لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص چراغ قوه از گمرک / 0 تا 100 واردات چراغ قوه از چین

ترخیص چراغ قوه از گمرک

فهرست مطالب

چراغ قوه از وسایل بسیار کاربردی در انواع گوناگون است. می‌توان گفت این وسیله امروزه در منازل، شرکت‌ها و ادارات، در مواقع سفر یا طبیعت‌گردی و هر مکان دیگری، تقریبا از ضروریات می‌باشد. طرز کار چراغ قوه با کمک انرژی مکانیکی است که آن را به یک منبع نور پرتابل دستی تبدیل می‌کند. به دلیل مصرف بالای این کالا در کشور ما نیز دیریست که تجارت و واردات چراغ قوه رواج دارد و تاجران و بازرگانان زیادی بخاطر سودآوری آن، در این زمینه فعالیت دارند. در این بین خرید چراغ قوه از چین برای واردات به علت قیمت مناسب آن مقصد اکثر تجار است.

از این جهت، آشنایی با مراحل ترخیص چراغ قوه از گمرک بسیار دارای اهمیت است. در ادامه این مقاله از ققنوس ترخیص نگاهی به نحوه تجارت چراغ قوه در ایران و نکات مهم ترخیص این کالا می‌پردازیم.

آیا واردات چراغ‌قوه به ایران سود آور است؟

بطور کلی می‌توان گفت که با کاهش هزینه‌های واردات و مدیریت آن، در واردات هر کالایی که تقاضا در بازار دارد، سودآوری خوبی به چشم می‌خورد. چراغ قوه نیز امروزه وسیله‌ای بسیار کاربردی می‌باشد که شما با واردات چراغ قوه از چین به علت مقرون به صرفه بودن قیمت محصولات چینی، می‌توانید سود خوبی کسب کنید. کیفیت بسیار بالای کالاهای چینی در کنار قیمت پایین، فروش و سودآوری آن را افزایش می‌دهد. همچنین خرید چراغ قوه از چین به شکل عمده هم تاثیر چشم گیری بر رشد تجارت و سود شما خواهد داشت.

توصیه بسیاری از کارشناسان در زمینه واردات و ترخیص چراغ قوه از گمرک این است که اگر می‌خواهید یک کسب‌ و کار آنلاین موفق برای فروش چراغ قوه شروع کنید، بهتر است که خرید چراغ قوه‌‌های با کیفیت، درجه یک و قیمت مناسب بازار چین را فراموش نکنید. قیمت مناسب کالا یکی از مزایای عالی واردات چراغ قوه از چین است که موجب می‌شود بتوانید به طور مستقل برای خود تجارت مورد علاقه‌تان را راه‌اندازی و اداره نمایید.

واردات چراغ قوه
واردات چراغ قوه

بهترین کشور جهت واردات چراغ‌قوه به ایران کدام است؟

از آنجا که چین بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شریک تجاری کشورمان به شمار می‌رود و از دیرباز مبادلات تجاری خوبی با تاجران کشور ما دارد، برای واردات چراغ قوه نیز گزینه خوبی است. از طرفی هم به دلیل افزایش تحریم‌های اخیر، حجم واردات از چین در انواع کالاها افزایش یافته و این کشور به جایگزین دیگر مبداهای وارداتی گذشته‌مان همچون کشورهای اروپایی و آمریکایی تبدیل شده است.

واردکنندگان، هر ساله چراغ قوه‌های مورد نیاز کشور را از طریق خرید چراغ قوه از چین و واردات انبوه، متنوع و باکیفیت تامین می‌کنند و با قیمتی بسیار مناسب در بازار داخلی عرضه می‌نمایند. چین بخاطر بکارگیری نیروی کار زیاد با دستمزدهای نسبتا کم، تولیدات انبوه، استفاده از فناوری‌‌های کاملا به روز دنیا و اقتصاد بسیار قوی‌اش، مبدا خرید بسیاری از تاجران از سراسر دنیاست.

با واردات و ترخیص چراغ قوه از گمرک به این طریق می‌توانید برای خود یک نمایندگی کاملا معتبر از این کالا راه اندازی و انواع چراغ قوه‌های مورد نیاز مشتریان و مراجعه کنندگان را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت از چین تهیه نمایید.

راهنمای واردات چراغ‌قوه به ایران

واردات چراغ قوه از چین مراحل خاص خود را دارد که بهتر است طبق اصول زیر عمل شود:

جستجو در لیست فروشندگان مختلف کالا

شما می‌توانید فروشندگان مختلف را در سایت‌های علی بابا، Made in China ، 1688 و سایت نمایشگاه Canton Fair جستجو کنید. می‌توان با جستجوی نام کالا با غرفه‌داران نمایشگاه یا فروشندگان ارتباط مستقیم برقرار و با آنها در مورد خرید چراغ قوه از چین مذاکره کنید.

انتخاب فروشنده مناسب طبق روش‌های اعتبارسنجی

حتما باید ابتدا سابقه شرکت چینی را برای واردات و ترخیص چراغ قوه از گمرک بررسی کنید. شرکت را از لحاظ مدت زمان فعالیت، وضعیت شرکت (از نظر رتبه بندی، مدت زمان رجیستر شدن وبسایت شرکت، محل دفتر شرکت و…) به دقت بررسی نمایید تا از اعتبار آن مطمئن شوید.

مذاکره با فروشنده

مذاکره برای خرید چراغ قوه از چین می‌تواند از روش‌هایی مثل چت در سایت‌های خرید، ارسال ایمیل، استفاده از WeChat و QQ، تماس تلفنی و… انجام شود. البته رسمی‌ترین روش ارسال ایمیل تخصصی است که همه اطلاعات مربوط به کالا را داشته باشد. وقتی پاسخ ایمیل به صورت تخصصی و با امضای الکترونیکی دریافت شد، می‌توانید به اعتبار شرکت برای واردات و ترخیص چراغ قوه از گمرک اعتماد کنید.

اخذ پروفرما از فروشنده

برای واردات چراغ قوه باید از فروشنده پروفرما یا پیش فاکتور را دریافت کنید. پروفرما، سندی است که همه اطلاعات خرید مانند: سربرگ شرکت تامین‌کننده، نام و نشانی فروشنده، ذینفع و خریدار، نوع کالا، اینکوترمز حمل، زمان تحویل، مقدار و تعداد کالا، قیمت واحد و قیمت کل خرید چراغ قوه از چین، مبدا کالا، شرایط پرداخت، مدت اعتبار پروفرما، مبدا حمل و مقصد نهایی کالا، نام وسیله حمل، نام کشور و شهر و بندر مقصد و شماره استاندارد بازرسی‌های مورد نیاز را داراست.

انتخاب بهترین قیمت و تایید پروفرمای انتخاب شده

بعد از استعلام قیمت از چند تامین‌کننده، با مقایسه لیست قیمت‌ها با هم، بهترین قیمت را انتخاب نمایید. (معمولا در چین قیمت‌های نزدیک به هم، واقعی بودن قیمت را نشان می‌دهد؛ ولی با میانگین‌گیری می‌توان به قیمت مناسب‌تری رسید). سپس فرمی شامل کلیه هزینه‌هایی چون هزینه خالص خرید، هزینه حمل، هزینه ترخیص چراغ قوه از گمرک و… را تهیه و قیمت نهایی را برآورد کنید.

انتخاب ترم حمل مناسب طبق شرایط اینکوترمز

رایج‌ترین ترم مورد استفاده در چین از گروه F، ترم FOB است؛ یعنی فروشنده کالا را در بندر حملی که تعیین شده در عرشه کشتی تحویل می‌دهد. این ترم فقط در حمل دریایی کاربرد دارد و اگر  قبل از تحویل کالا در عرشه، خسارتی به کالا وارد شود، مسئولیت آن به عهده فروشنده می‌باشد. هزینه حمل، بیمه و بازرسی واردات چراغ قوه در این ترم بر عهده خریدار است.

تنظیم قرارداد

بعد از تایید پروفرما، لازم است بین فروشنده و خریدار قراردادی منعقد ‌گردد و خرید چراغ قوه از چین در این مرحله نهایی می‌شود.

ثبت سفارش، امور بانکی و ارزی

با تایید مواردی که در قرارداد خرید اعلام شد، خرید وارد مرحله ثبت سفارش و انجام امور بانکی می‌شود. سپس با مراجعه به واحد ارزی منتظر تخصیص ارز می‌شوند.

پرداخت هزینه طبق پروفرما

به دنبال پرداخت هزینه‌ای که برای واردات و ترخیص چراغ قوه از گمرک در پروفرما آمده، فروشنده اقدام به تولید کالا و سپس ارسال آن به مقصد خریدار می‌کند.

آماده سازی، حمل و ارسال کالا

فروشنده اسناد حمل را باید طبق مواردی که هنگام خرید چراغ قوه از چین به توافق طرفین رسیده، به خریدار تحویل دهد. این اسناد حمل هنگام حمل‌ونقل کالا دریافت می‌شود؛ تاریخ pick up  بار قبلا در پروفرما تعیین شده و حمل بین‌المللی در زمان تعیین شده انجام خواهد شد.

راهنمای ترخیص چراغ‌ قوه از گمرک

با اتمام مراحل واردات چراغ قوه، وقت آن رسیده که خریدار محموله خود را از گمرک ترخیص کند. در واقع ترخیص چراغ قوه از گمرک زمانی انجام می‌شود که واردکننده تمام تسویه‌های لازم را با شرکت حمل‌ و نقل انجام داده و قبض انبار و دیگر اسناد مورد نظر را از انبار گمرک اخذ نماید. سپس با دریافت مجوزهای لازم، مراحل زیر را برای ترخیص کالایش در گمرک طی کند:

ثبت اظهارنامه برای ترخیص

در ابتدا باید اطلاعات کامل خرید چراغ قوه از چین را در فرم اظهارنامه از طریق سامانه الکترونیکی epl گمرک ثبت نمایید. با تایید مدارک و اظهارنامه‌ توسط گمرک، اجازه ادامه روند ترخیص کالا به واردکننده داده می‌شود.

بررسی سلامت و تحویل کالا

کالاها توسط کارشناس گمرک بازرسی می‌شوند تا از نظر داشتن استانداردهای جمهوری اسلامی ایران،  ترخیص چراغ قوه از گمرک بدون مشکل باشد و تایید سلامت شوند.

پرداخت مالیات و عوارض

برای واردات چراغ قوه باید طبق تعرفه گمرکی آن، مبلغی به عنوان عوارض و حقوق ورودی هنگام ترخیص بپردازید. همچنین مقداری بخاطر مالیات بر ارزش افزوده خواهید پرداخت.

ارائه مدارک مورد نیاز

با خرید چراغ قوه از چین و ارسال آن به کشور، ترخیص آن باید با ارائه مجوزها و اسناد و مدارک حمل و نقل به گمرک انجام گیرد تا ثابت شود کلیه نقل و انتقالات تجاری به طور قانونی انجام شده و دارای تاییدیه از سازمان‌های مربوطه است.

پرداخت هزینه ترخیص کالا

بعد از بررسی مدارک و تایید آنها توسط گمرک، کالا در مسیر سبز گمرکی برای ترخیص قرار می‌گیرد و باید به صندوق رفته و پرداختی‌های لازم برای ترخیص را انجام دهید.

دریافت کالا در مقصد

در نهایت با پرداخت هزینه انبارداری و دریافت مجوز ترخیص کالا، ترخیص چراغ قوه از گمرک پایان می‌یابد و واردکننده می‌تواند کالا را از گمرک خارج کند.

خرید چراغ قوه از چین
خرید چراغ قوه از چین

لیست تعرفه و هزینه های واردات چراغ‌ قوه 

مسئله مهمی که باید به صورت ویژه در فعالیت تجاری به آن توجه کرد، مسئله هزینه‌هایی است که تاجر باید در مراحل واردات چراغ قوه یا هر کالایی پرداخت نماید. بطور کلی باید گفت که واردکنندگان در فرایند واردات و ترخیص کالا از چین به ایران، هزینه‌های گوناگونی را متحمل می‌شوند که پرداخت آن‌ها لازم و ضروری می باشد.

این هزینه‌ها در روند هر معامله تجاری متغیرند و نمی‌توان یک مقدار ثابت برای همه کالاها تعیین کرد؛ زیرا هر یک از این هزینه‌ها هم خود تابعی از عوامل مختلفی هستند. از جمله هزینه‌های مربوط به خرید چراغ قوه از چین و واردات آن که بر سود و زیان آن معامله هم تاثیرگذار است، موارد زیر می‌باشند:

  • فاصله کشور مبداء تا کشور مقصد برای ارسال کالاهای وارداتی
  • هزینه اصلی کالاها که بر اساس نوع کالاهای خریداری شده متفاوتند.
  • روش حمل کالاها که طبق شرایط فیزیکی کالا، هزینه جابه جایی و.. توسط بازرگان انتخاب می‌گردد.
  • هزینه مربوط به بازرسی کالا در چین در مراحل مختلف خرید با توجه به درخواست تاجر
  • هزینه‌های مربوط به ترخیص چراغ قوه از گمرک
  • هزینه بیمه محموله تجاری برای واردات چراغ قوه
  • ثبت سفارش خرید چراغ قوه از چین
  • هزینه مربوط به دریافت مجوزهای لازم
  • هزینه مربوط به آزمایش‌ها، بازرسی و خدمات گمرکی
  • انبارداری، تخلیه کالا از وسیله حمل و انتقال

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص چراغ‌قوه از گمرک

تاجران و بازرگانانی که به خرید چراغ قوه از چین و واردات آن مشغولند، می‌دانند که هر کالای تجاری، قبل از ورود به کشور، ابتدا باید از زیر ذره بین اداره گمرک رد شود تا فرآیند ترخیص چراغ قوه از گمرک انجام گیرد. مهم‌ترین مرحله پروسه ترخیص، اخذ مجوزهایی است که اداره گمرک برای صادر کردن مجوز ترخیص کالا، به آنها نیاز دارد: مجوزهای لازم برای واردات چراغ قوه و ترخیص آن از گمرک عبارتند از:

مجوز فنی از دفتر صنایع تجهیزات برقی و الکترونیکی (بدون انتقال ارز)، مجوز ارزی از دفتر صنایع تجهیزات برقی و الکترونیکی (تخصیص ارز).

انواع چراغ قوه وارداتی به کشور

چراغ قوه های وارداتی انواع مختلفی دارد که با توجه به کاربردهای مختلفی طراحی و تولید می شوند. از جمله انواع چراغ قوه های وارداتی که می توان نمونه های آن را در بازار مشاهده نمود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چراغ قوه های معمولی
  • چراغ قوه های بند پیشانی
  • چراغ قوه های آویز
  • چراغ قوه های اضطراری دیواری
  • چراغ قوه های نور افکن
  • چراغ قوه های جیبی
  • چراغ قوه های دستی
  • چراغ قوه های کمپینگ
  • چراغ های فانوس
  • چراغ های رقص نور
  • چراغ های سفری
  • چراغ قوه های مدادی
  • چراغ قوه های شارژی
  • چراغ قوه های تلسکوپی
  • چراغ قوه های چشمک زن
  • چراغ قوه های پلیسی
  • چراغ قوه های ضد انفجاری
  • چراغ قوه های آتش نشانی
  • چراغ قوه های چند کاره
  • و …

مدارک لازم جهت ترخیص چراغ قوه از گمرک

مرحله ترخیص چراغ قوه از گمرک یکی از مهم ترین و پیچیده ترین مراحل واردات چراغ قوه به کشور می باشد. دشواری مرحله ترخیص چراغ قوه از گمرک به علت مدارک و اسناد گوناگونی است که لازم است برای تهیه هر کدام از آن به ارگان های مختلف مراجعه نمود‌. وارد کنندگان چراغ قوه به کشور می توانند مرحله ترخیص این کالای تجاری از گمرک و تهیه اسناد مورد نیاز آن را به ترخیص کاران و حق العمل کاران متخصص و حرفه ای ما در گروه ققنوس ترخیص بسپارید.

از جمله مدارک مورد نیاز برای ترخیص محموله تجاری چراغ قوه از گمرک می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود:

  • مجوز واردات: برای ورود چراغ قوه به ایران وجود این سند الزامی است.
  • مجوز ثبت سفارش کالا: برای ثبت نام محموله تجاری چراغ قوه در سامانه epl و مطلع کردن گمرک از نوع محموله به آن نیاز است.
  • کد کوتاژ: این کد نتیجه تایید ثبت سفارش در سامانه جامع امور گمرکی است.
  • اظهارنامه گمرکی: این سند شامل تمامی  اطلاعات فنی و کیفی محموله تجاری چراغ قوه می باشد.
  • بارنامه: این سند که توسط شرکت حمل و نقل صادر می شود و اصل مجوز حمل و نقل بین المللی است و شامل اطلاعات حمل و نقل، نوع کالا، تعداد، وزن و .. می باشد.
  • بیمه نامه: این سند که توسط شرکت بیمه صادر می شود و در صورت بروز مشکل می توان برای دریافت خسارت از آن استفاده کرد.
  • گواهی ترخیصیه: این سند نشان دهنده تسویه صاحب کالا با شرکت حمل و نقل است.
  • گواهی مبدا: این سند نشان دهنده و تایید کننده کشور سازنده چراغ قوه می باشد.
  • قبض انبار: پس از تحویل محموله تجاری به انبار گمرک سندی به نام قبض انبار صادر می شود که پس از ترخیص و در هنگام خروج محموله از انبار کاربرد دارد.
  • پیش فاکتور: این سند حاوی تمامی اطلاعات محموله تجاری است که برای ثبت سفارش کالا مورد استفاده قرار می گیرد و نشان دهنده تنظیم قرار داد است.
  • سیاه خرید چراغ قوه: این سند که به عنوان فاکتور اصلی نیز شناخته می شود از اسناد مهم در روند ترخیص است.
  • پکینگ لیست: در این سند اطلاعاتی چون نوع چیدمان کالا در محموله تجاری درج می شود.
  • بروشور محصول: حاوی اطلاعاتی چون روش استفاده از چراغ قوه، نام تجاری آن، کشور سازنده و … درج شده است.
  • مجوزهای ترخیص محصول: مانند مجوز استاندار، مجوز بهداشت، مجوز صنعت، معدن، تجارت و…
  • مدارک صاحب کالا: از جمله مدارک لازم برای صاحب کالا در روند ترخیص می توان به اصل و کپی کارت بازرگانی، اصل و کپی کارت ملی و … اشاره کرد.
  • مدارک نماینده صاحب کالا: کارت ترخیص کاری یا حق العمل کاری، اصل و کپی کارت بازرگانی، اصل و کپی کارت ملی، کپی و اصل معرفی نامه گمرک، مجوز تاسیس واحد های تولیدی و …
  • و …

مزایای واردات عمده چراغ قوه از گمرک

واردات چراغ قوه به صورت عمده مزایای زیادی برای وارد کنندگان به همراه دارد. وجود این مزیت ها باعث می شود وارد کنندگان در هنگام واردات چراغ قوه به کشور، حجم بالایی از این محصول تجاری را خریداری نمایند. از جمله مزیت های واردات چراغ قوه به صورت عمده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیمت مقرون به صرفه: یکی از مزیت های مهم واردات عمده چراغ قوه قیمت مقرون به صرفه آن است. فروشندگان در هنگام فروش های عمده تخفیفات خوبی به خریداران می دهند.
  • سود تجاری بالا: دومین مزیت واردات عمده چراغ قوه سود بالایی است که این کار به دنبال دارد. واردات عمده چراغ قوه به کشور، وارد کننده را به یک نمایندگی فعال در راستای خرید و فروش نوع چراغ قوه وارداتی تبدیل می کند.
  • صرفه جویی در زمان: زمانی که یک وارد کننده اقدام به واردات یک محموله تجاری چراغ قوه نماید بدون توجه به تعداد کالاهای وارداتی باید روند خاصی را طی کند بر همین اساس بهتر است وارد کنندگان به جای واردات چراغ قوه در چند سری مجزا و طی کردن چندین باره مراحل ترخیص چراغ قوه، این کار را در یک سری با واردات عمده چراغ قوه انجام دهند.

کد تعرفه ی گمرکی چراغ‌ قوه در ایران

  • کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص چراغ قوه از گمرک در ردیف 85131000 قرار دارد که دارای حقوق ورودی 32% و اولویت کالایی 24 است.

شرح تعرفه برای واردات چراغ قوه: چراغ برقی قابل حمل (Portable) که برای کارکردن با منبع نیروی همراه خود طراحی شده (مثلاً، باتری خشک،‌ انباره، ماگنتو).

علاقمندان به خرید چراغ قوه از چین می‌توانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه و همچنین همکاری با ققنوس ترخیص در زمینه ترخیص چراغ قوه، با کارشناسان ما تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان و ترخیص کالا در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه ممکن استفاده کنند.

ققنوس ترخیص دارای کادری از نیروهای متخصص و باتجربه ترخیص کار می‌باشد که چندین در حال همیاری با تاجران و بازرگانان در امور تجاریشان است.

چرا برای واردات و ترخیص چراغ‌قوه از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

در این مقاله مطالبی در مورد واردات چراغ قوه از چین برایتان بیان نمودیم. اگر قصد دارید با همراهی یک متخصص در حیطه واردات، فعالیت تجاری خود را پیش ببرید، بهتر است در انتخاب شرکت تجاری برای پیشبرد کارتان، یک‌سری معیارهایی را در نظر بگیرید.

منظور از معیار در درجه اول این است که شرکت مورد نظر حتما باید معتبر و شناخته شده باشد، دارای پرسنلی کارشناس بوده و واردات و ترخیص چراغ قوه از گمرک را برایتان تضمین کند. یافتن همچین مجموعه‌ای کار راحتی نیست، برای همین در این قسمت می‌خواهیم شما را با شرکت معتبر و کاردان ققنوس ترخیص آشنا کنیم.

شما با خرید چراغ قوه از چین و ارسال آن به کشور، با اطمینان خاطر می‌توانید مراحل ترخیص آن را به ققنوس ترخیص بسپارید. این شرکت‌ با پرسنل متخصص در مشاوره و انجام ترخیص کالا سال‌هاست که تجربه لازم در حوزه ترخیص را طبق مقررات بروز و جدید دارد. ترخیص‌کاران با تجربه این شرکت تمام مراحل ترخیص از ثبت اظهارنامه، تهیه مجوزات ترخیص چراغ قوه از گمرک، ارائه اسناد حمل تا تحویل کالا به مقصد مورد نظر واردکننده را بدون فوت وقت انجام می‌دهند.

جمع بندی

اگر قصد واردات چراغ قوه از کشور چین به ایران را دارید و نمی‌دانید باید از کجا و به چه شکل شروع کنید، شرکت‌های وارداتی و بازرگانی زیادی هستند که می‌توانند در این زمینه از خرید چراغ قوه از چین تا ارسال آن به کشور به شما کمک کرده و راهنمای شما باشند. سپس می‌توانید مراحل ترخیص چراغ قوه از گمرک را به ققنوس ترخیص بسپارید و با اطمینان خاطر منتظر تحویل کالا و فروش در بازار باشید.

برای واردات چراغ قوه چه مراحلی باید طی شود؟

مراحل واردات چراغ قوه به کشور شامل مواردی چون  جستجو به دنبال فروشنده، انتخاب فروشنده مورد نظر،  مذاکره با فروشنده، دریافت پروفرما از فروشنده، انتخاب ترم حمل مناسب، تنظیم قرار داد، ثبت سفارش، انجام امور بانکی، پرداخت هزینه خرید محموله، آماده سازه کالا، ارسال کالا و در آخر ترخیص می باشد.

برای ترخیص چراغ قوه چه مراحلی باید طی شود؟

مراحل لازم برای ترخیص چراغ قوه شامل مواردی چون ثبت سفارش کالا، تهیه اظهار نامه گمرکی، بررسی سلامت محموله تجاری، پرداخت هزینه های گمرکی، تهیه مدارک مورد نیاز، دریافت کالا در مقصد و …. اشاره کرد.

برای ترخیص چراغ قوه از گمرک به چه مدارکی نیاز است؟

از جمله مدارک مورد نیاز برای ترخیص چراغ قوه از گمرک می توان به مواردی همچون کارت بازرگانی، شماره کوتاژ، مجوز ورود، مجوز ثبت سفارش کالا، فهرست عدل بندی، پیش فاکتور، قبض انبار، گواهی مبداء، بیمه نامه، بار نامه و …. اشاره کرد.

چراغ قوه های وارداتی شامل چه نوعی می باشد؟

از جمله انواع چراغ قوه های وارداتی می توان به مواردی همچون چراغ قوه های معمولی، پلیسی، شارژی، مدادی، تلسکوپی، بند پیشانی، چراغ قوه های کمپینگ، آتش نشانی و… اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط