لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص میکروفون از گمرک / مراحل واردات میکروفون از چین و امارات

ترخیص میکروفون از گمرک

فهرست مطالب

از دیگر خدمات شرکت ققنوس ترخیص، ترخیص میکروفون از گمرک در نظر گرفته می‌شود. لازم به ذکر است میکروفون وسیله ای در نظر گرفته می‌شود که تبدیل کننده صوت به الکتریسیته و همچنین صوت به سیگنال های الکتریکی است.  میکروفون ها مورد کاربرد و استفاده زیادی در تلفن، انواع ضبط صوت، انواع رایانه ها، انواع سیستم های تشخیص گفتار قرار می‌گیرند از این رو با توجه به نیاز روز افزون به این قطعه امروزه واردات میکروفون مورد توجه تاجران و بازرگانان قرار گرفته است.

از این رو اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه واردات و ترخیص میکروفون از گمرک هستید. در  ادامه این مقاله ا سوی شرکت ققنوس همراه ما باشید.

آیا واردات میکروفون و پایه آن به ایران سود آور است؟

همواره وارادات میکروفون و سایر ابزارآلات صوتی به ایران موجب کسب سود بالایی می‌گردد.  لازم است بدانید گاهی به علت شرایط نابسامان اقتصادی و موقعیت نامناسب جغرافیایی ساخت و طراحی انواع لوازم صوتی و تصویری مانند میکروفون و پایه آن امری سخت در نظر گرفته می‌شود؛ از این رو انجام پروسه واردات میکروفون برای افراد متقاضی وارد کننده سود بالایی را به همراه خواهد داشت.

همچنین این نکته را باید مورد توجه داشت که چون در کشور ما ایران، طراحی انواع میکروفون و لوازم صوتی به دلایل اسلامی و شرعی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد واردات آن به کشور از استقبال کنندگان بالایی برخوردار است و می‌تواند بسیار پرسود باشد. پس ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم از واردات میکروفون و پایه آن غافل نشوید.

واردات میکروفون
واردات میکروفون

بهترین کشور جهت واردات میکروفون و پایه آن به ایران کدام است؟

لازم است بدانید مانند سایر کالاهای وارداتی واردات میکروفون از کشورهای چین و کشورهای عربی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد . از این رو اگر قصد دارید تا به واردات و ترخیص میکروفون از گمرک بپردازید پیشنهاد ما به شما بهره مندی از کالاهای وارداتی چین و سایر کشورهای خاورمیانه است. از این رو ما به شما تاجران و بازرگان فعال در زمینه پیشنهاد می‌کنیم کالاهای مورد نیاز خود را از کشورهای همسایه مانند چین و امارات خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که علاوه بر مناسب بودن قیمت خرید کالا از این کشورها تعرفه گمرکی مربوط به هر کالاها بسیار کمتر از سایر کشورها می‌باشد. در نتیجه واردات میکروفون و پایه آن می‌توانند سود بالایی را برای شما به همراه داشته باشد. شما عزیزان می‌توانید با بهره گیری از خدمات شرکت ققنوس ترخیص در زمینه ثبت سفارش کالا از کشورهایی مانند چین، ترخیص کالا در امارات و.. کالاهای مد نظر خود را با کیفیت بالا خریداری نمایید.

راهنمای واردات میکروفون و پایه آن به ایران

قبل از اقدام به انجام هر نوع فعالیتی در زمینه واردات میکروفون بایستی در ابتدا با نحوه و چگونگی واردات میکروفون به ایران آشنایی کامل داشته باشید تا در انجام فرایند های بعدی دچار ضرر و زیان و مشکلات حاصل از آن نشوید. از این رو در ادامه به مهمترین موارد جهت واردات و ترخیص میکروفون از گمرک می‌پردازیم.

این مورد به عنوان یکی از ابتدایی ترین و در عین حال اساسی ترین مرحله در انجام فرآیندهای واردات میکروفون در نظر گرفته می‌شود؛ چرا که داشتن کارت بازرگانی معتبر به بازرگان کمک خواهد کرد تا فرایندهای گمرکی را به سرعت انجام دهد. در واقع می‌توان گفت کارت بازرگانی به عنوان مدرکی در نظر گرفته می‌شود که فعالان در زمینه تجارت در هنگام انجام پروژه های تجاری بین المللی و داخلی به آن احتیاج دارند. همچنین بازرگانان بدون داشتن کارت بازرگانی معتبر قادر به انجام هیچ نوع فعالیت تجاری نخواهند بود.

  • گزینش صحیح زمینه کاری

پیش از انجام واردات میکروفون این مرحله نیز به عنوان یکی از مراحل اصلی جهت انجام پروسه واردات میکروفون در نظر گرفته می‌شود. در این هنگام بازرگان بایستی زمینه کاری خود را تعیین نماید تا در هنگام انجام فرایند های گمرکی دچار دوراهی نگردد. انتخاب صحیح حوزه کاری به تاجران و بازرگانان کمک خواهند کرد تا با صادرات و واردات یک نوع کالای خاص سود بالایی را به دست بیاورند.

  • شناخت اصول و مقررات حاکم بر هر کشور

جهت انجام صحیح عملیات واردات میکروفون در مبدا و مقصد شناخت مقررات و اصول حاکم بر آن جامعه ضروری می‌باشد. شناخت قوانین و مقررات هر کشوری به بازرگان و تاجر کمک خواهد کرد تا پروژه تجاری را آگاهی بالا انجام دهد. در نتیجه بازرگانان بایستی جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون ها و مسائل روز هر کشور مطالعه دقیقی در این مورد داشته باشند که این مورد به آنها کمک خواهد کرد تا سود کلانی را از به دست آورند.

  • اخذ مدارکات مربوطه مانند پیش فاکتور

از دیگر مراحل مهم انجام واردات میکروفون اخذ  مدارکات مورد نیاز آن در نظر گرفته می‌شود. در نتیجه تاجران و بازرگانان پیش از اقدام به انجام واردات بایستی اسناد و مدارکات مربوط به آن کالا را اخذ نمایند و به اداره گمرک تحویل دهند. همچنین خریدار بایستی از فروشنده کالا تقاضا کند تا پیش فاکتور کالا را به او تحویل دهد تا پروسه عملیات واردات کامل گردد.

راهنمای ترخیص میکروفون و پایه آن از گمرک

تاجران و بازرگانان که از قصد ترخیص میکروفون از گمرگ را دارند،  بایستی با مراحل ترخیص میکروفون از گمرک آشنایی کامل داشته باشند تا در هنگام انجام فرایند های گمرکی به مشکل بر نخورند و به آسانی این مراحل را انجام دهند. مراحل ترخیص میکروفون از گمرک شامل موارد مهمی می‌شود که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

مرحله یک: ثبت اظهارنامه محصول

یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین اقدامات جهت انجام واردات میکروفون، مراجعه به وب سایت سازمان گمرک ایران می‌باشد. که در این سایت شما بایستی مدارک و اسناد خود را بارگذاری نموده و اطلاعات خواسته شده را با توجه به کادر های خالی پر نمایید. همچنین این نکته را مورد توجه قرار داشته باشید که اگر اطلاعات خود را عمداً یا سهواً نادرست وارد کنید، جریمه نقدی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

مرحله دوم: انجام احراز هویت

پس از انجام مراحل اظهار کالا در این مرحله نیازمند احراز هویت کالا می‌باشد. در این مرحله از واردات میکروفون، اطلاعات فرد وارد کننده کالا توسط متخصصان فنی سازمان گمرک مورد بررسی و بازبینی قرار می‌گیرد تا در صورت تایید نهایی کد شناسایی جهت واردات کالا صادر گردد.

مرحله سوم: کنترل کالا و تعیین کردن مسیر ترانزیتی آن

پس از انجام دو مرحله قبلی نوبت به مرحله کنترل محصول خواهد رسید. در این مرحله کالا در یکی از مسیرهای سبز، قرمز و یا زرد قرار می‌گیرد. اگر کالا در مسیر سبز قرار بگیرند نیاز به بازرسی مجدد ندارند، اما کالاهایی که در مسیر قرمز و یا زرد قرار می‌گیرند نیازمند بازرسی و ارزیابی مجدد در ادامه خواهند بود.

مرحله چهارم: اخذ اسناد و مجوزات مربوطه

این مرحله نیز به عنوان یکی از مراحل مهم جهت واردات میکروفون و ترخیص میکروفون از گمرک در نظر گرفته می‌شود. در این مرحله شما باید مدارکاتی را از سازمان های گوناگونی مانند  استاندارد، سازمان وزارت راه، سازمان قرنطینه و مواردی از این قبیل اخذ نمایید تا بتوانید کالای خود را از گمرک ترخیص نموده و ادامه انجام پروسه واردات بپردازیم.

مرحله پنجم: تسویه مالی کالا

در این مرحله بایستی تمامی هزینه های لازم جهت واردات و ترخیص میکروفون از گمرک را در نظر بگیرید و آنها را پرداخت نمایید تا در نهایت برگه ترخیصیه کالا برای شما صادر گردد.

مرحله آخر: ترخیص کالا از گمرک

در این مرحله که تمامی هزینه های مربوطه را پرداخت نموده اید می‌توانید کالای خود را از گمرک خارج سازید.

ترخیص پایه میکروفون
ترخیص پایه میکروفون

لیست تعرفه و هزینه های واردات میکروفون و پایه آن

جهت واردات و ترخیص هر نوع کالایی به ویژه ترخیص میکروفون از گمرک لازم است با تعرفه ها و هزینه های گمرکی آنها آشنایی کامل داشته باشید. از این رو در این بخش از مقاله به طور مختصر به تعرفه های گمرکی جهت واردات میکروفون می‌پردازیم.

  • کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص انواع میکروفون در کنار پایه آن در شماره ردیف 8518 قرار می‌گیرد.
  • کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص انواع هدفون و گوشی های که همراه با میکروفون می‌باشد، در شماره ردیف 851830 قرار می‌گیرد.

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص میکروفون و پایه آن از گمرک

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص میکروفون از گمرک بپردازیم. چرا که شناخت مجوزات در کنار سایر موارد دیگر به انجام صحیح پروسه گمرکی کمک خواهد کرد. مهمترین مجوزات جهت واردات میکروفون عبارتند از:

این نکته را در نظر داشته باشید که جهت انجام واردات هر نوع محصول خارجی به داخل کشور و جهت استفاده آنها در بازارهای داخلی بایستی اسناد و مدارکات مختلفی تهیه گردد. یکی از این اسناد و مجوزات مهم ،مجوز استاندارد کالا می‌باشد که بازرگانان جهت ترخیص میکروفون از گمرک به آن احتیاج دارند.

  • مجوز ثبت سفارش محصول

از دیگر مجوزات مهم جهت واردات و ترخیص میکروفن از گمرک مجوز ثبت سفارش محصول می‌باشد در نتیجه هر فردی که قصد واردات کالا را دارد بایستی این مجوز را اخذ و دریافت کنید و به اداره گمرک تحویل دهد. مجوز ثبت سفارش در واقع نشان دهنده این است که کالا خریداری شده و خرید و فروش آن کاملا قانونی است.

کد تعرفه گمرکی میکروفون و پایه آن در ایران

ذکر دقیق کد تعرفه گمرکی و هزینه ترخیص میکروفون از گمرک در مقالات امکان پذیر نمی‌باشد. چرا که تعرفه و هزینه های گمرکی تحت تاثیر عواملی روزانه در حال تغییر و تحول هستند، و مقدار ثابتی ندارند. از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شناخت تعرفه گمرکی واردات میکروفون به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با کارشناسان و متخصصان شرکت تجاری ققنوس ترخیص مشورت نمایید.

انواع میکروفون وارداتی به کشور

میکروفون ها به عنوان یکی از ابزار های افزایش دهند صوت، از جمله ابزارهای صوتی پر کاربرد در بازار مصرف می باشد. این محصول با پیشرفت تکنولوژی در مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است و برای ساخت هر کدام از این مدل ها از روشی به خصوص استفاده شده است. از جمله انواع میکروفون هایی که وارد کنندگان محصولات صوتی به کشور وارد کرده اند می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود:

  • میکروفون مدل داینامیک
  • میکروفون مدل خازنی
  • میکروفون مدل الکترت
  • میکروفون مدل ریبون
  • میکروفون مدل یو اس بی
  • میکروفون مدل بی سیم
  • میکروفون مدل اتاق کنفرانس
  • میکروفون برند سامسونگ
  • میکروفون برند سونیک
  • میکروفون سونی
  • میکروفون وی سوند
  • میکروفون بویا
  • میکروفون کارول
  • و ….

مدارک لازم جهت واردات و ترخیص میکروفون

روند واردات میکروفون به کشور به مدارک گوناگونی نیاز دارد؛همچنین از بین مراحل گوناگون واردات میکروفون، مرحله ترخیص این نوع محموله تجاری وارداتی به دلیل مدارک گوناگونی که نیاز دارد به پیچیدگی و دشواری معروف است. از جمله مدارکی که برای واردات و ترخیص میکروفون مورد نیاز است می توان به مراحل زیر اشاره نمود:

  • کارت بازرگانی
  • مجوز واردات میکروفون
  • پیش فاکتور
  • مجوز ثبت سفارش کالا
  • گواهی نامه بازرسی کالا
  • اظهار نامه گمرکی صادرات و واردات
  • شماره کوتاژ
  • فهرست عدل بندی
  • گواهی مبداء
  • گواهی ترخیصیه
  • اعلامیه و مدارک مربوط به تخصیص ارز
  • مجوزهای مورد نیاز مانند مجوز استاندار
  • قبض انبار
  • بار نامه
  • بیمه نامه
  • مدارک مربوط به تشریفات گمرکی صادرات
  • و …

واردات میکروفون از چین

کشور چین به عنوان یکی از قطب های اقتصادی جهان شناخته شده است. این کشور با توجه به امکانات بالایی که در زمینه تولید میکروفون دارد برندهای گوناگونی را به جهان معرفی نموده است. این کشور با وجود تولید کنندگان گوناگون میکروفون، گزینه بسیار مناسبی برای وارد کنندگان میکروفون می باشد زیرا وجود تولید کنندگان فراوان این امکان را فراهم خواهد کرد که  وارد کنندگان محصولات صوتی، میکروفون های مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفت خریداری نمایند.

با توجه به تحریم های موجود بر علیه ایران که از سوی دیگر کشورها اعمال شده است، واردات میکروفون از کشور چین فرصت بسیار خوبی برای  تاجران وارد کننده لوازم صوتی می باشد.

واردات میکروفون از امارات

کشور امارات یکی دیگر از کشورهایی است که در زمینه واردات میکروفون می توان به آن مراجعه نمود. این کشور یکی از کشورهای مهم واسطه در زمینه خرید و فروش لوازم صوتی به خصوص میکروفون به شمار می آید و سالانه نمایشگاه های بین المللی گوناگونی را در این زمینه برگزار کرده است بر همین اساس وارد کنندگان میکروفون می توانند با شرکت در این نمایشگاه  های بین المللی مناسب ترین انتخاب را در زمینه واردات میکروفون داشته باشند.

افرادی که قصد واردات میکروفون از دبی را دارند می توانند برای انجام تشریفات گمرکی مربوط به صادرات و همچنین پس از ورود محموله میکروفون به کشور و ترخیص نهایی این محموله از گمرک به کارگزاری ققنوس ترخیص مراجعه نموده و انجام این امور را به ترخیص کاران حرفه ای و زبده ما واگزار نمایند.

آیا واردات میکروفون از چین و امارات به صرفه است؟

دو کشور چین و دبی در زمینه واردات میکروفون گزینه های بسیار مناسبی به حساب می آیند و تاجرانی که برای واردات این نوع کالای صوتی دو کشور چین و امارات را انتخاب نمایند، سود خوبی از کار به دست خواهند آورد. از جمله مزیت های واردات میکروفون از چین و دبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فاصله کوتاه بین دو کشور امارات و ایران، هزینه حمل و نقل محموله تجاری میکروفون را کاهش خواهد داد.
  • وجود تولید کنندگان مختلف در کشور چین این امکان را برای خریدار فراهم خواهد کرد تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.
  • نقش کشور امارات به عنوان یک واسطه در معرفی برندهای مختلف میکروفون می تواند تصمیم گیری را برای خریداران آسان سازد.

چرا برای واردات و ترخیص میکروفون و پایه آن از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

شرکت ققنوس ترخیص که یکی از زیرمجموعه های شرکت تجاری و ترانزیتی ققنوس می‌باشد، با دارا بودن پروانه ترخیصکاری به عنوان کارگزار و حق العملکار رسمی گمرک به شکل ویژه خدمات ترخیص میکروفون از گمرک را ارائه میدهد.

شرکت ققنوس ترخیص با داشتن مشاوران معتمد و مجرب در عرصه واردات میکروفون و همچنین سایر اقلام از کشور های متعدد می‌تواند انتخابی صحیح و درست در عرصه واردات میکروفون به شمار رود. در نتیجه شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده و راحت به انجام امورات ترخیص میکزوفون از گمرک بپردازید؛ چرا که شرکت ما از ابتدا تا انتهای کار همراه شما بزرگواران خواهد بود.

جمع بندی

امروزه که به علت گستردگی و پیشرفت اصول و قوانین گمرکی، تجارت در سطح بین الملل سخت و تخصصی گشته است. از این رو همکاری با افرادی دارای تجربه کافی در عرصه امورات بازرگانی و تجاری هستند برای هر بازرگانی لازم و مهم در نظر گرفته می‌شود.

شرکت ققنوس ترخیص با ارائه خدماتی همانند ثبت سفارش کالا، حواله ارز و تخصیص آن ، خرید محصول از وبسایت های معتبر، اخذ مجوزات معتبر و قانونی و در نهایت ترخیص کالا از کلیه گمرکات فعال در سطح کشورآماده ارائه خدمت به شما تاجران و بازرگانان فعال در این زمینه می‌باشد تا امورات تجاری شما‌را نحو احسن در حداقل زمان ممکن انجام دهد.

همچنین ققنوس ترخیص متعهد می‌باشد تا با انجام درست وظایف و امورات تجاری از ایجاد هر گونه مشکلی جلوی زیان برای شما عزیزان را بگیرد. از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات شرکت ققنوس ترخیص می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مراحل واردات میکروفون به ایران چیست؟

از جمله مراحلی که لازم است برای واردات میکروفون به کشور طی شود می توان به مواردی همچون دریافت کارت بازرگانی، منبع یابی کشور و تولید کننده، آشنایی با قوانین کشور مبداء و مقصد در راستای واردات و صادرات، دریافت پیش فاکتور، ثبت سفارش کالا و … اشاره نمود.

مراحل ترخیص میکروفون از گمرک به چه صورت است؟

از جمله مراحل ترخیص میکروفون از گمرک می توان به مراحلی چون تهیه اظهار نامه گمرکی، انجام مرحله احراز هویت، بازرسی مدارک و تعیین مسیر گمرکی، تهیه مجوزهای مورد نیاز، تسویه حساب و در نهایت خروج از گمرک اشاره کرد.

برای واردات و ترخیص میکروفون به چه مجوزهایی نیاز است؟

از جمله مجوزهای مورد نیاز برای واردات و ترخیص میکروفون از گمرک می توان به مواردی همچون مجوز واردات میکروفون، مجوز استاندار، مجوز ثبت سفارش کالا و …. اشاره نمود.

مزیت های واردات میکروفون از امارات و چین چیست؟

از جمله مزیت های واردات میکروفون از امارات و چین می توان به کاهش هزینه های حمل و نقل با خرید از دبی، قیمت مناسب خرید میکروفون از چین، آشنایی با برندهای گوناگون با خرید از دبی و.. اشاره نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط