لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی / 0 تا 100 خدمات ترخیص کالا

واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی

فهرست مطالب

واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی و قطعات آن یکی از عرصه های پر طرفدار و پر سود در تجارت بین الملل است. امروزه دنیای فشن و مد نیازمند طراحی و دوخت لباس های متنوعی است، از طرفی ترخیص دینام چرخ خیاطی مسئله ای است که همواره برای تاجران چالش هایی را به همراه دارد. دینام چرخ خیاطی از مهم ترین اجزای آن به شمار می رود، از این رو ترخیص دینام چرخ خیاطی باید توسط فردی حرفه ای و آشنا به کار انجام شود.

چرخ خیاطی های صنعتی جدید بروز بوده و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، امکان انواع دوخت های مختلف را برای دوزندگان ایجاد می کنند و از این طریق به اقتصاد کشور و پر باری صنعت مد و پوشاک کمک شایانی می کنند. این مقاله از سوی ققنوس ترخیص در رابطه با واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی  و ترخیص دینام چرخ خیاطی ارائه می شود تا در این زمینه راهنمایی برای تجار عزیز باشد.

واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی

برای واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی بهتر است، بدانیم این وسیله مهم دقیقا چیست و چه کارایی در موتور چرخ خیاطی دارد. دینام یکی از اجزای بسیار مهم در تمامی چرخ خیاطی ها است. این وسیله آهنی می باشد و سبب حرکت و چرخش موتور در چرخ خیاطی می شود. قدرت دینام های چرخ های خیاطی و سرعت موتور آن ها به خروجی دینام بستگی دارد. یعنی هر چقدر خروجی دینام چرخ خیاطی بیشتر باشد،  دینام و موتور آن چرخ خیاطی با قدرت بیشتری حرکت کرده و با توان بیشتری کار می کند. 

ترخیص دینام چرخ خیاطی
ترخیص دینام چرخ خیاطی

دینام چرخ خیاطی از چه اجزایی تشکیل میشود؟

واردات و ترخیص دینام چرخ خیاطی مستلزم داشتن اطلاعات در رابطه با انواع و اجزای دینام های چرخ خیاطی است. دینام ها خود به دو دسته کلی تقسیم می شوند که باید در هنگام واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی به آن ها توجه نمود.

  • دینام بزرگ یا دینام کلاچ دار که از طریق یک نوع دیسک و صفحه، باعث انتقال حرکت موتور به تسمه های آن می باشد و به این صورت با ایجاد گردش، چرخ خیاطی را به حرکت وا می دارد.
  • نوع دیگر دینام به دینام سر خود معروف است، این نوع دینام ها ابعاد کوچک تری نسبت به دینام های بزرگ دارند. همچنین آن ها هیچ کلاچی ندارند و حرکتشان به صورت یک سره می باشد. دقت و حساسیت در این نوع از دینام ها بالا می باشد و می توانند تنطیم سرعت و زمان را در حالت های مختلف به بهترین شکل انجام دهند.

اهمیت واردات چرخ خیاطی به کشور

هر ساله تعدادی از افراد نسبت به واردات و ترخیص دینام چرخ خیاطی اقدام می نمایند، زیرا ایران هنوز نمی تواند نیازهای این صنعت را به صورت کامل برآورده کند. معمولا کسانی که می خواهند برای واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی برای چرخ های صنعتی تولیدی ها اقدام کنند، سعی  بر آن دارند تا به صورت مستقیم از کشورهای تولید کننده عمل واردات را انجام دهند. واردات و ترخیص دینام چرخ خیاطی از این رو مهم است که بازدهی چرخ خیاطی رابطه مستقیمی با دینام آن دارد.

دسته دیگر از افراد نیز، فروشندگان عمده چرخ های خیاطی خانگی هستند و می توانند با واردات چرخ خیاطی صنعتی یا خانگی به صورت عمده و فروش آن به طور تکی سود بالایی را کسب کنند. در گروه آخر عده ای هستند که کارشان مرتبط با دنیای مد و فشن بوده و در کار دوخت و دوز و طراحی لباس فعالیت دارند، این افراد برای عقب نماندن از دنیای مد و به روز نگاه داشتن تولیدات خود اقدام به واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی برای کارگاه های خود می نمایند.

مهمترین نکات جهت واردات و ترخیص دینام چرخ خیاطی

هر اقدامی باید قبل از وارد کردن و انجام ترخیص دینام چرخ خیاطی انجام شود و خریدار بایستی قبل از خرید خود به صورت موشکافانه و کامل ویژگی های محصول را چک کرده و سپس خرید نماید. ما در ققنوس ترخیص در این بخش از مقاله تعدادی از نکات مهم را که باید قبل از واردات و ترخیص دینام چرخ خیاطی در نظر بگیرید، برایتان بازگو خواهیم کرد.

  • توجه به برند و کشور تولید کننده دینام چرخ خیاطی: کشورهای زیادی در سراسر جهان در تولید و صادرات دینام چرخ خیاطی فعالیت دارند. قبل از خرید به ویژگی ها و خوشنام بودن برند تولید کننده توجه کنید.
  • کیفیت و طول عمر و توجه به نظرات سایر خریداران دینام: الویت خرید با مدل دینامی است که کیفیت آن تضمین شده و طول عمر مفید بیشتری دارد.
  • قدرت و توان دینام و توجه به پر دور یا کم دور بودن آن
  • توجه به وزن و ابعاد دینام قبل از خرید و ترخیص دینام چرخ خیاطی
  • نوع دینام که پیش تر نیز ذکر کردیم که دینام ها می توانند دارای کلاچ باشند یا فاقد آن و این موضوع بر توان و قدرت موتور تاثیرگذار می باشد.
  • توجه به این که آیا دینام خریداری شده قابل حمل می باشد یا از دسته دینام های ثابت است. خریداران بایستی با توجه به نیازهای خود در این رابطه تصمیم بگیرند.

لیست مدارک لازم جهت ترخیص دینام چرخ خیاطی

فرآیند ترخیص طوری است که مدارک لازم برای ترخیص دینام چرخ خیاطی با مدارک لازم برای کالاهای دیگر یکسان است. برای مثال برای ترخیص دینام چرخ خیاطی بایستی حتما عمل ثبت سفارش در سامانه مربوطه انجام شود. همچنین باید همه هزینه ها و عوارض گمرکی یا درصد های وردی و خروجی کالا با کد تعرفه گمرکی دینام چرخ خیاطی محاسبه شوند. آگاهی از کد تعرفه مربوط به دینام چرخ خیاطی از ضروریاتی است که می تواند به فرآیند ترخیص سرعت ببخشد. تنظیم اظهارنامه هم یکی دیگر از مهم ترین و اصلی ترین مدارک برای ترخیص دنیام چرخ خیاطی می باشد.

شما برای تنظیم اظهارنامه نیازمند ارائه مدارکی مانند مجوزها، بیمه نامه و بارنامه، آگاهی از کد تعر فه گمرکی، گواهی انبار و غیره دارید. کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص انواع قطعات چرخ خیاطی مانند دینام در ردیف رقم 85012000 قرار دارد، البته شما عزیزان می توانید برای آگاهی دقیق از هزینه های واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی و انجام تمامی مراحل ترخیص دینام چرخ خیاطی با مشاوران ما در ققنوس ترخیص تماس گرفته و کار خود را به ترخیص کاران حرفه ای ما بسپارید.

واردات چرخ خیاطی
واردات چرخ خیاطی

معروف ترین برندهای تولید دینام چرخ خیاطی

آشنایی با برندهای مختلف و معتبر می تواند دید شما را برای واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی باز تر کند. هم اکنون شرکت های تولید کننده چینی بیشترین چرخ های خیاطی را با دینام های سر خود تولید می کنند که جک،  زوجی،  ژولی از مهم ترین نمونه های آن ها می باشند. برند جوکی ژاپن و سینجر آمریکا نیز از برندهای معروف و قابل اتکا هستند.

انواع دینام چرخ خیاطی وارداتی به کشور

همانطور که اشاره شد دینام هایی که در ساخت انواع چرخ خیاطی مورد استفاده قرار می گیرند در دو دسته دینام بزرگ یا کلاج دار و دسته دینام سر خود تقسیم بندی می شوند. انواع دینام هایی که برای ساخت چرخ خیاطی مورد استفاده قرار می گیرند و در زیر به آن ها اشاره خواهد شد در این دو دسته قرار دارند.  دینام های وارداتی چرخ خیاطی  موارد ذکر شده در زیر هستند:

  • دینام قابل حمل FDM: این نوع دینام که در دسته دینام های سر هود قرار دارد، ساخت کشور تایوان می باشد. این نوع دینام که به مدل Hf-06250  معروف است برای شروع کار به ۲۲۰ ولت برق نیاز دارد و شدت جریان برق آن 0.3 آمپر می باشد و در هر دقیقه ۵۰۰۰ دور می زند.
  • دینام قابل حمل janome: برند janome  تولید کننده دینام های چرخ خیاطی در کشور تایوان است. این برند تا کنون مدل های مختلفی از دینام را تولید کرده است که از جمله آن ها می توان به مدل ydk ym-260-7   با توان ۶۰۰۰ دور در دقیقه و نیروی برقی 70 watts_0.35a اشاره کرد. از جمله دیگر دینام های تولیدی این برند می توان به مدل های Janome Ir 1122 ، Janome ns 7322 ،Janome 808a  ،Janome hd 1000 ، Janome 381 و … اشاره کرد.
  • دینام صنعتی caterpillar: این دینام با مدل Delco  با شدت جریان برق ۸۵ آمپر، به ولتاژ برق ۲۴ ولت نیاز دارد. این نوع دینام از نظر کیفیت و کارایی بارها مورد آزمایش قرار گرفته و اصالت خود را تایید کرده است.
  • دینام کلاج دار صنعتی: دینام کلاج دار صنعتی مدل XG750  در دسته دینام های کلاج دار قرار گرفته است. این نوع دینام با قدرت موتور ۶۰۰۰ هزار دور در دقیقه می باشد و برای نصب بر روی چرخ های صنعتی مناسب است. این دینام دارای سنسورهای تنظیم موقعیت سوزن بوده و بدون صدا می باشد.

فرآیند واردات از چین چگونه است؟

امروزه چین یکی از مهم ‌ترین قطب ها برای تامین‌ کالا در سراسر جهان است. یکی از اصلی ترین دلایل برای انتخاب محصولات تولید کنندگان چینی، این است که در کشور چین به خاطر تولید انبوه و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و دستمزدهای پایین کارگران چینی می توان محصولات باکیفیت را با قیمت پایین ‌تری نسبت به  سایر کشورها خرید کرد و بسیاری از بازرگانان نیز به واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی از طریق کشور چین فکر می کنند. در این بخش می خواهیم به بیان اصلی ترین مراحل واردات از کشور چین بپردازیم:

  • جستجو فروشنده مناسب و اعتبارسنجی فروشنده
  • مذاکره با فروشنده در رابطه با قیمت و نحوه پرداخت برای واردات و تهیه پیش فاکتور از طریق فروشنده
  • انتخاب شیوه حمل بار مناسب و بیمه کردن محصول
  • تنظیم قراردادها و انجام ثبت سفارش و انجام پرداخت ها
  • انجام مراحل ترخیص کالای مربوطه مانند ترخیص دینام چرخ خیاطی از گمرک

شما عزیزان می توانید برای انجام تمامی مراحل واردات هرنوع کالایی از چین از جمله واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی از کشور چین با کارشناسان زبده و ماهر ما درققنوس ترخیص تماس بگیرید و در رابطه با چالش های خود در این زمینه ها راهنمایی های حرفه ای را از مشاورین ما دریافت کنید.

مهمترین نکات جهت خرید دینام چرخ خیاطی

اگر برای خرید و واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی تازه کار هستید و تجربه ای در این زمینه یا  در زمینه ترخیص دینام چرخ خیاطی ندارید، توصیه می کنیم از افرادی با تجربه و ماهر کمک بگیرید. زیرا نه تنها مهارت در شناخت انواع دینام چرخ و  بررسی کیفیت آن لازم است، بلکه برای ترخیص دینام چرخ خیاطی نیز بهتر است از یک مشاور حرفه ای کمک بگیرید، تا فرآیند ترخیص به مشکل نخورد و به راحتی انجام شود.

عدم آشنایی با قوانین ترخیص و جدی نگرفتن حساسیت های این راه پر پیچ خم ممکن است ضرر مالی سنگینی برایتان به دنبال داشته باشد.  یک تاجر موفق در خرید و فروش و واردات باید از قوانین وضع شده اطلاعات کافی داشته باشد. دقت به تمامی ابعاد و جوانب کالا و بررسی خدمات پس از فروش نیز از نکاتی است که تاجران موقع خرید و واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی و خانگی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

خدمات ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص دینام چرخ خیاطی

کارگزاری ققنوس ترخیص یکی از شرکت های بازرگانی فعال در زمینه واردات و ترخیص انواع دینام های چرخ خیاطی است. افرادی که در زمینه واردات انواع دینام چرخ خیاطی اقدام می کنند می توانند با مراجعه به کارگزاری معتبر ققنوس ترخیص از خدمات ما در این زمینه که توسط کادری مجرب و مختصص ارائه می شود بهره مند شوند. از جمله خدمات گروه ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص دینام چرخ خیاطی می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود:

  • انجام تمام مراحل مربوط به تشریفات گمرکی برای واردات موقت و واردات قطعی دینام چرخ خیاطی
  • انجام امور مربوط به ترانزیت داخلی و خارجی مربوط به محموله های صادراتی و مرجوعی دینام چرخ خیاطی
  • انجام فرایند ثبت سفارش محموله دینام چرخ خیاطی در سامانه epl
  • تهیه مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص دینام چرخ خیاطی
  • تخصیص ارز مورد نیاز و دریافت مجوزهای بانکی
  • ترخیص کردن محموله قبض شده
  • و ….

جمع بندی

تحریم های موجود بر علیه کشور عزیزمان ایران سبب گشته تا تاجران ایرانی به فکر واردات دستگاه های صنعتی مورد نیاز خود از سایر کشورها باشند. توجه روز افزون افراد به دنیای مد و لباس به ویژه افراد جوان باعث رونق گرفتن صنایع وابسته به مد و پوشاک شده است از این رو واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی برای بسیاری از کارگاه ها و تولیدی های لباس اهمیت دارد و البته همین موضوع سود آوری واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی را برای تاجران تضمین می کند.

ما در ققنوس ترخیص در این مقاله به بررسی تمامی نکات پیرامون واردات دینام چرخ خیاطی صنعتی و ترخیص دینام های چرخ خیاطی پرداختیم؛ علاوه برا این می توانید برای دریافت مشاوره های حرفه ای در زمینه واردات و صادرات کالا و انجام امورات ترخیص و حمل و نقل کالا و اطلاع دقیق از هزینه ها و تعرفه های گمرکی روی کمک ققنوس ترخیص حساب کنید.

در هنگام واردات دینام چرخ خیاطی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

از جمله نکاتی که لازم است در هنگام واردات چرخ خیاطی به آن توجه شود می توان به مواردی چون انتخاب برند مناسب و کشور تولید کننده، کیفیت مناسب، قدرت و توان بالا، وزن و ابعاد مناسب، ارائه ضمانت از طرف فروشنده و …. توجه کرد.

چه مدارکی برای ترخیص و واردات دینام چرخ خیاطی نیاز دارد؟

از جمله مدارک مورد نیاز برای واردات و ترخیص دینام چرخ خیاطی می توان به مواردی چون کارت بازرگانی، گواهی مبداء، بیمه نامه، بار نامه، فهرست عدل بندی، اظهار نامه گمرکی و …. اشاره نمود.

دینام های وارداتی شامل چه انواعی می باشد؟

از جمله انواع دینام های وارداتی می توان به مواردی چون دینام FDM  مدل Hf-06250 ، دینام janome  مدل ydk ym-260-7 ، دینام caterpillar  مدل Delco  و … اشاره نمود.

خدمات گروه ققنوس ترخیص برای واردات و ترخیص دینام چیست؟

از جمله خدمات گروه ققنوس ترخیص می توان به مواردی چون منبع یابی، مشاوره تجاری، حمل و نقل بین المللی، ترخیص محموله صادراتی، ترخیص محموله وارداتی و… اشاره نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط