لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

مزایای واردات ماینر به ایران برای تجار موفق ایرانی در 2023

مزایای واردات ماینر

فهرست مطالب

امروزه بازار رمز ارزهای دیجیتال توانسته رشد مالی چشم گیری به دست آورد و این مسئله باعث شده افراد زیادی به سمت این بازار جذب شوند. بنابراین روند واردات دستگاه های ماینر که از آن ها برای استخراج رمز ارزهای دیجیتال استفاده می شود افزایش یافته است که البته وجود مزایای واردات ماینر برای واردکنندگان در این روند بی تأثیر نبوده است. در گذشته این امکان برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال وجود داشت که ارز مورد نظر خود را با استفاده از سیستم های کامپیوتری معمولی استخراج کنند اما امروزه با توجه به این که ماینینگ یا همان روند استخراج پیچیده شده است تنها می توان با استفاده از دستگاه های ماینر روند استخراج رمز ارزهای دیجیتالی را انجام داد.

ققنوس ترخیص با تهیه این مقاله تلاش نموده است افرادی که قصد ورود به این بازار پر سود را دارند با مزایای واردات ماینر آشنا کند تا در همان ابتدای کار سود خوبی از این بازار کسب نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه این مقاله به ما همراه باشید.

مزایای واردات ماینر برای ایرانی ها

واردات دستگاه های ماینر به صورت شخصی برای افرادی که قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارند سود خوبی به همراه خواهد داشت این مسئله باعث شده افرادی زیادی برای واردات این دستگاه استخراج کننده ارزهای دیجیتال اقدام نمایند. از جمله مزایای واردات ماینر به کشور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مزایای واردات ماینر برای ایرانی ها

چرا واردات دستگاه ماینر برای ایرانی ها سودآور است؟

ابتدایی ترین اطلاعاتی که افراد در رابطه با دستگاه های ماینر دارند در رابطه با مصرف برق بالایی است که این دستگاه ها برای استخراج انواع مختلف رمز ارزها مانند بیت کوین، لایت کوین و… نیاز خواهند داشت.

اما نکته مهمی که لازم است در این مورد به آن اشاره شود و بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند و می توان آن را به عنوان یکی از مزایای واردات ماینر بر شمرد، ارزش بالای این ارزهای دیجیتالی است که پس از استخراج تمامی هزینه های مصرفی خود از جمله هزینه برق، هزینه خرید دستگاه ماینر و… را برای ماینر (فرد استخراج کننده) جبران می کند. بر همین اساس می توان گفت واردات دستگاه های ماینر می تواند سود بسیار بالایی را برای ایرانیان به همراه داشته باشد.

کارت های گرافیکی و CPU هایی که در گذشته برای استخراج انواع رمز ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گرفتند برای این که بتوانند فرایند استخراج را به درستی انجام دهند به قطعات و اجزای زیادی نیازمند بودند؛ این مسئله یکی از عوامل مصرف برق بالای این دستگاه ها بود اما امروزه دستگاه های ماینر همچون ASIC با استفاده از تکنولوژی های خاصی طراحی شده اند که این مشکل را برطرف می سازند که این مسئله یکی دیگر از عوامل سودآور بودن واردات این نوع دستگاه ها می باشد.

مزایای واردات ماینر
مزایای واردات ماینر

کاربرد ماینرها

یکی از اصلی ترین مزایای واردات ماینر در رابطه با کاربرد این دستگاه در زمینه ترخیص ارز دیجیتال است. دستگاه ماینر یک نوع سخت افزار پیچیده می باشد که به صورت ویژه ای طراحی شده است تا به استخراج نوع خاصی از رمز ارز بپردازد. این دستگاه ها برای استخراج رمز ارز به حل یک سری معادلات ریاضی بسیار پیچیده می بپردازند و پس از تایید کردن تراکنش انجام شده آن را در شبکه بلاک چین یا همان دفتر عمومی رمز ارزهای دیجیتال ثبت می کنند و در ازای این کار پاداش یا همان رمز ارز مورد نظر خود را دریافت می کنند.

نکته مهمی که لازم است در رابطه با کاربرد دستگاه های ماینر به آن اشاره کرد الگوریتم این دستگاه است. دستگاه های ماینر با توجه به این که قرار است چه نوع رمز ارزی را استخراج کنند از یک نوع الگوریتم خاص پشتیبانی می کنند. به طور مثال الگوریتم پشتیبانی کننده از رمز ارز بیت کوین الگوریتم SHA – 256 است. با توجه به این نکته لازم است قبل از خرید و واردات ماینر نوع ارز مورد نظر انتخاب شود و دستگاه های ماینر را بر اساس الگوریتم پشتیبانی کننده آن ها خریداری نمود.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه های ماینر

در روند واردات ماینر به کشور اطلاعات دسته بندی شده مختلفی وجود دارد که اطلاع پیدا کردن از آن ها برای واردکننده ضروری است. یکی از این موارد مربوط به مزایای واردات ماینر بود، مورد بعدی در رابطه با عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت ماینرهای وارداتی می باشد.

عوامل گوناگونی بر روی قیمت تمام شده دستگاه های ماینر تاثیر می گذارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قدرت پردازش دستگاه

هر یک از دستگاه های ماینر با توجه به مدل دستگاه دارای حد معینی از قدرت پردازش هستند. قدرت پردازش دستگاه های ماینر وارداتی که به آن هش ریت دستگاه نیز می گویند هر چقدر بیشتر باشد قیمت دستگاه بیشتر می شود، زیرا آن دستگاه می تواند معادلات ریاضی بیشتری را در یک واحد زمانی معین محاسبه کرده و تراکنش را تایید کند.

مصرف برق

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه های ماینر که در قسمت مزایای واردات ماینر نیز به آن اشاره شد مصرف برق است. هر چقدر میزان برق مصرفی دستگاه ماینر کم تر باشد هزینه ی مصرف برق نیز پایین تر است و این نشان دهنده تکنولوژی پیشرفته ای است که در ساخت این دستگاه به کار رفته است در نتیجه هزینه خرید این دستگاه بیشتر است زیرا این نوع از ماینرها نسبت به ماینرهای پر مصرف میزان تقاضای بیشتری دارند.

طول عمر بالا

عامل مهم دیگر طول عمر دستگاه است. هر چقدر طول عمر یک دستگاه بیشتر باشد به این معنی است که کمتر دچار آسیب می شود و یا در صورت آسیب دیدن قطعات جانبی آن در دسترس است. این عامل باعث می شود هزینه خرید دستگاه بیشتر باشد.

الگوریتم پشتیبان

یکی از مزایای واردات ماینر در رابطه با الگوریتم پشتیبان این دستگاه است. این مسئله یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این دستگاه نیز می باشد. در صورتی که دستگاه ماینر خریداری شده از الگوریتم مربوط به یک رمز ارز با ارزش پشتیبانی کند مسلما هزینه خرید آن دستگاه بیشتر خواهد بود.

برند و شرکت تولید کننده دستگاه ماینر

نوع برند و شرکت تولید کننده یکی از عواملی است که نه تنها بر روی قیمت دستگاه های ماینر بلکه بر روی قیمت تمامی محصولات در سراسر جهان تاثیر گذار است. در صورتی که دستگاه ماینر توسط یک برند معتبر و معروف ساخته شده باشد قیمت بیشتری برای خرید آن باید پرداخت شود.

صدا و وزن دستگاه ماینر

در صورتی که دستگاه ماینر وزن کمی داشته باشند و در هنگام استخراج رمز ارز صدا کمی تولید کند، قیمت بیشتری نسبت به نمونه های پر صدا و سنگین وزن خواهد داشت.

واردات ماینر به ایران
واردات ماینر به ایران

واردات ماینر از کدام کشور پرسودتر است؟

یکی از مزایای واردات ماینر که باعث سودآور بودن این تجارت برای واردکننده خواهد شد توجه در انتخاب کشور تولید کننده این دستگاه خواهد بود. کشورهای زیادی در سراسر جهان به تولید دستگاه های ماینر پرداخته اند، اما از میان این کشورها انتخاب پرسود ترین کشور بسیار مهم و تاثیر گذار است. از جمله پرسود ترین کشورها برای واردات دستگاه ماینر می توان به کشور چین و واردات ماینر از امارات اشاره کرد.

علت سودآور بودن کشور چین در روند واردات ماینر وجود فروشندگان مختلف، نیروی کار ارزان قیمت، تنوع بالای کالا، وجود سه روش حمل و نقل و … می باشد. اما مهم ترین دلیلی که باعث سودآور بودن واردات ماینر از دبی می شود مسافت کوتاه بین دو کشور ایران و امارات می باشد. این فاصله کوتاه می تواند هزینه ی حمل و نقل محموله تجاری بین دو کشور را کاهش دهد.

جمع بندی

در روند واردات هر نوع محصول خارجی به کشور یک سری نکات و اطلاعات مهم وجود دارد که توجه به آن ها می تواند سود حاصل از واردات آن کالای تجاری را دو چندان کند. توجه به مزایای واردات ماینر، عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید این محصول، انتخاب کشورهای سودآور و … از جمله نکاتی است که توجه به آن ها باعث دو چندان شدن روند واردات ماینر می شود.

افرادی که قصد دارند برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال دستگاه ماینر مورد نیاز خود را با حذف واسطه به کشور وارد کنند می توانند با مراجعه به کارشناسان و کادر مجرب ما در گروه ققنوس ترخیص علاوه بر خدمات ترخیص دستگاه ماینر از گمرک از دیگر خدمات ما در راستای واردات این دستگاه با ارزش بهره مند شودند.

مزایای واردات ماینر برای واردکنندگان این محصول چیست؟

از جمله مهم ترین مزایای واردات ماینر می توان به موارد مهمی چون حذف واسطه و حفظ حدود 40 درصد از سرمایه خرید دستگاه، بازدهی بالای این دستگاه های، راه اندازی آسان دستگاه های ماینر، کم مصرف بودن این دستگاه های در زمینه مصرف برق و… اشاره کرد.

چه عواملی می تواند در قیمت دستگاه ماینر اثر بگذارد؟

از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت خرید دستگاه های ماینر می توان به مواردی چون قدرت دستگاه یا هش ریت، میزان مصرف برق دستگاه، برند و شرکت تولید کننده، طول عمر دستگاه، الگوریتمی که دستگاه از آن پشتیبانی می کند و … اشاره کرد.

سودآورترین کشورهای تولید کننده دستگاه ماینر چه کشورهای هستند؟

کشورهای زیادی به طراحی و تولید دستگاه های ماینر می پردازند اما سودآور ترین کشورهای تولید کننده این دستگاه ها برای واردکنندگان ایرانی کشورهای چین و امارات می باشد

دستگاه های ماینر بر چه اساسی کار می کنند؟

دستگاه های ماینر نوعی سخت افزار برای حل معادلات ریاضی هستند. این دستگاه بر اساس الگوریتمی که دارند با پشتیانی از نوع خاصی از رمز ازر با حل معادلات و تایید تراکنش به استخراج رمز ارز مورد نظر می پردازند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط