داد از طرح های دستی و ساده تا انواع دستگاه های برقی تمام اتومات را در بر می گیرند. ما کارشناسان ققنوس ترخیص در ادامه این مقاله انواع دستگاه برش کاغذ وارداتی را به شما مشتریان و بازرگانان عزیز معرفی می کنیم.

  • دستگاه برش کاغذ معمولی (دستی): این مدل از دستگاه های برش کاغذ بدنه ای سبک و قابل حمل دارند و حداکثر 15 ورق کاغذ را به صورت هم زمان می توان با آن ها برش زد. برش کاغذ در مدل معمولی با فشار اهرم و دست انجام می شود و از سایز A4  تا A3 را در بر می گیرد.
  • دستگاه برش کاغذ قدرتی (دستی): در دستگاه برش کاغذ معمولی و قدرتی برش کاغذ توسط اهرم و دست انجام می شود اما تفاوت هایی نیز دارند. در دستگاه برش کاغذ قدرتی برخلاف معمولی حداکثر تعداد برش کاغذ به صورت هم زمان 400 ورق بوده و در دو سایز A4 و A3 صورت می گیرد. علاوه بر این دستگاه برش کاغذ قدرتی وزن بیشتر و تیغه های قوی تری دارد.
  • دستگاه برش کاغذ برقی: این مدل از دستگاه های برش کاغذ همان طور که از نامشان پیداست توسط نیروی برق عمل می کنند و برش های منظم و دقیقی به کاغذ می دهند. این مدل سایزهای مختلف کاغذ از جمله 32 سانتی، 45 سانتی، 46 سانتی، 52 سانتی و 72 سانتی را برش می زند و دو مدل اهرمی و نیمه اتوماتیک دارد.
  • دستگاه برش کاغذ برقی (صنعتی): تفاوت دستگاه برش صنعتی بار دستگاه برش برقی معمولی در بزرگتر بودن ابعاد و صنعتی تر بودن آن است. در این دستگاه ها حرکت تیغه برش کاغذ به صورت هیدرولیک یا پنوماتیک انجام می شود.

مدارک لازم جهت ترخیص دستگاه برش کاغذ

مدارک مختلفی برای ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک نیاز است که لازم است برای ترخیص این کالا در گمرک آن ها را به همراه داشته باشید. مدارک مورد نیاز جهت ترخیص کالا از گمرک شامل موارد زیر است که به سه دسته تقسیم می شوند:

دسته اول مدارک ترخیص دستگاه برش کاغذ مربوط به خود کالا و به شرح زیر است:

  • قبض انبار ( Warehouse Reciept )
  • ترخیصیه ( Delivery Order )
  • بارنامه ( Bill Of Loading )
  • فاکتور ( Invoice )
  • پیش فاکتور ( Proforma Invoice )
  • فهرست عدل بندی ( Packing List )
  • گواهی استاندارد ( Standard Certificate )
  • مجوزهای قانونی ( Logical Permission )
  • گواهی بازرسی
  • بیمه نامه ( Insurance Policy )
  • مجوز گواهی مبدا ( Certificate Of Origin )

دسته دوم مدارک ترخیص دستگاه برش کاغذ مربوط به صاحب کالا و به شرح زیر است:

  • کپی صفحات کارت ملی
  • کارت بازرگانی ( Commercial ID )
  • کپی تمامی صفحات کارت بازرگانی

دسته سوم مدارک ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک مربوط به نماینده صاحب کالا و به شرح زیر است:

  • اصل و کپی کارت ملی
  • کپی و اصل معرفی نامه برای گمرک
  • کپی دفترچه بیمه
  • کپی و اصل وکالت نامه محضری ( Letter Of Attorance )

خرید دستگاه برش کاغذ از چین

همانطور که می دانید چین از بزرگترین تولیدکنندگان دنیاست و می تواند مقصد خوبی برای خرید و واردات انواع دستگاه برش کاغذ باشد. به علاوه به دلیل روابط تجاری و سیاسی مناسب بین چین و ایران و امکان حمل و نقل دریایی، زمینی و هوایی، واردات دستگاه برش کاغذ از چین می تواند بسیار سودمند باشد.

ققنوس ترخیص با بیش از 10 سال سابقه در زمینه واردات انواع دستگاه برش کاغذ از چین آماده خدمات رسانی به مشتریان و بازرگانان عزیز است. گروه تجاری ققنوس ترخیص علاوه بر ایران در چین و امارات نیز نمایندگی دارد که برای تسهیل واردات دستگاه برش کاغذ از چین می توانید به نمایندگی های ققنوس ترخیص مراجعه و مشاوره کسب کنید.

اهمیت استخدام ترخیص کار در گمرکات

ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک از فرایندهایی است که به دانش و تجربه بالا نیاز دارد. به دلیل اهمیت بالای ترخیص کالا لازم است یک ترخیص کار مجرب در این امر مهم به شما یاری کند. در واقع ترخیص کار می تواند یک شخص حقیقی یا حقوقی باشد که با داشتن وکالت از شما یا شرکت های بازرگانی به ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک بپردازد. یک ترخیص کار علاوه بر عدم سو پیشینه باید از اتباع ایرانی باشد و در آزمون گمرک مورد پذیرش قرار گیرد. ترخیص کار باید توانایی جلب اعتماد صاحبین کالا و تاجرین را داشته باشد و فردی صادق و امانت دار نیز باشد.

او باید به قوانین بین المللی و داخلی ترخیص دستگاه برش کاغذ اشراف کامل داشته باشد و بتواند پروسه ترخیص کالا از گمرک را در کمترین زمان و با کمترین مشکلات به پایان برساند. شما می توانید برای پیدا کردن چنین ترخیص کاری به ققنوس ترخیص مراجعه کنید. ترخیص کاران ققنوس ترخیص با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک آماده خدمات رسانی به شما صاحبین کالا و تجار عزیز می باشند.

چرا برای واردات و ترخیص دستگاه برش کاغذ ‌از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

شرکت‌های تجاری از جمله ققنوس ترخیص به دلیل تجربه فراوان در زمینه ترخیص کالا ، اطلاعات بروز و کاملی از تمام قوانین تجارت دارند. به همین دلیل می‌توانند روند ترخیص کالا را سرعت بخشند و حتی در هزینه‌های شما صرفه جویی کنند. چنانچه شما هم قصد واردات دستگاه برش کاغذ را چه به صورت کامل و یا قطعات اولیه دارید، ققنوس ترخیص بهترین گزینه برای شماست تا مراحل کار (خرید، حمل و یا فقط ترخیص) را با خیال راحت به آن بسپارید.

شرکت ما با داشتن اطلاعات گسترذه از تکنولوژی‌های روزدنیا و سابقه طولانی در امور ترخیص انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات در تمام زمینه‌های صنایع، آماده همراهی شما عزیزان در این کار است. با کمک ترخیص کاران مجرب ما نگران تهیه مجوزات و اسناد ترخیص نباشید و بدون نیاز به حضور خود در گمرک کارها را به ما بسپارید. ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک را در کمترین زمان ممکن و کمترین هزینه از راه‌های قانونی با ما تجربه کنید.

جمع بندی

ترخیص کالا از گمرک همیشه یک موضوع ویژه است که شما بهتر است از یک ترخیص کار ماهر کمک بگیرید تا بدون دردسر کالایتان ترخیص شود. پروسه واردات دستگاه برش کاغذ نیز با توجه به نیاز فوری در کشور، یک فعالیت تجاری مهم است که اگر سابقه انجام آن را نداشته‌اید، باید از افراد خبره کمک و یا مشورت بگیرید.

کارشناسان ما در ققنوس ترخیص آماده ارائه خدمات ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک و انجام مشاوره تخصصی با شما هستند. این شرکت از معتبرترین و قابل اعتمادترین شرکت‌های ترخیص کالا و امور بازرگانیست که با خیال آسوده می‌توانید امور ترخیص کالای خود را به آن واگذار کنید.

دستگاه های برش کاغذ وارداتی چه مدل هایی دارند؟

به دلیل مصرف بالای کاغذ و نیاز روز افزون به سایزهای مختلف آن دستگاه های برش کاغذ در انواع مختلفی تولید و وارد می شوند. دستگاه های برش کاغذ در انواع مختلفی شامل دستگاه برش کاغذ معمولی (دستی)، دستگاه برش کاغذ قدرتی (دستی)، دستگاه برش کاغذ برقی و دستگاه برش کاغذ برقی (صنعتی) تولید وارد ایران می شود.

مدارک لازم جهت ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک چیست؟

جهت ترخیص دستگاه برش کاغذ از گمرک به اسناد و مدارک مختلفی نیاز پیدا خواهید کرد. این اسناد و مدارک شامل قبض انبار، ترخیصیه، بارنامه، فاکتور، پیش فاکتور، فهرست عدل بندی، گواهی استاندارد، مجوزهای قانونی، گواهی بازرسی، بیمه نامه، مجوز گواهی مبدا، کپی صفحات کارت ملی، کارت بازرگانی، کپی تمامی صفحات کارت بازرگانی، اصل و کپی کارت ملی، کپی و اصل معرفی نامه برای گمرک، کپی دفترچه بیمه و کپی و اصل وکالت نامه محضری.

کد تعرفه گمرکی دستگاه برش کاغذ در ایران چند است؟

کد تعرفه گمرکی ترخیص دستگاه های برش کاغذ در ردیف 84411000 با حقوق ورودی 4 درصد و اولویت کالایی 25 می باشد. همچنین کد تعرفه گمرکی قطعات مربوط به دستگاه برش کاغذ در ردیف 84419000 با حقوق ورودی 4 درصد و اولویت کالایی 23 می باشد.

واردات دستگاه برش کاغذ به ایران چه مراحلی دارد؟

به طور کلی واردات دستگاه برش کاغذ به ایران شامل چهار مرحله می باشد. این مراحل شامل مقدمه واردات و صادرات و دریافت کارت بازرگانی، ارائه اسناد و مدارک لازم، دریافت برگ سبز گمرک و در نهایت ترخیص کالا و پایان فرایند واردات دستگاه برش کاغذ می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط