لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

آموزش واردات و ترخیص دستگاه بازیافت

واردات و ترخیص دستگاه بازیافت

فهرست مطالب

با توجه به اینکه ماشین آلات بازیافت بخش بزرگ و مهمی از نیاز ما را در زمینه های مختلف مانند اقتصادی تامین می‌نماید. در نتیجه نیاز به انواع دستگاه های پیشرفته بازیافت از موارد مهمی است که جهت تامین آنها بایستی نسبت به واردات و ترخیص دستگاه بازیافت از کشورهای تولید کننده این دستگاه ها اقدام نمود. شرکت تجاری بازرگانی ایران ترخیص به عنوان ارائه دهنده خدمات واردات و ترخیص ماشین آلات بازیافت از گمرک در این مقاله نیز قصد دارد تا به اهمیت و نکات مهم در مورد واردات و ترخیص دستگاه بازیافت نو و مستعمل و همچنین نحوه ورود به کشور بپردازد و توضیحات جامعی را در این عرصه شرح دهد. در نتیجه لطفا در ادامه این مطلب همراه ما بمانید.

نحوه واردات و ترخیص دستگاه بازیافت

واردات و ترخیص ماشین آلات بازیافت و سایر دستگاه های مورد نیاز جهت بازیافت مواد همانند دیگر کالاهای وارداتی و صارداتی بایستی بر حسب قوانین و مقررات حاکم بر هر کشوری و بر اساس تعرفه های و حقوق گمرکی انجام بپذیرد. در نتیجه از این رو جهت شناخت این قوانین و اصول نیاز به متخصصان و ترخیص کاران حرفه ای خواهید داشت تا شما عزیزان را در سرعت بخشیدن روند مراحل واردات و ترخیص دستگاه بازیافت از گمرک یاری کند. بنابراین شما تاجران و بازرگانان می‌توانید با کمک گرفتن از مشاوران زبده و با تجربه  در شرکت های بازرگانی شناخته شده در زمینه واردات و ترخیص کالا به سان شرکت بازرگانی ققنوس ترخیص اطلاعات جامعی کسب نموده و امورات گمرکی خود را به آنها بسپارید.

چرا که در شناخت و مطالعه قوانین مقررات و قوانین حاکم بر تجارت به شما کمک نمایند تا همواره با اطلاعات به روزی و کاملی اقدام به انجام تجارت در عرصه صادرات و واردات محصول نموده و با کمترین هزینه به بالاترین سودها برسید.

واردات دستگاه بازیافت
واردات دستگاه بازیافت

ترخیص ماشین آلات بازیافت نو و مستعمل به چه صورت است؟

در پاسخ به این سوال در زمینه واردات و ترخیص دستگاه بازیافت نو و مستعمل شما عزیزان خواهید توانست با بهره گیری از مشاوران و متخصصان نوع کالای وارداتی خود را مشخص کرده و در نهایت با توجه به نوع ماشین آلات وارداتی روش ها و هزینه های گوناگون جهت  ورود آن کالا بررسی نمایید تا در نهایت بتوانید بهترین راه را جهت ترخیص ماشین آلات بازیافت با توجه به آیین نامه ها و بخش نامه گزینش کنید.

مشاوران ما در زمینه بازرگانی بیشتر از مطالعه و خوانش قوانین و اصول وارداتی به شما کمک خواهد کرد تا با علم و آگاهی عمیق تری قدم در این راه بگذارید و در نهایت با مدیریت و برنامه ریزی کاملی پیش بروید. به نحوی که بتوانید در نهایت تحریم ها را دور بزنید و بدون انجام هیچ گونه مشکلی محصول مورد نظر خود را وارد کشور ایران کنید. در نتیجه بهترین گزینه جهت گسترش و پیشرفت تجارت در زمینه واردات و ترخیص ماشین آلات بازیافت  مشاوره و کمک گرفتن از متخصصان بازرگانی است، تا آنها شما را با پیچ و خم های راه تجارت آشنا ساخته و در نهایت بتوانید کسب و کارتان را رونق دهید و فعالیت های خود در مسیر تجارت به سودهای کلانی برسانید.

هزینه واردات و ترخیص ماشین آلات بازیافت

لازم به ذکر است جهت ورود هر نوع کالایی شما عزیزان نیاز به صرف هزینه های زیادی دارید که این امر در واردات و ترخیص دستگاه بازیافت در انواع گوناگو نیز مستثنی نخواهد بود. در نتیجه یکی از موارد مهمی که در مورد هزینه های ترخیص ماشین آلات بازیافت بایستی بدانید مربوط به کنترل تولید یا خرید کالا در کشور مبدا و مقصد است. همچنین هزینه های مانند ترانزیت کالا، ثبت سفارشات و دیگر موارد از مهم ترین و اصلی ترین هزینه ها در هنگام واردات و ترخیص دستگاه بازیافت همانند سایر کالاها است که می‌توانید با یک مشاوره حرفه ای شما با کمترین هزینه، کالای مورد نظر خود را به سرعت وارد کشور کنید.

کاربرد دستگاه های بازیافت

همان گونه  که از نام این دستگاه مشخص می‌باشد، از دستگاه بازیافت جهت بازیافت پلاستیک و یا گرانول استفاده می‌گردد. همچنین از این دستگاه برلی بازیافت مواد پلاستیکی دور ریختنی نیز استفاده می‌گردد. لازم است بدانید بعد از جمع آوری ضایعات پلاستیک های مصرف شده و تفکیک آن ها بر حسل نوع پلاستیک اولیه، این مواد داخل دستگاه بازیافت پلاستیک ریخته می‌شوند. همچنین بر حسب نوع دستگاه ماده خروجی نیز گوناگون خواهد بود. در نتیجه از دستگاه بازیافت پلاستیک جهت بازیافت انواع وسایل پلاستیکی و نیز وسایلی که از گرانول ساخته گشته بودند استفاده می شود در نتیجه این امر موجب شده است تا واردات و ترخیص دستگاه بازیافت اصلی مهم باشد.تمامی انواع پلاستیک قابلیت بازیافت را دارا می‌باشند.

 اما برخی  به علت جنس خوب ، بیشتر جهت استفاده در دستگاه بازیافت پلاستیک مناسب است. در ادامه به چند نمونه از این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • انواع بطری آب معدنی و نوشیدنی
  • انواع ظروف پلاستیکی آشپزخانه
  • انواع لوازم پلاستیکی و ابزار آلات

معرفی انواع ماشین آلات بازیافت

لازم است بدانید ترخیص ماشین آلات بازیافت از گمرک با توجه به کاربرد و وظایف دارای انواع گوناگونی است. به طور کلی می‌توان گفت واردات و ترخیص دستگاه بازیافت به علت کاربرد گسترده آن در صنعت پلاستیک و موارد مشابه به عنوان تجارتی پرسود در نظر گرفته می‌شود. از این رو هنگامی که تاجر و بازرگانی قصد ترخیص ماشین آلات از گمرک را دارد، بایستی با انواع ماشین آلات آشنایی کامل داشته باشد. در نتیجه در این بخش به مهمترین انواع دستگاه بازیافت می‌پردازیم.

انواع دستگاه بازیافت عبارتند از:

  • دستگاه بازیافت گرانول سازی
  • دستگاه بازیافت انواع پلاستیک و شیشه ها
  • دستگاه بازیافت سنگین سازی
  • و …
ترخیص ماشین آلات بازیافت
ترخیص ماشین آلات بازیافت

جهت واردات کالا به چه مدارکی نیاز داریم؟

همان گونه که در ابتدای مقاله هم به این نکته اشاره کردیم، هنگامی که تاجران اقدام به واردات و ترخیص ماشین آلات بازیافت به کشور نمایند، بایستی این مورد را در نظر داشته باشند که در روند واردات و ترخیص دستگاه بازیافت جهت این که بتوان این دستگاه ها را از گمرک ترخیص کرد بایستی یک سری مدارک و اسنادی را از ارگان ها و نهادهای مربوطه کشور تهیه نماید و در نهایت آن ها را به سازمان گمرک ارائه دهد تا روند ترخیص ماشین آلات بازیافت از گمرک صورت گیرد. از جمله مهمترین مدارک و اسنادی که تاجران بایستی جهت واردات و ترخیص دستگاه بازیافت از گمرک تهیه نمایند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارت بازرگانی معتبر که متعلق به صاحب کالا است.
  • فاکتور و پیش فاکتور دستگاه های بازیافت
  • مجوزات مربوط به ثبت سفارش کالا
  • پکینگ لیست مربوط به این ماشین آلات
  • بارنامه حمل این دستگاه های تجاری از کشور مبداء مورد نظر به سمت کشور مقصد مورد نظر
  • بیمه نامه دستگاه های بازیافت
  • قبض انبار گمرکی
  • برگه سبز یا گرین گمرکی
  • گواهی ترخیصیه کالا
  • گواهی مبدا مربوط به کالا
  • اظهار نامه گمرکی ارائه شده
  • گواهی و توافقنامه های بازرسی محصول
  • ارائه مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص ماشین آلات بازیافت

جمع بندی

جهت انجام فرایند واردات و ترخیص ماشین آلات بازیافت از گمرک و لازم است تا تاجران و بازرگانان به طور کامل و مفصل با فرایند های ترخیص کالا آشنایی داشته باشند تا در نهایت بتوانند این پروسه را بدون به وجود آمدن هر نوع مشکلی انجام بدهند، از این رو ما در این مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص تلاش کردیم تمامی مراحل ترخیص ماشین آلات بازیافت از گمرک را به شکل کامل آموزش دهیم و به مسائل و مواردی که تاجران و بازرگانان در روند ترخیص و واردات دستگاه بازیافت با آن روبه رو هستند اشاره نماییم.

تاجرانی که قصد انجام واردات ماشین آلات بازیافت به کشور و ترخیص آن را از اداره گمرک را دارند می‌توانند از خدمات ارزنده  ما در گروه ایران ترخیص استفاده کنید که از جمله این خدمات می توان به مواردی همانند ترخیص ماشین آلات بازیافت از صفر تا صد آن به وسیله ترخیص کاران زبده و مجرب، محاسبه هزینه ها و تعرفه های گمرگی، ترخیص و واردات دستگاه بازیافت، ارائه اطلاعات و مشاوره در زمینه انتخاب گمرک مناسب جهت انجام بهتر فرایند ترخیص کالا، ارائه مشاوره در ترانزیت کالا و… اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط