لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

واردات کیف زنانه / 0 تا 100 ترخیص کیف زنانه از گمرک

واردات کیف زنانه

فهرست مطالب

کیف یک وسیله شخصی بسیار کاربردی در استایل خانم‌ها می‌باشد. اکثر زنان و دختران انواع کیف مجلسی، کیف پول، کیف اداری، مدرسه و.. را با موارد استفاده فراوان خریداری می‌کنند. به دلیل توجه فراوان زنان به استفاده از کیف، بسیاری از افراد به واردات کیف زنانه در طرح‌ها و جنس‌های مختلف علاقمند هستند. خانم‌ها دوست دارند با هر استایلی یک سبک کیف مناسب را ست کنند و غالبا به دنبال خرید یک کیف باکیفیت و مدل مناسب برای این منظور می‌باشند. کیف‌های زنانه وارداتی زیادی در بازار می‌بینید که از برندهای معروف خارجی هستند و بسیاری از آنها با واردات کیف از ترکیه تامین می‌شوند.

ترکیه در زمینه کیف و کفش زنانه دارای برندهای مشهور و مورد پسند خانم‌هاست که طرفداران زیادی با سلایق مختلف دارد. در این مطلب از ققنوس ترخیص قصد داریم شما را با نحوه واردات و ترخیص کیف زنانه از گمرک آشنا سازیم.

واردات کیف زنانه از ترکیه

ترکیه از گذشته روابط تجاری خوبی با ایران دارد، بطوریکه در چند سال اخیر بیشترین حجم تجارت ایران با ترکیه بوده است. این کشور در سال 1996 قوانین گمرکی اتحادیه اروپا را پذیرفت و با پیوستن به این اتحادیه، مراودات تجاری خود را رونق داد. سپس کیفیت محصولات تولیدی خود با برند ترک را جهت رقابت در بازار اتحادیه اروپا بالا برد. واردات کیف از ترکیه بدلیل کیفیت بالا و همجواری با ایران گزینه بسیار مناسبی است. 

نکته مهم در مورد واردات کیف زنانه از ترکیه این است که شما حتما لازم نیست برای خرید به استانبول سفر کنید؛ زیرا فروشگاه‌های اینترنتی چون آراز ترند و.. استانبول امکان خرید کیف‌های مختلف و مرغوب را بشکل عمده و با بهترین قیمت فراهم کرده‌اند.

اگر قصد واردات و ترخیص کیف زنانه از گمرک را دارید، برندهای معروف ترکیه عبارتند از:

  • برند هوتیچ (hotic)، معتبرترین برند کیف و کفش در ترکیه با ده شعبه و طراحی زیبا برای بانوان.
  • برند فلو (Flo) با عرضه متنوع‌ترین کیف و کفش به صورت عمده.
  • برند واکو (Vakko) اولین برند  لوکس برای واردات کیف از ترکیه.
  • برند دریمود (Derimod) معروف‌ترین برندهای کیف و کفش در استانبول.
  • برند داچمن (Deichmann) از برندهای معروف آلمانی-ترکی با قیمت و کیفیت بالاتر
واردات کیف از ترکیه
واردات کیف از ترکیه

واردات کیف زنانه از چین

امروزه ترخیص کیف زنانه از گمرک در انواع مختلف کیف‌های مجلسی، جیبی، کیف سامسونت و … با واردات از کشور چین انجام می شوند. شما حتما انواع کیف‌های زنانه چینی را در بازار دیده‌اید که پاسخگوی هر نوع سلیقه و توان مالیست؛ زیرا چین از مهم‌ترین کشور‌های تامین کالا در دنیاست. کالاهای مصرفی بسیاری در دنیا از جمله در کشور ما چینی هستند و این کشور به عنوان یک کشور اقتصادی بزرگ در دنیا، بسیاری از بازارها را به نام خود ثبت کرده است.

واردات کیف زنانه از چین در اندازه، رنگ، سایز و جنس‌های متفاوت در کنار واردات کیف از ترکیه گزینه تجاری پر سودی برای واردکنندگان است. شاید بسیاری از مردم خرید محصولات چینی را به ضرر خود می‌بینند، چون فکر می‌کنند محصولات چینی بی‌کیفیت هستند.

ولی امروزه کالاهای چینی جزء با کیفیت‌ترین محصولات در بازار هستند و روز به روز توجه مصرف‌کنندگان بیشتری را به خود جلب می‌کند. ارزان بودن محصولات چین دلیل بر بی‌کیفیتی آنها نیست، بلکه به علت پایین بودن قیمت نیروی کار در چین، شما می‌توانید کالای مرغوب را با قیمت کم بخرید. شما می‌توانید کارهای ترخیص کیف زنانه از گمرک چین را بدون کوچک‌ترین دردسر و هزینه اضافی به ققنوس ترخیص بسپارید.

واردات کیف زنانه از دبی

دبی مرکزی جهانی برای مدهای لوکس و معروف به تجربه‌های فوق‌العاده خرید می‌باشد. در این شهر می‌توان انواع زیادی از لوازم جانبی مد روز و شیک، بویژه کیف زنانه را یافت. تنوع کیف و کفش و محصولات مورد علاقه زنان در دبی، یک فرصت عالی برای تجاریست که علاقه‌مند به واردات کیف از ترکیه و دبی می‌باشند. اما قبل از اینکه شروع به کار کنید، بهتر است به چند نکته در مورد واردات کیف زنانه از دبی توجه کنید.

  • کیف زنانه از اکسسوری‌های محبوب خانم‌هاست که برندهای لوکس دبی نیز تقاضای خوبی بین زنان دارد. پس لازم است شناخت کافی از برندهای کیف زنانه دبی برای واردات داشته باشید تا از تقاضا برای آنها مطمئن شوید. محبوب‌ترین برندهای کیف زنانه که می‌توان در فروشگاههای دبی یافت عبارتند از: برند گوچی، لویی ویتون، پرادا، شانل و هرمس.
  • نکته بعد این که برای داشتن یک تجارت موفق هنگام ترخیص کیف زنانه از گمرک باید شتاخت خوبی از بازارها و فروشگاه‌های عرضه‌کننده کیف زنانه در دبی داشته باشید تا یک تامین‌کننده مطمئن جهت خرید بیابید.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه واردات و ترخیص کیف زنانه از گمرک با کارشناسان ققنوس ترخیص تماس بگیرید.

خرید عمده کیف زنانه

واردات کیف از ترکیه با خرید عمده از عمده فروشی‌های کیف و کفش در استانبول، علاوه بر تجار، علایق بسیاری از مسافران و توریست‌های ایرانی به ترکیه را بر می‌انگیزد. استانبول مهد بازار‌های ترکیه به حساب می‌آید و بازار استوک استانبول یک مرکز خرید عمده و مطمئن برای واردات کیف زنانه می‌باشد. اکثر خانم‌ها در ایران به دنبال برندهای برتر ترکیه، دبی و.. هستند و این برندها در کشور با قیمت‌های گزاف به فروش می‌رسند.

اما آیا این کیف‌ها واقعا اینقدر گران هستند و ترخیص کیف زنانه از گمرک هزینه زیادی می‌خواهد؟ اگر شما به عنوان واردکننده، کیف‌ها را به صورت عمده و تعداد انبوه خرید کنید، قیمت نهایی برای شما بسیار کاهش خواهد یافت و در نتیجه با فروش در داخل سود خوبی کسب می‌کنید. علاوه بر واردات کیف از ترکیه، چین نیز با خط تولید گسترده در زمینه کیف و.. گزینه مناسبی برای خرید عمده است.

البته ممکن است خرید عمده از چین در ابتدا مخاطره‌انگیز و پیچیده به نظر بیاید، اما اگر با دانش و اطلاعات کافی در این زمینه حرکت کنید، کار آسان و سودآور می‌شود. در واردات کیف زنانه از ترکیه، چین یا دبی شما باید در کنار قیمت خرید، هزینه‌های حمل‌ و نقل را هم در نظر بگیرید و سپس قیمت فروش در داخل را تعیین کنید. برای مثال شاید قیمت خرید عمده‌ کیف‌ 1 دلار باشد، ولی هزینه حمل‌ و نقل ۱۰ دلار شود؛ یعنی در واقع، شما ۱۱ دلار برا هر کیف پرداخته‌اید.

خرید عمده کیف از چین یا واردات کیف از ترکیه به شکل عمده نکات و فوت و فن‌هایی دارد که توصیه می‌کنیم در این باره از کارشناسان گروه تجاری ققنوس کمک بگیرید. جهت ترخیص کیف زنانه از گمرک به صورت عمده از ترخیص‌کاران ققنوس ترخیص استفاده کنید.

آیا واردات کیف زنانه به ایران سودآور است؟

در دنیای امروزی کیف از اساسی‌ترین وسایل انسان‌ها بویژه خانم‌ها می‌باشد و مسلما میزان خرید این کالا توسط زنان بسیار بالاست. به همین خاطر افرادی که به واردات کیف از هر کشوری می‌پردازند، حتما سود خوبی کسب می‌کنند. پس اگر می‌پرسید منشاء سود واردات کیف از چین، دبی یا ترکیه در چیست؟ باید گفت تقاضای خرید زیاد آن در ایران تضمین کننده سود نهایی واردات کیف زنانه است.

از طرفی هم گفتیم که اگر کیف‌ها را به شکل عمده خریداری نمایید، به علت تفاوت قیمت خرید آنها از ترکیه، چین یا دبی و قیمت فروش آنها در بازار داخلی ایران، سود قابل ملاحظه‌ای نصیب واردکننده می‌شود. بنابراین بطور کلی، سود واردات کیف از ترکیه یا هر جای دیگر با دو مولفه خرید عمده و خرید از یک تولیدکننده معتبر تضمین است. پس برای اطمینان از سود واردات و ترخیص کیف زنانه از گمرک، این دو فاکتور را در نظر بگیرید.

بهترین شیوه حمل و نقل کیف زنانه به ایران

انتخاب بهترین روش حمل کالا در دنیای تجارت به عوامل مختلفی مانند: نوع کالا، مسافت، هزینه و … بستگی دارد. در فرایند واردات کیف زنانه نیز مرحله آخر ارسال این کالاها از چین، ترکیه یا دبی به ایران است. می‌دانید که سه روش برای ارسال کالاها وجود دارد: ارسال از طریق کشتی باری و مسیر دریا، ارسال از طریق هواپیمای باری و مسیر هوایی، ارسال از طریق خشکی و با خطوط ریلی یا جاده‌ای.

برای واردات کیف از ترکیه بهترین مسیر ارسال، روش حمل زمینی می‌باشد. زیرا ترکیه با ایران دارای مرز زمینی است و هر ساله حجم زیادی کالا از گمرک بازرگان به کشور وارد می‌شود. این روش هم هزینه کمتری دارد و هم به علت نزدیکی مسافت زمان زیادی نمی‌برد.

برای ترخیص کیف زنانه از گمرک و ارسال از دبی به ایران، مسیر حمل دریایی بهترین روش است. زیرا دبی همسایه آبی ایران است و ارسال کالا با کشتی باری تنها راه ممکن می‌باشد. البته روش حمل هوایی نیز هست ولی برای ارسال کیف به‌صرفه نیست و هزینه زیادتری دارد. ارسال کیف از چین به ایران نیز بهتر است از مسیر هوایی یا دریایی انجام شود؛ زیرا مسیر زمینی ممکن است زمان بر باشد.

سود واردات کیف

گفتیم که واردات کیف زنانه از پرسودترین مشاغل است، بویژه اگر خرید این محصول از کشورهای بزرگ توزیع کننده‌ای چون چین یا ترکیه باشد. چین از بزرگ‌ترین توزیع‌کننده‌های انواع کالاها در جهان است و به همین خاطر تجارت کالا با این کشور انتخابی برتر و پرسود می‌باشد. در حقیقت، از سال ۲۰۱۲، این کشور در صادرات جهانی از ایالات متحده نیز جلو زده است. واردات کیف از ترکیه نیز سود خوبی دارد و بیشتر مردم عادی نیز اقدام به واردات کالاهای پرتقاضا از ترکیه می‌کنند.

دلیل این کار را می‌توان توجه خاص مردم ایران به برندهای تورک دانست، زیرا شرط اول برای کسب سود از تجارت، انتخاب کالای مناسب و پرسود برای واردات است. تهیه کیف با کیفیت و مرغوب و ورود سریع آنها به بازار، دو نکته مهم در تضمین سود حاصل است. واردات و ترخیص کیف زنانه از گمرک با تضمین سود عالی به شما عزیزان پیشنهاد می‌شود.

بهترین روش خرید کیف زنانه از چین و دبی

اولین مرحله واردات کیف زنانه از چین و دبی، خرید کیف از یک عرضه‌کننده معتبر می‌باشد. شما باید سعی کنید بهترین فروشنده یا تولیدکننده را بیابید. با یافتن فروشنده کیف و اطمینان از او، لازم است یک درخواست رسمی یا پروفرما را برای خرید کیف به او بفرستید. فروشنده باید تمام اطلاعات خرید را در پروفرما درج و به شما تحویل دهد. هنگام خرید کیف برای واردات کیف از ترکیه یا چین و دبی، اگر فقط برای مصرف شخصی خود می‌خرید، می‌توانید بصورت تک‌ از فروشگاه‌های تک‌فروش برند مورد نظر را خریداری کنید.

ولی اگر قصد دارید برای واردات کیف زنانه به کشور، مقدار زیادی کیف از چین و دبی بخرید، قضیه فرق می‌کند. در این حالت حتما باید کیف‌ها را بصورت عمده خرید کنید؛ خرید عمده یعنی تعداد زیادی کیف را با قیمت بسیار پایین می‌خرید. شما با خرید عمده، می‌توانید هر یک را با قیمت تکی و بالاتر در بازار ایران بفروشید و سود کنید.

پس بهترین نوع خرید کیف‌ها، برای واردات و ترخیص کیف زنانه از گمرک، خرید عمده می‌باشد. از طرفی هم خرید عمده کیف موجب می‌شود که شما با واردات تعداد زیادی کیف به صورت یکجا، به ‌نوعی بازار کیف را در اختیار خود بگیرید و سود خود را تضمین کنید.

ترخیص کیف زنانه از گمرک
ترخیص کیف زنانه از گمرک

قوانین و مقررات واردات کیف زنانه

گفتیم که واردات کیف از ترکیه به خاطر همسایگی با ایران بازرگانان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. در ارتباط با واردات این کالا هم لازم است قوانین و مقرراتی را بدانید تا از هر گونه مشکل یا مجازات‌های قانونی جلوگیری شود.

  • قبل از اقدام به واردات باید تجارت خود را در اتاق بازرگانی و صنعتی به ثبت برسانید. توجه کنید که این ثبت‌نام اجباری می‌باشد و وظیفه واردکننده است که حتماً این کار را انجام و جزئیات کسب و کار خود در مورد واردات کیف زنانه را ارائه نماید.
  • مسئله مهم بعدی تهیه مجوز لازم برای ترخیص کیف زنانه از گمرک است. دریافت مجوز واردات تضمین کننده قانونی بودن تجارت شماست.
  • قانون بعدی برای واردات کیف از ترکیه، چین یا دبی تکمیل فرم اظهارنامه گمرکی است. اظهارنامه گمرکی، تمام جزئیات کالاهای وارداتی مانند نام کالا، ارزش، مقدار و کشور مبدا را دارا می‌باشد.
  • پرداخت مالیات و حقوق ورودی طبق تعرفه کالا قانون بعدیست. میزان مالیات با توجه به نوع کالا و ارزش آن متفاوت است؛ مثلاً: برای واردات و ترخیص کیف زنانه باید 5 درصد عوارض گمرکی و 5 درصد مالیات بر ارزش افزوده بپردازید.

چالش های واردات کیف زنانه از دبی

واردات کیف از دبی یا برعکس چالش‌ها و مشکلات خاصی به ویژه برای افراد تازه کار دارد. در این بین ترخیص کیف زنانه از گمرک نیز مرحله بسیار حساسی است که با عدم دقت، چالش‌های بیشتری پیش خواهد آمد. همچون واردات کیف از ترکیه، دبی نیز یک کشور خارجی با زبانی متفاوت است، از این رو مشکل زبان یک چالش اساسی برای تجاری است که آشنایی با زبان عربی ندارند.

عدم تسلط به زبان رسمی دبی هنگام برخورد با مقامات گمرکی و حتی فروشندگان مشکل ساز است. برای حل این معضل بهتر است برای واردات کیف زنانه از دبی یک مترجم استخدام کنید تا به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

واردات و ترخیص کیف زنانه از گمرک نیاز به آشنایی با مقررات و قوانین کشور دبی را دارد. اگر بدون اطلاع از قوانین اقدام کنید ممکن است خرید شما از دبی در گمرک توقیف شود و غیر قانونی تلقی گردد.  همچنین در این فرایند پیچیده باید مسائل و مشکلات مربوط به حمل و نقل و نگهداری کالا را هم در نظر بگیرید. ققنوس ترخیص همه این مشکلات را با برنامه‌ریزی و هماهنگی از ابتدا تا انتها همراه با ترخیص کاران آشنا به زبان‌های کشور مبدا برای شما راحت می‌نماید.

چالش‌های واردات کیف زنانه از چین به ایران

همواره انجام واردات چالش‌ها و مشکلاتی را به دنبال دارد که تاجر و بازرگان فعال و با تجربه در این زمینه بایستی بیش از انجام واردات کلیه چالش‌ها و مشکلات واردات و ترخیص انواع کالا آشنایی کامل داشته باشد تا در هنگام مواجه شدن با مشکل بتواند به طور ماهرانه چالش را حل نماید. لازم به ذکر است که چین به عنوان یکی از برترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کفش و کیف در سطح جهان شناخته می‌گردد و تعداد زیادی از برندهای معروف در سطح این کشور فعالیت دارند. قیمت کیف زنانه در چین بسیار متنوع می‌باشد و با توجه به جنس، طرح و برند آن متغیر است.

همچنین بعضی از برندها قیمت‌های بالاتری را به خود اختصاص می‌دهند.در هنگام انجام واردات و ترخیص کیف از چین بایستی توجه داشته باشید که بازار کیف زنانه چین برخی از برندها نمونه‌های اصلی و با کیفیت و بعضی از برندها نمونه‌های تقلبی را عرضه می‌نمایند. از این رو در صورت خرید از بازارهای چینی یا آنلاین در سطح کشور چین بهتر است با معتبرترین و مورد اعتمادترین فروشندگان ارتباط بگیرید و از اصالت و کیفیت کالای خود اطمینان کامل را حاصل نمایید.

چگونه تأمین‌کنندگان مطمئن چینی را پیدا کنیم؟

جهت تأمین کالای مورد نیاز و انجام واردات کیف زنانه بهتر است در ابتدای کار مورداعتمادترین فروشندگان چینی را پیدا کنید اما بسیاری از تاجران و بازرگانان ایرانی فروشنده چینی معتبری را سراغ ندارند. از این رو در این بخش از مقاله به مهم‌ترین روش‌های یافتن تأمین‌کنندگان قابل اعتماد از چین می‌پردازیم.

تحقیق و جستجو به صورت آنلاین

تحقیق و جستجو به شکل آنلاین برای یافتن بهترین تأمین‌کننده چینی یک راه مقرون به صرفه و مفید می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید از موتورهای جستجوی معروف مانند گوگل، علی بابا و غیره استفاده نمایید تا بتوانید بهترین و مورد اعتمادترین تأمین‌کننده کالا را پیدا نمایید.

شرکت در نمایشگاه‌های حضوری

از دیگر راه‌های یافتن تأمین‌کننده مناسب شرکت در نمایشگاه‌های صنایع و تجاری می‌باشد تا بتوانید در این بخش با تأمین‌کنندگان گوناگون در صنعت مد و کیف آشنا شوید. حضور یافتن در این نمایشگاه‌ها به شما کمک خواهد کرد تا با تأمین‌کنندگان گوناگون ملاقات نمایید و نمونه‌های آنها را بررسی نمایید.

بهرگیری از خدمات بین‌المللی تجارت

شما عزیزان می‌توانید از خدمات بین المللی تجارت نیز استفاده کنید. مراجعه به وب وبگاه‌هایی مانند گلوبال سورس و علی بابا امکان انتخاب بهترین تأمین‌کننده را به شما عزیزان خواهند داد.

دریافت مشاوره از تجربه دیگران

اگر با افرادی ارتباط دارید که قبلاً با تأمین‌کنندگان چینی همکاری کردند، می‌توانید از تجربیات آنها بهره بگیرید. این عزیزان خواهند توانست شما را جهت انتخاب بهترین تأمین‌کننده راهنمایی نمایند.

بررسی بهترین تأمین‌کنندگان

شما عزیزان بایستی پیش از انجام معامله با تأمین‌کننده حتماً نسبت به معتبر و قابل اعتماد بودن آن اطمینان لازم را کسب کنید. بررسی گواهینامه‌ها مجوزها و دیگر موارد موجود به شما در این خصوص کمک خواهد کرد.

مدارک لازم جهت ترخیص کیف زنانه

جهت ترخیص کیف زنانه از گمرک نیازمند دریافت مدارک و اسنادی در این زمینه می‌باشید که در ادامه بایستی به سازمان گمرک و یا مراجع ذی‌ربط آن تحویل دهید. از این رو با توجه به اهمیت بسیار بالای دریافت و اخذ مدارک در این بخش از مقاله به مهم‌ترین مدارک و اسناد مورد نیاز جهت انجام واردات و ترخیص کیف زنانه می‌پردازیم.

  • اخذ اسناد مربوط به فاکتور فروش و فاکتور خرید کیف زنانه از فروشنده
  • اخذ مجوز واردات از سازمان صنعت، معدن و تجارت کشور
  • اخذ پروانه واردات کالا از گمرک
  • پرداخت کلیه هزینه‌های گمرکی
  • گواهی کیفیت و اصالت کیف زنانه از مراجع متخصص
  • مجوز نشان استاندارد
  • مجوزات بهداشتی و…

هزینه‌های واردات و ترخیص کیف

همانطور که همه شما عزیزان از این موضوع مطلع می‌باشید، انجام واردات و ترخیص انواع کالاها نیازمند پرداخت هزینه‌های مورد نیاز در این زمینه می‌باشد. از این رو واردات و ترخیص کیف زنانه نیز نیازمند پرداخت هزینه‌هایی در این زمینه می‌باشد که در ادامه به مهم‌ترین هزینه‌های مورد نیاز جهت واردات کیف زنانه به ایران می‌پردازیم.

از مهم‌ترین هزینه‌های واردات و ترخیص کیف زنانه عبارت است از:

هزینه حمل و نقل کیف زنانه از کشور سازنده به کشور وارد کننده کالا

این هزینه به عنوان اصلی‌ترین هزینه جهت انجام واردات و ترخیص در نظر گرفته می‌شود. این هزینه با توجه به اینکه شما از کدام روش حمل و نقل استفاده می کنید متفاوت است.

 هزینه بیمه کالا در طی حمل و نقل

هزینه بیمه کالا نیز از جمله هزینه‌های مطرح و مهم در زمینه واردات و ترخیص کیف زنانه در نظر گرفته می‌شود. شما جهت انجام واردات بایستی کالای خود را بیمه کنید، چرا که بیمه موجب می‌شود که خسارت کمتری را متحمل گردید.

هزینه‌هایی مانند هزینه بررسی کیفیت کیف‌های زنانه توسط مراجع متخصص

این هزینه نیز از دیگر هزینه‌های موجود جهت انجام واردات در نظر گرفته می‌شود. این هزینه در واقع هزینه است که شما عزیزان بایستی به کارشناس محصول جهت بررسی اصالت کالا پرداخت نمایید.

هزینه خدمات گمرکی مانند هزینه ترخیص کالا، هزینه پرداخت به گمرک

همچنین لازم است بدانید که هزینه‌های واردات و ترخیص کیف زنانه با توجه به نوع کیف، حجم کیف، کشور سازنده می‌تواند متفاوت باشد. از این رو بهتر از پیش از انجام واردات کیف زنانه با مشاوران با تجربه در این زمینه در ارتباط باشید.

جمع بندی

با توجه به مطالبی که در این مقاله بیان کردیم، حتما درک کرده‌اید که برای واردات کیف زنانه نیز رعایت قوانین و مقررات گمرکی هر دو کشور شرط است. به ویژه برای افراد تازه کار اگر با این شرط پیش بروید، لازم نیست زیاد نگران مشکلات احتمالی شوید. واردات کیف از ترکیه، چین و دبی گزینه‌های مناسبی برای شروع کار هستند و با توجه به وجود انواع برندهای اروپایی در دبی، شما می‌توانید از این تجارت سود خوبی کسب کنید.

با این حال به دلیل حساسیت مرحله ترخیص کالا، توصیه می‌کنیم پروسه ترخیص کیف زنانه از گمرک را به ققنوس ترخیص بسپارید تا با خیالی آسوده محموله را در مکان مورد نظر تحویل بگیرید و برای فروش وارد بازار نمایید. برای واردات کیف از دبی، چین یا ترکیه و روند ترخیص آن می‌توانید از طریق این وب‌سایت با مشاوران و کارشناسان ما، در ارتباط باشید.

واردات کیف زنانه به ایران از کدام کشورها صورت میگیرد؟

کشورهای مطرح در زمینه واردات کیف زنانه به ایران کشورهای چین، دبی و ترکیه می‌باشند.

انجام واردات و ترخیص کیف زنانه چه هزینه‌هایی را به دنبال دارد؟

مهم‌ترین هزینه‌های واردات شامل هزینه‌های مربوط به بیمه کالا، هزینه‌های مربوط به ترخیص کالا و هزینه مربوط به کارشناسی کالا در نظر گرفته می‌شود.

مهم‌ترین مدارک جهت انجام واردات کیف زنانه به ایران چیست؟

مدارک مربوط به فاکتور کالا، مدارک مربوط به پروانه کالا، گواهی کیفیت کالا، مجوز نشان استاندارد کالا و مجوز بهداشت به عنوان اصلی‌ترین مدارک جهت انجام واردات در نظر گرفته می‌شود.

اصلی‌ترین مشکل واردات کیف زنانه از چین چیست؟

از اصلی‌ترین مشکلات و چالش‌های واردات کیف زنانه تقلبی بودن کالای خریداری شده می‌باشد. نقل جهت واردات بهره گرفته‌اید می‌تواند متغیر باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط