لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص لامپ از گمرک / 0 تا 100 واردات انواع لامپ ها

ترخیص لامپ از گمرک

فهرست مطالب

یکی دیگر از موضوعات بحث‌برانگیز در مورد واردات و ترخیص کالاها به کشورمان مربوط به واردات انواع لامپ‌ ها می‌باشد. به ویژه در سال‌های اخیر که با ورود انواع لامپ‌های کم‌مصرف و پیشرفته به بازار، تقاضای مردم هم برای خرید آن‌ها رو به افزایش است. آیا می‌دانید هر ساله ۱۰ الی ۱۵ میلیون لامپ کم‌ مصرف از چین وارد کشور می‌شوند؟ آیا از این که ورود لامپ‌های رشته‌ای ۴۰ وات از آبان‌ 95 ممنوعیت دارد اطلاع دارید؟ آیا با مراحل ترخیص لامپ از گمرک و مجوزهای لازم برای آن آگاهی دارید؟

در انجام واردات لامپ باید به تمام این عوامل و اینکه کدام نوع لامپ تقاضای بیشتری دارد و چه نوعی ممنوع است، توجه کنید تا از تجارت خود سود ببرید. ققنوس ترخیص در این مطلب به نحوه واردات انواع لامپ ها و اطلاعات لازم در رابطه با ترخیص آنها می‌پردازد.

آیا واردات انواع لامپ‌ها به ایران سود آور است؟

در کل باید بگوییم که تاکنون واردات لامپ از کشورهای دیگر و فروش آن در بازار داخلی سود خیلی بالایی برای تجار داشته است. مخصوصا امروزه که حدود60 درصد از تقاضای مردم برای لامپ، با واردات و ترخیص لامپ از گمرک برطرف می‌گردد. از سویی استفاده از لامپ و چراغ‌ها و LED ها همواره در حال افزایش می‌باشد و مصرف کنندگان به دنبال محصولی هستند که علاوه بر داشتن کیفیت خوب و نور بالا، از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد.

امروزه واردات انواع لامپ ها از کشور چین با برخورداری از صنعت روشنایی بسیار بزرگ انجام می‌شود. در بین این لامپ‌های وارداتی، چراغ های LED بیشتر مورد توجه مردم قرار دارد؛ زیرا آنها نور بیشتر و گرمای کمتری از لامپ‌های معمولی تولید و از جنبه انرژی نیز بسیار کم مصرف هستند.

مورد دیگری که موجب سودآوری بالای واردات این نوع از لامپ‌ها می‌باشد، کاربرد بسیار گسترده آن است. بطوری که لامپ‌های LED علاوه بر مصارف خانگی، در چراغ خیابان‌های شهر، چراغ‌های جلو اتومبیل، اتاق خواب، جلوی آینه و … هم به کار می‌روند.

واردات انواع لامپ ها
واردات انواع لامپ ها

بهترین کشور جهت واردات انواع لامپ‌ها به ایران کدام است؟

گفتیم که ایده واردات و ترخیص لامپ از گمرک با سوددهی بالایی همراه است. مطابق با شواهد و آمارهای موجود، در طول یک سال اخیر تقریبا ۱۰ تا ۱۵ میلیون لامپ در انواع مختلف وارد کشور شده‌اند. این حجم واردات لامپ بیشتر از کشور چین انجام می‌شود. بعد از چین، کشورهایی چون تایوان، کره، ژاپن، آلمان و سوئد هم در رده‌های بعدی بیشترین واردات انواع لامپ ها و وسائل روشنایی به ایران قرار دارند.

مهم‌ترین و اولین دلیل برای واردات لامپ از چین، توجیه اقتصادی آن می‌باشد. زیرا لازم است وارد کنندگان لامپ پیش از ورود به این کار، شرایط بازار داخلی را از لحاظ عرضه و تقاضا به خوبی بررسی کنند. بدین معنی که واردات هر نوع لامپ باید مطابق با نیاز بازار باشد تا وارد کننده بتواند به سود مورد انتظارش دست یابد. از سویی هم هزینه واردات نباید از هزینه تولید لامپ مورد نظر در کشور خودمان بیشتر باشد. چین با داشتن این شرایط و عرضه لامپ با قیمت پاییین‌تر از سایر کشورها، گزینه مناسبی برای واردات است.

راهنمای واردات انواع لامپ‌ها به ایران

واردات و ترخیص لامپ از گمرک هم مانند هر کالای دیگری شرایط خاصی دارد که توسط دولت تعیین می‌شود. امروزه با پیشرفت‌های حوزه علم و تکنولوژی، شاهد طراحی و تولید انواع مختلفی از لامپ‌ها هستیم که هر روزه روانه بازار می‌شوند. اما بهتر است بدانید که واردات لامپ باید طبق مراحل اصولی آن انجام شود تا واردکننده دچار ضرر نشود. مهمترین مراحل واردات انواع لامپ ها را می‌توان به قرار زیر بیان کرد:

بررسی شرایط و نیازهای بازار

وارد کنندگان لامپ در اولین گام باید بررسی‌های لازم را در مورد شرایط بازار داخلی از نظر عرضه و تقاضا انجام دهند. با این کار می‌توان فهمید چه نوع لامپی بیشترین تقاضا را دارد  خوب به فروش می‌رود.

اطلاع از ممنوعیت‌ها

دولت یک سری شرایطی برای واردات لامپ تعیین کرده که یکی از آنها ممنوعیت واردات لامپ‌های LED به کشور است. شما می‌توانید قطعات آن را برای مونتاژ داخل کشور وارد کنید، ولی واردات خود این لامپ‌ها عملا ممنوع می‌باشد. بطور کلی اجازه واردات و ترخیص لامپ از گمرک فقط برای انواعی است که امکان تولید آن‌ها در داخل فعلا موجود نیست.

یافتن فروشنده مطمئن

سپس باید کشور مبدا برای خرید لامپ را انتخاب و یک فروشنده معتبر در آنجا بیابید تا با قیمت مناسب کالای خود را خریداری کنید. کمیسیون نرخ گذاری معمولا قیمت کالاهای وارداتی را تعیین می‌کند و واردات انواع لامپ ها نباید با قیمت بالاتر از آن انجام شود.

 برآورد هزینه‌ها

مهم‌ترین مرحله واردات لامپ ها توجیه اقتصادی و به صرفه بودن آن است. باید دقت کنید هزینه واردات شما نباید از هزینه تولید لامپ در داخل کشور بیشتر شود، وگرنه فروش و سود خوبی نخواهید داشت.

خرید کالا و صدور پیش فاکتور

بعد از توافق و خرید کالا، فروشنده باید برای اطلاع خریدار پیش فاکتوری حاوی اطلاعات فروشنده و خریدار، تعداد کالای خریداری شده، ارزش واحد، مبلغ کل و … تهیه و ارسال کند تا خریدار از روی آن اطلاعات کاملی نسبت به کالا داشته باشد.

آماده‌سازی کالا و بسته‌بندی

فروشنده باید لامپ‌ها را طبق شرایط مورد نظر خریدار تهیه و بسته‌بندی نماید تا هنگام ترخیص لامپ از گمرک مشکلی پیش نیاید. یعنی بسته‌بندی باید مطابق با نوع و شرایط فروش لامپ در کشورمان انجام شود.

عقد قرارداد حمل و بیمه

پس از بسته‌بندی، کالا بر اساس نوع اینکوترمز مورد توافق بین خریدار و فروشنده برای حمل آماده می‌شود. یعنی یا فروشنده با عقد قرارداد با یک شرکت حمل‌کننده، کالا را بیمه و با مسولیت خود ارسال کند. یا این که مسئولیت حمل و بیمه کالا به عهده خریدار است.

ارسال کالا

در مرحله آخر واردات انواع لامپ ها، محموله باید توسط شرکتی که با آن قرارداد حمل بسته‌اید از کشور مبدا به مقصد ارسال شود.

راهنمای ترخیص انواع لامپ‌ها از گمرک

ترخیص لامپ از گمرک باید با طی مراحل قانونی زیر و اخذ مجوزات لازم انجام شود تا بتوانید آنها را وارد بازار کرده و به فروش برسانید. در زمینه ترخیص کالاها دو عامل سرعت و دقت بسیار مهم است؛ زیرا با ترخیص به موقع کالا دار جریمه و هزینه دموراژ نمی‌شوید.

تنظیم و ارائه اظهارنامه

به دنبال تنظیم و تکمیل فرم اظهارنامه که به شکل آنلاین در سامانه الکترونیکی epl گمرک انجام می‌گیرد، فرایند ترخیص آغاز می‌شود. گمرک با تایید مدارک و اظهارنامه‌ ارائه شده توسط ترخیص‌کار، مجوز ورود به مراحل دیگر ترخیص کالا را برای او صادر می‌شود. مدارکی که جهت تنظیم اظهارنامه مورد نیازند عبارتند از: مجوز ثبت سفارش واردات انواع لامپ ها، فاکتور خرید لامپ، پروفرما، پکینگ لیست، بیمه نامه محموله و کپی مدارک شناسایی، ترخیصیه، بارنامه و سایر مدارک.

اخذ شماره کوتاژ

مدارک ارائه شده در اظهارنامه باید توسط کارشناس مربوطه در گمرک بررسی و تایید شود. سپس با ثبت رسمی در سیستم، شماره کوتاژ برای ترخیص لامپ‌ از گمرک صادر می‌گردد.

تعیین مسیر گمرکی

کالاها جهت ترخیص بسته به وجود مشکل در مدارک یا عدم وجود آن در یکی از سه مسیر گمرکی (سبز، زرد، قرمز) قرار می‌گیرند. این سه مسیر به این ترتیب تعیین می‌شوند که اگر محموله لامپ ها هیچ مشکلی نداشت، مسیر سبز را دریافت می‌کند و فورا به مرحله بعد یعنی صندوق می‌رود.

مسیر زرد جهت ترخیص واردات انواع لامپ ها، یعنی باید مدارک و مجوزهای دیگری از سازمان‌های مربوطه اخذ گردد تا بعد از تایید دوباره، کالا در مسیر سبز بیفتد. در مسیر قرمز، ترخیص کالاها پروسه طولانی‌تری را پیش رو دارند و لازم است بررسی‌های بیشتری روی مدارک صورت گیرد.

ترخیص لامپ از گمرک

در پایان کارشناسان گمرک، کالای وارداتی و تعرفه آن را بررسی و با تطبیق مدارک با کالای وارد شده، مجوز ترخیص کالا از گمرک را صادر می‌کنند. در این هنگام با پرداخت هزینه‌های گمرکی، هزینه‌های انبارداری  و بررسی‌های نهایی، واردکننده به همراه مجوز ترخیص، کالایش را تحویل می‌گیرد.

ترخیص لامپ از گمرک
ترخیص لامپ از گمرک

لیست تعرفه و هزینه های واردات انواع لامپ‌ها 

در انجام تجارت بین المللی هزینه نهایی واردات یا صادرات کالا به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. از تعرفه گمرکی و ارزش کالا گرفته تا قیمت خرید خود محصول، هزینه حمل‌ونقل به کشورمان، هزینه ترخیص لامپ از گمرک، هزینه انبارداری و.. همگی تاثیرگذار در کاهش یا افزایش هزینه نهایی هستند. عوامل دیگری مانند: حجم واردات انواع لامپ ها، وزن محموله، روش حمل بار (هوایی، دریایی یا زمینی) و کشور مبدا نیز می‌توانند با تاثیرگذاری در هزینه‌ها، سود نهایی شما را تحت تاثیر قرار دهند.

از این رو بهتر است ابتدا از طریق مشاوره با یک شرکت تجاری معتبر برآورد درستی از هزینه‌ها داشته باشید تا از بروز ضرر ناخواسته جلوگیری کنید. شما می‌توانید پس از انتخاب نوع لامپ وارداتی مورد نظرتان با استفاده از مشاوره ققنوس ترخیص که آگاه به حقوق و عوارض گمرکی با نرخ نامه مشخص است، هزینه واردات و ترخیص لامپ از گمرک را برآورد نمایید.

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص انواع لامپ‌ها از گمرک

در مورد مجوزهای لازم برای واردات و ترخیص لامپ از گمرک می‌توان گفت که شما باید برای این کار، مجوز سازمان ملی استاندارد را دریافت کنید. برای این منظور اگر گواهی CDI را از شرکت‌های بازرسی اخذ نمایید، روند صدور مجوز استاندارد برای شما تسهیل خواهد شد. موضوع مهم دیگری که هنگام واردات انواع لامپ ها توجه کنید این است که باید استاندارهای لازم را هم در انتخاب لامپ وارداتی رعایت نمایید. با در نظر گرفتن یک سری استانداردهای الزامی، هم روند ترخیص شما راحت‌تر می‌شود و هم سود بیشتری کسب می‌کنید.

این استانداردها طبق قوانین وضع شده عبارتند از: ابعاد لامپ، میزان نور، ولتاژ، توان، لومتری، رنگ و .UV  طچنین مواردی حتما باید طبق استانداردهای ECR37 و ISIRI 6614 و ISIRI 6004 مورد بررسی قرار بگیرند و سپس تاییدیه لازم را برای واردات دریافت نمایند. در غیر این صورت وارداتی بدون سود خواهید داشت و یا حتی دولت هم مجوزهای لازم برای واردات لامپ را به شما نخواهد داد.

کد تعرفه ی گمرکی انواع لامپ‌ها در ایران

  • تعرفه گمرکی برای ترخیص لامپ از گمرک از نوع LED 85395000 همراه با 4% حقوق ورودی و 9% مالیات بر ارزش افزوده
  • تعرفه گمرکی دیود لامپ  LED 85414090
  • کد تعرفه گمرکی لامپ LED حبابی  85395000
  • تعرفه گمرکی لامپ LED سفینه در ردیف 85437020
  • تعرفه گمرکی برای ترخیص و واردات انواع لامپ ها  از نوع LED  با شکل لامپ‌های حبابی یا لامپ‌های فلورسنت 85437020 با 4% حقوق ورودی و 9% مالیات بر ارزش افزوده
  • تعرفه گمرکی برای ترخیص چراغ‌هایی که جهت بکارگیری دیودهای نورافشان (LED) ساخته شده‌اند 94054030 با حقوق گمرکی و سود بازرگانی 20 درصد. این چراغ‌ها دارای اولویت 10 با سود بازرگانی دو برابر هستند، از این رو مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی آن 48 درصد خواهد بود که 9% هم مالیات ارزش افزوده دارد.
  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص چراغ روشنایی 94054090 می‌باشد که 55% گمرک دارد و به دلیل سود بازرگانی دو برابر، 106.5 ارزش و 9% هم مالیات بر ارزش افزوده به آن تعلق خواهد گرفت.
  • کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص لامپ از گمرک از نوع  led برای ساخت تابلو تبلیغاتی ثابت و تزیینی 85399090 با تعرفه 4 درصدی و 6 درصد ارزش افزوده.

انواع لامپ وارداتی به ایران

لامپ به عنوان یکی از وسایلی که جهت روشنایی استفاده می‌گردد به کار گرفته می‌شود. همواره واردات لامپ سود بالایی را برای وارد کنندگان این وسیله در بر دارد. لازم است بدانید که لامپ‌ها انواع گوناگونی دارند و هر کدام برای کاربردهای متفاوتی مناسب می‌باشند. به نوان مثال لامپ‌های ال ای دی در روشنایی منازل، محیط‌های کاری، نمایشگاه‌ها و… استفاده می‌گردد و از لامپ‌های فلزی در مصارف صنعتی کاربرد دارد.

همچنین واردات و ترخیص لامپ به عنوان یکی از خدمات شرکت ققنوس ترخیص در نظر گرفته می‌شود. این شرکت می‌تواند انواع متفاوتی از لامپ‌های درخواستی شما را وارد نماید. از مهم‌ترین لامپ‌های وارداتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع لامپ‌های کم مصرف
  • لامپ‌های رشته‌ای
  • لامپ‌های مایکروویو
  • لامپ‌های مهتابی یا فلورسنت
  • لامپ ال ای دی
  • لامپ قوس کربنی
  • لامپ مغناطیسی
  • لامپ بخار جیوه
  • لامپ متال هالید
  • لامپ مهتابی هالوژن
  • انواع گوناگون لامپ‌های undoor و outdoor در رنگ‌ها و وات‌های مختلف.

شرایط واردات لامپ LED

واردات لامپ به ایران مانند هر نوع کالای دیگری شرایط و ضوابط مخصوص به خود را دارد که این شرایط توسط دولت برای تاجران و بازرگانان در نظر گرفته می‌شود. از این رو وارد کنندگان لامپ بایستی پیش از انجام واردات این شرایط را بررسی نماید و متناسب با آنها مراحل واردات را آغاز کنند. از مهمترین شرایط واردات لامپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بررسی شرایط داخلی و میزان تقاضا

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که بایستی پیش از انجام واردات به آن توجه داشت بررسی شرایط داخلی و میزان عرضه و تقاضا می‌باشد. همانطور که اطلاع دارید با افزایش پیشرفت تکنولوژی در صنعت روشنایی و نور مدل‌های گوناگونی از لامپ وارد بازار شده است. در نتیجه یک وارد کننده موفق بایستی به خوبی شرایط بازار را بررسی نماید و متناسب با آن نیازهای بازار را رفع کند.

توجیه اقتصادی

از دیگر مواردی که هنگام واردات بایستی به آن توجه داشته باشید این نکته است که آیا انجام واردات می‌تواند سود خوبی را برای فرد داشته باشد. این مورد به عنوان یکی از مواردی در نظر گرفته می‌شود که کلیه تاجران و بازرگانان در مورد آن بایستی اطلاعات کافی و وافی داشته باشند.

مدارک لازم جهت ترخیص لامپ از گمرک

همواره اداره گمرک جهت واردات و ترخیص لامپ به ایران تاجران و بازرگانان را مستلزم به ارائه مدارک و اسنادی نموده است. در نتیجه اگر قصد دارید تا به شکل کاملاً اصولی به واردات و ترخیص لامپ بپردازید و در مدت زمان کوتاهی بتوانید کالاهای وارداتی خود را از گمرک ترخیص کنید لازم است تا با مدارک مهم واردات لامپ آشنایی کامل داشته باشید و قبل از ورود کالا به کشور نسبت به اخذ کلیه این مدارک اقدام نمایید. از این رو در ادامه به مهم‌ترین مدارک مورد نیاز جهت واردات و ترخیص لامپ می‌پردازیم. مهم‌ترین انواع این مدارک عبارت است از:

  • کارت بازرگانی مخصوص ترخیص کار گمرک
  • فاکتور خرید و فاکتور فروش کالا
  • گواهی مبدأ کالا
  • گواهی بررسی و بازرسی کالا
  • مجوزات مربوط به واردات
  • بارنامه کالا
  • بیمه نامه در صورت وجود
  • پروانه سبز گمرکی کالا
  • قبض انبار و…

نکات مهم جهت واردات و ترخیص لامپ

اگر شما نیز جز افرادی می‌باشید که برای بار اول قصد انجام فعالیت در زمینه واردات و ترخیص لامپ را دارید، بهتر است در ابتدای کار با یک سری از نکات کلیدی و مهم جهت انجام واردات و ترخیص لامپ آشنا شوید. از جمله مهم‌ترین این نکات می‌توان به نکات زیر اشاره کرد.

  • پیش از اقدام به انجام هر نوع فعالیتی در مورد کالای مورد نظر بایستی تحقیقات لازم را انجام بدهید. در ابتدای کار شما بایستی کالای وارداتی را تست نمایید و از کیفیت استانداردی کالا اطمینان کامل را به دست بیاید و همچنین از سوی دیگر با وارد کردن آن سود بالایی را به دست بیاورید.
  • همواره سعی کنید تا خرید خود را از یک فروشنده و تولید کننده معتبر و شناخته شده در سطح بازارهای بین‌المللی انجام بدهید. همچنین لازم است تا این نکته را بدانید که خرید بدون واسطه در کاهش هزینه‌های شما نقش بسیار زیادی را خواهد داشت.
  • توجه داشته باشید که استانداردهای اجباری برای واردات و ترخیص لامپ در نظر گرفته شده است که بایستی این استانداردها را جدی بگیرید، چرا که در صورت نادیده گرفتن این موارد اجازه ترخیص لامپ به شما عزیزان داده نخواهد شد و در نتیجه دچار ضرر و زیان مالی خواهید شد.
  • به این نکته نیز توجه داشته باشید که هزینه ترخیص و واردات لامپ با توجه به تعداد لامپ، انواع لامپ و موارد دیگری متفاوت خواهد بود در نتیجه پیش از زمان رسیدن کالا به ایران سعی کنید تا هزینه مربوط به گمرک را تأمین کرده تا به محض اتمام کار لامپ‌های خود را از گمرک دریافت کنید چرا که هرچه کالای شما مدت زمان بیشتری را در انبارهای گمرک بماند موجب افزایش هزینه‌های نهایی شما خواهد شد.

واردات لامپ از چین

چین به عنوان یکی از بهترین کشورهای مهم در نظر گرفته می‌شود که تاجران می‌توانند از طریق آن به واردات و ترخیص لامپ بپردازند. آمار واردات و ترخیص لامپ و قطعات مرتبط با آن در سال ۴۰۱۱ نشان دهنده این موضوع بوده است که بیشترین واردات لامپ به ایران از کشور چین انجام شده است. همانطور که می‌دانید با توجه به تعداد زیاد نیروی انسانی در چین هزینه تولیدات محصولات در این کشور پایین بوده و این امر موجب سود حاصل از واردات لامپ می‌شود. همچنین در کشور چین لامپ‌های وارد شده تنوع بسیار بالایی دارد.

البته لازم به ذکر است که علاوه بر مزایای بسیار زیاد واردات و ترخیص لامپ از چین بهتر است به نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید. یکی از این نکات این است که به علت تعداد زیاد تولید کنندگان لامپ در چین ممکن است کیفیت لامپ‌های تولید شده توسط بعضی از تولید کنندگان پایین باشد. از این رو بسیار مهم است تا پیش از انتخاب تولید کننده از کیفیت لامپ‌ها اطمینان لازم را کسب کنید.

واردات لامپ از امارات متحده

امارات متحده دبی به عنوان یکی دیگر از کشورهای مطرح در زمینه واردات و ترخیص لامپ به ایران در نظر گرفته می‌شود. آمار واردات لامپ در سال ۱۴۰2 نشان می‌دهد که امارات متحده عربی به عنوان دومین مبدأ بزرگ واردات لامپ در نظر گرفته می‌شود. واردات لامپ از دبی به ایران مزایای بالایی را برای وارد کنندگان و تاجران به همراه دارد که برخی از مهم‌ترین آنها عبارت است از:

  • به علت نزدیک بودن ایران به دبی هزینه حمل بار از دبی به ایران بسیار پایین است و این موضوع موجب می‌شود تا هزینه‌های واردات به صورت چشمگیری کاهش یابد.
  • با توجه به ایجاد تحریم‌های بین‌المللی علیه کشور ایران واردات و ترخیص لامپ از بسیاری از کشورها امکان‌پذیر نیست اما دبی به عنوان کشوری در نظر گرفته می‌شود که می‌توان از آن به واردات و ترخیص انواع لامپ پرداخت.

چرا برای واردات و ترخیص انواع لامپ‌ها از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

اگر می‌خواهید با ارزیابی درست بازار فروش انواع مختلف لامپ‌های وارداتی و با برآورد قیمت‌ها، هزینه ترخیص لامپ از گمرک و حمل آن به مکان مورد نظرتان، سود لازم و قابل قبولی کسب کنید، با ققنوس ترخیص تماس بگیرید. اگر در حوزه واردات انواع لامپ ها و ترخیص لامپ تازه کار هستید، می‌توانید از ققنوس ترخیص راهنمایی و مشاوره رایگان دریافت کنید و با کمک مشاوره تخصصی ما پیرامون ترخیص کالا تجارتی موفق را تجربه نمایید.

همچنین از خدمات ترخیص لامپ از گمرک مانند: استعلام هزینه ترخیص ، حمل کالا، دریافت مجوزهای لازم و.. ققنوس ترخیص بهره ببرید. کارشناسان ما از مقررات بروز این فرایند آگاهند و کاملا قانونی کار شما را انجام می‌دهند و کالا را در مکان موردنظرتان تحویل خواهند داد.

جمع بندی

می‌دانید که واردات و ترخیص هر کالایی باید به شکل قانونی انجام شود. در این قوانین و مقررات هم پیوسته در حال تغییر و بازنگری می‌باشند، لازم است تجار همیشه از آن مطلع باشند. در زمینه واردات انواع لامپ ها نیز چنین است و شما می‌توانید با کمک ققنوس ترخیص، بدون نیاز به حضور فیزیکی خودتان، به راحتی ترخیص لامپ از گمرک را انجام دهید. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره بیشتر در زمینه ترخیص کالا با مجموعه ما در ارتباط باشید.

واردات انواع لامپ از چه کشورهایی صورت می‌گیرد؟

مهم‌ترین کشورهای پیشرو در زمینه واردات انواع لامپ کشور چین، ایالات متحده امارات، تایوان، کره، ژاپن و آلمان می‌باشد.

آیا با وجود بازارهای داخلی فراوان در ساخت لامپ، واردات لامپ سودآور است؟

بله در واقع می‌توان گفت علاوه بر لامپ‌های ساخت داخلی ایران نیاز کشور به واردات از کشورهای دیگر نیز احساس می‌شود.

واردت لامپ از چین چه مزایایی را به همراه دارد؟

با توجه به زیاد بودن نیروی انسانی در چین انجام واردات و ترخیص لامپ می‌تواند با هزینه بسیار کمتری صورت بگیرد و این امر موجب سود بالایی برای بازرگانان ایرانی خواهد شد.

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام واردات لامپ بایستی در نظر داشت، چیست؟

انتخاب بهترین فروشنده و تأمین کالا به عنوان مهم‌ترین نکته در زمینه واردات لامپ در نظر گرفته می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط