لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

معرفی 20 کالای پرسود، برای واردات از چین

فهرست مطالب

مقدمه

آیا به دنبال کالای پرسود برای واردات از چین هستید؟ آیا شرکت‌ های ترخیص کالا می‌توانند برای واردات از چین به ما کمک کنند؟ نگران نباشید ما در این مطلب تمام پاسخ این سوالات را به شما خواهیم داد.

هر ساله هزاران محصول جدید در چین تولید می‌شود و این کشور توانسته کالاهای انبوهی را در سراسر جهان عرضه کند. هر فرد تجاری باید تمام استراتژی‌های موجود را برای کمک به کسب و کار خود برای کسب سود بیشتر و گسترش سریع‌ تجارت خود بررسی کند. برای افزایش درآمد تجارت خود دو چیز مهمی که باید در نظر داشته باشید؛ سودآورترین و ارزان‌ترین محصول برای واردات کالا می‌باشد. وارد کردن کالای پرسود دغدغه‌ی اکثر تاجران بین المللی است که در این مطلب ما کوشیدیم 20 کالا پرسود برای واردات از چین را به شما معرفی کنیم؛ تا بتواند در انتخاب کالای واردات از چین به شما کمک کند.

چرا برای واردات چین را انتخاب کنید

چرا برای واردات چین را انتخاب کنید؟

کشور چین یکی از کشورهای بزرگ و پرجمعیت می‌باشد که از لحاظ اقتصادی رتبه برتر در جهان به شمار می‌آید. این کشور باتوجه به موقعیت اقتصادی خود با اکثر کشورهای جهان رابطه تجاری خوبی دارد که یکی از روابط تجاری می‌توان واردات از چین در کشور ایران اشاره کرد.

علاوه‌ بر این کشور چین توانسته با تولیدات انبوه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن روز دنیا و دستکاری در ارز، کالاهای باکیفیت و ارزان قیمتی را تولید کند. با توجه به آمارهای تجاری نشان می‌دهد چین اصلی‌تری شریکای تجاری ایران است. به طوری که نیازهای واردات فراوانی در ایران را فراهم کند و همچنین کالاهای ایرانی زیادی به چین صادر شود.

مزایای واردات از چین

1. هزینه تولید

فعالیت واردات از چین بسیار رقابتی است و هزینه بسیار کمتری نسبت به مقدار تولید کنندگان سایر کشورها دارد.

مزیت بزرگ واردات از کشور آسیایی این است که حتی با افزودن تمام هزینه‌های واردات، محصولات با هزینه خرید پایینی همراه می‌شوند که به تجار امکان می‌دهد با توجه به نیازی که خود دارد، دید بیشتری در برابر نوسانات احتمالی قیمت داشته باشند.

2. شرایط پرداخت

از آنجایی که این کشور بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری‌های جهانی را متمرکز می‌کند و اقتصاد آن با سرعتی سریع رونق می‌گیرد، تامین‌کنندگان چینی ظرفیت مالی کاملی برای ارائه شرایط پرداخت در مدت زمان بیشتر دارند و از طریق مذاکره و کسب اطمینان، شرایط مناسبی به واردکنندگان می‌دهند.

3. محصولات با تکنولوژی بالا

با توجه به سرمایه گذاری بالا، دولت چین توانسته کالاهایی را با تکنولوژی مدرن و پیشرفته‌ای تولیدکند و در زمینه علم و فناوری شروع به تولید بیشتر و با کیفیت بهتر را دارد و امکان عرضه محصولات با سطوح کیفی مختلف را فراهم کرد.

علاوه بر این، محصولات توسعه یافته با تکنولوژی بالا که تولید می‌شود، می‌تواند برای مصرف کننده جذاب کند و به عنوان یک مزیت برای افزودن ارزش بیشتر به محصول مورد استفاده قرار گیرد.

4. تجمیع برچسب خصوصی در بازار مصرف

امکان واردات محصولات سفارشی از چین با برند شما، با مشخصات انحصاری که می‌توانید آرم برند خود را روی بسته‌بندی و جعبه بیاورید که یکی دیگر از مزایای عالی واردات از کشور آسیایی است.

همچنین به شما امکان می‌دهد برند خود را در بازار بسازید و تثبیت کنید. به طور خلاصه، علاوه بر این که به شما امکان می‌دهد توسط مصرف کننده و رقبا شناسایی شوید و محصولات منحصر به فرد ارائه دهید، خود را از رقبا متمایز کنید و هویت خود را با مشتریان ایجاد کنید.

آیا واردات از چین هنوز پرسود است؟

کشور چین یکی از بزرگترین کشورها برای واردات کالا در سراسر جهان است. در چین انواع مختلفی از کالاها را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ از وسایل شخصی گرفته تا انواع ماشین آلات صنعتی و یا هر چیز دیگری باشد.

چین بزرگترین مرکز تولیدی برای تولید محصولات ارزان قیمت دارد که با قیمت های بسیار مقرون به صرفه به فروش میرسد. سودآوری محصول می‌تواند به عوامل زیر بستگی داشته باشد:

  • سطح رقابت
  • موقعیت مناسب، جایگاه
  • شکاف عرضه و تقاضا
  • قدرت خرید مشتریان
  • روش حمل و نقل وارداتی (هوایی، زمینی یا دریایی)
  • ارزش کالا ورودی
  • گمرک و مالیات توسط مقامات
  • گاری (برای جابجایی کالا از بندر به انبار شما)
  • کمیسیون عامل حمل و نقل
  • هزینه‌های بانکی
  • نزدیکی موقعیت مکانی کشور شما به چین

به خاطر داشته باشید گاهی اوقات، ممکن است پیدا کردن محصول مناسب، تامین کننده مناسب و به ویژه حمل و نقل محصول برای کمک به ارسال کالا به ایران کمی چالش برانگیز باشد.

در عین حال بستگی به این دارد که چقدر به واردات از چین و میزان ارزش محصولات این کشور آشنایی دارید. شناسایی محصول امر بسیار ضروری است که از این طریق می‌توانید کالاهای پرسود بازار را بشناسید.

باید دانش عمیقی روی یک محصول وارداتی می‌خواهید سرمایه گذاری کنید داشته باشید، به طوری که بتوانید برای چالش‌هایی که ممکن است برای شما پیش بیاید، راه حلی ارائه دهید. در غیر این صورت، ممکن است ضررهای هنگفتی را به وجود آید و تمام پولی که به سختی به دست آورده‌اید را از دست بدهید.

واردات از چین

لیست 20 کالا پرسود برای واردات از چین

چین یکی از تولیدکنندگان عمده کالاهای منحصر به فرد و ارزان است. با تامین اقلام مناسب برای واردات و فروش، می‌توان از کالاهای چینی برای ایجاد سودآوری و رشد با سود بالا استفاده کرد. ما 20 اقلام سودآور برای واردات از چین را شناسایی کردیم که بر اساس میزان سود،تقاضا و سایر عوامل دیگر برای کمک به شما در راه اندازی تجارت واردات تهیه کردیم.

1. محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل

گلس‌های موبایل محصولات عالی برای واردات از چین هستند و سود مناسبی را به همراه دارند البته میزان تقاضا گوشی‌های مختلف را در نظر داشته باشید که با توجه به مدل‌های خاص سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارند. در حال حاضر، محافظ‌های آیفون XR و آیفون 11 بیشترین تقاضا را دارند، اما با عرضه مدل‌های جدید، مراقب تغییر بازار باشید.

2. پایه نگهدارنده گوشی موبایل ماشین

پایه‌های تلفن برای اتومبیل‌ها در سبک‌های متنوعی عرضه می‌شوند که به شما شانس بیشتری برای جذب خریداران با وجود رقابت شدید می‌دهد.

قیمت خرده فروشی بسته به ویژگی هایی مانند نگه داشتن مغناطیسی و قابلیت شارژ می تواند متفاوت باشد، اما تقریباً همه محصولات در این عرصه کوچک و حمل آسانی دارند.

3. رنده

پوست کندن، بریدن و رنده کردن می تواند فرایند زمان بری باشد و می‌تواند این کالا یکی از محصولات پر تقاضایی و در نهایت سود بالایی را بدست آورد.

4. شارژر تلفن بی سیم

شارژ بی سیم یکی ابزارهای مدرن برای شارژرهای بی سیم موبایل است که امروزه این وسیله در حال رونق است. معمولاً این نوع شارژر تلفن‌های هوشمند 7.5 وات، 10 وات یا 15 وات در بازار عرضه می‌شوند که با سرعت فوق‌العاده‌ای می‌توانند یک گوشی همراه را شارژ کنند.

وقتی شارژرهای بی‌سیم را برای واردات تهیه می‌کنید، بهترین گزینه این است که از محصولی استفاده کنید که دارای عملکرد «Qi» است. Qi در واقع به ساخت استاندارد فناوری بی سیم اشاره دارد. شارژرهای Qi با گوشی های Qi سازگار هستند و اکثریت باتری های مدرن گوشی‌های هوشمند از طریق Qi شارژ می‌شوند.

5. ست برس‌های آرایشی

ست برس های آرایش معمولاً شامل 10 تا 20 نوع برس مختلف است که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده اند. معمولا دارای سری نرم، پرپشت ساخته شده‌اند. البته نرمی آن به سازنده بستگی دارد.

6. لاک ناخن

لاک ناخن را می توان به صورت تکی یا در مجموعه‌های از چند رنگ فروخت. همچنین دارای انواع مختلفی از لاک ناخن وجود دارد که می توانید آن‌ها را بفروشید.

7. کوله پشتی

کوله‌پشتی‌ها همه‌کاره، سودآور هستند و می‌توانند به راحتی در هر جایگاهی جا شوند. در حالی که کلمه کلیدی ساده “کوله پشتی” هر ماه صدها هزار جستجو در گوگل را به همراه دارد که می‌توان با فروش اینترنتی کالای پرسودی باشد.

8. گوشی تلفن همراه

محبوب‌ترین محصول زمان حاضر در سراسر جهان تلفن همراه است. چین برای مناطق مختلف دنیا گوشی‌های موبایل با کیفیتی را تولید می کند.

9. کامپیوتر و لپ‌تاپ

در روزهای پر دردسر همه‌گیری کرونا یادگیری آنلاین، تجارت و آموزش به یک امر ضروری تبدیل شده است. مردم به دنبال کامپیوتر و لپ‌تاپ با قیمت های مناسب هستند و شما به راحتی می‌توانید کامپیوترهای باکیفیت را با قیمت ارزان پیدا کنید.

10. وسایل ورزشی خانگی

صنعت تولید چین تجهیزات باشگاه ورزشی با بهترین کیفیت و کم هزینه را در سطح جهانی ارائه می‌دهد.

11. لوازم خانگی

چین لوازم خانگی زیادی مثل ماشین‌های لباسشویی و یخچال، تلویزیون و… را صادر می کند. این کشور میلیون‌ها واحد را هم برای مصارف داخلی و هم برای صادرات تولید می‌کند و سالانه میلیاردها دلار کالا صادر می‌کند وهمچنین توانسته معاملات تحسین برانگیزی را به مردم سراسر جهان ارائه کند.

12. محصولات ورزشی

افزودن چنین محصولات معروف ساخت چین به لیست محصولات خود به شما کمک می‌کند تا تجارت خود را توسعه دهید. بسیاری از برندهای ورزشی در سال گذشته شاهد رشد چشمگیری بوده اند.

13. لباس و پوشاک

چین بزرگترین صادرکننده پوشاک و لباس صادراتی در جهان است. انتخاب این محصولات می‌تواند کالای پرسودی برای تجارت باشد.

14. محصولات لوازم تحریر و آموزشی

والدین هر ساله برای فرزندان خود به دنبال مداد و خودکار باقیمت مناسب هستند؛ برای این منظور، تقاضا برای محصولات آموزشی و لوازم التحریر به شدت افزایش یافته است. مدیران تجاری باید محصولات آموزشی را به لیست محصولات واردات کالا از چین خود اضافه کنند.

15. لوازم حیوان خانگی

محصولات لوازم حیوانات خانگی یکی از معروف ترین محصولات ساخت چین است. بر اساس یک گزارش دسته محصولات حیوان خانگی علی بابا، بیش از 858000 محصول و 1070 تامین کننده فهرست شده است. این نشان دهنده تقاضای بالا برای لوازم خانگی ساخت چین است.

16. وسایل آشپزخانه هوشمند

لیست محصولات محبوب ساخت چین شامل اقلام آشپزخانه هوشمند است. این وسایل آشپزخانه هم شامل استفاده روزانه از وسایل آشپزخانه و هم وسایل آشپزخانه می‌شود. این اقلام با هزینه کم، با کیفیت بالا و سود بالا ارائه می‌شوند.

17. لوازم جانبی موبایل

 لیست محصولات معروف ساخت چین شامل لوازم جانبی مختلف موبایل است که در بازار جهانی ترند می‌شوند. این لوازم جانبی شامل دست آزاد، شارژر بی سیم موبایل، حلقه های سلفی، پایه موبایل سه پایه و بسیاری موارد دیگر است.

18. گجت های امنیتی و ردیابی

بسیاری از دفاتر، خانه‌ها و مدارس بیش از هر زمان دیگری از امنیت آگاه برخوردارد باشند. دوربین‌های امنیتی و ابزارهای ردیابی خودروی وارداتی زیادی در بازار ایران به فروش می‌رسند. این نشان می‌دهد که محصولات چقدر می‌توانند سودآور باشند.

19. لوازم اسباب بازی های کودکان

یکی از مواردی که بر انتخاب مردم برای واردات اسباب بازی تأثیر می‌گذارد این واقعیت است که آنها واقعاً نمی دانند چه اسباب بازی هایی را وارد کنند. فروش اسباب بازی تقریباً در هر کشوری بسیار سودآور است زیرا به سختی می‌توانید کشوری را بیابید که جمعیت زیادی از کودکان نداشته باشد و همه ما می‌دانیم که اسباب بازی برای کودکان چقدر لذت‌بخش است. اسباب‌بازی‌های کودکانه فوق‌العاده‌ای وجود دارد که سود بالایی از آنچه تصور می‌شود به همراه دارد.مانند:

  • ماشین‌های کنترلی و معمولی بچه‌گانه
  • هواپیما و هلیکوپتر
  • دوچرخه های اسباب بازی

اگر به دنبال بستری برای دریافت محصولات ارزان قیمت برای واردات از چین هستید، اسباب بازی یک گزینه عالی برای شما است.

20. محصولات مسافرت و گردشگری

صنعت سفر و گردشگری یکی از سریع ترین صنعت‌های در حال رشد در جهان امروز است. واردات محصولات مسافرتی و گردشگری یکی از پرسودترین مشاغلی است که می‌توانید وارد آن شوید.

آیا برای واردات از چین نیاز به یک شرکت ترخیص کالا دارید؟

فرایند واردات کالا یکی از فعایت‌های مهم اقتصادی می‌باشد که هر بازرگان و تاجر باید آگاهی لازم را داشته باشد. اگر کوچکترین اشتباهی رخ دهد و کالای وارداتی شما قاچاق به حساب بیاید، می‌تواند آینده تجارت شما را به خطر بیاندازد.

مراحل ترخیص از گمرک امر مهمی در حوزه تجارت بین‌المللی و واردات کالا می‌باشد که با شناخت کامل از این مراحل باعث می‌شود فرایند ترخیص کالا از گمرک در اسرع وقت و بدون هیچ مشکلی انجام شود. شرکت‌های ترخیص کالا می‌توانند به افرادی که آشنایی و مهارت لازم ندارند در این حوزه برای واردات از چین کمک شایانی کنند و با خیال راحت و آسوده کالاهای وارداتی پرسود را به مشتریان خود ارئه دهد.

شرکت ققنوس ترخیص از جمله شرکت‌هایی است که در این حوزه فعالیت می‌کند و توانسته با کادر مجرب و ماهر خود آمادگی خود را برای ارائه خدمات اعلام کند.

مزایایی یک شرکت ترخیص کالای معتبر برای واردات از چین

مزایای متعددی وجود دارد که چرا باید از خدمات ترخیص کالا از گمرک استفاده کنید و این به تجارت خاص شما بستگی دارد. در زیر مزایای که احتمالاً با نیازهای خاص شما مطابقت دارد را برای شما آورده‌ایم:

1. ارائه مشاوره

یک شرکت ترخصی کالا می‌تواند در مورد همه چیزهایی که باید بدانید مانند مجوزهای واردات کالا، طبقه‌بندی، ارزش‌گذاری، معافیت‌های عوارض و شرایط واردات کالا به شما مشاوره دهد. این مسئله به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از میزان سرمایه گذاری خود داشته باشید و کل فرآیندی که محموله شما قبل از رسیدن به مقصد نهایی برسد، آشنا شوید.

2. مهارت در تسهیل ترخیص کالا از گمرک

متخصصان ترخیص کالا از گمرک اطمینان حاصل می‌کنند که محموله‌های شما از مرزها عبور می‌کنند و بدون دردسر و قانونی به مقصد مورد نظر خود می‌رسند.

3. بررسی اظهارنامه‌ خدمات ترخیص کالا از گمرک

نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که شما به طور قانونی شما مسئول تمام اظهارنامه‌های گمرکی هستید. از آنجایی که کوچکترین اشتباه می‌تواند از مسائلی مانند: تحریم‌ها، حسابرسی‌ها و جریمه‌هایی را برای کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد، اطمینان حاصل کنید که اظهارات شما توسط یک کارگزار رسمی گمرک تأیید می‌شود.

4. کمک به جلوگیری از هزینه های غیر ضروری

مقررات و قوانین در واردات از چین ممکن است تغییراتی به همره داشته باشد که کارگزاران ترخیص کالا به عنوان متخصص در پیش نیازهای هر نوع محصول، می‌توانند شما را از تعویقات گران قیمت، جریمه‌ها، تخصیص مجدد موجودی و جریمه های مختلف دور نگه دارند.

کالاها معمولا چگونه به ایران ارسال میشوند؟

یکی از بخش های بسیار مهم در امر تجارت، بخش مربوط به ارسال محموله های تجاری خریداری شده به کشور می باشد. برای ورود کالاهای خریداری شده از کشور چین سه راه حمل و‌ نقل وجود دارد و صاحبان کالا برای این که محموله های تجاری خود را با استفاده از یکی از این سه روش از چین به ایران ارسال نمایند باید تمامی شرایط محموله تجاری از حمله نوع کالا، تعداد کالا، وزن و حجم کالا و … را در نظر گرفته و سپس یکی از این سه روش زیر را انتخاب می نمایند:

  • حمل و نقل هوایی: حمل و نقل هوایی روشی است که در آن محموله های تجاری با استفاده از هواپیما از کشور مبداء به کشور مقصد حمل می شوند، البته در این روش برای وزن و حجم کالاهایی که قرار است حمل شوند محدودیت وجود دارد.
  • حمل و نقل دریایی: در این روش برای جابه جایی محموله تجاری از کشور مبداء به مقصد از کشتی های باربری استفاده می شود و برای وزن محموله تجاری محدودیتی وجود ندارد.
  • حمل و نقل زمینی: در این روش برای جابه جایی محموله تجاری از انواع وسایل حمل و نقل زمینی همچون تریلر، قطار، کامیون و … استفاده می شود و محموله تجاری را با استفاده از جاده های بین کشوری جابه جا می نمایند.

برخی از کالاهای رایج وارداتی از چین کدامند؟

کشور چین به عنوان یکی از قطب های تجارتی جهان کالاهای کوناگونی را تولید می کند که می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای تجارت و خرید و فروش باشند. تاجرانی که قصد خرید کالا از این کشور را دارند می توانند برای داشتن بهترین انتخاب در هنگام خرید کالا از کشور چین به مشاوران با تجربه و حرفه ای ما در گروه ققنوس ترخیص مراجعه نمایند و بهترین کالاهای وارداتی از چین را با استفاده از راهنمایی های مشاوران ما انتخاب نمایند.

از جمله کالاهایی رایجی که تاجران ایرانی در هنگام معامله و خرید کالا از کشور چین انتخاب می کنند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قطعات مورد نیاز ماشین آلات صنعتی: یکی از کالاهای رایج که برای واردات از کشور چین انتخاب می شود قطعاتی است که در هنگام ساخت و یا تعمیر ماشین آلات صنعتی و راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که در کشور ما از ماشین آلات صنعتی استفاده های گوناگونی می شود ورود قطعات یدکی این ماشین آلات سود خوبی را برای تاجران به دنبال دارد.
  • لوازم آرایشی _ بهداشتی: واردات لوازم آرایشی _ بهداشتی از چین با توجه به طرفدارانی که این کونه کالاها در بازار فروش دارد از جمله گزینه های پر سود برای تاجران به حساب می آید.
  • موبایل و کامپیوترو قطعات جانبی ‌و یدکی آن ها: با توجه به این که امروزه عصر تکنولوژی به شمار می آید و انواع تلفن های همراه هوشمند، کامپیوتر و لپ تاپ نیز ازجمله ابزارهای استفاده از تکنولوژی به حساب می آیند واردات این گونه وسایل به همراه لوازم جانبی و یدکی آن ها گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.
  • واردات لوازم آشپزخانه: لوازم آشپزخانه یکی دیگر از کالاهای رایجی است که تاجران از واردات آن سود خوبی به دست می آورند در نتیجه گزینه خوبی برای واردات می باشد.
  • و ….

موانعی که می توانند مانع از واردات کالا از چین توسط یک شرکت شوند

در هنگام واردات کالا ممکن است موانع گوناگونی بر سر راه شرکت های تجاری و وارد کننده کالا قرار بگیرد و مانع واردات کالا از کشور چین توسط این شرکت ها شود. شرکت های وارد کننده کالا می توانند برای جلوگیری از ایجاد هر گونه مانعی بر سر راه خود، صفر تا صد فرایند واردات کالا را با استفاده از مشاوران و کارشناسان حرفه ای و با تجربه ما در ققنوس ترخیص انجام دهند.

از جمله موانعی که ممکن است برای شرکت های وارد کننده کالا در هنگام واردات از چین ایجاد شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انتخاب کالاهای ممنوعه برای واردات به کشور
  • واردات کالاهایی که استاندارد های لازم را بر اساس قوانین کشور ندارند
  • کالاهایی که یرای واردات به کشور مجوزهای لازم را دریافت نکرده اند
  • موانع ارزی در هنگام خرید کالا
  • نداشتن مجوزهای قانونی برای انجام تجارت در سطح بین المللی
  • و …

مقدمه

محصولات ارزان فروش بیشتر و در نهایت درآمد بالایی ایجاد می‌کنند در حالی که محصولات سودآور در مدت کوتاهی سود زیادی به همراه خواهند داشت. 20 محصول پر سود ارائه شده در بالا دید شما را به محصولاتی که برای واردات از چین باز می‌کند؛ تا بتواند در انتخاب کالای مورد نظر خود کمک شایانی کند.

همانطور که اشاره کردیم شرکت‌های ترخیص کالا با توجه به سابقه و تجربه‌ای که دارند می‌توانند در واردات کالا از چین و ترخیص از گمرک به شما کمک کنند و همچنین بتوانید کالای پرسودی را برای تجارت خود انتخاب کنید.

اگر نیاز به مشاوره و کمک در زمینه واردات کالا دارید می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید و همچنین سوال و انتقادی در این خصوص دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

چه عواملی برای واردات کالا از چین باید در نظر گرفت؟

حقوق و قوانین واردات خود را شناسایی کنید.
کالاهایی را که می خواهید وارد کنید شناسایی کنید.
اطمینان حاصل کنید که کالاهایی که می خواهید وارد کنید به کشور شما مجاز هستند.
کالاهای خود را طبقه بندی کنید و هزینه زمین را محاسبه کنید.
تامین کننده خود را در چین پیدا کنید و سفارش دهید.

چرا هزینه واردات از چین بسیار ارزان و پرسود است؟

محصولات چینی به دلیل تولیدات انبوه ارزان هستند که بر تولید انبوه متمرکز هستند تا هزینه کلی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

چرا چین اینقدر صادرات زیادی دارد؟

کشور چین با داشتن تجهیزات و فناوری مدرن توانسته محصولات انبوهی را تولید کند و با داشتن تعداد زیادی صنایع محصولات و موادی را برای صادرات ایجاد کند. چین همچنین بزرگترین بازار خودروهای جدید جهان را داشت و مقدار قابل توجهی مواد خام به ویژه فولاد صادر می کرد.

کالاهای پرسود برای واردات کالا از چین کدامند؟

محصولاتی که می تواند برای واردات کالا پرسود باشد از قبیل: گوشی های تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم جانبی موبایل و… برای مشاهده لیست کامل کالا در این مطلب مراجعه کنید.

واردات از چین چه مزایایی را به دنبال دارد؟

از جمله مزیت های واردات از چین می توان به مواردی چون هزینه تولید مناسب، شرایط پرداخت آسان، وجود منابع گوناگون، متنوع بودن کالاها، راه های جابه جابی گوناگون و …. اشاره نمود.

چه راه هایی برای انتقال کالا از چین به ایران وجود دارد؟

از جمله راه های انتقال کالا از چین به ایران می توان به راه هایی چون روش حمل ‌و نقل دریایی، روش حمل و نقل هوایی و روش حمل و نقل زمینی اشاره نمود.

تاجران بر چه اساسی باید روش حمل ‌و نقل محموله تجاری خود از چین به ایران را انتخاب نمایند؟

تاجران برای انتخاب روش حمل و نقل محموله تجاری خود از چین به ایران باید به عواملی چون وزن محموله، تعداد کالاها، نوع کالاها، زمان مورد نظر برای جابه جایی، هزینه و …. توجه نمایند.

شرکت های تجاری چگونه می توانند از ایجاد موانع گوناگون در روند تجارت خود جلوگیری نمایند؟

شرکت های تجاری برای جلوگیری از ایجاد هر گونه مانعی در مسیر تجارت خود می توانند از کارشناسان با تجربه و حرفه ای گروه ققنوس ترخیص راهنمایی بگیرند و از ایجاد هر گونه مشکلی جلوگیری نمایند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاه ها

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط