لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

خرید ماینر از چین و امارات / 0 تا 100 واردات ماینر از چین و دبی

خرید ماینر از چین و امارات

فهرست مطالب

آیا تاکنون درباره رمز ارزهای دیجیتال شنیده اید؟ در رابطه با دستگاه های ماینر اطلاعاتی دارید؟ شرایط خرید ماینر از چین و امارات چگونه است؟ کدام کشورها برای واردات دستگاه های ماینر مناسب هستند؟ افرادی که قصد دارند وارد بازار رمز ارزهای دیجیتال شوند به اطلاعات گوناگونی نیاز دارند تا در این حرفه سودآور موفق شوند؛ بر همین اساس ما در گروه ققنوس ترخیص با تهیه این مقاله تلاش کرده ایم تا اولین اطلاعات لازم برای ورود به بازار رمز ارز، خرید ماینر از چین و امارات، نحوه واردات ماینر از دبی و مزایای واردات ماینر از چین و… را توضیح دهیم.

دستگاه های ماینر و آشنایی با این دستگاه ها بخش مهمی از بازار رمز ارزهای دیجیتال هستند در این مقاله با ما همراه باشید تا به درستی با این دستگاه ها آشنا شوید.

ماینر چیست؟

تمرکز این مقاله در زمینه واردات و خرید ماینر از چین و امارات است؛ اما قبل از ارائه توضیحات لازم درباره واردات ماینر لازم است به معرفی این دستگاه که مهم ترین نقش در بازار رمز ارزهای دیجیتال را دارد بپردازیم.

امروز کلمه ماینر دو معنا دارد که هر دو مربوط به بازار رمز ارز است. معنای اول کلمه ماینر مربوط به دستگاهی است که با استفاده از آن استخراج رمز ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم و … انجام می شود. امروزه با واردات ماینر از دبی و چین شاهد تنوع بسیار بالایی در این ماینرها هستیم. معنای دوم ماینر نه به دستگاه بلکه به شخص تعلق می گیرد. در معنای دوم این کلمه ماینر به فردی گفته می شود که فعالیت آن در زمینه استخراج رمز ارز باشد.

در واقع ماینر ( فرد استخراج کننده رمز ارز ) با استفاده از دستگاه ماینر که با واردات ماینر از دبی و چین شاهد انواع مختلفی از آن هستیم، به استخراج انواع مختلفی از رمز ارزهای دیجیتال می پردازد. افرادی که قصد خرید ماینر را دارند لازم است درباره انواع دستگاه های ماینر که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، اطلاعات لازم را به دست آورند.

واردات ماینر از چین
واردات ماینر از چین

ماینینگ چیست؟

ماینینگ چیست؟ برای پاسخ دادن به این سوال جواب های گوناگونی از لحاظ سادگی و پیچیدگی وجود دارد. ساده ترین پاسخ برای این سوال استخراج رمز ارزهای دیجیتال است. ماینینگ  یا همان فرایند استخراج رمز ارز دیجیتال یک اصطلاح در بازار رمز ارزهای دیجیتال است که لازم است خریداران دستگاه ماینر قبل از واردات و خرید ماینر از چین و امارات با آن به صورت کلی آشنا شوند.

خرید ماینر از چین و امارات برای انجام فرایند ماینینگ است. در فرایند ماینینگ رمز ارزهای دیجیتال به منظور تکمیل و انجام کاری خاص به عنوان پاداش جمع آوری می شود. در این فرایند ماینرها (افراد) با استفاده از کامپیوتر، دستگاه های ماینر و… به حل معادلات ریاضی رمزنگاری می پردازند و اولین فردی که به پاسخ درست دست پیدا کند به عنوان پاداش رمز ارز مورد نظر را دریافت می کند. در روند ماینینگ تراکنش های مربوط به رمز ارزها تایید شده و در دفتر کل عمومی رمز ارزهای دیجیتال به نام بلاک چین ثبت می شود.

انجام فرایند ماینینگ باعث می شود فرایند استخراج غیر متمرکز شده و امنیت شبکه افزایش پیدا کند و همچنین رمز ارزهای جدید تولید شود. انجام فرایند ماینینگ از طریق دستگاه های مختلفی امکان پذیر است اما واردات ماینر، دریافت پاداش از این استخراج را قطعی می کند.

شرایط خرید ماینر از چین و امارات

کشورهای مختلفی به تولید و فروش دستگاه های ماینر در سراسر جهان پرداخته اند اما از جمله معتبر ترین کشورها در این زمینه می توان به چین و دبی اشاره کرد که شرایط مناسبی را برای خریداران مهیا کرده اند. واردات ماینر با توجه به پیشرفت و تکنولوژی این کشور در تولید این گونه دستگاه ها تاثیر مثبتی دارد. کشور چین با استفاده از این تکنولوژی توانسته در تولید دستگاه های ماینر نسبت به دیگر کشورها برتری پیدا کند. افرادی که قصد واردات ماینر را دارند می توانند برای این کار به شرکت هایی چون شرکت Bitmain، شرکت Canaan Creative و شرکت Ebon International مراجعه کنند.

واردات ماینر از دبی یکی دیگر از گزینه های مناسب برای وارد کنندگان این دستگاه است. کشور امارات نیز همچون چین در زمینه تولید و فروش دستگاه های ماینر رتبه خوبی را در میان دیگر کشورهای تولید کننده این دستگاه به دست آورده است، و شرایط خرید و واردات ماینر از دبی را برای خریداران این دستگاه ها مهیا نموده است. معرفی بازار رمز ارزهای دیجیتالی و میزان سودآوری این بازار باعث شده افراد زیادی برای تهیه و خرید ماینر از چین و امارات اقدام نمایند. در ادامه توضیحات لازم درباره شرایط واردات و خرید ماینر از چین و امارات را ارائه خواهیم کرد.

نحوه واردات ماینر از دبی

واردات و خرید ماینر از مراحل گوناگونی تشکیل می شود. آشنایی با مراحل واردات ماینر از دبی برای افرادی که قصد واردات این دستگاه ها را دارند لازم است. از جمله مراحل واردات ماینر از دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراحل اول: آشنایی با قوانین صادرات و واردات ماینر اولین مرحله از خرید و واردات این دستگاه محسوب می شود.
  • مرحله دوم: دریافت مجوز ورود ماینر به کشور دومین مرحله واردات این دستگاه به کشور می باشد.
  • مرحله سوم: این مرحله مربوط به انتخاب شرکت فروشنده می باشد. شرکت های مختلفی در دبی در زمینه فروش ماینر فعالیت می کنند. با بررسی های لازم می توان یکی از این شرکت های معتبر را انتخاب نمود.
  • مرحله چهارم: در این مرحله لازم است خریدار لیستی را تحت عنوان پیش فاکتور به عنوان درخواست رسمی خود برای خرید و واردات ماینر از دبی به یکی از شرکت های فروش ماینر در دبی ارسال نماید. در این لیست باید نوع ماینر مورد نظر، تعداد و دیگر موارد مورد نظر خریدار ذکر شود.
  • مرحله پنجم: در صورتی که شرکت فروشنده ماینر درخواست خریدار را قبول کند، فاکتور محصولات درخواستی را برای خریدار ارسال می کند.
  • مرحله ششم: خریدار در این مرحله وظیفه دارد درخواست واردات ماینر را در سامانه وزارت صمت به ثبت برساند. در صورت نبود هیچ گونه مشکل قانونی برای انجام این کار، اطلاعات وارد شده از سوی کارشناسان این سامانه تایید خواهد شد.
  • مرحله هفتم: در این مرحله خریدار می تواند برای خرید و واردات ماینر از دبی یک قرار داد رسمی و قانونی با شرکت فروشنده تعیین کند.
  • مرحله هشتم: وجه خرید و واردات ماینر از دبی باید بر اساس روش تعیین شده در قرار داد پرداخت شود.
  • مرحله نهم: برای ارسال محموله ماینر به ایران لازم است یکی از سه روش حمل و نقل انتخاب شود.
  • مرحله دهم: آخرین مرحله واردات ماینر از دبی مربوط به ترخیص دستگاه ماینر از گمرک ایران می باشد.
واردات ماینر از دبی
واردات ماینر از دبی

نحوه واردات ماینر از چین

روند واردات و خرید ماینر از چین و امارات تقربیا مشابه یکدیگر می باشد. واردات ماینر از چین به عنوان یکی از کشور های پیش تاز در زمینه تولید و فروش دستگاه های ماینر سود بسیار خوبی را برای خریداران این دستگاه به دنبال دارد. مراحلی که برای واردات ماینر از چین باید طی شود شامل موارد زیر است:

  • مرحله اول: شناخت قوانین بین المللی صادرات و واردات ماینر از چین
  • مرحله دوم: دریافت مجوز ورود ماینر به کشور
  • مرحله سوم: انتخاب یکی از شرکت های فعال و معتبر چین برای واردات ماینر از چین
  • مرحله چهارم: ارائه درخواست رسمی خرید و واردات ماینر از چین به شرکت فروشنده
  • مرحله پنجم: دریافت تایید از شرکت فروشنده
  • مرحله ششم: اقدام به ثبت درخواست واردات در سامانه وزارت صمت و دریافت تاییدیه
  • مرحله هفتم: عقد قرار داد خرید ماینر
  • مرحله هشتم: پرداخت هزینه خرید و واردات ماینر از چین
  • مرحله نهم: حمل و نقل و ارسال کالا از چین به ایران
  • مرحله دهم: ترخیص محموله ماینر از گمرک ایران آخرین مرحله از واردات ماینر از چین می باشد.

مزایای خرید ماینر از چین

خرید ماینر از چین و امارات علاوه بر این که چین و امارات دو کشور پیش تاز در این زمینه هستند مزیت های دیگری را برای واردکنندگان این محصول به دنبال دارد. در این قسمت به بررسی مزیت های واردات ماینر از چین خواهیم پرداخت.

واردات ماینر از چین مزیت های مختلفی دارد که شامل موارد زیر است:

  • هزینه خرید مناسب به دلیل وجود نیروی کار ارزان قیمت
  • تعداد بالای فروشنده و تامین کننده در چین دغدغه ی پیدا کردن فروشنده برای واردات ماینر از چین را از بین می برد.
  • وجود یک پلتفرم معروف خرید آنلاین مانند سایت علی بابا
  • وجود متخصصان گروه ققنوس ترخیص برای انجام امور مربوط به تشریفات گمرکی صادرات از گمرک های این کشور
  • تنوع بالای در دستگاه های ماینر
  • و …

بهترین انواع دستگاه های ماینر وارداتی در بازار

در روند واردات و خرید ماینر با انواع مختلفی از دستگاه های ماینر روبه رو خواهیم شد. هر کدام از این دستگاه ها دارای آپشن ها و قابلیت های مختلفی هستند که در ادامه با آن ها روبه رو خواهیم شد.

بهترین انواع دستگاه های ماینر وارداتی در بازار

جمع بندی

خرید ماینر با توجه به کاربردی که این دستگاه های در بازار ارزهای دیجیتال دارد سود بسیار بالایی را برای واردکنندگان این دستگاه به همراه خواهد داشت. علاوه بر این مسئله خرید ماینر از چین و امارات با توجه به مزیت هایی که برای واردات ماینر از چین ذکر شد و همچنین فاصله کوتاه بین دو کشور ایران و دبی سود آور بود واردات این دستگاه را دو چندان خواهد کرد.

در این مقاله تلاش کردیم شما واردکنندگان محترم را با انواع ماینرهای موجود در بازار آشنا کنیم، این اطلاعات کمک خواهد کرد که در هنگام واردات ماینر از دبی و همچنین واردات ماینر از چین، با توجه به هزینه برق در ایران مناسب ترین دستگاه های ماینینگ را برای خرید از چین و دبی انتخاب نمایید.

افرادی که قصد خرید ماینر از چین و امارات را دارند می توانند از کارشناسان حرفه ای و متخصص ما که در این دو کشور حضور دارند در روند واردات خود کمک بگیرند و علاوه بر انجام امور تشریفات گمرکی از اطلاعات فوق حرفه ای آن ها با بیش از 10 سال سابقه کاری در زمینه واردات و خرید ماینر بهره مند شوند.

چه نوع دستگاه هایی برای خرید ماینر از چین و امارات وجود دارد؟

واردات و خرید ماینر از چین و امارات شامل دستگاه هایی چون Bitmain Antminer S17، Innosilicon T3 Plus، Whatsminer M20S و …. می باشد.

خرید ماینر از چین و امارات چه شرایطی دارد؟

با توجه به این که دو کشور چین و امارت در زمینه تولید ماینر از تکنولوژهای خاصی استفاده می کنند از جمله کشورهای برتر در این زمینه هستند و شرایط واردات ماینر از دبی و همچنین شرایط واردات ماینر از چین نسبت به سایر کشورها مناسب تر می باشد.

واردات ماینر از چین چه مزیت هایی دارد؟

خرید ماینر از چین و امارات مزیت های زیادی دارد. مزیت های واردات ماینر از چین شامل هزینه خرید مناسب، فروشندگان متعدد، وجود کارشناسان ققنوس ترخیص، وجود پلتفرم علی بابا و …. اشاره کرد.

روند واردات ماینر از دبی چگونه است؟

از جمله مراحل واردات ماینر از دبی می توان به مواردی چون آشنایی با قوانین، تهیه مجوزات لازم، ارائه درخواست رسمی خرید به فروشنده، تنظیم قرار داد، پرداخت وجه، حمل و نقل و … اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط