لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه چقدر است؟

هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه

فهرست مطالب

امروزه قهوه نیز در کنار چایی محبوبیت و طرفداران زیادی در بین مردم ایران دارد و در کنار واردات قهوه به کشور، ماشین آلات بسته بندی این محصول نیز مورد توجه است. آیا می‌دانید هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه چقدر است؟ شرکت‌ها و بازرگانان زیادی در این زمینه فعالیت دارند و از واردات و ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک سود خوبی کسب می‌کنند. زیرا در مورد خرید قهوه توسط مردم، داشتن بسته بندی استاندارد و اصولی موضوع مهمی است.

از آنجا که این کار بر اساس تکنولوژی روز دنیا و توسط ماشین آلات بسته بندی پیشرفته انجام می‌شود، این تجهیزات مورد تقاضای کارخانه‌های بسته بندی می‌باشد. اگر شما نیز تمایل به واردات این ماشین آلات دارید، در این مقاله از ققنوس ترخیص با ما باشید تا با میزان هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه و شرایط و مقررات آن آشنا شوید.

شرایط خرید ماشین آلات بسته بندی قهوه

ماشین آلات بسته بندی قهوه انواع مختلفی دارند که مجاز به واردات به ایران می‌باشند. شما به عنوان واردکننده هنگام خرید این کالا باید یک سری شرایطی را در نظر بگیرید تا هم واردات و ترخیص آن برایتان باصرفه اقتصادی باشد و هم قانونی تلقی گردد. مهم‌ترین موضوع در واردات و ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه از گمرک، این است که مراحل را اصولی و با آگاهی طی کنید. از سویی مدیریت هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه نیز موضوع مهمی است که تاثیر زیادی در موفقیت تجاری شما دارد.

ممکن است انجام این کار برای افراد تازه کار که تجربه‌ای در خرید این تجهیزات ندارند کمی سخت باشد و دچار اشتباه در مراحل شوند. زیرا خرید ماشین آلات بسته بندی به اطلاعات و آگاهی کامل در این زمینه نیاز دارد تا بتوانید بهترین تجارت را تجربه کنید.

پس بهترین کار همکاری با شرکت‌های بازرگانی و مشاوران متخصص این حوزه است تا راهنمایی‌های لازم در مورد خرید و ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک را دریافت کنید.

آیا از اختصاص ارز مبادله‌ای برای واردات و ترخیص ماشین آلات بسته بندی اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید برحسب بند غ ماده 119 قانون امور گمرکی می‌توانید برای ترخیص این دستگاه‌ها از وزارت صنعت، معدن و تجارت تقاضای معافیت کنید؟

بطور کلی روند قانونی و اصولی انجام این کار طی مراحلی است که در ادامه به بیان آنها می‌پردازیم.

  • بررسی انواع دستگاه‌های بسته‌بندی قهوه جهت برآورد هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه
  • انتخاب بهترین و مناسب‌ترین دستگاه مطابق با نیاز و شرایط بازار
  • دریافت مجوزات مورد نیاز از نهادهای دولتی
  • ارتباط با فروشنده ماشین آلات و انجام معامله با او
  • پرداخت هزینه حمل و نقل و دریافت اسناد حمل
  • انجام تشریفات گمرکی و ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک
ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک
ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک

انواع ماشین آلات بسته بندی قهوه

اینکه بدانید چه انواعی از ماشین آلات بسته بندی قهوه به منظور واردات وجود دارند، جهت برآورد هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه نیز لازم است. شما برای ورود به این فعالیت در ابتدا باید تصمیم بگیرید که کدام نوع از این تجهیزات را می‌خواهید وارد کنید و چه انواعی از ماشین آلات مجاز به واردات به کشور هستند.

در این باره می‌توانیم بگوییم که ماشین آلات بسته بندی قهوه در تنوع بالایی موجود می‌باشند و شما با توجه به شرایط و نیاز خود، باید مناسب‌ترین آنها را انتخاب نمایید. برای انتخاب نوع این تجهیزات باید نیاز بازار داخلی، میزان تقاضا را هم در نظر بگیرید تا در بازار به راحتی به فروش برسند و بدون افزایش هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه به سود مورد نظر خود برسید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که امکان واردات و ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک غالبا از کشورهای چین، تایوان، کره و کشورهای اروپای به ایران وجود دارد. از انواع و مدل‌های رایج این ماشین آلات جهت واردات و ترخیص، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ماشین آلات بسته بندی بزرگ و کوچک
  • دستگاه بسته بندی توزین دار
  • ماشین آلات بسته بندی وکیوم سیل
  • ماشین آلات بسته بندی مواد گرانول مخصوص قهوه‌های گرانولی
  • بسته بندی شاسه پودری

واردات و ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه

بعد از انجام موفقیت‌آمیز مراحل خرید ماشین آلات بسته بندی قهوه از مبدا مورد نظرتان و ارسال به کشور، باید روال قانونی آن جهت ترخیص از گمرک شروع شود. شما با پرداخت هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه، می‌توانید محموله را از گمرک خارج و در بازار به فروش برسانید. با توجه به این که قهوه از جمله نوشیدنی‌های محبوب مردم می‌باشد، واردات و ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک امروزه بسیار رواج دارد.

زیرا قهوه از مواد خوراکی است که بیشتر تحت تاثیر شرایط محیطی قرار می‌گیرد و محیط می‌تواند بر کیفیت آن اثرگذار باشد. از این رو نیاز به یک بسته بندی استاندارد دارد که با دقت تمام توسط ماشین آلات انجام می‌گیرد. توصیه می‌کنیم دستگاه‌های پیشرفته که سرعت عمل بالایی دارند را برای واردات انتخاب کنید.

این دستگاه‌ها قابلیت تنظیم وزن و حجم قهوه را دارند و قادر به بسته بندی تعداد بالایی در مدت زمان کم برای عرضه به بازار هستند. پس از ورود دستگاه به کشور، ترخیص‌کار می‌تواند هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه را با خروج سریع و به موقع از گمرک کاهش دهد. ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک به آشنایی با کلیه قوانین و تبصره‌های گمرکی و سرعت عمل نیاز دارد که ترخیص‌کاران ققنوس ترخیص بدلیل آگاهی کامل به این موارد، بهترین گزینه برای شما هستند.

توجه کنید که شما باید به تعداد روزهایی که کالا در انبار گمرک می‌ماند هزینه انبارداری بپردازید. اگر دستگاه‌ها ماه‌ها در انبار گمرک بمانند و موفق به ترخیص به موقع نشوید، دولت آن را مصادره می‌کند. بنابراین جهت جلوگیری از این مشکلات زیان‌بار حتما از یک ترخیص‌کار خبره برای ترخیص استفاده کنید.

هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه

شاید اولین سوالی که در مورد ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک برایتان پیش می‌آید، هزینه ترخیص این تجهیزات باشد. اطلاع از هزینه‌های واردات و ترخیص مهم است تا بتوانید با توجه به سرمایه‌تان تصمیم به تجارت بگیرید. از این رو تمام بازرگانان در ابتدای کار به بررسی هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه می‌پردازند تا شرایط و امکان ورود به کار برایشان روشن شود.

در مرحله اول باید بدانید که قیمت ماشین آلات بسته بندی قهوه با توجه به مدل، برند و شرکت تولیدی آن متفاوت است. بعد از ارزیابی قیمت خرید، لازم است با توجه به کشور مبدا و مسافت آن با کشورمان، روش حمل و ارسال را انتخاب و هزینه مربوطه را محاسبه کنید. همه این هزینه‌ها متغیر می‌باشند؛ برای مثال هر قدر کشور مبدأ از ایران دورتر باشد، با ارسال هوایی هزینه ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک بیشتر خواهد شد و هزینه حمل‌ونقل از کشورهای همسایه (ترکیه و دبی) کمتر خواهد بود.

نکته مهم دیگر در مورد هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه موضوع تعرفه گمرکی است. دولت ایران تعرفه‌های مختلفی با توجه به نوع و مدل دستگاه جهت ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی از گمرک در نظر گرفته است که باید قبل از هر اقدامی نسبت به آن‌ها اطلاع صحیح کسب کنید. به این نکته هم اشاره می‌کنیم که در بین انواع ماشین آلات بسته بندی قهوه که تولید و وارد کشور می‌گردند، برخی انواع معاف از پرداخت هزینه مربوط به تعرفه گمرکی هستند. شما می‌توانید جهت اطلاع از معافیت های گمرکی از کارشناسان ققنوس ترخیص راهنمایی بخواهید.

بعد از قیمت خرید، ارسال و تعرفه گمرکی، هزینه‌های دریافت مجوز ترخیص کالا ، ثبت سفارش، انبارداری و … را هم در نظر بگیرید تا به دیدی کلی از هزینه ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه برسید.

مراحل ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه از گمرک

انجام درست و به موقع مراحل ترخیص تاثیر زیادی بر روی هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه دارد. زیرا کوچکترین اشتباه در مراحل و یا نقص در مدارک مربوطه می‌تواند باعث دوباره کاری و هزینه اضافی برای شما شود. از این رو بهتر است شما با کمک گرفتن از تجربه افرادی که قبلا به این کار مشغولند، وارد عمل شوید.

راه دوم این است که از یک ترخیص کار استفاده کنید، در این صورت دیگر نیازی به حضور شما نیست و او به نمایندگی از شما تمام مراحل ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک که شامل موارد زیر است را به راحتی برایتان انجام می‌دهد.

  • دریافت قبض انبار از گمرک
  • تهیه تمامی مدارک به همراه فیش پرداختی‌های مربوطه
  • ثبت اظهارنامه در سامانه EPL
  • احراز هویت ماشین آلات بسته بندی قهوه
  • بررسی صحت و تطابق کد تعرفه گمرکی با دستگاه جهت برآورد هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه
  • انجام بررسی‌های مورد نیاز از مسیرهای سبز، زرد و قرمز با توجه به نوع ماشین آلات
  • اخذ برگه‌های مورد نیاز جهت دریافت اجازه ترخیص کالا
  • دریافت مجوز ترخیصیه جهت ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک
  • پرداخت هزینه انبارداری با توجه به تعداد روزهای نگهداری ماشین آلات در انبار
  • خروج دستگاه از گمرک و حمل به مکان مورد نظر شما

کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه

اطلاع از کد تعرفه گمرکی مطابق با نوع ماشین آلات وارداتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا اگر شما کد تعرفه گمرکی را در اظهارنامه صحیح درج نکنید و این کد با دستگاه وارداتی مغایرت داشته باشد، امکان ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک برایتان وجود نخواهد داشت. با توجه به این که هرگونه ماشین آلاتی بسته به حیطه کاری و کاربردش در صنعت قهوه تعرفه خاص خود را دارد، هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه نیز طبق کد تعرفه متفاوت است. در زیر کد تعرفه گمرکی چند نوع دستگاه بسته ‌بندی پرطرفدار را بیان می‌کنیم:

  • کد تعرفه گمرکی ماشین آلات بسته بندی جعبه و کارتن در ردیف ۸۴۲۲۴۰ قرار دارد.
  • تعرفه گمرکی ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک با ۱۰ درصد حقوق گمرک در ردیف ۸۴۲۲۳۰ قرار دارد.
  • کد تعرفه گمرکی ماشین آلات بسته بندی حرارتی با ۱۰ درصد حقوق گمرکی در ردیف ۸۴۲۲۴۰۰۰ قرار دارد.

شما می‌توانید جهت دریافت کد تعرفه گمرکی جهت برآورد هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه از نوع مورد نظر خود به سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور مراجعه نمایید و یا از کارشناسان ققنوس ترخیص د این رابطه اطلاعات کسب کنید.

مدارک لازم جهت ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه

یکی از مراحل مهم در روند واردات ماشین آلات بسته بندی قهوه شامل ترخیص این نوع کالای تجاری از گمرک می باشد. مرحله ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه از گمرک به علت مدارک گوناگونی که نیاز دارد، مرحله ای دشوار و پیچیده می باشد زیرا هر کدام از این مدارک باید توسط صاحب کالا و یا نماینده قانونی او از ارگان های مختلفی و با گذراندن پروسه خاصی تهیه شود. از جمله مدارک مورد نیاز برای ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه از گمرک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اظهارنامه گمرکی: اظهار نامه گمرکی شامل اطلاعات کاملی از وضعیت فنی و کیفی محموله ماشین آلات بسته بندی قهوه است که با ثبت اطلاعات در سامانه epl  صادر می شود.
  • کارت بازرگانی: کارت بازرگانی یکی از مدارک مورد نیاز صاحب محموله تجاری یا نماینده قانونی او می باشد که مجوزی برای فعالیت در زمینه تجارت بین المللی است.
  • پیش فاکتور: پیش فاکتور سندی است که خریدار برای بیان رسمی درخواست خود به فروشنده با درج تمامی معیارهای مورد نظر برای ماشین آلات بسته بندی قهوه آن را تهیه کرده و برای فروشنده ارسال می کند. مهر و امضا شدن این سند توسط فروشنده به معنی قبول درخواست خریدار است.
  • مجوز ثبت سفارش کالا: مجوز ثبت سفارش کالا به صاحب کالا اجازه می دهد اطلاعات مربوط به محموله ماشین آلات بسته بندی قهوه را در سامانه epl  ثبت نماید.
  • گواهی مبدا: گواهی مبداء سندی است که هویت کالای وارداتی را نشان می دهد. این سند توسط اتاق بازرگانی کشور مبداء صادر می شود.
  • بیمه نامه: بیمه نامه توسط شرکت بیمه کننده محموله تجاری صادر می شود. در صورتی که آسیبی به محموله وارد شود این سند تضمین کننده جبران خسارت وارده به صاحب کالا از سوی شرکت بیمه است.
  • فهرست عدل بندی: فهرست عدل بندی شامل اطلاعات کاملی از وضعیت ماشین آلات بسته بندی قهوه در محموله تجاری است.
  • بارنامه: بار نامه سندی است که به منظور اجازه جابه جایی محموله ماشین آلات بسته بندی قهوه بین دو کشور مبداء و مقصد صادر می شود.
  • گواهی ترخیصیه: گواهی ترخیصیه سندی است که نشان می دهد هزینه های حمل و نقل بین المللی محموله تجاری توسط صاحب کالا به شرکت حمل و نقل پرداخت شده است.
  • قبض انبار: قبض انبار رسیدی است که ثابت می کند صاحب کالا محموله ماشین آلات بسته بندی قهوه خود را به انبار گمرک تحویل داده است و در هنگام خروج محموله از گمرک باید برای تحویل محموله به مسئول انبار تحویل داده شود.
  • مجوزهای مورد نیاز: مجوزهای گوناگونی برای ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه نیاز است که از جمله آن ها می توان به مواردی چون مجوز استاندارد، محوز بهداشت ورود، مجوز بهداشت و … اشاره کرد.

خدمات ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص دستگاه بسته بندی قهوه

گروه بازرگانی ققنوس ترخیص به عنوان یکی از شرکت های بازرگانی معتبر و فعال در زمینه ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه در کشور و با داشتن کادری مجرب از کارشناسان و ترخیص کاران حرفه ای و با تجربه می تواند خدمات گوناگونی را به افرادی که اقدام به واردات این محصول تجاری نموده اند ارائه دهد. از جمله خدمات گروه ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود:

  • ارائه مشاوره بازرگانی به وارد کنندگان ماشین آلات بسته بندی قهوه در زمینه نقل و انتقالات بانکی و پرداخت هزینه، ثبت سفارش، واردات با هزینه مناسب و …
  • دریافت مجوزهای مورد نیاز مانند مجوز استاندار، مجوز ورود کالا، مجوز قرنطینه، مجوز بهداشت و …
  • ارائه اطلاعات در رابطه با آخرین قوانین و بخش نامه های صادر شده در زمینه واردات و ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه
  • ارائه خدمات بازرسی کالا در کشور مبداء و مقصد
  • و …

مجوزهای لازم جهت ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه

واردات و ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه نیازمند مجوزهایی گوناگونی است تا روند ترخیص از گمرک را طی کرده و اجازه خروج از این نهاد را پیدا کند. هر کدام از این مجوزها باید از ارگان های مختلفی تهیه شود. از جمله مجوزهای لازم برای ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه از گمرک می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود:

  • مجوز واردات کالا به کشور: در قدم اول لازم است مجوز ورود ماشین آلات بسته بندی قهوه به کشور دریافت شود. این مجوز تعیین می کند که ورود این کالا به کشور ممنوع نیست.
  • مجوز ثبت سفارش کالا: این مجوز برای ثبت اطلاعات محموله ماشین آلات بسته بندی قهوه در سامانه جامع امور گمرکی لازم است.
  • مجوز استاندار: صدور مجوز استاندارد برای واردات و ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه نشان می دهد این محصول تجاری استانداردهای لازم را دارد.
  • مجوز بهداشت: با توجه به این که ماشین آلات بسته بندی قهوه برای بسته بندی یه یک ماده خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد لازم است تاییدیه های وزارت بهداشت را داشته باشد.
  • مجوز وزارت صنعت، معدن، تجارت: با توجه به این که ماشین آلات بسته بندی قهوه جزء دستگاه های صنعتی مورد استفاده در کارخانجات است به مجوز صنعت، معدن و تجارت نیاز است.

جمع بندی

می‌دانید که بسته بندی مواد خوراکی تاثیر زیادی بر علاقه خرید مردم و نیز حفظ کیفیت و سلامت غذایی دارد. به همین جهت ماشین آلات بسته بندی از تجهیزات مورد نیاز در دنیای امروز است. در این مطلب راجع به ماشین آلات بسته بندی قهوه برایتان گفتیم. آنچه که در رابطه با هزینه ترخیص ماشین‌ آلات بسته بندی قهوه باید به آن تاکید کنیم، سرعت ترخیص است. سرعت تاثیر و نقش زیادی در موفقیت تجاری دارد و بویژه هر چه کالای شما کمتر در انبار گمرکات بماند، هزینه کمتری در پی دارد.

ققنوس ترخیص بدین منظور آماده ارائه خدمات ترخیص برای شماست. ما می‌توانیم با ثبت سفارش در سایت، شما را از تعلق ارز مبادله‌ای برای ترخیص ماشین‌آلات بسته بندی قهوه از گمرک مطلع کنیم. جهت هماهنگی برای انجام تمام مراحل ترخیص ماشین آلات بسته بندی انواع مواد غذایی و شیمیایی با کارشناسان ققنوس ترخیص تماس بگیرید.

برای ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه به چه مدارکی نیاز است؟

از جمله مدارک لازم برای ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه از گمرک می توان به مواردی همچون کارت بازرگانی، قبض انبار، اظهار نامه گمرکی، گواهی مبداء، گواهی ترخیصیه، بیمه نامه، بار نامه، برگ سبز گمرکی و …. اشاره کرد.

ماشین آلات بسته بندی قهوه شامل چه مواردی می باشد؟

از جمله انواع ماشین آلات بسته بندی قهوه که وارد کشور می شود می توان به مواردی همچون دستگاه های بسته بندی بزرگ، دستگاه های بسته بندی کوچک، دستگاه بسته بندی توزین دار، دستگاه های بسته بندی وکیوم سیل، دستگاه های بسته بندی مواد گرانول مخصوص قهوه های گرانول، دستگاه های بسته بندی پودر شاسه و …. اشاره کرد.

ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه چه مجوزهایی نیاز دارد؟

از جمله مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه می توان به مواردی همچون مجوز ورود کالا، مجوز ثبت سفارش کالا، مجوز استاندارد، مجوز وزارت بهداشت، مجوز وزارت صنعت، معدن، تجارت و … اشاره کرد.

خدمات ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه چیست؟

از جمله خدمات گروه بازرگانی ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه می توان به مواردی همچون مشاوره های بازرگانی در زمینه ثبت سفارش کالا، راه های کم کردن هزینه واردات، روش های پرداخت وجه خرید، ارائه اطلاعات و آیین نامه های واردات و ترخیص ماشین آلات بسته بندی قهوه و … اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط