لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

واردات دستگاه برش لیزر فلزات فایبر / 0 تا 100 خدمات ترخیص کالا

واردات دستگاه برش لیزر

فهرست مطالب

امروزه واردات دستگاه برش لیزر با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی برش لیزر و استفاده آن در بیشتر صنایع، مورد توجه بسیاری از تجار قرار گرفته است. تجارت‌ های بین المللی در قالب واردات و صادرات همیشه از سوی دولت ها مورد توجه می باشد زیرا از این طریق می توان به سود بالایی دست یافت. یکی از حوزه‌ های وارداتی در ایران مربوط به واردات انواع دستگاه ‌های صنعتی مانند دستگاه برش لیزر فلزات فایبر است. دستگاه های برش لیزر برای برش دادن و حک کردن کاربرد دارند.

به دلیل تحریم های زیاد علیه کشور عزیزمان ایران بهره مندی از فناوری روز دنیا برای تولید دستگاه برش لیزر فلزات فایبر در داخل کشور امکان پذیر نیست و  باید دست به دامان واردات دستگاه برش لیزر از سایر کشورها بود. خواندن این مقاله از سوی ققنوس ترخیص می تواند شما را با تمامی نکات پیرامون واردات و ترخیص دستگاه برش لیزر آشنا نماید و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشد. 

دستگاه برش لیزر فلزات فایبر چیست؟

دستگاه برش لیزر فلزات فایبر نوعی دستگاه برشی است که انرژی پایینی مصرف می کند، اما راندمان و کارایی بیشتری نسبت به سایر دستگاه های برش دارد. همچنین  این دستگاه از کیفیت و دقت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مزیت های بسیار بالای این دستگاه در صنعت امروزی باعث شده تا بسیاری از تاجران به فکر واردات دستگاه برش لیزر باشند. یکی از مزایای استفاده از دستگاه برش لیزر فلزات فایبر این است که بخاطر حذف آیینه و لامپ در ساختار آن مصرف انرژی آن کمتر از دستگاه های برش لیزر دیگر می باشد.

این نوع از دستگاه ها با یک اشعه منجسم کار می کنند و تقریبا تنظیمات ثابتی دارند. وجود این اشعه قوی و منسجم در این دستگاه موجب سرعت عمل و دقت بیشتری می شود و افراد را ترغیب به استفاده از این دستگاه می کند.  دستگاه برش لیزر فلزات فایبر مناسب برای انجام انواع حکاکی و زنگ زدایی روی فلزات می باشد و به راحتی می تواند بر روی کوچک ترین نقاط فلز متمرکز شود و طرح مورد نظر را روی آن فلز برش دهد. این دستگاه از فیبر نوری استفاده می کند و قدرت بالایی دارد.

دستگاه برش لیزر فلزات فایبر
دستگاه برش لیزر فلزات فایبر

هزینه واردات و ترخیص دستگاه برش لیزر فلزات فایبر

قبل از ترخیص دستگاه باید نسبت به تعدادی از هزینه های جاری واقف بود و سپس برای واردات و ترخیص دستگاه برش لیز اقدام نموند. قیمت دستگاه لیزر فلزات فایبر از 300 دلار شروع می شود  و با توجه به عواملی مانند سرعت و قدرت توان دستگاه تا قیمت  6000 دلار متغیر می‌باشد. البته در مواردی که دستگاه بسیار پیشرفته و خاص باشد ممکن است این رقم به مبالغ بالاتر نیز برسد.

هزینه های معمول برای واردات شامل هزینه های اخذ مجوزها، حمل و نقل، خرید دستگاه و مبلغی برای پرداخت عوارض گمرکی و ترخیص کالا می باشد.  برای ترخیص دستگاه برش فلزات مانند هر شی وارداتی باید از کد تعرفه آن آگاه باشیم؛ در این راستا پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق از کد تعرفی گمرکی ، برای واردات دستگاه برش با کارشناسان ققنوس ترخیص تماس بگیرید.

چه عواملی بر قیمت کالاهای وارداتی تاثیر می گذارد؟

مبحث قیمت همیشه برای تاجران مهم بوده و برای واردات دستگاه برش لیزر نیز ابتدا برآورد قیمت می نمایند. قیمت دستگاه برش لیزر فلزات فایبر رابطه مستقیم و ساده ایی با کیفیت آن دارد و البته عوامل زیادی نیز در تولید آن و قیمت دستگاه دخیل هستند. هزینه های قطعات یدکی اصل و فابریک برای دستگاه، ابعاد و کارایی، نوع حمل و نقل مناسب برای واردات دستگاه برش لیزر، سود شرکت وارده کننده دستگاه و همچنین خدمات پس از فروش آن همگی در قیمت نهایی این دستگاه موثر می باشند. البته هزینه های گمرکی برای ترخیص دستگاه نیز در قیمت نهایی دخیل است.

مشتریان دستگاه برش لیزر فلزات فایبر چه کسانی هستند؟

قبل از واردات دستگاه برش لیزر باید دید که این دستگاه چه بازار مصرفی دارد و مشتریان آن چه کسانی هستند. همان طور که گفتیم دستگاه برش لیزر فلزات فایبر مختص برش و حکاکی روی فلزات است، البته  نسل جدید این نوع دستگاه ها برای برش غیر فلزات نیز کاربرد دارند. دستگاه های نسل دو بعدی برش فلزات فایبر عمل برش را روی ورق های فلزی و لوله ها و پروفیل هایی از جنس استیل و آلومینیوم و آهن انجام می دهند. البته این دستگاه ها با توان لیزری بالا برش هایی روی سایر فلزات با ضخامت بیشتر و اندازه های بزرگ تر را نیز برش می دهند.

بازار مصرف و مشتریان واردات دستگاه، کارخانه ها و صنایعی هستند که سر و کارشان با فلزات و ورق های فلزی می باشد، البته این دستگاه ها برای صنایع فلزی که مواد مصرفی آن ها شامل لوله و انواع پروفیل های صنعتی است و برای انواع تولیدات کارخانه هایی که به برش های دقیق نیازمند هستند، بسیار مناسب بوده و کار خط تولید این نوع صنایع را تسهیل می بخشند.

نحوه واردات و ترخیص دستگاه برش لیزر

قبل از واردات دستگاه برش لیزر فلزات فایبر بایستی ابتدا برای ثبت سفارش بازرگانی اقدام کنید. برای این کار باید از طریق سامانه صنعت و معدن و تجارت  اقدام نمایید. سپس یک فروشنده معتبر برای خرید دستگاه در کشور مقصد پیدا کنید؛ انتخاب بهترین فروشنده و تامین کننده می تواند خیالتان را از بابت ایمنی دستگاه و قیمت مناسب آن راحت کند. پس از دریافت پیش فاکتور و  انتخاب روش پرداخت هزینه های خرید دستگاه نوبت به انتخاب شیوه مناسب برای حمل و نقل دستگاه برش لیزر می رسد. 

در مرحله بعد کالای شما وارد گمرک ایران خواهد شد و باید برای انجام فرآیند ترخیص دستگاه برش لیزر، مراحل و تشریفات قانونی را به خوبی و به طور اصولی پشت سر بگذارید تا دچار خسارت نشوید. بعد از طی کردن فرآیند های ترخیص دستگاه برش لیزر در مدت زمان یک هفته الی ده روز می توانید کالایتان را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان در رابطه با واردات دستگاه های صنعتی نظیر دستگاه برش لیزر فلزات فایبر این است که برای این کار حتما از شرکت بازرگانی معتبر و مطمئن کمک بخواهید؛ زیرا واضح است که واردات دستگاه های صنعتی نیازمند سرمایه زیادی هستند و احتمال دارد با کوچک ترین اشتباه و بی دقتی فرآیند ترخیص دچار مشکل شده و  دچار زیان مالی شده و سرمایه تان از بین برود. شما می توانید تمامی مراحل واردات اعم از منبع یابی و سورسینگ، ثبت سفارش برای دستگاه، پرداخت هزینه ها و انجام امور حمل و نقل و ترخیص دستگاه برش لیزر را از ما ققنوسی ها بخواهید. ققنوس ترخیص در تمامی مراحل ذکر شده همراه شما عزیزان می باشد.

ترخیص دستگاه برش لیزر
ترخیص دستگاه برش لیزر

کاربردهای دستگاه برش لیزر فلزات

برش لیزر فلزات،در واقع روشی است که در آن از اشعه لیزر با متمرکز کردن بر روی یک نقطه نیروی بسیار بالا و قدرتمندی تولید می‌کند که موجب بریده شدن اجسام مورد نظر با دقت بسیار بالا و کیفیت مناسبی می‌شود. در این بخش قسمتی از جسم که توسط اشعه لیزر بریده شده است می‌سوزد یا آب می‌شود و یا در نهایت توسط فشار گاز از روی جسم پاک می‌گردد.

همچنین برش لیزری فلزات جهت استفاده برای برش سطوح بسیار سخت مانند فلزات نیز استفاده می‌گردد. لازم است بدانید که از فناوری برش لیزر فلزات جهت برش فلزات و مواد غیر فلزی نیز به وفور استفاده می‌گردد. همچنین می‌توان گفت بیشترین میزان کاربرد برش لیزر فلزات در موارد زیر می‌باشد:

  • صنایع نظامی
  • صنایع هوافضا
  • صنایع تبلیغات
  • صنایع خودروسازی
  • صنایع زیورآلات
  • صنایع تولید لوازم خانگی
  • صنایع ساخت مواد اولیه و دیگر صنایع مانند پزشکی
  • ساخت کابین آسانسور

مراحل ترخیص دستگاه برش لیزر فلزات فایبر

جهت ترخیص دستگاه برش لیزر فلزات فایبر نیز مانند دیگر کالاها بایستی مراحلی را با عنوان مراحل ترخیص طی نمایید، تا در نهایت بتوانید کالای خود را از گمرک ترخیص نمایید. مهم ‌ترین مراحل ترخیص کالا به شرح زیر می‌باشد:

مرحله اول: ثبت سفارش دستگاه برش لیزر فلزات در سامانه تجارت یا epl

در این مرحله شما عزیزان بایستی تمامی اطلاعات کالا را از لحاظ حجم، نوع آن و مواردی به این صورت در این سامانه ثبت نمایید. تا اطلاعات کالا توسط کارشناسان گمرکی مورد بررسی قرار بگیرد.

مرحله دوم: احراز هویت کالا

در دومین مرحله از مراحل ترخیص دستگاه برش لیزر فلزات فایبر بایستی کلیه کالاها توسط ماموران احراز هویت اداره گمرک مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین در این مرحله بازرسان بایستی دقت داشته باشند که کالا را به طور کامل با اطلاعات کالای دریافت شده در سامانه epl تطابق دهند.

مرحله سوم: اخذ تمامی مجوزات و مدارک

در این مرحله از مراحل واردات و ترخیص دستگاه برش فلزات باید تمامی مجوزات و مدارکات لازم را از سازمان‌های معتبر و مورد نیاز دریافت و اخذ نمایید. همچنین مهمترین مدارکاتی که در این مرحله نیاز به اخذ آن دارید شامل مجوز ثبت سفارش کالا، مجوز استاندارد کالا، مجوز بهداشت و مجوز انرژی اتمی و سایر مجوزات می‌باشد.

مرحله چهارم: بررسی کالا در مسیرهای گمرکی

در این مرحله از مراحل واردات و ترخیص دستگاه برش لیزر فلزات کلیه کالاها بایستی توسط کارکنان مورد بررسی قرار بگیرد. این مرحله نیز به عنوان یکی مهم ‌ترین و حساس‌ترین روش نیز در نظر گرفته می‌شود. لازم است این نکته را به خاطر داشته باشید که مسیرهای گمرکی شامل سه مسیر سبز، قرمز و زرد می‌شود که مسیر سبز به این معناست که کالا را می‌توان بدون بازرسی مجدد وارد گمرک نمود، اما اگر کالا در مسیر زرد و یا قرمز قرار بگیرد بایستی مجدد توسط بازرسان مورد بررسی قرار بگیرد.

 مرحله پنجم: ترخیص دستگاه برش لیزر فلزات از گمرک

در این مرحله که با عنوان مرحله پایانی ترخیص دستگاه برش فلزات فایبر در نظر گرفته می‌شود. شما عزیزان می‌توانید کالای خود را از گمرک ترخیص نمایید.

مهمترین نکات در واردات و ترخیص دستگاه برش فلزات

در هنگام انجام واردات و ترخیص دستگاه برش فلزات شما عزیزان بایستی به نکاتی در این زمینه توجه کاملی داشته باشید تا بتوانید مراحل واردات و ترخیص را به طور کامل به انجام برسانید. مهم‌ترین نکات در این مورد عبارتند از:

شرکت تولید کننده دستگاه لیزر فلزات

جهت خریداری دستگاه برش لیزر فلزات فایبر بایستی شرکت تولید کننده‌ای را انتخاب کنید که بتواند خدمات کاملی را به شما عزیزان ارائه دهد. این امر به عنوان یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه در هنگام واردات و ترخیص این کالا در نظر گرفته می‌شود، چرا که واردات دستگاه‌های برش نسبتا پیچیده است.

 قیمت محصول

از دیگر امورات مهم در هنگام خریداری دستگاه برش لیزر فلزات قیمت آن می‌باشد. قیمت این کالا با توجه به قطعات آن متغیر می‌باشد. از این رو هنگام خریداری دستگاه برش فلزات بایستی با توجه به بهترین کیفیت بهترین گزینه و قطعه را انتخاب کنید.

خدمات ققنوس ترخیص جهت واردات و ترخیص دستگاه برش لیزر

ققنوس ترخیص با داشتن سال ها تجربه درخشان در خصوص تجارت های بین المللی در زمینه های مختلف واردات دستگاه برش لیزر آماده ارائه خدمات زیر می باشد:

  • پیدا کردن تامین کننده معتبر برای خرید دستگاه
  • تامین انواع قطعات یدکی دستگاه های صنعتی لیزر
  • ارائه انواع خدمات بازرگانی و انجام واردات و ترخیص دستگاه برش لیزر
  • اعزام متخصصین برای فرا گرفتن نصب و راه اندازی دستگاه های لیزر و تحویل دستگاه در ایران به مشتریان و نصب و راه اندازی دستگاه لیزر فلزات برای مشتری
  • انجام بارگیری و حمل و نقل مناسب و ایمن برای دستگاه های لیزر فلزات
  • پرداخت هزینه های واردات دستگاه برش لیزر

جمع بندی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با چالش های واردات دستگاه برش لیزر آشنا کنیم. گفتیم که واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی اگر به صورت اصولی و درست انجام شود می تواند برای تاجران سود بالایی به همراه داشته باشد. از طرفی واردکننده‌ ها باید با مراحل واردات و ترخیص دستگاه برش لیزر به خوبی آشنا بوده و تسلط کافی داشته باشند. یکی از بهترین  راه ها برای افرادی که در فکر واردات و ترخیص دستگاه برش لیزر و یا قطعات آن هستند، مشورت گرفتن از شرکت ‌های بازرگانی است.

بنابراین اگر تصمیم قطعی برای واردات دستگاه برش لیزر فلزات فایبر دارید و از اهمیت تخصص و اتلاف وقت در امر ترخیص و تجارت با خبر هستید، پیشنهاد می کنیم از خدمات شرکت های بازرگانی معتبر در این راستا استفاده کنید. شما می توانید با کارشناسان ما در ققنوس ترخیص تماس گرفته و روی کمک حرفه ای کارشناسان ما در صفر تا صد واردات دستگاه برش لیزر و سایر امورات تجاری خود حساب کنید.

آیا واردات دستگاه برش لیزر فایبر به ایران سودآور است؟

بله. در واقع می‌توان گفت با توجه به استفاده گسترده از این دستگاه در صنایع گوناگون واردات این دستگاه می‌تواند به عنوان یکی از کالاهای پرسود برای تاجران در نظر گرفته شود.

بیشترین میزان استفاده از دستگاه برش لیزر فلزات در چه صنایعی می‌باشد؟

صنایعی مانند صنایع هوافضا، صنایع نظامی، خودروسازی، زیورآلات، لوازم خانگی، کابین آسانسور از جمله مهم‌ترین صنایعی هستند که از دستگاه برش فلزات استفاده می‌کنند.

هزینه ترخیص و واردات دستگاه برش لیزر فلزات فایبر شامل چه مواردی می‌شود؟

هزینه‌هایی مانند اخذ مجوزات گوناگون، حمل و نقل کالا، خرید دستگاه و هزینه مربوط به عوارض گمرکی به عنوان مهم‌ترین هزینه‌های ترخیص دستگاه برش لیزر در نظر گرفته می‌شود.

چه عواملی در تغییر قیمت کالاهای وارداتی نقش دارد؟

مواردی مانند ابعاد و کارایی دستگاه، نوع حمل کننده کالا، سود شرکت وارد کننده، خدمات پس از فروش کالا همگی مواردی هستند که در تغییر قیمت کالاهای وارداتی موثر هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط