لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

واردات لوازم پت شاپ / راهنمای کامل ترخیص محصولات پت شاپ

واردات لوازم پت شاپ

فهرست مطالب

همه روزه کالاهای گوناگون و زیادی از مرزها و گمرکات کشور برای رفع نیازهای مردم وارد می‌شوند. یک دسته از این کالاها مخصوص افرادیست که به نگهداری حیوانات خانگی می‌پردازند. صاحبان این حیوانات هم برای آسایش و نگهداری اصولی از آنها به وسایل خاصی نیاز خواهند داشت که لازم است به فکر تهیه آن‌ها باشند. در همین راستا واردات لوازم پت شاپ به ایران انجام می‌شود؛ چرا که بازار لوازم جانبی حیوانات خانگی ایران چندان قابل قبول نیست و برخی واردکنندگان هم در این زمینه عملکرد ضعیفی دارند.

شما می‌توانید با خرید محصولات پت شاپ به یک بازار خوب وارد شوید و سود مناسبی از آن کسب نمایید. در ادامه مطلب با ققنوس ترخیص همراه شوید تا با مزایا و نکات مربوط به واردات و ترخیص لوازم پت شاپ آشنا شوید.

آیا واردات لوازم پت شاپ به ایران سود آور است؟

قطعا برای وارد شدن به این عرصه باید بدانید که آیا این کار سودآوری مناسبی برای واردکنندگان دارد یا خیر؟ در جواب باید بگوییم بله؛ چرا که بازار عرضه لوازم پته شاپ نسبتا خام است و تقاضا برای خرید این دسته از محصولات بسیار بالا می‌باشد. برای همین شما می‌توانید با واردات لوازم پت شاپ بطور منظم و عرضه مناسب کالاهای با کیفیت، سودآوری قابل توجهی داشته باشید.

یک روش عالی برای سودآوری بیشتر، خرید محصولات پت شاپ بصورت خرید عمده از چین و امارات است. صاحبان پت‌ شاپ‌هایی که کیفیت را در کنار صرفه اقتصادی لحاظ می‌کنند بهتر است در این زمینه سرمایه گذاری نمایند. همچنین خرید عمده و ترخیص لوازم پت شاپ، برای واردکنندگان تازه کار و افرادی که با سرمایه اندک وارد این فعالیت می‌شوند هم مناسب است.

از آنجا که هر فردی متناسب با سلیقه و روحیه خود، میل به نگهداری از یک حیوان خانگی خاصی را دارد، پس محصولات پت شاپ هم تنوع گسترده‌ای دارند. محصولاتی چون غذای گربه و سگ، اسکرچر، جای خواب و ظرف غذای مخصوص،‌ وسایل مراقبت‌های بهداشتی و زیبایی (مانند برس و شانه، سشوار، بوگیر، خوشبو کننده، پرزگیر، ناخن‌گیر، شامپو و…)، باکس مناسب حمل‌ونقل، اسباب بازی، قلاده و.. واردکنندگان می‌توانند این تجهیزات را از طریق مراجعه به نمایندگی‌های عهده‌دار فروش عمده لوازم پت شاپ، وارد نمایند. خرید و واردات لوازم پت شاپ از دبی و چین، در حیطه تخصصی این شرکت‌های بازرگانی است.

خرید محصولات پت شاپ
خرید محصولات پت شاپ

بهترین کشور جهت واردات لوازم پت شاپ به ایران کدام است؟

گفتیم که بیشترین واردات پت شاپ به ایران از کشور چین و دبی انجام می‌شود. چین بزرگ‌ترین صادرکننده کالا و از غول‌های اقتصاد جهان می‌باشد و خط تولیدهای عظیم و نیروی کار فراوانی در اختیار دارد که با آنها به تولید انبوه انواع کالا با بازدهی فوق العاده می‌پردازد. به همین دلیل قیمت نهایی خرید محصولات پت شاپ چینی معمولا کم‌تر از سایر رقبایش است. این مزایا در بازاریابی و جلب مشتری برای شرکت‌های چینی بسیار موثر و بهترین کشور جهت واردات انواع کالا بویژه پت شاپ می‌باشد.

امروزه واردات لوازم حیوانات از چین طرفداران زیادی دارد و شرکت‌های بازرگانی چون ققنوس ترخیص همراه بازرگانان است تا ترخیص لوازم پت شاپ آنها را در سریع‌ترین زمان انجام دهد.

چین از مدت‌هاست که یک شریک تجاری بسیار مهم برای ایران است؛ مخصوصا امروزه به دلیل شرایط تحریم اقتصادی، قسمت عمده کالاهای ضروری از چین وارد کشور می‌شوند. در گذشته واردات لوازم پت شاپ و غیره از چین به راحتی امروز نبود و افراد باید خود مستقیماً با سفر به کشور چین و صرف زمان و هزینه زیاد، کالا وارد می‌کردند. ولی امروزه اکثر شرکت‌های چینی، یک وبسایت مستقل جهت خرید بدون واسطه انواع کالا از جمله لوازم پت شاپ راه اندازی نموده‌اند‌ و شما می‌توانید از راه دور محصولات خود را سفارش دهید و خریدی مطمئن و بدون دغدغه را تجربه کنید.

دبی نیز برای خرید محصولات پت شاپ و واردات آن گزینه خوبی است. افراد می‌توانند محصولات و کالاهای نایاب خود را از راه مراجعه به وبسایت آمازون و انجام ثبت سفارش تهیه کنند. سایت آمازون تنوع گسترده‌ای در فروش محصولات و برندهای اورجینال از جمله لوازم پت شاپ فراهم آورده است. شرکت ققنوس ترخیص در زمینه خرید لوازم پت از دبی به شما کمک نموده و ترخیص لوازم پت شاپ شما را به عهده خواهد گرفت.

راهنمای واردات لوازم پت شاپ به ایران

افرادی که در واردات محصولات پت شاپ‌ فعالند می‌توانند با خرید این لوازم از دبی و چین، محصولات فروشگاه گردانندگان پت شاپ‌ها را تکمیل نمایند. شما با عرضه انواع لوازم و اکسسوری‌های حیوانات خانگی طبق مراحل زیر، امکان انتخاب وسیعی برای مشتریانتان فراهم خواهید کرد.

  • اولین گام برای واردات لوازم پت شاپ، انتخاب نوع محصول مورد نظر (غذای گربه و سگ، اسکرچر، جای خواب، ظرف غذا،‌ وسایل مراقبت‌های بهداشتی و زیبایی، باکس مناسب حمل‌ونقل، اسباب بازی، قلاده و..) می‌باشد. شاید حس کنید که در بازار داخلی به نوع خاصی از غذای حیوانات خانگی نیاز است؛ پس با آگاهی از شرایط و قوانین واردات و دریافت مجوزهای لازم،  اقدام به خرید و واردات آن کالای پرطرفدار کنید.
  • در انتخاب فروشنده یا تأمین‌کننده جهت خرید محصولات پت شاپ هم باید دقت کنید. تأمین کنندگان چینی در یکی از دسته‌های تولیدی، مونتاژ یا شرکت‌های بزرگ و کوچک قرار می‌گیرند که شما با انتخاب تولید کننده مطمئن، موفقیت کارتان را در واردات و ترخیص لوازم پت شاپ تضمین خواهید کرد.
  • اجناس تولیدی کارخانجات معتبر چینی، کیفیتی معادل محصولات کشورهای اروپایی و آمریکایی دارند. ولی برخی واردکنندگان به علت عدم دقت کافی و گزینش نامناسب در واردات لوازم پت شاپ، کیفیت را فدای قیمت کم‌تر محصولات کرده و محصولات درجه پایین را خرید و وارد می‌نمایند و این باعث دلسردی مشتریانشان می‌شود.
  • یافتن کارخانه‌های مطمئن و با استاندراد کیفی بالا در چین از طریق مشورت با شرکت‌های بازرگانی معتبر و با تجربه؛ کافیست محصولتان را انتخاب و مشخصات مد نظر خود را به نمایندگان این شرکت‌ها اطلاع دهید تا خرید و ترخیص کالای شما را انجام دهند. سپس با توجه به بودجه و کیفیت، محصولتان را در اسرع وقت و با هزینه‌ای معقول دریافت کنید.
  • با خرید مستقیم از کارخانجات چینی و تبدیل به مشتری ثابت آنها، سفارشات بعدی‌ با سرعت و کیفیت بالاتری به دستتان می‌رسد.

راهنمای ترخیص لوازم پت شاپ از گمرک

با خرید محصولات پت شاپ و ورود آنها به یکی از گمرکات کشور، لازم است نسبت به ترخیص آن اقدام کنید. ترخیص‌کاران ما در ققنوس ترخیص آماده‌اند در اسرع وقت، تمام مراحل ترخیص کالا را انجام دهند. فرایند ترخیص با ثبت اطلاعات در سیستم گمرکی آغاز و تا خروج کالا از گمرک ادامه می‌یابد. ثبت اطلاعات، تهیه اسناد و مدارک ترخیص، اخذ مجوزهای ضروری، محاسبه و پرداخت هزینه‌ها مراحل مهم ترخیص هستند که بهتر است از افراد مسلط کمک بگیرید. مراحل واردات لوازم پت شاپ و ترخیص آن از گمرک به قرار زیر است:

ثبت اطلاعات اولیه در سامانه epl

برای ثبت اطلاعات در سامانه و تنظیم اظهارنامه گمرکی، ابتدا باید اسناد و مدارکی چون پروفرما را تهیه کنید. در تنظیم و بارگذاری اطلاعات و اسناد در سامانه دقت کافی را داشته باشید تا اختلالی در ادامه کار رخ ندهد.

دریافت شماره کوتاژ

اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع امور گمرکی ، مورد بررسی دایره احراز هویت فنی گمرک قرار می‌گیرند تا اگر نقص یا مشکلی در اطلاعات نبود، شماره کوتاژ صادر شود. سپس بسته به نوع و ارزش کالا، نوع مجوزات، وزن کالا، درصد ماخذ حقوق ورودی و..، محصول شما جهت ترخیص لوازم پت شاپ در یکی از مسیرهای سبز، زرد یا قرمز گمرکی جای می‌گیرد.

کنترل، ارزیابی و تعیین ارزش کالا

اگر خرید محصولات پت شاپ شما در مسیر سبز گمرکی باشد، مستقیما به مرحله صندوق می‌روند تا واریزی‌ها انجام شودد. ولی اگر در مسیر زرد یا قرمز گمرکی باشند، واردات لوازم پت شاپ شما باید توسط ارزیاب گمرک ، ارزیابی و بررسی گردد.

اخذ مجوزهای لازم

چنانچه در مرحله ثبت سفارش کالا برای خرید محصولات پت شاپ، مجوزهای لازم را دریافت نکردید، باید نسبت به اخذ آنها اقدام نمایید.

پرداخت هزینه‌های گمرکی

وقتی محصولات دوباره توسط کارشناس مجازی بررسی شد، در صورت تائید او هزینه‌های قابل پرداخت به گمرک باید محاسبه و پرداخت گردند. با واریز هزینه‌ها، مجوز ترخیص لوازم پت شاپ و خروج بار از گمرک را دریافت می‌کنید.

خروج کالا

بعد از اخذ همه مجوزهای لازم و پرداخت هزینه‌های گمرکی، لازم است جهت دریافت کالا از انبارها، به انبار گمرکی مراجعه نمایید. با پرداخت هزینه‌های انبارداری، انباردار بیجک گمرکی را صادر می‌کند تا مجوز بارگیری و خروج کالا گردد.

لیست تعرفه و هزینه های واردات لوازم پت شاپ 

خرید محصولات پت شاپ اگر مستقیما از کارخانه انجام شود، از مناسب بودن هزینه و قیمت خرید اطمینان خواهید داشت. بنابراین با حذف واسطه‌های اضافی علاوه بر تضمین کیفیت بالای محصول، سودرسانی خوبی هم عاید واردکننده می‌شود. بطور کلی قیمت تمام شده و هزینه نهایی واردات لوازم پت شاپ علاوه بر قیمت خود محصول، شامل هزینه حمل‌ونقل بار به ایران، هزینه ترخیص از گمرک، هزینه انبارداری نیز می‌شود. فاکتورهای دیگری که در این قیمت گذاری موثرند عبارتند از: حجم و وزن محصول و همچنین روش حمل بار (از طریق هوایی، دریایی یا زمینی).

مثلا حمل بار هوایی با توجه به سرعت بالاتر، هزینه‌ بیشتری دارد، بنابراین برای مواردی که حجم سفارشات بالاست، با توجه به نوع کالا، روش حمل دریایی بهتر است. بدین ترتیب هزینه مقرون به صرفه‌ای برای واردات و ترخیص لوازم پت شاپ خواهید داشت. عوارض گمرکی جهت ترخیص محصولات پت شاپ، نرخ نامه مشخصی دارد که باید پس از انتخاب محصول برای واردات لوازم پت شاپ محاسبه گردد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاع بعد از انتخاب محصول پت شاپ مورد نظرتان با کارشناسان ققنوس ترخیص در تماس باشید.

ترخیص لوازم پت شاپ
ترخیص لوازم پت شاپ

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص لوازم پت شاپ از گمرک

هنگام ثبت‌ سفارش‌ برای خرید محصولات پت شاپ، واردکنندگان‌ حتما باید مجوزهای‌ لازم‌ را از سازمان‌ دامپزشکی‌ دریافت و به‌ ادارات‌ تابعه‌ آن‌ وزارت‌ خانه‌ تحویل دهند. مثلا در زمان ترخیص خوراک گربه باید دقت کنید که ویژگی‌های بهداشتی و میکروبیولوژیکی همه محصولات باید دقیقا با ضوابط مندرج در استاندارد ۳۲۰۷ ملی ایران منطبق باشد. بهتر است برای ترخیص انواع خوراک حیوانات از مبادی قانونی و به کمک شرکت‌های دارای مجوز اقدام کنید.

واردات غذای سگ از چین و دبی و دیگر کشورها مجوزهای زیادی لازم است که باید دریافت کنید. مهم‌ترین و اصلی‌ترین این مجوزها، مجوز مربوط به معاونت غذا و داروست که اخذ آن ضروری می‌باشد. هر کدام از انواع مجوزهای دریافت شده برای واردات لوازم پت شاپ، توسط گمرک به ‌خوبی بررسی می‌شود تا از درست بودن آن‌ها اطمینان کافی حاصل نمایند.

دریافت کارت بازرگانی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. انواع کارت بازرگانی نشان‌دهنده فعالیت درزمینه خاصی هستند؛ بنابراین واردکنندگان باید با بررسی تمام جوانب، کارت بازرگانی مربوط به فعالیت در زمینه واردات و ترخیص لوازم پت شاپ را دریافت نمایید.

لیست مدارک لازم جهت ترخیص مواد غذایی گربه از گمرک

وقتی خرید محصولات پت شاپ انجام شد و مرحله ترخیص رسید، مدارکی لازم است که ارائه دهید:

  • مدارک مربوط به کالا:

ترخیصیه کالا، قبض انبار و بارنامه (سندی که مشخصات کلی کالا مانند تعداد کانتینر، بسته‌ها و وزن خالص کالا را داراست)، پیش فاکتور یا پروفرما جهت: شامل اطلاعاتی چون نشانی فروشنده، نام خریدار، نوع و مقدار کالا، تعداد کالا، قیمت واحد و قیمت کل کالا؛ فاکتور کالا، فهرست عدل بندی (وقتی کالای وارداتی بیش از یک بسته دارای محتویات گوناگون باشد)، گواهی مبدا: سندی که مشخصات کالای مانند نام کشور سازنده، تعداد و وزن کالا، نوع بسته‌بندی و… را داراست؛ بیمه‌نامه کالا (ضمانت کالا از وجود خطرات احتمالی)؛ گواهینامه استاندارد جهت واردات لوازم پت شاپ، مجوزهای قانونی، گواهی بازرسی کالا.

  • اسناد و مدارک ترخیص لوازم پت شاپ مربوط به صاحب کالا:

اصل کارت بازرگانی، اصل کارت ملی، کپی تمامی صفحه‌های کارت بازرگانی، کپی تمام صفحه کارت ملی صاحب کالا

  • مدارک لازم جهت ترخیص مواد غذایی گربه از گمرک مربوط به ترخیص‌کار یا نماینده صاحب کالا:

اصل و کپی کارت ملی کپی، اصل وکالت‌نامه محضری، ارائه کپی وکالت‌نامه، ارائه کپی معرفی‌نامه، ارائه کپی دفترچه.

کد تعرفه ی گمرکی لوازم پت شاپ در ایران

به دنبال خرید محصولات پت شاپ و واردات آن به مرزهای گمرکی لازم است با توجه به تعرفه گمرکی هر نوع محصول، هزینه گمرکی پرداخت شود:

  • تعرفه گمرکی جهت ترخیص مکمل‌های دارویی مورد مصرف در دامپزشکی  ۳۰۰۴۹۰۳۰  
  •  تعرفه گمرکی واردات لوازم پت شاپ و ترخیص افزودنی‌های خوراک گربه و خوراک آماده گربه ۲۳۰۹۹۰۳۰ و ۲۳۰۹۹۰۴۰
  •  تعرفه گمرکی غذای گربه ۲۳۰۹۱۰۰۰ با احتساب ۵% حقوق ورودی و ترخیص به شکل کیلویی

شما می‌توانید جهت کسب اطلاع از سایر تعرفه‌های مربوط به ترخیص لوازم پت شاپ با کارشناسان ما در ققنوس ترخیص ارتباط برقرار کنید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

مزایای واردات لوازم پت شاپ به ایران

همواره شما هم پیش از انجام واردات و ترخیص لوازم پت شاپ به ایران به مزایای آن نیز فکر کرده‌اید. از این رو در این بخش از مقاله قصد داریم تا به مهم‌ترین مزایای واردات و ترخیص لوازم پت ‌شاپ بپردازیم. مهم‌ترین این مزایا عبارت است از:

سود بسیار بالا

در ابتدا بایستی بدانید که انجام واردات لوازم پت‌ شاپ قطعاً سود بالایی را برای وارد کنندگان به همراه خواهد داشت، چرا که بازار عرضه لوازم پت شاپ کم است و تقاضای خرید این دسته از محصولات بسیار بالا می‌باشد. از این رو با واردات منظم کالاهای با کیفیت می‌توان به سود قابل توجهی در این زمینه رسید.

بازار بکر و دست نخورده و مناسب برای برندسازی

از آنجا که بازار فروش لوازم جانبی پت شاپ هنوز خام می‌باشد. فضای مناسبی برای برندسازی وجود دارد به عنوان نمونه می‌توان گفت وارد کنندگان می‌توانند با واردات یک برند خارجی نمایندگی رسمی آن را در سراسر کشور تأسیس نمایند. همچنین می‌توانند با اخذ مجوزات لازم فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم پت ‌شاپ را راه‌اندازی نمایند.

تأمین نیازهای داخلی کشور

لازم است بدانید افرادی که در ایران با حیوانات خانگی سروکار دارند گاهی جهت دسترسی به محصولات مناسب مانند لوازم جانبی یا غذا به مشکل می‌خورند. همچنین در حال حاضر واردات لوازم پت ‌شاپ پاسخگوی نیازهای این عزیزان نمی‌باشد. از این رو وارد کنندگان می‌توانند با استفاده از خدمات مشاوره‌ای این نیاز از کشور را برآورده کنند.

تنوع بالای محصولات

شما به عنوان یک وارد کننده لوازم پت‌ شاپ دست بازی جهت واردات انواع اقلام کالاها دارید. همچنین به علت وجود چنین شرایطی وارد کنندگان امکان گزینش کالا را با توجه به سرمایه خود دارند. از این رو مناسب‌ترین کالاهایی که جهت واردات مناسب هستند عبارت است از:

  • باکس حمل حیوان خانگی
  • قلاده یا لباس
  • انواع غذا
  • لوازم مخصوص شستشو و…

کالاهای بالا چند نمونه از محصولات مربوط به حیوانات خانگی در سطح کشور می‌باشد که وارد کنندگان می‌توانند چنین محصولاتی را با درجه کیفیت بسیار مناسبی وارد کشور نمایند.

مهم‌ترین نکات جهت واردات و ترخیص لوازم پت شاپ

وارد کنندگان جهت واردات لوازم پت‌ شاپ بایستی با نکات و قوانین مربوط در این زمینه آشنایی کامل داشته باشند. در ابتدا بایستی این نکته را به خاطر داشته باشید که واردات لوازم پت ‌شاپ به ایران هیچ نوع ممنوعیت قانونی ندارد. به همین دلیل وارد کنندگان می‌توانند انجام این کار را با راحتی و با اخذ تمامی مجوزات لازم انجام دهند. واردات و ترخیص لوازم پت‌ شاپ نکاتی را با خود دارد که مهم‌ترین آنها عبارت است از:

پرداخت عوارض گمرکی و هزینه واردات

عوارض گمرکی لوازم پت ‌شاپ دارای نرخ نامه معینی می‌باشد که بایستی پس از انتخاب محصول محاسبه گردد. همچنین هزینه واردات چنین محصولاتی از چین به عوامل دیگری مانند نحوه انتقال آن و حجم آن نیز بستگی خواهد داشت.

خرید از تولید کنندگان معتبر

امروزه کشور لوازم جانبی مخصوص حیوانات با درجه کیفیت بالا و متناسب با کشورهای اروپایی را تأمین می‌کند. اما بایستی بدانید برخی از وارد کنندگان جهت کاهش قیمت به سراغ محصولات با درجه کیفی پایین‌تر می‌روند. از این رو وارد کنندگان معتبر بایستی با واردات محصولات باکیفیت‌تر به برندسازی خود کمک کنند.

بهترین روش‌های حمل و نقل محصولات پت شاپ

آخرین مرحله از مراحل واردات و ترخیص لوازم پت‌شاب که در این مقاله سعی کردیم آن را به طور مختصر و مفید بررسی کنیم ارسال و حمل و نقل این لوازم از کشورهای خریداری شده به ایران می‌باشد. از این رو اگر قصد واردات لوازم پت ‌شاپ به ایران را دارید سه راه جهت حمل و نقل پیشروی شما می‌باشد.

راه اول: حمل و نقل آنها به وسیله دریا و یا کشتی باری

این روش به عنوان یکی از روش‌های مرسوم در میان وارد کنندگان لوازم پت ‌شاپ در نظر گرفته می‌شود.

راه دوم: استفاده از روش هوایی یا از طریق هواپیما

در این روش شما می‌توانید ترخیص کالای خود را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانید، چرا که حمل و نقل هوایی به عنوان پرسرعت‌ترین نوع حمل و نقل در نظر گرفته می‌شود.

راه سوم: ارسال با قطار باری و یا خطوط ریل بین‌المللی

در این روش شما می‌توانید با استفاده از انواع کامیون‌ها و یا دیگر روش‌های حمل و نقل زمینی کالای خود را به مقصد برسانید.

چرا برای واردات و ترخیص لوازم پت شاپ از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

این روزها، راه اندازی پت شاپ به دلیل استقبال فراوان افراد علاقه‌مند به نگهداری حیوانات خانگی پشمالو، نرم و با نمک، در حال افزایش است. اگر شما هم دارای روحیه‌ خلاق و علاقه‌مند به حیوانات هستید، پت شاپ بهترین ایده برای فعالیت شماست. خرید محصولات پت شاپ برای فعالیت در این زمینه، از مواد غذایی مخصوص حیوانات گرفته تا اکسسوری، اسباب بازی و هر چیز لازم برای سلامتی و شادی حیوانات را شامل می‌شود.

ققنوس ترخیص با سال‌ها سابقه فعالیت در زمینه ترخیص کالا در خدمت تجار و واردکنندگان عزیز است. از جمله خدمات ما: ثبت سفارش برای واردات لوازم پت شاپ، تهیه پروفرما یا پیش فاکتور، اخذ کلیه مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه، انجام یک یک مراحل ترخیص لوازم پت شاپ از کلیه گمرکات کشور و.. می‌باشند. همچنین ما با انجام خدمات ترخیص کالا، خرید عمده محصولات را از چین و دبی برای شما تسهیل کرده‌ایم.

جمع‌بندی

واردات لوازم پت شاپ باید بر اساس اصول اقتصاد و بازاریابی صحیح انجام شود تا واردکننده سود خوبی کسب کند. همچنین وارد کنندگان عزیز قبل از خرید محصولات پت شاپ لازم است تمام مدارک را تهیه کنند تا در هنگام ترخیص کالا به مشکلی بر نخورند. اگر قصد واردات پت شاپ را دارید، ققنوس ترخیص در خدمت شماست تا تمام مراحل ترخیص لوازم پت شاپ از تهیه مدارک لازم برای ترخیص گرفته تا خروج کالا از گمرک را برایتان انجام دهد. کافیست اطلاعات محصول مورد نظر و پروفرمای کالا را به کارشناسان ما اعلام کنید.

مهم‌ترین مزایای واردات پت شاپ به ایران چیست؟

تأمین نیازهای داخلی، سود بسیار بالا، بازار دست نخورده و تنوع بالای محصولات به عنوان مهم‌ترین مزایای واردات تجهیزاتپت شاپبه ایران در نظر گرفته می‌شود.

واردات کدام لوازم پت شاپ سودآور است؟

انواع قلاده، انواع لباس، انواع غذا و لوازم مخصوص شستشو به عنوان مهم‌ترین لوازم پت ‌شاپ جهت واردات محسوب می‌شود.

مهم‌ترین روش‌های حمل و نقل جهت واردات و ترخیص لوازم پت شاپ چیست؟

حمل و نقل هوایی، حمل و نقل زمینی، حمل و نقل ریلی و… به عنوان مهم‌ترین روش‌های حمل و نقل در نظر گرفته می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط