لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص پستانک از گمرک / 0 تا 100 واردات پستانک به ایران

ترخیص پستانک از گمرک

فهرست مطالب

از دیگر از خدمات ترخیص کاری شرکت ققنوس ترخیص، واردات و ترخیص پستانک از گمرک محسوب می‌شود. لازم است بدانید واردات پستانک که تقریبا به عنوان پرکاربرد ترین محصول برای نوزادان در نظر گرفته می‌شود. این محصول دارای انواع گوناگونی است که باتوجه به نیاز نوزادان انتخاب می‌شود. از این رو اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در عرصه واردات پستانک می باشید، در ادامه همراه ما بمانید.

آیا واردات پستانک به ایران سودآور است؟

با توجه به پیشرفت انواع امکانات و تجهیزات حمل و نقل، تنوع کالاها برای انجان تجارت در سطح  بین الملل نیز بسیار افزایش پیدا کرد.  یکی از این کالاهای کاربردی وارداتی در عرصه تجارت بین الملل، واردات پستانک در نظر گرفته می‌شود. شما تاجران و بازرگانان عزیز می‌توانید در صورت تمایل پس از کسب اطلاعات و مطالعه قوانین مربوط واردات و ترخیص پستانک از گمرک به تجارت این کالا اقدام کنید. همچنین چون این کالا از طرفداران بسیار بالایی برخوردار است می‌تواند برای تاجران ایرانی بسیار سودآور باشد.

واردات پستانک
واردات پستانک

بهترین کشور جهت واردات پستانک به ایران کدام است؟

بهترین کشور ها جهت واردات این کالا از کشورهای ترکیه، چین، آلمان و.. در نظر گرفته می‌شود. علت اینکه بیشترین میزان تجارت از این کشورها صورت می‌گیرد کیفیت و کمیت بسیار مناسب کالاهای آن ها می‌باشد. همچنین می‌توان گفت این کشورها به این علت که در مجاورت کشور ایران قرار گرفته ‌اند، می‌توانند سود خوبی را برای بازرگانان به همراه داشته باشند.

راهنمای واردات پستانک به ایران

جهت انجام واردات پستانک از کشورهای مورد نظر بایستی مراحلی را با عنوان مراحل واردات کالا به انجام برسانید‌. انجام صحیح کلیه این مراحل به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا روند ترخیص و واردات پستانک را به بهترین نحو ممکن انجام برسانید‌. از مهمترین مراحل واردات و ترخیص پستانک از گمرک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرحله اول: گزینش تامین کنندگان کالا

اولین مرحله واردات پستانک با عنوان گزینش تامین کنندگان کالا به شمار می رود. این مرحله از جمله مراحل اصلی و مهم جهت واردات در نظر گرفته می شود، چرا که شما بایستی از بین تامین کنندگان مختلف بهترین و مناسب ترین آنها را انتخاب نمایید و در نهایت کالای خود را از آنها دریافت کنید.

مرحله دوم: گفتگو با تامین کننده

این مرحله نیز به اندازه مرحله اول مهم و حیاتی است و شما بایستی با تأمین کننده کالا در موارد مختلفی مانند حجم و نوع کالا گفتگو نمایید.

مرحله سوم: انتخاب نحوه جابه جایی کالا

در این مرحله از واردات پستانک شما بایستی نحوه ترانزیت کالا را انتخاب کنید. در این مرحله با توجه به اینکه برای حمل و نقل و ترانزیت خود چه روشی را انتخاب کردید،  ادامه کار صورت می گیرد. لازم است بدانید که مناسب ترین ترم ها جهت ترانزیت کالا و ترم E و F در نظر گرفته می شود.

مرحله چهارم: اخذ کلیه مدارک جهت وارادت پستانک

این مرحله نیز به اندازه مراحل قبلی مهم و حیاتی است. در این مرحله به این نکته توجه داشته باشید که بایستی کلیه مدارکات و مجوزاتی که جهت ترخیص پستانک از گمرک لازم و ضروری می‌باشد، را اخذ نمایید تا در نهایت بتوانید ترخیص را به انجام برسانید.

مرحله پنجم: پرداخت هزینه کالا و در نهایت دریافت کالا

در این مرحله بایستی هزینه‌های مربوط به کالا را پرداخت کنید تا در نهایت بتوانید کالای خود را از گمرک دریافت کنید. لازم است بدانید که در ابتدای انجام واردات پستانک بایستی از کلیه هزینه های مورد انتظار آگاهی کامل داشته باشید تا در هنگام انجام مراحل به مشکل بر نخورید.

راهنمای ترخیص پستانک از گمرک

جهت ترخیص پستانک از گمرک شما تاجران و بازرگانان عزیز بایستی مراحلی را طی کنید. انجام صحیح این مراحل الزامی می‌باشد، چرا که در صورتی که هر کدام از این مراحل به درستی انجام نگیرد، متحمل پرداخت جریمه خواهید شد. از مهم‌ترین مراحل ترخیص پستانک از گمرک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرحله اول: ثبت کلیه اطلاعات کالا در سامانه تجارت

مرحله ثبت اطلاعات به عنوان ابتدایی ترین و در عین حال مهم ترین مرحله ترخیص پستانک از گمرک در نظر گرفته می‌شود. در این مرحله تاجران و بازرگانان فعال در این حوزه بایستی کلیه اطلاعات را در این سامانه ثبت کنند و با دقت مجدد هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهند، چرا که در صورت نادرستی هر کدام از فیلد های مربوط به کالا متحمل پرداخت جریمه خواهید شد.

مرحله دوم: اخذ شماره کوتاژ کالا

در این مورد لازم است تا بدانید که اطلاعاتی که توسط تاجران و بازرگانان در سامانه جامع امور گمرکی یا همان ‌epl ثبت گشته است، بایستی توسط کارشناسان مجرب مورد بازبینی قرار بگیرد تا اگر در هر کدام از بخش های آن دچار مشکل و ایرادی بود بتوانند آن را اصلاح نمایند.

مرحله سوم: تعیین ارزش محصول در مسیرهای گمرکی

در مرحله سوم از واردات و ترخیص پستانک از گمرک این نکته را باید مورد توجه داشته باشید که اگر پستانک های خریداری شده در مسیر سبز ترانزیتی قرار بگیرند،  به شکل مستقیم به مرحله دیگر وارد می شوند، اما اگر در مسیر های قرمز یا زرد قرار بگیرد مجدد بایستی توسط کارشناسان و متخصصان زبده اداره گمرک مورد بررسی قرار بگیرد.

مرحله چهارم: اخذ تمامی محوزات ضروری

در مرحله چهارم از ترخیص و واردات پستانک تجار بایستی کلیه مجوزات لازم را اخذ کند. عدم داشتن هر کدام از مجوزات ضروری به منزله غیرقانونی بودن و یا قاچاق کالا می‌باشد از این رو بهتر است تا این مرحله را با دقت بسیار بالایی به انجام برسانید.

مرحله پنجم: پرداخت هزینه های واردات

در مرحله پرداخت هزینه های مربوط به واردات و ترخیص تاجر و بازرگان بایستی تمامی هزینه ها را پرداخت نماید تا بتواند خود را برای انجام مرحله بعدی آماده کنند.

مرحله ششم: ترخیص پستانک از گمرک

در این مرحله تاجر می‌تواند کالای خود را از گمرک ترخیص کند تا در نهایت بتواند آن را وارد بازار کند و به فروش برسد.

ترخیص پستانک از گمرک
ترخیص پستانک از گمرک

لیست تعرفه و هزینه های واردات پستانک

هر تاجر و بازرگانی که وارد عرصه واردات و ترخیص می‌شود، بایستی در ابتدای کار سرمایه خود را جهت انجام صحیح مراحل کنار بگذارد، چرا که انجام واردات پستانک بسیار سودآور خواهد بود. از جمله مهم‌ترین هزینه هایی که جهت واردات و ترخیص پستانک از گمرک در نظر گرفته می‌شود، عبارتند از:

هزینه خریداری پستانک

این هزینه از جمله ابتدایی ترین و در عین حال مهمترین هزینه جهت واردات در نظر گرفته می‌شود در این مرحله تاجر و بازرگان بایستی سرمایه خود را جهت خریداری کالا مصرف کند و همچنین این نکته را باید در نظر داشته باشد تا انجام مراحل دیگر نیز نیازمند هزینه‌های خواهد بود و بهتر است تا تمامی سرمایه خود را صرف خریداری محصول نکند.

هزینه ترانزیت جابجایی و بارگیری محصول

از جمله هزینه های دیگری که جهت واردات در نظر گرفته می‌شود، هزینه مربوط به ترانزیت کالا می‌باشد. در این مرحله بازرگان با توجه به روشی که جهت جابجایی انتخاب کرده است بایستی هزینه های مورد انتظار را پرداخت نماید.

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص پستانک از گمرک

جهت ترخیص پستانک از گمرک بایستی تمامی مجوزات و مدارکاتی که جهت انجام این امر لازم و ضروری است را از موسسه ها و سازمان های گوناگون دریافت کنید، تا در نهایت بتوانید با خیال آسوده به انجام مراحل واردات را بپردازید. از مهمترین مجوزات در این زمینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجوز ثبت سفارش کالا

مجوز ثبت سفارش کالا از جمله مهم‌ترین مجوزاتی محسوب می‌شود که هر فردی جهت انجام واردات به این مجوز نیاز دارد. از این رو بهتر است حتما این مدرک اخذ گردد.

مجوز استاندارد محصول

این مجوز نیز از دیگر مجوزات مهم جهت انجام واردات و ترخیص پستانک از گمرک می‌باشد که بایستی حتما اخذ و دریافت گردد.

مجوز بهداشت

این مجوز بایستی حتما اخذ و دریافت گردد مجوز بهداشت کالا نیز از جمله مجوزات دیگری است که در زمینه واردات و ترخیص پستانگ از گمرک لازم و ضروری است.

انواع پستانک وارداتی به کشور

با توجه به اینکه واردات انواع پستانک برای تامین نیاز کودکان و نوزادان به عنوان امری ضروری برای دولت در نظر گرفته می‌شود. در این بخش از مقاله به مهمترین انواع پستانک می‌پردازیم.  همچنین شما تاجران عزیز می‌توانید در صورت تمایل به انجام واردات و ترخیص این کالا بپردازید. در ادامه به برخی از خدمات شرکت ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص پستانک از گمرک می‌پردازیم. مهم‌ترین انواع پستانک‌های وارداتی عبارت است از:

  • انواع پستانک ارتودنسی
  • انواع پستانک نرم
  • انواع پستانک فانتزی
  • انواع پستانک شب تاب
  • انواع پستانک انگشتی
  • انواع بند پستانک
  • ترخیص شیشه شیر
  • ترخیص انواع شیشه شیر مسافرتی
  • ترخیص انواع شیشه شیر پلاستیکی
  • ترخیص انواع شیشه شیر استیل
  • ترخیص انواع شیشه شیر شیشه‌ای
  • ترخیص انواع شیشه شیر لاتکس
  • ترخیص انواع شیشه شیر ضد نفخ
  • ترخیص انواع پستانک‌های نیوبرن
  • ترخیص انواع پستانک‌های تامی تیبی
  • ترخیص پستانک سوئیت بیبی
  • ترخیص پستانک چیکو
  • ترخیص پستانک کارامل
  • ترخیص پستانک اونت
  • ترخیص پستانک بی بی نوا
  • پستانک فیلیپس
  • ترخیص پستانک نینو
  • ترخیص پستانک دمترجین
  • و…

همانطور که اشاره شد پستانک‌ها در انواع گوناگون و مختلفی وارد کشور می‌شوند که در این زمینه هر پدر و مادری با توجه به نیاز و علایق نوزاد خود می‌تواند نسبت به خریداری هر کدام از این انواع پستانک اقدام نماید.

مدارک لازم جهت ترخیص پستانک از گمرک

ترخیص کالا به عنوان یکی از ریسک‌های بزرگ تجارت‌های بین‌المللی در نظر گرفته می‌شود، چرا که بایستی طبق قوانین مربوطه و تحت نظارت اداره گمرک صورت بگیرد تا از بروز تخلفات گوناگون جلوگیری به عمل بیاید. در نتیجه می‌توان گفت در تمامی مراحل واردات و ترخیص به اسناد متعدد در این زمینه نیاز دارید تا قانونی بودن فعالیت خود را ثابت کنید و در نهایت کالای شما به عنوان قاچاق در نظر گرفته نشود.

با این حال می‌توان گفت با توجه به نوع کالا به مجوزات گوناگونی نیاز دارید در نتیجه بهتر است پیش از انجام هرگونه اقدامی در زمینه انجام واردات و ترخیص با مشاورین بازرگانی و افراد زبده در این زمینه مشورت نمایید تا اطلاعات دقیق‌تری را در زمینه ترخیص در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

از مهم‌ترین مدارک جهت انجام واردات و ترخیص پستانک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بارنامه کالا

این مدرک اطلاعاتی مانند سازمان حمل و نقل کننده، تاریخ و شماره صدور بارنامه و اطلاعات مربوط به آن وجود دارد.

گواهی مبدأ

گواهی مبدأ در واقع مدرکی است که از کشور مبدأ صادر می‌شود و نحوه تولید آن ذکر می‌گردد.

گواهی سلامت کالا

در صورت اینکه کالای وارد شده شما به صنایع غذایی، پزشکی یا بهداشتی مربوط باشد بایستی گواهی سلامت مربوط به آن را اخذ نمایید.

گواهی اصالت کالا

این گواهی در صورتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که کالا از یک برند خاص باشد.

همچنین می‌توان گفت از جمله دیگر مدارکات شامل پکینگ لیست یا لیست‌عدل بندی، فاکتور خرید کالا و مواردی از این قبیل می‌باشد.

دلایل اهمیت حضور ترخیص کار پستانک در گمرک

با توجه به پیچیدگی واردات و ترخیص کالا از گمرک وجود فردی زبده در این مرحله بسیار مهم و حیاتی است. در واقع می‌توان گفت وجود ترخیص کار پستانک می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای تاجران و بازرگانان به همراه داشته باشد اما از مهم‌ترین اهمیت وجود ترخیص کار گمرک می‌توان به مواد زیر اشاره کرد.

اطمینان از رعایت قوانین و مقررات

وجود ترخیص کار پستانک در گمرک این اطمینان را به شما عزیزان خواهد داد که کالای شما با توجه به قانون و مقررات وارد کشور می‌گردد و هیچ‌گونه تخلفی صورت نخواهد گرفت.

کاهش مدت زمان ترخیص

وجود ترخیص کار پستانک موجب می‌گردد که کالاها به صورت سریع‌تر و با کیفیت بهتری وارد کشور گردد.

جلوگیری از ورود کالاهای غیرقانونی

وجود ترخیص کار در گمرک موجب می‌شود که کالاهای غیر مجاز و نامناسب به کشور وارد نگردد.

حفظ سلامت عمومی کالا

ترخیص کالاهایی مانند کالاهای غذایی، پزشکی، بهداشتی و آرایشی نیاز به رعایت قوانین خاص در این زمینه را دارند. از این رو وجود ترخیص کار موجب می‌گردد تا این مقررات به طور کامل رعایت گردد.

تعرفه ی گمرکی پستانک در ایران

در کشور ایران برای هر کالایی کدی با عنوان کد تعرفه گمرکی در نظر گرفته شده است که آگاهی از این کد جهت انجام واردات مهم است. کد تعرفه گمرکی جهت کلیه وسایلی که از داروخانه خریداری می‌شود مانند پستانک در ردیف 4014 قرار می‌گیرد.

چرا برای واردات و ترخیص پستانک از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

همواره بهره گرفتن از یک شرکت تجاری مانند شرکت ققنوس ترخیص می‌تواند بسیار سودمند باشد. همانطور که می‌دانیم انجام پروسه و تشریفات گمرکی امری بسیار زمان بردار و سخت و پیچیده است و این مورد برای تاجرانی که تجربه کافی در زمینه واردات و ترخیص پستانک از گمرک را ندارد اندکی سخت و طاقت فرسا خواهد بود. در نتیجه بهتر است از خدمات شرکت های بازرگانی مانند ققنوس ترخیص استفاده نمایید.

بارنامه کالا چه مدرکی است و شامل چه اطلاعاتی می‌شود؟

در واقع می‌توان گفت بارنامه به عنوان یکی از مدارک و اسناد مهم جهت واردات در نظر گرفته می‌شود که شامل اطلاعاتی مانند سازمان حمل و نقل کننده و شماره صدور بارنامه در آن درج شده است.

واردات پستانک شامل چه مراحلی می‌شود؟

واردات پستانک شامل مراحلی مانند انتخاب تأمین‌کننده، مذاکره با تأمین کننده، انتخاب روش حمل و نقل، اخذ اسناد و مدارک و مواردی از این قبیل می‌گردد.

چرا وجود ترخیص کار جهت انجام ترخیص پستانک از گمرک اهمیت دارد؟

به علت پیچیده بودن فرایند ترخیص کالا وجود فردی ماهر و با تجربه در این زمینه می‌تواند مدت زمان ترخیص را کاهش دهد و ترخیص با کیفیتی را برای شما به انجام برساند.

چرا واردات و ترخیص پستانک دارای اهمیت است؟

 با توجه به نیاز بالای نوزادان به انواع گوناگون پستانک با توجه به سلایق و علایق آنها واردات این محصول در ایران بسیار احساس می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط