لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

واردات کیبورد بلوتوثی به ایران توسط ققنوس ترخیص چگونه است؟

واردات کیبورد بلوتوثی

فهرست مطالب

مقدمه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وابستگی زندگی افراد به کامپیوتر و لپ تاپ در انجام کارهای روزمره، واردات قطعات کامپیوتر به کشور یکی از فعالیت های سود آور تجاری می باشد. واردات کیبورد بلوتوثی یکی از موارد واردات قطعات جانبی کامپیوتر به شمار می آید که با توجه به کاربرد این محصول الکترونیک بر روی انواع کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه، از بازار فروش پر طرفداری برخوردار است. گروه ققنوس ترخیص برای آشنایی بازرگانان با روند واردات و ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک اقدام به تهیه این مقاله نموده و تمامی مراحل مربوط به واردات و ترخیص این محصول الکترونیک را به طور دقیق آموزش خواهد داد.

مراحل واردات کیبورد بلوتوثی

واردات کیبورد بلوتوثی به عنوان یکی از محصولات پر طرفدار برای کاربران فضای مجازی، سود بسیار خوبی برای وارد کنندگان این محصول به همراه خواهد داشت اما این در صورتی است که تاجران با تمامی مراحل مربوط به واردات و ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک آشنایی داشته باشند. از جمله مراحل واردات کیبورد بلوتوثی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مراحل واردات کیبورد بلوتوثی

مراحل ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک

ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک مهم ترین مرحله از واردات کیبورد بلوتوثی به شمار می آید زیرا در این مرحله به دقت بالایی نیاز است و در صورت ایجاد کوچک ترین خطا مشکلات متعددی برای صاحب محموله تجاری ایجاد خواهد شد. روند ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک به صورت زیر می باشد:

  • ثبت سفارش کالا: اولین مرحله ی ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک مرحله ثبت اطلاعات این محموله تجاری در سامانه جامع امور گمرکی است. در این مرحله تمامی اطلاعات محموله تجاری ثبت شده و در صورت تایید کد کوتاژ صادر خواهد شد.
  • تهیه مدارک مورد نیاز: در هنگام ترخیص این کالا از گمرک به مدارک گوناگونی نیاز می شود که هر کدام از آن ها را باید از ارگان های مختلفی تهیه نمود. صاحبان کالا می توانند این مرحله حساس و زمان بر را به ترخیص کاران حرفه ای ققنوس ترخیص واگذار نمایند.
  • تعیین مسیر گمرکی: پس از تحویل دادن مدارک تهیه شده به کارشناس مربوطه گمرک، نوبت به تعیین مسیر گمرکی از بین سه مسیر سبز، زرد و قرمز برای مشخص شدن نوع بازرسی محموله تجاری می رسد.
  • تحویل محموله به گمرک: با رسیدن محموله تجاری به کشور مقصد باید کالا به گمرک تحویل داده شود تا بازرسی های لازم انجام شود.
  • پرداخت هزینه های گمرکی: صاحب کالا موظف است در روند ترخیص کالا هزینه های مختلفی چون سود بازرگانی، حقوق گمرکی و… را به این نهاد پرداخت نماید.
  • خروج کالا از گمرک: در صورتی که محموله تجاری با مدارک و اطلاعات ارائه شده مطابقت داشته باشد و هزینه های گمرکی نیز پرداخت شود، صاحب کالا مجوز خروج از گمرک را دریافت می کند.
واردات کیبورد بلوتوثی
واردات کیبورد بلوتوثی

کیبورد بلوتوثی چیست؟

واردات و ترخیص کیبورد بلوتوثی ابتدا نیاز به شناخت این محصول الکترونیک دارد. کیبورد یا همان صفحه کلید یکی از قطعات جانبی کامپیوتر به شمار می آید و در دو مدل سیم دار و بی سیم ساخته می شود. کیبورد بلوتوثی همان مدل بدون سیم صفحه کلید است که می تواند با استفاده از روش هایی چون وایرلس و یا همان بلوتوث به کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه متصل شوند.

واردات کیبورد بلوتوثی با توجه به کاربرد و مزیت های این محصول الکترونیک در زندگی افرادی که به صورت مداوم با صفحه کلید کار می کنند گزینه بسیار مناسبی برای وارد کنندگان به شمار می آید.

مزایای واردات کیبورد بلوتوثی به ایران

واردات کیبورد بلوتوثی برای مصرف کنندگان این وسیله و کاربران دائمی کامپیوتر و لپ تاپ مزیت های فراوانی دارد، همچنین وارد کنندگان نیز در صورتی که روند واردات و ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک را به صورت اصولی و با استفاده از مشاوره های گروه بازرگانی ققنوس ترخیص انجام دهند می توانند از مزیت های گوناگون واردات این محصول جانبی کامپیوتر استفاده نمایند. از جمله مزیت های واردات و ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بازار فروش قوی و طرفداران فراوان
  • قابلیت استفاده با چند متر فاصله
  • امکان استفاده بدون نیاز به گیرنده هایی مانند دانگل
  • قابلیت متصل شدن به دستگاه های گوناگون مانند تلفن همراه، تلویزیون های هوشمند و هر گونه دستگاه مجهز به سیستم بلوتوث
  • امکان خرید از کشورهایی همچون چین که شریک تجاری ایران به شمار می آید.
  • و …

هزینه های واردات و ترخیص کیبورد

واردات و ترخیص کیبورد از گمرک برای صاحبان کالا هزینه های گوناگونی را به دنبال خواهد داشت. از جمله هزینه هایی که برای واردات و ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک پرداخت می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • وجهی که بابت خرید محموله تجاری کیبورد بلوتوثی به فروشنده این محصول پرداخت می شود.
  • هزینه های مربوط به تشریفات گمرکی صادرات در گمرک کشور مبدأ
  • وجهی که بابت حمل و نقل بین المللی محموله تجاری از کشور مبدأ به کشور مقصد پرداخت می شود.
  • هزینه مربوط به بارگیری و تخلیه محموله تجاری در وسیله نقلیه
  • هزینه ثبت سفارش کالا در سامانه epl
  • هزینه مربوط به دریافت مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص
  • سود بازرگانی
  • حقوق بازرگانی
  • مالیات بر ارزش افزوده
  • هزینه انبارداری
  • و …..
ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک
ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک

کد تعرفه گمرکی ترخیص انواع کیبورد

کد تعرفه گمرکی کدی هشت رقمی است که در هنگام واردات و ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک مورد استفاده قرار می گیرد. این کد در هنگام واردات کیبورد بلوتوثی کمک می کند تا ارزش این کالا به درستی مشخص شود، در نتیجه میزان هزینه هایی گمرکی که یکی از معیارهای تعیین آن ها کد تعرفه گمرکی است مشخص می شود. کد تعرفه گمرکی مربوط به واردات و ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک، کد 84716010 می باشد. کیبورد بلوتوثی از جمله کالاهایی است که شامل طرح ۱۵ درصدی حقوق ورودی و الویت کالایی ۲۵ برخوردار شده است.

جمع بندی

مهم ترین نکته ای که لازم است وارد کنندگان قبل از واردات کیبورد بلوتوثی به آن توجه کنند اطلاع داشتن از تمامی مراحل واردات و ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک است. داشتن این اطلاعات به تاجران کمک می کند تا تمامی روند واردات و ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک را به درستی انجام دهند و به سود خوبی دست یابند. گروه ققنوس ترخیص با داشتن کادری مجرب در زمینه ترخیص کیبورد بلوتوثی می تواند این مرحله پیچیده را برای شما وارد کنندگان عزیز در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه به پایان برساند.

چه مراحلی برای وارد کردن کیبورد بلوتوثی طی می شود؟

از جمله مراحلی که برای واردات کیبورد های بلوتوث دار باید انجام شود می توان به مواردی چون آشنایی با قوانین، انتخاب کشور مبدأ، ارسال تقاضای خرید، حمل و نقل و …. اشاره کرد.

وارد کردن کیبورد بلوتوثی چه مزیت هایی دارد؟

از جمله مزیت وارد کردن کیبورد بلوتوثی می توان به مواردی چون بازار فروش قوی، امکان خرید این محصول از چین، وصل شدن به هر دستگاه مجهز به بلوتوث، اتصال بدون سیم و … اشاره کرد.

چه هزینه هایی برای ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک باید پرداخت شود؟

هزینه های واردات و ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک شامل مواردی چون هزینه خرید، هزینه بیمه، حمل و نقل بین المللی، بارگیری و تخلیه، سود بازرگانی، حقوق گمرکی و … اشاره کرد.

چه مراحلی برای ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک طی می شود؟

مراحل ترخیص کیبورد بلوتوثی از گمرک شامل مواردی چون ثبت سفارش کالا، تهیه مدارک مورد نیاز، دریافت مجوزهای لازم، تعیین مسیر گمرکی، تسویه حساب با گمرک و … می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط