لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

واردات و ترخیص چرخ خیاطی در ایران (راهنمای کامل)

واردات و ترخیص چرخ خیاطی

فهرست مطالب

واردات و ترخیص چرخ خیاطی از جمله فعالیت های تجاری مهم در کشور است؛ در این مقاله قصد داریم درباره چگونگی انجام مراحل مربوط به واردات چرخ خیاطی صنعتی مطالبی را عنوان کنیم. این فرایند براساس قوانین و مقررات صادرات و واردات هر کشور انجام می شود؛ بنابراین اطلاع داشتن از قوانین واردات و ترخیص چرخ خیاطی و همچنین تعرفه واردات چرخ خیاطی به شما بازرگانان کمک بزرگی می کند. همانطور که می دانید، واردات چرخ خیاطی صنعتی می تواند برای تجار سود خوبی داشته باشد و همچنین می تواند از نظر اقتصادی برای دولت به صرفه تر از تولید آن تمام شود.

 با توجه به نیاز کارگاه های تولیدی به خرید چرخ خیاطی های صنعتی پیشرفته و جدید، واردات چرخ خیاطی صنعتی می تواند در پیشرفت تجارت شما بسیار موثر باشد و در بازه زمانی کوتاه سود فراوانی را برای شما به دنبال داشته باشد. بر همین اساس آشنایی با قوانین واردات و ترخیص چرخ خیاطی در سرعت انجام مراحل بازرگانی بسیار موثر می باشد؛ شما با شناخت این قوانین و مقررات می توانید هرچه سریع تر به دریافت مجوزهای قانونی واردات چرخ خیاطی صنعتی اقدام کنید.

سپس با کمترین هزینه و در یک مدت زمان کوتاه می توانید بار خود را از گمرک ترخیص کرده و به بازارهای فروش منتقل نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نکات مربوط به آن بیشتر آشنا شوید.

مراحل واردات و ترخیص چرخ خیاطی چیست؟

در مورد چگونگی انجام مراحل واردات چرخ خیاطی صنعتی باید بگوییم که مانند سایر کالاها باید در ابتدای کار به سامانه تجارت مراجعه کنید یا از طریق سازمان ها و مراجع قانونی از جمله وزارت صمت، اقدام به دریافت مجوزهای واردات و ترخیص چرخ خیاطی از گمرک نمایید. سپس با تهیه مدارک مورد نیاز می توانید کشورهای مختلف را در زمینه واردات چرخ خیاطی صنعتی بررسی نمایید. پس از آنکه کالای مورد نظر خود را براساس سرمایه اولیه خود بررسی کردید، با اطلاع از تعرفه واردات چرخ خیاطی می توانید پس از طی کردن مراحل تجاری مهم، کالای خود را خریداری کنید.

 در زمینه واردات و ترخیص چرخ خیاطی لازم است که پس از خرید کالای خود اقدام به جمع آوری اسناد و مدارک مورد نیاز گمرک نمایید و مدارک را در زمان مقرر برای واردات و ترخیص چرخ خیاطی به گمرک ارائه دهید. با داشتن این اسناد و ارائه آن ها در زمان معین، می توانید به سرعت کالاهای خود را از انبار گمرک ترخیص کرده و به بازارهای فروش انتقال دهید؛ این کار را یک ترخیص کار حرفه ای در کمترین زمان و بدون مراجعه شما به گمرک می تواند انجام دهد.

بنابراین اگر قصد دارید از یک ترخیص کار حرفه ای در زمینه واردات و ترخیص چرخ خیاطی از گمرک کمک بگیرید، می توانید به شرکت بازرگانی ایران ترخیص مراجعه کرده و از خدمات ویژه این شرکت در زمینه ترخیص انواع کالا از گمرکات مختلف کشور بهره مند شوید.

واردات چرخ خیاطی صنعتی
واردات چرخ خیاطی صنعتی

انواع چرخ خیاطی وارداتی         

هر چرخ خیاطی بر اساس وزن و تعداد ابزار جانبی اش دارای تعرفه متفاوتی است. در ادامه به برخی از انواع چرخ خیاطی و تعرقه واردات چرخ خیاطی های مختلف اشاره خواهیم کرد.

  • چرخ خیاطی دارای صفحه کار استوانه ‌ای
  • چرخ خیاطی صنعتی پایه مسطح
  • چرخ خیاطی صنعتی پایه سیلندری
  • چرخ خیاطی صنعتی پایه بلند
  • چرخ خیاطی صنعتی بدون بازو
  • چرخ خیاطی بدون دسته
  • چرخ خیاطی دستی
  • چرخ خیاطی برقی
  • چرخ خیاطی کامپیوتری
  • چرخ خیاطی قابل حمل

واردات چرخ خیاطی چه مزیت هایی دارد؟

 لازم به ذکر است که برخی از کشورهای در حال توسعه از جمله ایران توانایی تهیه لوازم، قطعات و مواد اولیه ساخت چرخ خیاطی را ندارند و این مسئله برای این کشورها هزینه های سنگینی را به دنبال دارد. به همین دلیل است که واردات چرخ خیاطی صنعتی بهترین و مناسب ترین راه حل می باشد. از مهم ترین شرایط واردات و ترخیص چرخ خیاطی دریافت کارت بازرگانی و شناخت بازار هدف می باشد.

کمتر بازرگانی پیدا می شود که بدون شناخت بازار هدف توانسته باشد در تجارت به موفقیت برسد. زیرا فروش محصولات وارداتی از جمله چرخ خیاطی نیاز به بازاریابی و تبلیغات دارد. طی کردن مراحل واردات و ترخیص چرخ خیاطی به درستی و با کمک کارشناسان می تواند سود خوبی را نصیب بازرگانان کند.

در حال حاضر مهم ترین بازار فروش چرخ خیاطی های صنعتی، گارکاه های تولیدی هستند. برای شناخت بهتر این بازار و اطلاع از تعرفه واردات چرخ خیاطی می توانید از مشاورین گروه تجاری ققنوس ترخیص مشورت بگیرید. شرکت بازرگانی واردات صادرات با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهد کمک بزرگی به شما در موفقیت خواهد کرد. نه تنها در واردات بلکه در صادرات کالا نیاز به مشورت می باشد.

مشاور واردات و صادرات به دلیل تجارت ارزشمندی که در این زمینه دارد می تواند مسیرهای قانونی را به شما نشان دهد تا سریع تر به موفقیت و کسب سود برسید.

روش مناسب حمل و نقل چرخ خیاطی کدام است؟

در مورد واردات چرخ خیاطی های صنعتی به روش دریایی، باید بگوییم که اکثر کالا هایی که از این طریق این جا به جا می شوند دارای حجم و وزن نسبتا زیادی می باشند. البته به این نکته نیز باید دقت کنید که همه کشور ها نمی توانند از این نوع و حمل نقل استفاده کنند؛ چرا که تمام کشور های صادر کننده چرخ خیاطی به ایران، دسترسی به آب های آزاد ندارند. ولی با تمام این ها، حمل و نقل دریایی یکی از مهم ترین روش های حمل و نقل محسوب می شود و درصد بالایی از تجارت جهان با این روش انجام می شود.

روند حمل چرخ خیاطی به صورت دریایی اینگونه است که وقتی کشتی مورد نظری که حامل کالا می باشد وارد بنادر شده و برای انجام امر تخلیه پهلو می گیرد، در این هنگام مامورین گمرک با بررسی مدارک اجازه ارتباط کشتی را با بندر مورد نظر صادر می کنند.

همچنین مامورین گمرک خصوصیات کلی کالا و کشتی و تعداد کالایی که باید تخلیه شوند را در دفتر ثبت می نماید. بعد از طی کردن مراحل، فهرستی از محموله هایی که قرار است که تخلیه شوند در دو نسخه اظهار نامه اجمالی تهیه شده و به گمرک تحویل داده می شود. علاوه بر این، باید بگوییم که تعرفه واردات چرخ خیاطی از طریق حمل بار دریایی می تواند متفاوت با سایر روش ها باشد.

فهرست مجوزات لازم جهت واردات چرخ خیاطی

واردات و ترخیص چرخ خیاطی از گمرک مانند سایر کالاهای تجاری انجام می‌شود و مجوزهای مختلفی را نیاز دارد. در مورد مجوزهای واردات و ترخیص چرخ خیاطی، باید بگوییم در ابتدا باید به سیستم تجارت مراجعه کنید تا مجوز واردات و ترخیص چرخ خیاطی را از گمرک دریافت کنید. در ادامه به برخی از مدارک مورد نیاز برای واردات چرخ خیاطی صنعتی اشاره می کنیم.

  • اسناد مربوط به حمل و نقل ، بارگیری و تخلیه کالا
  • رسیدها و اسناد مربوط به پرداخت‌ های بانکی
  • مجوزهای واردات و ترخیص کالا از گمرک
  • پروفورما یا پیش فاکتور
  • فرم‌ های ثبت سفارش
  • اعلامیه ‌ها
تعرفه واردات چرخ خیاطی
تعرفه واردات چرخ خیاطی

 کشورهای صادرکننده چرخ خیاطی

شرکت هایی که طبق قانون اجازه واردات چرخ خیاطی صنعتی از آن ها را دارید شامل کشورهای چین، ترکیه، تایوان و تایلند می باشد. محصولات این کشورها در ایران از بازار خوبی برخوردار است. نکته ای که باید هنگام واردات و ترخیص چرخ خیاطی به آن توجه کنید این است که در این کشورها برندهای مختلفی مشغول به فعالیت هستند؛ برخی از این برندها در ایران معروف هستند و برای اکثر مشتریان ایرانی برندهای شناخته شده ای می باشند. بنابراین، انتخاب برندهای معروف از چند جهت سود بیشتری برای شما دارد.

 اولین موردی که می تواند به راحت تر شدن تجارت شما کمک کند عدم نیاز به بازاریابی و تبلیغات گسترده هنگام انتخاب برندهای معروف است؛ زیرا این برندها در بازار جا افتاده اند و راحت تر از برندهای دیگر فروش می روند. دومین موردی که باعث رونق تجارت شما خواهد شد کسب سود در مدت زمان کم تری است؛ زیرا این محصولات سریع تر روانه بازار می شوند و به دست مشتریان می رسند.

چرخ خیاطی های خوب چه ویژگی هایی دارند؟

اگر بخواهیم فرق بین چرخ خیاطی خوب و بد را برای شما شرح دهیم در قدم اول باید بگوییم که یک چرخ خیاطی خوب باید قابلیت دوختن پارچه های ضخیم را نیز داشته باشد. همچنین یکی از موارد مهمی دیگری که هنگام واردات چرخ خیاطی صنعتی باید به آن توجه کنید داشتن نمایندگی و ضمانت نامه با کیفیت است. باید به این نکته توجه کنید که تعداد نمایندگی های آن زیاد باشد تا در هنگام مشکل به راحتی بتوانید جهت دریافت خدمات به نزدیک ترین نمایندگی مراجعه کنید.

از دیگر ویژگی های یک چرخ خیاطی خوب این است که وزن زیادی نداشته باشد تا بتوان به راحتی جابه جایی را انجام داد. از دیگر فاکتور های چرخ خیاطی خوب این است که بدنه محکمی داشته باشد تا در هنگام واردات و ترخیص چرخ خیاطی دچار آسیب و ترک نشود. لازم به ذکر است که هرچه چرخ خیاطی پیشرفته تر باشد، تعرفه واردات چرخ خاطی نیز بیشتر می شود.

آیا واردات چرخ خیاطی به کشور سودآور است؟

چرخ خیاطی، به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در عرصه دوخت لباس و همچنین صنایع دیگر در نظر گرفته می‌شود. این وسیله به عنوان ابزاری شناخته می‌شود که واردات آن به ایران بسیار پر سود می‌باشد. از این رو با توجه به این موضوع تاجران و بازرگانان زیادی به واردات و ترخیص چرخ خیاطی روی آوردند.

لازم است بدانید چرخ خیاطی از انواع گوناگونی تشکیل شده است که هر کدام از آنها با توجه به کاربرد خود در صنایع متفاوتی به کار گرفته می‌شود. همچنین تاجران با توجه به نیاز روز افزون افراد به انواع لباس و در نتیجه دوخت آن همواره واردات چرخ خیاطی را فعالیتی پر سود اطلاق می‌کنند، از این رو افراد تازه کار در این عرصه می‌توانند از مشاوره های گمرکی که توسط شرکت های گوناگونی مانند شرکت ققنوس ترخیص می‌شود، استفاده کنند.

اهمیت واردات و ترخیص چرخ خیاطی در ایران

با توجه به نیاز فزاینده افراد به طراحی و دوخت انواع لباس واردات و ترخیص چرخ خیاطی به عنوان یکی از زمینه های مهم تجاری در کشور شناخته می‌شود. از این رو در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با اهمیت واردات و ترخیص چرخ خیاطی از گمرک آشنا سازیم.

لازم است بدانید که چرخ خیاطی به عنوان یکی از تجهیزات و ماشین های بسیار قدیمی در نظر گرفته می‌شود که از ابتدای حیات بشر از آن در تولید انواع پوشاک و همچنین سایر دوخت ها استفاده می‌کرده است. همچنین امروزه با پیشرفت ماشین آلات صنعتی و پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، طراحی چرخ خیاطی نیز دگرگون شده است و به ابزارهای پیچیده تر و حرفه ای تری تبدیل شده است.

از مهمترین مواردی که دارای اهمیت زیادی در واردات چرخ خیاطی می‌باشد، استفاده از آن در تولید پوشاک و سایر دوخت ها است. به نحوی که کشورهای گوناگون تلاش می‌کنند تا نیازهای جامعه خود را با تولید انواع چرخ خیاطی و طراحی پوشاک برآورده سازند.

همچنین در ادامه می‌توان گفت با توجه به نیاز روز افزون انواع کارگاه های تولیدی جهت دوخت و دوز انواع پوشاک و پیشرفت ماشین آلات صنعتی واردات دینام چرخ خیاطی می‌تواند در گسترش و پیشرفت تجارت شما بسیار موثر و محبوب باشد و در مدت زمان کوتاهی سود زیادی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد.

کد تعرفه های گمرکی جهت ترخیص چرخ خیاطی

واردات و ترخیص هر کالایی به ایران دارای کد تعرفه گمرکی مخصوص به خود می‌باشد. کد تعرفه گمرکی واردات و ترخیص چرخ خیاطی از گمرک به شرح زیر است:

  • کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص انواع چرخ خیاطی صنعتی در ردیف 84522900 قرار می‌گیرد.
  • کد تعرفه گمرکی قطعات منفصله چرخ خیاطی مانند پدال چرخ خیاطی در ردیف 85334090 و موتور چرخ خیاطی در ردیف 85012000 قرار می‌گیرد.
  • کد تعرفه گمرکی چرخ خیاطی خانگی در ردیف 84521000 قرار می‌گیرد.

بهترین برندهای چرخ خیاطی صنعتی

امروزه برند ها و مارک های متفاوتی در زمینه چرخ خیاطی های صنعتی در سطح کشور ایران و جهان در حال تولید می‌باشند. اما برخی از آنها از نظر کیفیت و کمیت موفق ترند و محبوبیت بیشتری در بین مشتریان به خود اختصاص داده‌اند. از این رو در این بخش قصد داریم تا مهمترین برند های چرخ خیاطی صنعتی را به شما عزیزان معرفی کنیم:

چرخ خیاطی صنعتی برند ژوکی

در واقع می‌توان برند ژوکی به عنوان یکی از بهترین برندهای بازار جهت خرید و فروش چرخ خیاطی صنعتی در نظر گرفته می‌شود. موتور چرخ خیاطی ژوکی به نحوی طراحی گشته است که می‌تواند بسیاری از نیازهای کارگاه های تولیدی لباس را برآورده سازد. علاوه بر این موارد این چرخ خیاطی از کیفیت بالا و قدرت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

چرخ خیاطی صنعتی برند جک

یکی از انواع دیگر پرفروش و محبوب چرخ خیاطی صنعتی در بازار می‌توان به چرخ خیاطی مدل جک اشاره کرد. کیفیت بسیار بالای محصولات جک موجب شده است تا فعالان در حوزه تجارت خیاطی این برند را بیشتر مورد توجه قرار بدهند و در بسیاری از عرصه ها از این چرخ خیاطی صنعتی استفاده گردد.

چرخ خیاطی صنعتی برند رویانگ

لازم است بدانید کمپانی رویانگ تمامی قطعات چرخ های خیاطی خود را با مرغوب ترین قطعات استفاده خواهد کرد. همچنین می‌توان گفت کلگی چرخ ها، پنل و موتور انواع چرخ خیاطی ساخت شرکت رویانگ می‌باشد.

چرخ خیاطی صنعتی برند تیپیکال

از جمله شناخته شده ترین و با کیفیت ترین برند های چرخ خیاطی صنعتی می‌توان به برند تیپیکال اشاره کرد. محصولات این کمپانی نه‌تنها در کارخانجات تولیدی بلکه در کشورهای اروپایی نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. یکی از نکات مثبتی که محصولات این شرکت برخوردار است، کیفیت و تنوع بالای آن می باشد که در عرصه های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جمع بندی

واردات چرخ خیاطی صنعتی به کشور و ترخیص آن از گمرک یکی از مهم ترین فعالیت های بازرگانی محسوب می شود. انجام این امر نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین و مقررات موجود در این زمینه می باشد؛ همچنین اطلاع از تعرفه واردات چرخ خیاطی می تواند به شما به عنوان یک بازرگان کمک بزرگی در امر تجارت کند.

همانطور که اطلاع دارید، تولید برخی از محصولات در کشور امکان پذیر یا به صرفه نیست و هزینه تولید آن ها بسیار سنگین است. به همین دلیل، دولت بستری را فراهم کرده که بازرگانان بتوانند این محصولات را به کشور وارد کرده و نیاز جامعه را رفع کنند.

همانطور که گفتیم، چرخ خیاطی یکی از کالاهایی است که از کشور هایی مانند چین، ترکیه، تایوان و… وارد ایران می شود. شما تاجرانی که علاقه مند به واردات و ترخیص چرخ خیاطی هستید در ابتدا باید اقدام به کسب اطلاعات و دریافت مجوز های مربوطه نمایید.

همچنین می توانید از متخصصین ترخیص کار شرکت ایران ترخیص در این زمینه کمک بگیرید تا در زمان ترخیص کالا دچار مشکل نشوید. علاوه بر آن، می توانید از خدمات دیگر ققنوس ترخیص مانند ترخیص کالا از گمرک امانات پستی ، ترخیص کالا از گمرک شهریار، اخذ گواهی استاندارد جهت ترخیص کالا و… نیز استفاده کنید

آیا واردات و ترخیص چرخ خیاطی به ایران سودآور است؟

بله. در واقع می‌توان گفت با توجه به نیاز روزافزون افراد به طراحی و دوخت انواع پوشاک واردات چرخ خیاطی به ایران می‌تواند بسیار سودآور و مهم در نظر گرفته شود.

مهمترین اهمیت واردات و ترخیص چرخ خیاطی به ایران چیست؟

مهمترین اهمیت واردات چرخ خیاطی استفاده از آن در تولید انواع پوشاک و کاربرد آن در دوخت و دوز جهت تهیه لباس می‌باشد.

از جمله مهم ترین برند های چرخ خیاطی صنعتی چیست؟

از مهم ترین و با کیفیت ترین برند های چرخ خیاطی صنعتی می‌توان به برند ژوکی، برند جک، برند رویانگ و برند تیپیکال اشاره کرد.

کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص چرخ خیاطی در چه ردیفی قرار می‌گیرد؟

 کد تعرفه گمرکی چرخ خیاطی خانگی در ردیف 84521000 جهت ترخیص قرار می‌گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط