لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

واردات عمده گلس گوشی از چین به ایران

واردات عمده گلس گوشی از چین

فهرست مطالب

واردات عمده گلس گوشی از چین یکی از راه های بر طرف کردن نیاز بازار مصرف به این محصول است، زیرا گوشی های لمسی در کنار مزیت ها و کارایی بالایی که برای کاربران خود دارند در برابر عواملی چون ضربه بسیار آسیب پذیر هستند و لازم است با استفاده از لوام جانبی مختلف همچون گلس از آن ها محافظت کرد. بنابراین تاجران با خرید گلس موبایل از چین و وارد کردن به بازار مصرف سعی می کنند هم میزان تقاضای این محصول پر مصرف را که به راحتی بر روی تاچ موبایل قرار می گیرد و از آن محافظت می کند را کنترل می کنند و هم سود خوبی از این تجارت به دست می آورند.

اما لازم است به این نکته اشاره شود که بازدهی مثبت واردات عمده گلس گوشی از چین در صورتی است که واردکنندگان با مراحل واردات این محصول به خوبی آشنا باشند. بر همین اساس گروه ققنوس ترخیص با تهیه این مقاله اقدام به معرفی و آموزش این روند به افرادی که قصد خرید گلس موبایل از چین را دارند نموده است.

مراحل واردات عمده گلس گوشی از چین

افرادی زیادی هستند که اقدام به واردات عمده گلس گوشی از چین می نمایند اما همه ی این افراد نمی توانند در این زمینه موفق شده و سود خوبی کسب کنند، زیرا واردات گلس به کشور دارای مراحل و ترتیب مشخصی است و اگر واردکننده از این مراحل بی خبر باشد و به عبارت دیگر روند واردات خود را اصولی انجام ندهد نمی تواند تجارت سودآوری داشته باشد. روند خرید گلس موبایل از چین و واردات آن به کشور به گونه ای طراحی شده است که قبل از برداشتن هر قدم پیش بینی های لازم برای جلوگیری از ضرر انجام شود. این مراحل شامل:

آشنایی با قوانین تجارت بین المللی

اولین قدم برای واردات عمده گلس گوشی از چین شناخت قوانین وضع شده برای واردات این محصول در کشور مقصد و قوانین مربوط به صادرات در چین است. شناخت این قوانین به واردکنندگان کمک خواهد کرد تا روند خرید گلس موبایل از چین را  در محدوده خطوط قرمز تعیین شده توسط این قوانین انجام دهند و از آن ها فراتر نروند.

واردات عمده گلس گوشی از چین
واردات عمده گلس گوشی از چین

 پیدا کردن تامین کننده

با توجه به جمعیت زیاد کشور چین رقابت زیادی در بازار کار وجود دارد، اما این مسئله یک مزیت برای واردات عمده گلس گوشی از چین به حساب می آید. خرید گلس موبایل از چین با وجود تعداد بالای تولید کنندگان در این کشور می تواند با قیمت بسیار اندک انجام شود زیرا این افراد برای رقابت با یکدیگر قیمت ها متفاوتی را ارائه می دهند. اما ملاک خریدار برای پیدا کردن تامین کننده مناسب به غیر از قیمت کالا بر اساس اعتبار فروشنده است.

درخواست خرید و دریافت پیش فاکتور

خریدار باید در یک درخواست رسمی برای واردات عمده گلس گوشی از چین تعداد کالا، نوع، درجه کیفیت و دیگر معیارهای مورد نظر خود را در مورد محموله گلس به اطلاع تامین کننده برساند. در صورتی که فروشنده امکان تأمین محموله گلس را داشته باشد یک پیش فاکتور بر اساس قیمت روز برای خرید گلس موبایل از چین برای خریدار صادر می کند.

دریافت مجوز ثبت سفارش و انجام آن

قدم بعدی واردکننده پس از دریافت پیش فاکتور مربوط به دریافت مجوز ثبت سفارش کالا در سامانه امور گمرکی است. برای انجام این کار لازم است به سامانه وزارت صمت مراجعه نموده و اطلاعات محموله تجاری را در این سامانه ثبت نمود. در صورت تایید اطلاعات واردات عمده گلس گوشی از چین در این سامانه مجوز ثبت سفارش کالا صادر خواهد شد و صاحب محموله می تواند مرحله ثبت سفارش کالا را که انجام آن قبل از ورود محموله تجاری به کشور ضروری است را به انجام رساند.

پرداخت وجه خرید

در صورت دریافت مجوز ورود و تایید مرحله ثبت سفارش کالا نوبت به تنظیم قرارداد و پرداخت وجه خرید گلس موبایل از چین است. البته قبل از پرداخت هزینه خرید و سرانجام واردات عمده گلس گوشی از چین لازم است از کیفیت کالا و شرایط محموله مطمئن شد و سپس بر اساس روش ذکر شده در قرارداد هزینه خرید گلس ها را پرداخت نمود.

تشریفات گمرکی صادرات و حمل و نقل

مرحله بعدی خرید گلس موبایل از چین مربوط به ترخیص این محموله از گمرک کشور مبدأ می باشد. پس از انجام تشریفات گمرکی صادرات می توان با انتخاب یکی از روش های حمل و نقل بین المللی از بین سه روش هوایی، زمینی و دریایی، اقدام به جابه جایی و ارسال محموله از چین به ایران نمود.

ترخیص گلس های وارداتی از گمرک کشور مبدأ

آخرین مرحله ی واردات عمده گلس از چین مربوط به ترخیص آن از گمرک کشور مقصد است. انجام این کار در مقایسه تشریفات گمرکی صادرات دشوارتر است. این مرحله خود از بخش های مختلفی تشکیل شده است که گذر از هر کدام نیاز به دقت، تجربه و دانش بالایی دارد. اما واردکنندگان می توانند در نهایت اطمینان انجام این مرحله را به ترخیص کاران حرفه ای و با تجربه ما در گروه ققنوس ترخیص واگذار نمایند و بدون هیچ نگرانی روند خرید گلس موبایل از چین را به پایان برسانند.

دلایل خرید عمده گلس موبایل از چین

هنگامی که صحبت از واردات عمده گلس گوشی از چین می شود ممکن است برای افراد تازه کار این سوال ایجاد شود که دلیل این خرید عمده چیست؟ چرا باید با استفاده از سرمایه بیشتر حجم بالایی از کالا را به کشور وارد کرد؟ در پاسخ به این سوال دلایل گوناگونی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

  • تعداد بالای تامین کننده در کشور چین باعث ایجاد رقابت بین این افراد شده است بنابراین هر کدام سعی می کنند برای جذب مشتریان بیشتر هنگام خرید گلس موبایل از چین قیمت های پایین تری برای فروش محصول خود ارائه دهند.
  • روند ترخیص کالا از گمرک یک روند پیچیده و زمان بر است. واردکنندگان می توانند به جای واردات محموله های تجاری در چند نوبت و در حجم کم که هر نوبت به یک روند ترخیص نیاز دارد، با واردات عمده گلس گوشی از چین تنها یک بار روند ترخیص کالا از گمرک را طی کنند.
  • در کشور چین قیمت نیروی کار به دلیل ازدیاد جمعیت نسبت به دیگر کشورها کم تر است، این مسئله باعث کاهش قیمت خرید گلس موبایل از چین می شود، بنابراین خریدار می تواند با سرمایه ای مشخص به واردات عمده گلس گوشی از چین بپردازد.
  • و …
خرید گلس موبایل از چین
خرید گلس موبایل از چین

هزینه های واردات گلس گوشی از چین

واردات عمده گلس گوشی از چین مانند واردات تمامی محصولات تجاری به کشور یک فعالیت تجاری هزینه بر است و واردکننده یا همان صاحب کالا وظیفه دارد تا هنگام فروش این محصولات در بازار مصرف، هزینه های گوناگونی را پرداخت نماید. اما نکته مهمی که در راستای این هزینه ها لازم است به آن اشاره شود برآورد تمامی هزینه های خرید گلس موبایل از چین است. یک تاجر موفق باید قبل از شروع فعالیت تجاری خود تمامی هزینه هایی که مشمول پرداخت آن است را پرداخت نماید. بر همین اساس در جدول زیر به بررسی این هزینه ها خواهیم پرداخت:

هزینه های واردات گلس گوشی از چین

بهترین روش حمل و نقل برای واردات گلس گوشی از چین

یکی از مراحل خرید گلس موبایل از چین شامل حمل و نقل بین المللی و ارسال محموله از چین به ایران است. در این مرحله همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد سه روش برای حمل و نقل بین المللی محموله تجاری وجود دارد. وارد کننده برای انتخاب بهترین روش حمل و نقل از بین سه روش جابه جایی هوایی، دریایی و زمینی لازم است عوامل مختلفی همچون وزن و حجم محموله، قیمت حمل و نقل، مدت زمان حمل و نقل، آسیب ها و خطرات هر یک از روش های جابه جایی و …. را در نظر بگیرد.

برای آشنایی با هر یک از این روش ها و به پایان رساندن روند واردات عمده گلس گوشی از چین در این کشور، در ادامه به مقایسه مختصر هر یک از این روش ها خواهیم پرداخت:

  • حمل و نقل هوایی: در این روش زمان حمل و نقل کوتاه است اما هزینه ی بالایی برای صاحب کالا دارد. در این روش برای حجم و وزن محموله محدودیت هایی وجود دارد.
  • حمل و نقل دریایی: در این روش زمان جابه جایی زیاد است اما هزینه کمی دارد. با توجه به فضای بسیار زیاد کشتی های باربری، در این روش محدودیتی برای وزن و حجم محموله نیست.
  • حمل و نقل زمینی: در این روش زمان حمل و نقل نسبت به روش هوایی بیشتر و نسبت به روش دریایی کم تر است. اما هزینه جابه جایی نسبت به روش هوایی کم تر است. این روش نیز دارای محدودیت برای حجم و وزن محموله است.

جمع بندی

افرادی که قصد خرید گلس موبایل از چین را دارند لازم است برای این کار تجربه و مهارت کافی داشته باشند. اما تاجران تازه کاری که فاقد این توانایی ها هستند می توانند با کسب اطلاعات و آموزش های کافی در زمینه واردات عمده گلس گوشی از چین سود دهی فعالیت تجاری خود را تضمین کنند. بررسی درست و همه جانبه مراحل واردات، بررسی هزینه هایی که لازم است در این مسیر پرداخت شود نسبت به بازدهی کار، انتخاب بهترین روش حمل و نقل و … از جمله مواردی هستند که می تواند به موفقیت و کسب سود بیشتر توسط این افراد کمک کند.

واردکنندگان گلس گوشی می توانند با مراجعه به کارشناسان حرفه ای و مجرب ما در گروه ققنوس ترخیص، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند و همچنین از دیگر خدمات ما در راستای واردات عمده گلس گوشی از چین بهره مند شوند.

واردات و خرید گلس موبایل از چین در چند مرحله انجام می شود؟

از جمله مراحلی که لازم است برای طی کردن قانون و اصولی واردات عمده گلس گوشی از چین طی شود می توان به مواردی چون آشنایی با قوانین، پیدا کردن تامین کننده، دریافت پیش فاکتور، دریافت مجوز و انجام امور ثبت سفارش، پرداخت وجه خرید و … اشاره کرد.

واردات عمده گلس گوشی از چین چه هزینه هایی را شامل می شود؟

از جمله این هزینه ها می توان به هزینه خرید گلس موبایل از چین، سود بازرگانی، حمل و نقل بین المللی محموله، حقوق گمرکی، تشریفات گمرکی صادرات، هزینه انبارداری و … اشاره کرد.

کدام روش حمل و نقل برای ارسال محموله گلس مناسب است؟

برای ارسال و واردات گلس گوشی از چین به ایران سه روش حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی وجود دارد که واردکننده باید با توجه به هزینه حمل، محدودیت های هر روش، مسافت بین دو کشور، مدت زمان جابه جایی و … یکی را انتخاب کند.

چه عاملی باعث واردات عمده گلس از چین می شود؟

از جمله دلایل این کار می توان به مواردی همچون قیمت مناسب در هنگام خرید عمده، کم کردن تعداد دفعات ترخیص کالا، کم کردن هزینه حمل و نقل چند باره و … اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط