لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

واردات پارچه مبل از چین / 0 تا 100 ترخیص انواع پارچه رومبلی

واردات پارچه مبل از چین

فهرست مطالب

در حال حاضر واردات پارچه مبل از چین در بین بازرگانان بسیار مطرح است و اکثر بازرگانان، کشور چین را برای واردات و ترخیص پارچه مبل ترجیح می‌دهند؛ به این علت که چین در سال های اخیر در حوزه نساجی و تولید انواع پارچه بسیار خوب عمل کرده و سهم عمده بازارهای بین المللی را به خود اختصاص داده است. اگر شما هم در این زمینه فعالیت دارید، می‌توانید برای آشنایی بیشتر و بالا بردن اطلاعات خود، از مقالات ما در این زمینه استفاده کنید.

همچنین می توانید با کارشناسان ما در وبسایت ققنوس ترخیص در ارتباط باشید. ققنوس ترخیص با داشتن نمایندگان و ترخیص‌کاران متخصص امکان ترخیص انواع پارچه های رومبلی را در کوتاه ‌ترین زمان برای شما فراهم می کند.

تمام مراحل واردات پارچه مبل از چین

بازرگانانی که قصد واردات پارچه مبل از چین را دارند، لازم است با مراحل واردات و ترخیص پارچه مبل آشنایی کاملی داشته باشند. در ادامه مهم‌ ترین مراحل ترخیص انواع پارچه های رومبلی را بیان می کنیم.

کد کالای صحیح

به منظور واردات و ترخیص پارچه ابتدا باید کد کالای مناسب تهیه کنید. می‌توانید با کمک تعرفه ‌های تجاری این کار را انجام دهید. در بین تعرفه‌ ها، کدهای کالا و مالیات بر ارزش افزوده را جستجو کنید تا کد مربوط به پارچه مبلی مناسب خود را پیدا کنید.

پرداخت نرخ مالیات بر ارزش افزوده

در واردات پارچه مبل از چین، علاوه بر حقوق ورودی و ارزش گمرکی، بازرگان باید مالیات بر ارزش افزوده را نیز پرداخت کند. ارزش گمرکی شامل هزینه حمل و نقل، هزینه های مربوط به تولیدکننده و تمام عوارض ترخیص انواع پارچه ها می ‌باشد. پیشنهاد ما این است که اسناد مربوط به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده واردات را دریافت کنید.

 ثبت اظهارنامه کالا در سامانه

بازرگانان جهت واردات پارچه مبل از چین می‌توانند اطلاعات خود را در سیستم مدیریت گمرکی کالاهای وارداتی وارد کرده و مالیات ‌های مربوطه را پرداخت کنند. از این طریق خطاهای مربوط به ترخیص انواع پارچه های رو مبلی بررسی می‌ شود. این سامانه ‌ها امکان سریع‌ تر شدن واردات و ترخیص پارچه موردنظر شما را فراهم می کنند.

ترخیص انواع پارچه های رومبلی
ترخیص انواع پارچه های رومبلی

روش ترخیص انواع پارچه های رومبلی از گمرک

برای ترخیص انواع پارچه‌ های رومبلی، بعد از اینکه اظهارنامه را تنظیم کردید باید آن را در سامانه اینترنتی به ثبت برسانید. بعد از ثبت اظهارنامه، شما باید به عنوان بازرگان پرونده خود را به واحد فنی گمرک ارجاع دهید. در آنجا ابتدا اسناد خرید بررسی می شود تا شخص واردکننده به تایید گمرک برسد. اگر بدهی قبلی به گمرک نداشته باشید و تجارت شما از لحاظ قانونی مشکلی نداشته باشد و همچنین تداخلی وجود نداشته باشد، واردات شما مورد تایید گمرک قرار خواهد گرفت.

سپس واحد فنی اطلاعات عنوان شده در اظهارنامه را با مدارک موجود در پرونده تطبیق می دهد تا صحت آن را بررسی کند. در نهایت اگر مشکلی وجود نداشته باشد، به بار مربوط به واردات پارچه مبل از چین شماره ثبتی اختصاص داده می شود که به آن شماره کوتاژ گویند.

پس از آن، اظهارنامه مورد بررسی قرار می‌ گیرد و فرایند ثبت شماره انجام می شود. در این مرحله هزینه واردات و ترخیص پارچه مبل باید پرداخت شود و دیگر مراحل اداری انجام شود تا در نهایت مجوز خروج بار شما از گمرک صادر گردد. اگر به مراحل ترخیص انواع پارچه های رومبلی مسلط نیستید، می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید؛ ققنوس ترخیص تمام مراحل مربوط به ترخیص کالای شما را انجام خواهد داد.

هزینه و تعرفه های ترخیص پارچه مبل

همانطور که اطلاع دارید، تمام کالاهای وارداتی به کشور ابتدا در گمرک ورودی مراحل مختلفی را طی می‌کنند و در نهایت به صاحب بار تحویل داده می ‌شوند. کالاهای مختلف تعرفه‌ های گمرکی مخصوص خود را دارند. تعرفه گمرکی مربوط به واردات و ترخیص پارچه مبل نیز هر ساله تغییر می کند. شما به عنوان یک بازرگان همیشه باید جدیدترین قوانین مربوط به واردات پارچه مبل را بررسی نمایید و طبق آن اقدام به واردات کنید.

باید بگوییم که به طور کلی نوع پارچه و کیفیت بر روی تعرفه گمرکی آن تاثیرگذار است. اگر شما پارچه‌ های باکیفیت و گران‌ قیمتی را جهت واردات پارچه مبل از چین مدنظر داشته باشید، هزینه تعرفه گمرکی بیشتر خواهد شد. در اکثر اوقات قبل از اینکه بار شما در چین بارگیری شود،‌ مسئول بازبینی کیفیت پارچه را بررسی می کند.

 به این نکته توجه کنید که بررسی کیفیت پارچه نیز هزینه مربوط به خودش را دارد که در واردات پارچه مبل از چین جزء تعرفه گمرکی محسوب می شود و در اکثر مواقع صادرکننده پارچه باید این هزینه را بپردازد. شما می‌توانید جهت اطلاع از تعرفه ترخیص انواع پارچه‌ های رومبلی، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت شما را از تعرفه‌ های گمرکی جدید مطلع نمایند.

لیست اسناد و مدارک مورد نیاز جهت ترخیص پارچه مبل

در واردات پارچه مبل، بازرگانان به منظور واردات تعهدات خاصی دارند. باید به این نکته توجه کنید که حتی واردکنندگان باتجربه‌ هم باید با اسناد مورد نیاز برای ترخیص انواع پارچه های رومبلی آشنا باشند تا واردات و ترخیص پارچه مبل بدون مشکل انجام شود. جهت واردات و ترخیص پارچه مبل اسنادی نیاز است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. داشتن کارت بازرگانی، اخذ پیش نویس و اصل اسناد حمل، دریافت اسناد تامین ارز و اسناد بازرسی، دریافت مجوز از سازمان‌ های مربوطه.

همچنین باید به این نکته توجه کنید که مراحل اداری این معاملات باید قبل از واردات و ترخیص پارچه مبل طی شود. اخذ پروفرما یا پیش فاکتور و پکینگ لیست از شرکت ‌هایی که از آن ها خریداری کرده اید، اسناد تمام پرداختی‌ ها و مالیات بر ارزش افزوده، اظهارنامه کالا، برگه پرداخت عوارض گمرکی نیز جهت ترخیص انواع پارچه های رومبلی لازم می باشد.

انواع پارچه های مبل وارداتی

همان‌گونه که اطلاع دارید، توجه به نوع و کیفیت پارچه از فاکتورهای مهم در ترخیص انواع پارچه های رومبلی است. این پارچه‌ ها انواع مختلفی دارند که هر کس با توجه به نیازهای کشور و نظر مشتریان بنا به به انتخاب آن می ‌پردازد. به طور کلی، واردات و ترخیص پارچه مبل از دو نوع پارچه مبلی الیاف طبیعی و پارچه مبلی الیاف غیر طبیعی انجام می‌ شود.

از جمله پارچه مبل‌ های الیاف طبیعی می ‌توان به چرم، جین، کتان، ابریشم، نخی، پنبه ‌ای و غیره اشاره کرد. انواع پارچه مبلی با الیاف غیر طبیعی نیز شامل اکریلیک، نایلون، ریون و…. می ‌باشد. به علت دوام و استحکام بالای پارچه مبل‌ ها با الیاف غیر طبیعی و همچنین کیفیت بالای آن ها، گزینه مناسبی جهت واردات و ترخیص پارچه مبل هستند.

اگر شما بازرگانان قصد واردات و ترخیص انواع پارچه های رومبلی را دارید، رومبلی از نوع چرم الیاف طبیعی از موارد پرسود است. پارچه مبلی مخمل نیز از پرفروش ترین پارچه ‌ها در واردات پارچه مبل از چین می‌ باشد و مورد توجه بسیاری از شرکت ‌های تولیدی داخلی انواع مبلمان است. شما به عنوان فردی که در این حوزه فعالیت می کنید، می توانید جهت دریافت راهنمایی ‌های بیشتر به منظور واردات و ترخیص پارچه مبل با کارشناسان گروه ققنوس ترخیص تماس بگیرید.

واردات و ترخیص پارچه مبل
واردات و ترخیص پارچه مبل

اهمیت واردات پارچه مبل از چین

صنعت پوشاک ایران نیاز زیادی به واردات و ترخیص پارچه مبل دارد و جهت رفع این نیاز، از تمام فرصت ‌های ممکن باید استفاده شود. همانطور که گفتیم، چین جزو بهترین کشورها برای واردات و همچنین ترخیص انواع پارچه های مبلی است. صنعت نساجی چین در رتبه دومین اقتصاد برتر دنیا قرار دارد و پیشرفت اقتصادی بالایی را در زمینه واردات و ترخیص پارچه مبل به دست آورده است. از آنجایی که واردات پارچه مبل به ایران و دیگر کشورها بسیار بالا است، چین یکی از بزرگترین صادرکنندگان جهان در حوزه پارچه و نساجی محسوب می شود.

از مزایای واردات پارچه مبل می توان به این اشاره کرد که انجام تبادلات مالی و ترخیص انواع پارچه های رومبلی از چین نسبت به کشورهای دیگر راحت تر می ‌باشد. مناسب بودن قیمت پارچه ‌های چینی و به صرفه بودن خرید آن ها برای بازرگانان، نکته مهم دیگر واردات پارچه مبل از چین است. از آنجایی که با واردات پارچه مبل از چین قیمت نهایی پوشاک نیز کاهش می‌ یابد، بسیاری از افراد خواهان خریدن این پارچه ها می باشند.

واردات پارچه مبلی از کدام کشورها سودآور است؟

صنعت صادرات و نساجی در دنیا بسیار سودآور و پربازده می‌باشد. در این میان چندین کشور به عنوان اصلی‌ترین کشورها در نظر گرفته می‌شوند که سالانه حجم بسیار زیادی از واردات به این کشورها انجام می‌گیرد. از این رو جهت اینکه بتوانید بهترین انواع پارچه مبل را وارد کنید در قدم اول بهتر است با بهترین صادرکنندگان این پارچه آشنا شوید. در نتیجه در این بخش از مقاله به معرفی سه کشور اول صادرات پارچه در سطح جهان می‌پردازیم.

کشور چین

 کشور چین به عنوان بزرگترین کشور تولید کننده صنعت نساجی در دنیا در نظر گرفته می‌شوند. کشور چین به علت دلایل گوناگونی مانند نیروی بسیار زیاد کار، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و تولیدات کمک هزینه به رتبه اول در این صنعت رسیده است.

کشور آلمان

از دیگر کشورهای مهم در زمینه واردات پارچه مبل آلمان می‌باشد که دارای سابقه طولانی در تولید نوآوری این صنعت در نظر گرفته می‌شود. کشور آلمان به علت سابقه بسیار طولانی در صنعت تولید و نوآوری به عنوان رتبه دوم صادرات جهانی در نظر گرفته می‌شود. آلمان نیز از جمله بزرگترین صادرکنندگان الیاف مصنوعی می باشد.

کشور بنگلادش

سومین کشور که به عنوان قطب صادرات و واردات پارچه مبل در نظر گرفته می شود کشور بنگلادش می باشد. این کشور نیز همانند کشور چین به علت نیروی کار زیاد و همچنین برخورداری از فناوری های بسیار پیشرفته توانسته است به این جایگاه دست پیدا کند.

چرا به ترخیص کاران گمرکی ققنوس ترخیص نیاز داریم؟

واردات پارچه مبل از چین همواره به عنوان امری در نظر گرفته می شود که بسیار تخصصی و پیچیده است. از این جهت کلیه تاجران و فعالان تازه کار در این عرصه نیازمند شرکت های ترخیص کار گمرکی می‌باشند. یکی از این شرکت های معتبر در زمینه واردات و ترخیص پارچه مبل از چین شرکت ققنوس ترخیص می‌باشد.

شرکت ققنوس ترخیص با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه ثبت سفارش کالا، انجام عملیات مربوط به تشریفات گمرکی، تامین و تخصیص ارز می‌تواند در این زمینه یاری رسان شما عزیزان باشد. همچنین با توجه به این امر که بهره گیری از اطلاعات کامل در زمینه واردات امکان پذیر نمی باشد. استفاده از خدمات شرکت های معتبر در این زمینه لازم میباشد.

هزینه های ترخیص پارچه مبل از گمرک

جالب است بدانید که واردات پارچه مبل از چیم هزینه‌های در بر خواهد داشت که بایستی تاجران اطلاعات کافی در زمینه هزینه‌های کالا داشته باشند. از این رو با توجه به اهمیت آن به مهم‌ترین هزینه‌های واردات و ترخیص پارچه مبل از گمرک می‌پردازیم:

هزینه تخلیه، بارگیری حمل و نقل کالا

یکی از مهمترین هزینه ها که در واردات بسیار مهم و حیاتی است. هزینه تخلیه، بارگیری و حمل و نقل کالا می‌باشد. این هزینه بایستی توسط تاجران پرداخت شود. هزینه،تخلیه و بارگیری کالا شامل هزینه های وسیله حمل کننده کالا و مواردی از این قبیل می باشد و تاجر بایستی اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد.

هزینه مربوط به پرداخت عوارض گمرکی

از دیگر هزینه های بسیار مهم جهت انجام واردات و ترخیص پارچه مبل از چین هزینه پرداخت عوارض گمرکی می باشد. به این صورت که کلیه کالاهایی که وارد کشور شوند بایستی هزینه عوارض گمرکی را پرداخت نموده تا در نهایت از گمرک ترخیص شوند.

 هزینه نگهداری کالا در انبارها

اگر کالای شما بایستی مدت زمانی در انبار به مانند باید هزینه مربوط به آن را پرداخت کنیم در غیر اینصورت کالای شما از گمرک ترخیص نخواهد شد.

جمع بندی

همانطور که گفتیم، پارچه رومبلی نیز یکی از مواردی است که بازرگانان توجه زیادی به واردات آن دارند. انجام مراحل مربوط به واردات و ترخیص انواع پارچه‌ های رومبلی زمان زیادی می ‌برد؛ با این حال، تمام فرایندهای مربوط به آن باید به درستی طی شود تا به مشکل برنخورید. به این نکته توجه کنید که مطالعه درباره قوانین تجارت در چین نیز می ‌تواند در عقد قراردادها و خرید بار در واردات پارچه مبل از چین تاثیر زیادی بگذارد.

ققنوس ترخیص با تسلط کامل بر تمامی قوانین خرید و حمل و نقل بار به ایران، قادر است بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه دهد. شما بازرگانان می‌توانید جهت واردات و ترخیص پارچه مبل با کارشناسان ما مشورت کنید. همچنین می توانید از دیگر خدمات ما مانند ترخیص کالا از گمرک امانات پستی، تشریفات ترخیص بار صادراتی و… نیز بهره ببرید.

آیا واردات پارچه مبل به ایران سودآور است؟

بله. با توجه به این موضوع که سالانه حجم بالایی از انواع پارچه های رومبلی مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد واردات این کالا به ایران می‌تواند بسیار سودآور و مهم در نظر گرفته شود.

چرا بهره‌گیری از خدمات شرکت ترخیص کار مهم است؟

چرا که فرایند انجام ترخیص کاری امری تخصصی و پیچیده می‌باشد. از این رو بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده خدمت بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود.

مهمترین کشورهای فعال در زمینه واردات پارچه رومبلی از کدام کشورها می‌باشد؟

کشورهای مانند چین، آلمان، بنگلادش و ویتنام به عنوان مهم‌ترین کشورهای فعال در این عرصه در نظر گرفته می‌شود.

واردات پارچه رومبلی شامل چه هزینه‌هایی می‌شود؟

هزینه هایی مانند تخلیه، بارگیری حمل و نقل کالا، پرداخت عوارض گمرکی و کارشناسی کالا به عنوان مهم‌ترین هزینه‌های واردات در نظر گرفته می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط