لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

واردات شیلنگ فری کربن / 0 تا 100 ترخیص شیلنگ فری کربن

واردات شیلنگ فری کربن

فهرست مطالب

در شرایط رقابتی امروز جهان در زمینه تولید و مصرف کالاهای جدید و بی‌شمار، هیچ کشوری را نمی‌توان پیدا کرد که تمام ابزارها و وسایل مورد نیاز خود را در داخل تولید کند. کشورها در مورد تامین کالاهای مورد نیاز از طریق تجارت بین‌المللی به یکدیگر وابسته‌اند. از این رو اقتصاد هر کشور به دو بخش صادرات و واردات کالا تقسیم می‌گردد. انواع کالاهای صنعتی و لوازم خانگی در این تجارت جهانی در حال انتقال هستند، واردات شیلنگ فری کربن یکی از انواع این تجارت بین‌المللی است. کشورها هر کالایی که بتوانند در داخل تولید کنند، مازادش را به کشورهای دیگر صادر می‌نمایند.

از سویی هم کالایی که امکان تولید در داخل ندارد و یا ظرفیت تولیدش کم است، را از کشورهایی که مازاد تولید دارند؛ وارد می‌کنند. واردات و صادرات هر کالایی قوانین و مراحل خاصی دارد؛ در این مقاله به توضیح واردات و ترخیص شیلنگ فری کربن می‌پردازیم.

شیلنگ فری کربن چیست؟

این شیلنگ‌ها که به نام‌های شیلنگ آب و برق ـ شیلنگ ضد برق یا شیلنگ‌های کوره‌های القایی نیز معروف می‌باشند؛ عایق در برابر جریان هستند. به خاطر همین در خنک‌سازی قطعات تابلو برق کوره‌ها مانند تریستورها و حلقه‌های کویل به کار می‌روند. شیلنگ کربن فری تا 6000 ولت عایق می‌باشد و به هیچ عنوان جریان برق را از خودش عبور نمی‌دهد و امکان جرقه در میدان اطراف کویل وجود ندارد. اگر شما قصد واردات شیلنگ فری کربن را دارید، باید بدانید که این نوع شیلنگ‌ها به دو دسته شیلنگ‌های مواد غذایی و شیلنگ‌های فری کربن تقسیم می‌شوند. از شیلنگ‌های مواد غذایی برای انتقال مایعات خوراکی استفاده می‌کنند که این کار به صورت مکشی و تخلیه انجام می‌گیرد.

شیلنگ‌های فری کربنی که در مواد غذایی و آشامیدنی استفاده می‌شوند، از ترکیب موادی چون نایلون، پلی‌اورتان، پلی‌اتیلن، پی‌وی‌سی، لاستیک طبیعی یا لاستیک سنتزی تشکیل می‌شوند و در جهت سازگاری با محیط‌ زیست و مطابق با FDA و USDA ساخته و تولید می‌گردند. شیلنگ فری کربن به شکل ویژه‌ای در برابر اتمسفر، سایش، حرارت و جریان الکتریسته مقاوم هستند. طراحی آنها طوری است که کاملا انعطاف‌پذیر هستند و قابلیت عبور کابل‌های برق از آن‌ها وجود دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات لازم در مورد ترخیص شیلنگ فری کربن با کارشناسان ما در ققنوس ترخیص تماس بگیرید.

شیلنگ فری کربن
شیلنگ فری کربن

نحوه واردات شیلنگ فری کربن

در هر مرحله از واردات هر کالایی، ابتدا باید اسناد و مدارک مختلفی را از سازمان‌های مربوطه جمع‌آوری و به مراجع مربوطه ارائه کنید. جهت واردات شیلنگ فری کربن در گام اول باید کارت بازرگانی داشته باشید تا بتوانید کالاهای خارجی را از کشورهای مختلف خریداری نمایید. اگر کارت بازرگانی ندارید، می‌توانید از کارت بازرگانی شرکت‌های تجاری معتبر استفاده کنید؛ یعنی در واقع آن شرکت به جای شما، واردکننده خواهد بود. آنها کاملا آشنا به امور واردات هستند و کالای با کیفیت را از تامین‌کننده معتبر برای شما خریداری می‌کنند.

پیش از ورود محموله به کشور باید اسناد مربوط به حمل‌ شرکت‌های حمل‌ و نقل را به مراجع قانونی ارئه دهید و مجوز ورود بگیرید. به این ترتیب به شما اجازه بارگیری کالاها در مناطق مرزی یا بندرهای گمرکی داده خواهد شد.

مهمترین و آخرین مرحله واردات کالاها، اداره گمرک است که با بررسی مدارک اجازه می‌دهد کالا را از انبار خارج و به بازارهای فروش انتقال دهید. پس ترخیص کالاها از جمله ترخیص شیلنگ فری کربن مهم‌ترین فرایند گمرکی است که با توجه به قوانین هر کشور مراحل متفاوتی دارد. شما باید قوانین گمرکی را بدانید و دقت کنید که با سهل‌انگاری، کالای شما قاچاق محسوب نشود و خسارتی متحمل نشوید. پس از واردات شیلنگ فری کربن، برای ترخیص آن از گمرک باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دریافت پروفرما و پکینگ لیست
  • اخذ مجوز ثبت سفارش بازرگانی
  • بیمه کالا جهت بازرسی در مبدا و مقصد
  • تشکیل پرونده جهت تشخیص ارز و حواله‌های بانکی
  • ارتباط با شرکت‌های حمل‌ونقل و دریافت اسناد حمل‌ و نقل از آنها
  • تکمیل اسناد و ایجاد پرونده
  • تنظیم پیش‌نویس دور اظهاری
  • بررسی و تایید کارشناس فنی گمرک
  • دور اظهاری واردات.

بدلیل زمان‌بر و دشوار بودن مراحل گمرکی و نیاز به تجربه و دانش کافی، ققنوس ترخیص آماده انجام تمام مراحل ترخیص شیلنگ فری کربن برای شماست.

ترخیص شیلنگ فری کربن
ترخیص شیلنگ فری کربن

اسناد و مدارک لازم جهت واردات شیلنگ فری کربن

در تهیه اسناد و مدارک لازم جهت ترخیص کالا از گمرک باید بسیار دقت کنید؛ زیرا مرحله ترخیص بسیار حساس است و سخت‌گیری‌های اداره گمرک اهمیت موضوع را دوچندان می‌کند. معمولا اسناد لازم برای ترخیص انواع کالاها از جمله هنگام واردات شیلنگ فری کربن شامل موارد زیر است:

اسناد مربوط به بارنامه، برگه‌های ترخیصیه، مجوزها و گواهی مبدا، فاکتورهای خرید کالا یا سیاهه خرید، نامه برات یا اسناد مربوط به اعلامیه‌های تامین ارز، برگه‌ها و اسناد پروفرما یا پیش فاکتور، اسناد و مجوزهای ثبت سفارش در سامانه تجارت، لیست عدل‌بندی، اسناد مربوط به پرداخت حقوق شرکت‌های حمل و نقل، برگه‌های مربوط به بیمه حمل و نقل کالا، اسناد مربوط به بیمه گمرکی کالاها، پروانه بهره برداری کالاهای شرکت‌های تولیدی، کاتالوگ‌ها و بروشورهای کالا، مجوزهای ورود کالا به کشور، کارت بازرگانی تجار، مجوزهای قانونی مربوط به سلامت، بهداشت و استانداردهای کالای خارجی، مجوزهای ترخیص کالا از گمرک و کارت حق عمل کاری یا وکالت‌نامه قانونی برای ترخیص‌کاران و نمایندگان قانونی.

با این وجود بسته به نوع کالاها، ممکن است در موارد فوق مدارکی کم یا زیاد شود. پس بهتر است قبل از هر اقدامی در حیطه فعالیت‌های تجاری بین‌المللی ابتدا با مشاورین بازرگانی مشورت کنید. اینگونه با اطلاعات دقیق‌تری به جمع آوری اسناد و مدارک لازم برای ترخیص شیلنگ فری کربن و هر کالایی از گمرک اقدام می‌کنید.

نکات مهم درباره واردات و ترخیص شیلنگ فری کربن

مهمترین نکات در واردات هر کالا از جمله واردات شیلنگ فری کربن این است که مجوزهای لازم و ضروری را بدون کم و کاستی تهیه کنید. سپس هر کدام را در زمان مقرر به مراجع مربوطه ارائه دهید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. این مجوزها نشان می‌دهند که فعالیت تجاری شما کاملا قانونی است. همچنین توجه کنید که این اسناد شما حتما باید تاییدیه‌های سازمان‌های مورد نظر را هم دارا باشند. نکته مهم دیگری که ممکن است فراموش کنید و هر تاجری باید آن را داشته باشد، کارت حق‌العمل کاری و کارت بازرگانی می‌باشد.

این کارت‌ها را اداره گمرک هر کشور صادر می‌کند. همچنین تعیین ارزش کالاهای ترخیص شده هنگام ترخیص شیلنگ فری کربن نیز از نکات دیگری است که باید انجام شود؛ زیرا در کشورهای مختلف قیمت کالاهای مورد نظر با هم متفاوت می‌باشد.

ویژگی های شیلنگ فری کربن

به طور کلی در واردات شیلنگ فری کربن، این کالاها یا همان شیلنگ ضد برق باید دارای ویژگی‌های زیر باشند:

لاستیک شیلنگ باید عاری از کربن باشد. در برابر جریان‌های و ولتاژ‌های بالا عایق برق باشند. در دمای 120 درجه نیز امکان استفاده از شیلنگ‌های فری کربن موجود باشد. گوشت داخل این شلنگ‌ها از جنس تفلونی ‌باشد و باید عایق بسیار مناسبی در برابر جریان‌های الکتریکی باشند. ویژگی دیگر این شیلنگ‌های فری کربن این است که آنها بدون سم و بو هستند و در شرکت فولادی و نورد هم به کار می‌روند. در برابر فشار عملیاتی مقاوم و دوام شیمیایی و فیزیکی بسیار بالایی داشته باشند. همچنین در برابر ساینده‌ها و ساییدگی سطح خارجی نیز دارای مقاومت بالایی باشند.

شما می‌توانید جهت خرید و واردات شیلنگ‌های فری کربن با کیفیت از خدمات ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص شیلنگ فری کربن استفاده نمایید.

نحوه ترخیص شیلنگ فری کربن از گمرک

ترخیص شیلنگ فری کربن از گمرک یکی از مهم ترین مراحل واردات این نوع کالا به کشور می باشد. مرحله ترخیص شیلنگ فری کربن از گمرک با توجه به مدارک گوناگونی که لازم توسط صاحب کالا و یا نماینده قانونی او تهیه شود به مرحله ای پیچیده و دشوار تبدیل شده است، بر همین اساس صاحبان کالا می توانند انجام این مرحله دشوار را به طور کامل به ترخیص کاران و یا حق العمل کاران حرفه و مجرب ما در گروه ققنوس ترخیص واگذار نمایند.

نحوه ترخیص شیلنگ فری کربن از گمرک به این صورت است که صاحبان کالا و یا نمایندگان قانونی آن ها باید قبل از ورود محموله تجاری به کشور روند ترخیص را با مرحله ثبت سفارش محموله تجاری شیلنگ فری کربن را در سامانه جامع امور گمرکی آغاز نمایند. با انجام این مرحله تمامی مدارک و مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص این محموله تجاری از گمرک مشخص می شود. لازم است صاحب کالا مدارک مشخص شده را تهیه نموده و در زمان مقرر به کارشناس مربوطه گمرک تحویل دهند. در روند ترخیص کالا باید تمامی مراحل و مدارک با نهایت دقت و بدون هیچ گونه تخلفی انجام شود.

خدمات ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص شیلنگ فری کربن

ما در گروه تجاری ققنوس ترخیص به عنوان یکی از کارگزاری های فعال، معتبر و حرفه ای در کشور به ارائه خدمات گوناگون در زمینه فعالیت های تجاری و ترخیص محموله های وارداتی و صادراتی از گمرک به شما مشتریان گرامی می پردازیم. از جمله خدماتی که کادر حرفه ای و متخصص گروه ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص شیلنگ فری کربن به مشتریان خود ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • منبع یابی در جهت پیدا کردن کشور تولید کننده و فروشنده معتبر برای خرید شیلنگ فری کربن
  • راهنمایی و ارائه خدمات جهت ترخیص محموله تجاری صادراتی شیلنگ فری کربن
  • ارائه خدمات حمل و نقل بین  در راستای جابه جایی محموله تجاری از  مبداء به کشور مقصد و مشاوره در این زمینه
  • برآورد تمامی هزینه های مورد نیاز در زمینه واردات و ترخیص شیلنگ فری کربن
  • انجام تمامی مراحل ترخیص شیلنگ فری کربن از گمرک
  • و ….

انواع شیلنگ های وارداتی به کشور

با توجه به این مسئله که از شیلنگ ها برای مصارف و کارکردهای گوناگونی استفاده می شود، می توان شیلنگ های وارداتی را به انواع گوناگونی تقسیم نمود. از جمله انواع مختلف شیلنگ های وارداتی می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود:

  • انواع شیلنگ های پنوماتیک پلی اورتان (PU)
  • شیلنگ های آبنمای فنردار
  • شیلنگ های خرطومی
  • شیلنگ های سیلیکونی
  • شیلنگ های چند لایه منجید دار
  • شیلنگ های چند لایه منجید دار آج دار
  • انواع شیلنگ های باد کامت
  • شیلنگ های صنعتی تک لا سیم
  • انواع مختلف شیلنگ های صنعتی دو لا سیم
  • شیلنگ های فشار قوی هیدرولیک
  • شیلنگ فشار قوی کارواش
  • شیلنگ فشار قوی کمپرسور
  • شیلنگ فشار قوی آبیاری
  • انواع مختلف شیلنگ های ترموپلاستیک
  • شیلنگ آتش نشانی
  • شیلنگ تخلیه اسید و مواد شیمیایی
  • شیلنگ فری کربن

جمع‌ بندی

واردات بخش‌ مهمی از اقتصاد هر کشور است و هر کالای وارداتی ابتدا در گمرک بازرسی می‌شود تا از قانونی بودن تمام مراحل آن اطمینان حاصل شود و اجازه ورود و ترخیص داده شود. برای واردات شیلنگ فری کربن نیز گفتیم که شما باید از مجاری قانونی اقدام به تهیه مدارک‌ و انجام مراحل آن کنید. امروزه شرکت‌های زیادی وجود دارند که در زمینه واردات و ترخیص کالاها فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با اطمینان خاطر کارهای ترخیص کالای خود را به ققنوس ترخیص بسپارید و یا از خدمات مشاوره کارشناسان ما استفاده نمایید.

ققنوس ترخیص تمام تشریفات گمرکی و ترخیص کالای شما را انجام می‌دهد. در صورت تمایلِ می‌توانید از خدمات ما در زمینه خرید کالا از مبدا تولید، تعیین تعرفه کالا، دریافت مجوزهای ورودی و ترخیص از جمله استاندارد، بهداشت، ثبت سفارش، حمل کالا و مسیریابی مطمئن، بیمه کالا و.. بهره ببرید.

شیلنگ فری کربن چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله ویژگی های شیلنگ فرس کربن می توان به مواردی همچون بدون کربن بودن لاستیک شیلنگ، عایق بودن شیلنگ مقابل ولتاژهای بالای برق، عایق بودن در برابر دما تا حد ۱۲۰ درجه، استفاده از تفلون برای گوشت داخلی شیلنگ، دوام بالا در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی، بدون بو، بدون سم، دارای مقاومت بالا در برابر ساییدگی و … اشاره کرد.

برای ترخیص شیلنگ فری کربن به چه مدارکی نیاز است؟

از جمله مدارک مورد نیاز برای ترخیص شیلنگ فری کربن می توان به مواردی همچون کارت بازرگانی، بیمه نامه، بارنامه، گواهی ترخیصیه، گواهی نامه مبداء، گواهی نامه بازرسی کالا، مجوز ثبت سفارش کالا، مجوز استاندارد، مجوز واردات، مجوز وزارت صنعت، معدن، تجارت، اعلامیه های تامین ارز، کاتالوگ محصول، پیش فاکتور، برگ سبز گمرکی و …. اشاره نمود.

خدمات ققنوس ترخیص برای واردات و ترخیص شیلنگ فری کربن چیست؟

از جمله انواع خدمات گروه ققنوس ترخیص برای واردات و ترخیص شیلنگ فری کربن می توان به مواردی همچون منبع یابی، حمل و نقل، ترخیص محموله صادراتی از کشور مبداء، ترخیص محموله صادراتی از کشور مقصد، محاسبه هزینه های واردات و ترخیص شیلنگ فری کربن و … اشاره نمود‌.

شیلنگ های وارداتی شامل کدامند؟

از جمله شیلنگ های وارداتی می توان به مواردی همچون شیلنگ های آبنمای فنردار، خرطومی، سیلیکونی، هیدرولیک، پنوماتیک، منجید دار، منجید دار آج دار، باد کامت، سیم دار، فشار قوی  و … اشاره نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط