لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

واردات و ترخیص کیس کامپیوتر (راهنمای کامل ققنوس ترخیص)

واردات و ترخیص کیس کامپیوتر

فهرست مطالب

با توجه به نفوذ بسیار بالا و گسترده تکنولوژی در سطح زندگی امروزی افراد و نیز کاربرد های بسیار بالا و روز افزون رایانه و لوازم جانبی کامپیوتر، واردات قطعات کامپیوتر در سطح کشور و جهان  روز به روز در حال افزایش و پیشرفت است. به علت این که میزان تولید و عرضه قطعات و ادوات کامپیوتری در کشور ما کمتر از نیاز بازارهای داخلی است، لازم است تا تاجران و بازرگانان ما به واردات و ترخیص کیس کامپیوتر و سایر قطعات کامپیوتر از سایر کشورها روی آورند. در نتیجه در این زمینه همکاری با یک شرکت واردات قطعات کامپیوتر تجارت پرسودی را برای شما رقم خواهد زد.

اما در این حین لازم به ذکر است جهت ورود به کار تجارت بایستی دانش کافی، اطلاعات و اسناد لازم را در این زمینه کسب و اخذ نمایید. از این رو شما عزیزان‌می‌توانید با مطالعه این‌ مطلب از سوی شرکت ققنوس ترخیص به جواب سوالات خود در این زمینه برسید. با ما همراه باشید.

آیا واردات و ترخیص کیس کامپیوتر به ایران سود آور است؟

تجارت خارجی در زمینه واردات قطعات کامپیوتری مانند و واردات و ترخیص کیس کامپیوتر عاملی بسیار موثر در جهت شکل دادن اقتصاد یک کشور می‌باشد. در نتیجه لازم است بدانید در حال حاضر واردات قطعات کامپیوتر در کشور ما نقشی مهم و غیر قابل انکار و در عین حال  بسیار حساس و سختی را ایفا خواهد کرد.

همچنین تجارت جهانی دارای دو هدف اصلی است و همواره آن ها را دنبال می‌کند. هدف اول تامین نیاز های کلی و عمومی کشور است و دومین هدف افزایش سرمایه های داخلی کشور با انتقال محصول به بازار سایر کشور ها می‌باشد. واردات و ترخیص کیس کامپیوتر یکی از کالاهای بازرگانی در کشور ما می باشد. که این کالا از کشورهای مانند چین، کره و … وارد کشور  می‌گردد. در نتیجه با توجه به شواهد موجود می‌توان گفت واردات قطعات کامپیوتر مانند کیبورد ، کیس و سایر می‌تواند برای تاجران ایرانی بسیار پرسود و مفید واقع گردد؛ چرا که این کالاها در کشور به میزان کم تولید می‌گردد و در مقابل نیاز جامعه نیز به این کالاها بسیار زیاد است.

واردات کیس کامپیوتر
واردات کیس کامپیوتر

بهترین کشور جهت واردات کیس کامپیوتر به ایران کدام است؟

تجارت و واردات هر نوع کالایی از کشورهای خاصی می‌تواند پرسود و مفید واقع گردد که شناخت این کشورها می‌تواند به میزان سود نهایی واردات و ترخیص کیس کامپیوتر کمک شایانی نماید؛ در نتیجه در ادامه این مطلب قصد داریم تا به مهمترین کشورهای منطقه که می‌توان از آنها جهت واردات قطعات کامپیوتر بهره گرفت بپردازیم.

  • کشور چین

این کشور همواره به عنوان یکی از صادر کننده های اصلی جهت واردات قطعات کامپیوتر به ایران در نظر گرفته می‌شود. علت پرسود بودن واردات از چین مناسب و مقرون به صرفه بودن کالاهای چینی می‌باشد.

  • کشور کره

کشوره کره نیز مانند چین به عنوان یک ابر صادرکننده کالاهای الکترونیکی مانند کیس کامپیوتر و .. در نظر گرفته می‌شود. همچنین کالاهای ساخت کره علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردارند؛ در نتیجه همین امر موجب محبوبیت واردات از کره در بین تاجران ایرانی می‌باشد.

  • کشورهای عربی

کشورهای عربی و همسایگان ایران نیز به عنوان یکی از صادر کنندهای کالا به ایران در نظر گرفته می‌شود. واردات و ترخیص کیس کامپیوتر از این کشورها نیز بسیار پرسود است.

راهنمای واردات کیس کامپیوتر به ایران

واردات و ترخیص کیس کامپیوتر مراحل و اخذ مدارکات متنوعی را می‌طلبد . از این در ابتدای انجام مراحل واردات قطعات کامپیوتر بایستی از راهنمایی های موجود بهره مند شوید تا بتوانید تا انتهای کار را با دقت و بدون ایجاد ضرر و زیان مالی به دست آورید. همواره بهره گیری از مشاوره و راهنمایی های فرد با تجربه در این زمینه و یا سپردن امور به شرکت های بازرگانی معتبر مانند شرکت ققنوس ترخیص می‌تواند انجام این فرایند را برای شما عزیزان آسان تر نماید. در ادامه مطلب قصد داریم تا به مراحل واردات قطعات کامپیوتر بپرداریم.

مرحله اول:

در مرحله اول شما عزیزان بایستی با تمامی اصول مقررات واردات و ترخیص کالا آشنایی داشته باشید و همواره اطلاعات خود را در این زمینه به روز کنید، چرا که گاهی اصول گمرکی موجود در هر کشوری مرتبا دچارتحول و تغییر می‌شود.

مرحله دوم:

اخذ و ارائه کارت بازرگانی به عنوان دومین مرحله مهم واردات و ترخیص کیس کامپیوتر در نظر گرفته می‌شود. لازم است بدانید ارائه و اخذ کارت بازرگانی به عنوان ابتدایی ترین مرحله جهت انجام واردات قطعات کامپیوتر در نظر گرفته خواهد شد. همچنین در صورت نداشتن کارت بازرگانی و یا عدم ارائه آن شما قادر به انجام هیچ نوع فعالیت در زمینه تجاری نخواهید بود.

مرحله سوم:

ارائه مدارکات موجود به سازمان گمرک مانند پرفرما یا پیش فاکتور، پکینگ لیست ، بارنامه و بیمه کالا و مواردی از این قبیل. در این زمینه این نکته را دقت داشته باشید که ارائه پیش‌فاکتور یا پروفرما از مهمترین مدارکات جهت انجام مراحل واردات و ترخیص کیس کامپیوتر به شمار می‌رود.

راهنمای ترخیص کیس کامپیوتر از گمرک

در این قسمت از مطلب از سوی شرکت تجاری ققنوس ترخیص قصد داریم تا شما عزیزان را با نحوه واردات و ترخیص کیس کامپیوتر که زیر مجموعه واردات قطعات کامپیوتر می‌باشد، آشنا سازیم. در نتیجه در ادامه همراه ما باشید تا به شکل جامع نحوه ترخیص کالا از گمرک را برای شما عزیزان شرح دهیم.

مرحله اول: اخذ مجوزات لازم

لازم است بدانید بایستی قبل از انجام واردات و ترخیص کیس کامپیوتر حتما مجوزات مربوط به آن را تهیه کنیم. زیرا در صورت عدم تهیه مجوزات قادر به انجام فرایندها و تشریفات گمرکی نخواهید بود‌‌.

مرحله دوم: بیمه کالا جهت کاهش بروز خسارات در مبدا و مقصد

بیمه محصولات وارداتی هنگام ترخیص کالا گ از گمرک جزو موارد مهم دیگری می‌باشد که بایستی قبل از اقدام به واردات قطعات کامپیوتر مد نظر تاجر و بازرگان باشد.

مرحله سوم: تشکیل دادن پرونده جهت تامین تخصیص ارز

تخصیص و تامین ارز جهت واردات انواع کالاها مانند واردات قطعات کامپیوتر بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مرحله چهارم: تراتزیت کالا و ترانشیپ کالا

شما بازرگانان و تاجران عزیز می‌توانید جهت واردات و ترخیص کیس کامپیوتر از روش های حمل و نقل و ترانزیت کالا مانند حمل بار هوایی ، حمل بار زمینی و هوایی را بهره بگیرید.

مرحله پنجم: اخذ مدارکات حمل از شرکت های حمل و نقل بین المللی

دریافت و اخذ مدارکات و مجوزات موجود از سازمان های بین‌المللی موجب می‌گردد تا واردات و ترخیص کیس کامپیوتر از گمرک به راحتی صورت بگیرد.

مرحله آخر: ترخیص کالا از گمرک

در مرحله آخر با انجام این مراحل به درستی، می‌توانید کالای خود را از گمرک ترخیص کنید.

واردات قطعات کامپیوتر
واردات قطعات کامپیوتر

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص کیس از گمرک

درهنگام انجام هر رویه تجاری و گمرکی بایستی مدارکات و مجوزات معتبری را جهت واردات و ترخیص کالاها به اداره و سازمان های مربوط به آن ارائه دهید . این رو در ادامه به مهمترین مجوزات لازم جهت واردات و ترخیص کیس کامپیوتر می‌پردازیم.

  • مجوز ثبت سفارش بازرگانی

بازرگانان و فعالان در حوزه واردات بایستی پس از انجام مراحل واردات به شکل دقیق نسبت به ترخیص کالا از گمرک اقدام نمایند. از این رو در ابتدای کار بایستی مجوزات مربوط به ثبت سفارش کالا را دریافت کرده تا در نهایت بتواند  واردات قطعات کامپیوتر را در  مراحل بعد به انجام برساند.

از دیگر مجوزات لازم جهت واردات و ترخیص کیس کامپیوتر مجوز استاندارد است. این مجوز به گمرک این اجازه را می‌دهد تا اطلاعات کاملی را نسبت به کالای وارد یا صادر شده کسب نماید.

  • مجوز وزارت راه

از دیگر مجوزات لازم جهت واردات و ترخیص کیس کامپیوتر، می‌توان به مجوز وزارت راه اشاره نمود. البته لازم است بدانید این مجوز فقط برای کالاهایی مورد نیاز است که با سازمان های غیر ایرانی که در زمینه حمل و نقل و ترانزیت کالت فعالیت دارند.

تعرفه گمرکی کیس کامپیوتر در ایران

بر اساس مقررات تعیین تعرفه جهت واردات و ترخیص کیس کامپیوتر از سوی دفاتر مربوطه بایستی بر اساس تعيين تعرفه از سوی صاحب محصول به این دفاتر مراجعه کرد و براساس آن امورات مربوط به کالاهای وارداتی و صادراتی را انجام داد. بر اساس اساس نامه های این دفاتر تعرفه گمرکی قطعات کامپیوتر شماره  847330 را شامل می‌شود. همچنین تعرفه گمرکی كيس كامپيوتر بدون منبع تغذيه در رديف 847330 قرار می‌گیرد.

چرا برای واردات و ترخیص کیس از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت همکاری با شرکت ققنوس ترخیص نقش بسیار مهمی جهت سرعت بخشیدن، فرایندهای ترخیص کالا از گمرک ایران را بر عهده می‌گیرد. در نتیجه کمک گرفتن از شرکت ققنوس ترخیص نتایج سودمندی را برای شما به همراه خواهد داشت که برخی از آنها عبارتند از:

  • تسهیل در انجام امورات گمرکی

هنگامی که تصمیم میگیرید جهت انجام امور گمرکی از ترخیص کاران حرفه ای کمک بگیرید، قطعا میتوانید زمان بیشتری را برای خود نگه خواهید داشت. در نتیجه، با سپردن امورات گمرکی به ترخیص کاران ققنوس ترخیص، دیگر نیازی به صرف زمان نیست.

  • تضمین امنیت کالا

حتما از نگرانی های شما در هنگام انجام واردات و ترخیص کیس کامپیوتر بروز اشتباه و در این زمینه است. اما لازم است بدانید اگر از یک شرکت ترخیص کار حرفه ای کمک بگیرید، دیگر نگران چنین موضوعاتی نخواهید بود و شرکت ققنوس ترخیص تمام خسارات را برعهده خواهد گرفت.

نحوه واردات مینی کیس استوک به ایران

این قطعه به عنوان یکی از لوازم کامپیوتری در نظر گرفته می‌شود که به عنوان یکی از قطعات لوازم جانبی کامپیوتر در دو نوع آکبند و استوک در بازارها موجود است. جهت خرید و واردات مینی کیس کامپیوتر بایستی به نکاتی در این زمینه توجه داشته باشید.

همانطور که می‌دانید به علت تحریم‌های بسیار زیاد که در داخل ایران جهت تولید بسیاری از قطعات کامپیوتری وجود دارد، واردات قطعات کامپیوتر مانند کیس کامپیوتر از کشورهای مانند دبی و چین صورت می‌گیرد که به علت خاطر مشکلات ظاهری و یا مشکلات دیگری به فروشگاه‌های مربوطه داده می‌شود. اما در اصل می‌توان گفت واردات و ترخیص کیس کامپیوتر می‌تواند سود بالایی را برای تاجران و فعالان آن به همراه داشته باشد.

مزایا و معایب واردات کیس استوک

واردات کیس استوک مزایا و معایبی را به همراه دارد که در ادامه به مهم‌ترین مزایا و معایب این دستگاه می‌پردازیم.

مزیت واردات کیس استوک:

ارزان بودن

یکی از مهمترین مزایای واردات کیس کامپیوتر استوک ارزان بودن آن نسبت به قطعه آکبند آن می‌باشد. به این صورت که اگر فردی توانایی خرید قطعه آکبند کیس را ندارد، می‌تواند از قطعات استوک استفاده نماید.

مصرف انرژی

بسیاری از قطعات استوک به این علت که از شرکت‌های خارجی متعدد داده می‌شوند و به ایران وارد می‌گردد، دارای کیفیت بالایی هستند و مصرف انرژی آنها بسیار کم می‌باشد. از این رو استفاده از آنها می‌تواند برای فرد سودمند باشد.

کانفینگ های متنوع

 کیس های استوک را می‌توان با توجه به نیاز کاربران با مشخصات متفاوتی تهیه نمود. همچنین کارت گرافیک آنها را می‌توان به صورت سفارشی تهیه کرد. از این رو اگر مایل هستید که سیستم شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بهتر در هنگام خرید کامپیوتر استوک دقت بالایی را داشته باشید.

مهمترین معایب واردات کیس استوک عبارتند از:

محدودیت در انتخاب مدل و اندازه آن

یکی از محدودیت ها در انتخاب کیس استوک محدودیت در مدل آن می‌باشد. به این صورت که شما نمی‌توانید کالایی را انتخاب کنید که کلیه قطعات آن اورجینال و اصل باشد و شاید بعضی از این قطعات بعد از مدت زمانی از کار بیافتند.

هزینه های ترخیص کیس کامپیوتر از گمرک

همواره انجام واردات و ترخیص کیس کامپیوتر از گمرک هزینه هایی را به دنبال دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

هزینه کارشناسی کیس کامپیوتر

یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های ترخیص کیس کامپیوتر از گمرک هزینه کارشناسی آن می‌باشد. بدین صورت که اگر کالا قرار است وارد کشور شود بایستی توسط کارشناسان امور گمرکی تحت کارشناسی قرار گیرد و در نهایت وارد کشور شود.

هزینه مربوط تشریفات و عوارض گمرکی

از دیگر هزینه‌های مربوط به واردات و ترخیص کیس کامپیوتر هزینه عوارض و انجام تشریفات گمرکی در نظر گرفته می‌شود. به این صورت که شما بایستی کلیه هزینه‌های لازم جهت ترخیص را پرداخت نمایید‌.

هزینه تخلیه، بارگیری و انبارداری

هزینه مربوط به بارگیری، تخلیه و انبارداری کالا از جمله هزینه‌های بسیار مهم دیگری است که در هنگام انجام واردات و ترخیص باید به آن توجه داشته باشید. اگر کالا مدت زمانی را بایستی در انبار بماند، بهتر است تا هزینه مربوط به انبار را نیز در نظر داشته تا در نهایت موجب خسارت نشود. همچنین باید هزینه‌های مربوط به حمل و نقل، بارگیری و تخلیه را در نظر داشته باشید تا در نهایت کار بتواند کلیه این هزینه‌ها را پرداخت نماید.

جمع بندی

در این مقاله از سوی شرکت تجاری ققنوس ترخیص تلاش کردیم تا شما عزیزان را به شکل کاملا ساده با مراحل واردات و ترخیص کیس کامپیوتر که زیر مجموعه واردات قطعات کامپیوتر است آشنا سازیم. همچنین در این مطلب به موارد وابسته به پروسه واردات قطعات کامپیوتر مانند اخذ مجوزات از سازمان های معتبر، نحوه ترخیص کالا و مواردی از این قبیل پرداختیم .

امید است مطالب گفته شده در این مقاله بتواند کارگشای شما عزیزان در زمینه تجارت باشد. همچنین در ادامه قصد داریم تا  به خدمات ارزنده شرکت ققنوس ترخیص بپردازیم. این خدمات شامل ثبت سفارش کالا، تامین و تخصیص ارز، ترانزیت و حمل و نقل کالا، اخذ مجوزات قانونی و.. است که شما عزیزان با توجه به نیاز خود به هرکدام می‌توانید از خدمات شرکت ما بهره مند شوید.

آیا واردات کیس کامپیوتر از گمرک سودآور است؟

بله. واردات کیس کامپیوتر به ایران بسیار سودآور است، چرا که تولیدات قطعات کامپیوتر به علت تحریم های فراوان در کشور محدود است‌. از این رو واردات آن به کشور ما سود بالایی را به همراه دارد.

مهمترین مزایای واردات کیس استوک به ایران چیست؟

ارزان بود کالای استوک، مصرف انرژی کم، کانفینگ های بسیار متنوع به عنوان مهمترین مزایای واردات کیس استوک به ایران در نظر گرفته می‌شود.

مهمترین هزینه های واردات و ترخیص کیس کامپیوتر چیست؟

هزینه های مربوط به تشریفات و عوارض گمرکی، هزینه تخلیه، بارگیری و انبارداری و هزینه کارشناسی کالا از جمله مهمترین هزینه های واردات در نظر گرفته می‌شود.

واردات کیس کامپیوتر از کدام کشور ها سودآور است؟

کشور چین، کشور کره و کشورهای عربی به عنوان مهمترین کشورهای واردات کیس کامپیوتر از گمرک در نظر گرفته می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط