لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک / 0 تا 100 ترخیص کالا با ققنوس ترخیص

ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک

فهرست مطالب

شیشه شیر بچه یکی از محصولات پر مصرف وارداتی در بازارهای مصرف داخلی است. واردات شیشه شیر بچه از مراحل گوناگونی تشکیل شده است که آشنایی با آن ها برای وارد کنندگان این محصول بهداشتی لازم است، اما مهم ترین و حساس ترین مرحله مربوط به ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک می باشد. گروه ققنوس ترخیص تلاش نموده است با تهیه این مقاله و کعرفی کامل مراحل ترخیص شیشه شیر از گمرک، مدارک مورد نیاز در این مرحله، انواع مجوزهایی که برای انجام این کار نیاز است و …. روند ترخیص شیشه شیر از گمرک را به طور کامل به شما عزیزان معرفی نماید.

مراحل ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک

ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک شامل مراحل گوناگونی است که گروه ققنوس ترخیص با استفاده از کادری مجرب و متخصص تمامی آن ها را در نهایت دقت و در چهار چوب های قانون به انجام می رساند. از جمله مراحل ترخیص شیشه شیر از گمرک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین مرحله ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک شامل ثبت سفارش کالا در سامانه جامع امور گمرکی است. در این مرحله تمامی اطلاعات کیفی و فنی مربوط به محموله تجاری شیشه شیر بچه در سامانه epl  ثبت خواهد شد.
  • در مرحله بعدی با توجه به اطلاعات ثبت شده در سامانه epl و نوع کالا تعداد و نوع مدارک مورد نیاز برای ترخیص این کالای بهداشتی مشخص می شود، که صاحب کالا و یا نماینده قانونی او موظف به تهیه آن ها می باشد. این مدارک پس از تهیه باید. به کارشناس گمرک تحویل داده شود.
  • تعیین مسیر گمرکی یکی دیگر از مراحل ترخیص شیشه شیر از این ارگان است. برای بازرسی کالاهای وارداتی سه مسیر سبز، زرد و قرمز وجود دارد که یکی از آن ها بسته به کاربرد و حساسیت کالای وارداتی انتخاب خواهند شد.
  • تحویل محموله تجاری به گمرک
  • دریافت مجوز خروج و تحویل گرفتن محموله تجاری از این ارگان
ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک
ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک

تحلیل روند تجارت و بازرگانی شیشه شیر در ایران

یکی از نکات مهمی که لازم است قبل از واردات هر نوع کالای تجاری به خصوص شیشه شیر بچه به کشور به آن توجه شود تحلیل روند تجارت و بازرگانی شیشه شیر بچه در بازارهای داخلی کشور مقصد است. هدف از این کار شناخت درست نیاز بازار در رابطه با این کالا است.

نکته دیگری که قبل از واردات شیشه شیر باید به درستی تحلیل و بررسی شود در رابطه با کشور تولید کننده این کالا است. از جمله کشورهای معتبر تولید کننده شیشه شیر بچه می توان به فرانسه، آمریکا، کانادا، انگلستان، آلمان و …. اشاره کرد. وارد کنندگان شیشه شیر بعد از انجام بررسی های لازم می توانند با شرکت های تولید کنند شیشه شیر بچه در کشور مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و کالاهای مورد نظر خود را سفارش دهند.

انواع شیشه شیر بچه وارداتی به کشور

شیشه شیر بچه از اجزای گوناگونی تشکیل می شود که این مسئله باعث تنوع در این وسیله بهداشتی شده است. برای افرادی که قصد واردات و ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک را دارند آشنایی با انواع این وسیله لازم خواهد بود. از جمله انواع شیشه شیر بچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع شیشه شیر بچه وارداتی به کشور

مدارک لازم جهت ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک

در روند ترخیص شیشه شیر همان طور که اشاره شد مراحل گوناگونی وجود دارد که مهم ترین آن ها مربوط به تهیه مدارک مورد نیاز این کار است، زیرا در صورت وجود خطا در مدارک، دیگر مراحل ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک دچار مشکل خواهد شد. از جمله مدارک لازم برای ترخیص شیشه شیر از این ارگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدارک لازم جهت ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک

برای ترخیص شیشه شیر به چه مجوزهایی نیاز داریم؟

برای ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک همان طور که در قسمت مدارک به آن اشاره شده است به مجوزهای مختلفی نیازی است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجوز ثبت سفارش کالا در سامانه جامع امور گمرکی یا همان epl
  • مجوز ورود کالا به کشور که در همان ابتدای روند واردات شیشه شیر به کشور باید تهیه شود.
  • مجوز استاندارد برای تأیید معیارهای اداره استاندارد برای واردات شیشه شیر بچه به کشور لازم است.
  • مجوز بهداشت با توجه به این که شیشه شیر بچه یک وسیله بهداشتی برای نوزادان است لازم می باشد.
  • و ….
واردات شیشه شیر بچه
واردات شیشه شیر بچه

کد تعرفه گمرکی شیشه شیر بچه

کد تعرفه گمرکی که به آن Customs tariff code  نیز گفته می شود عددی است که از آن برای مشخص کردن جایگاه و ارزش کالا و در میان دیگر کالاها استفاده می شود. این کد کاربردهای فراوانی در روند واردات و ترخیص کالا از گمرک دارد. نکته مهمی که لازم است به آن اشاره شود این است که کد تعرفه گمرکی حتی برای کالاهای یکسان با مدل های متنوع نیز تفاوت خواهد داشت.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک برای شیشه شیرهای سیلیکونی و پلاستیکی شامل کد 39233090 می باشد و برای شیشه شیرهایی که از جنس شیشه ساخته شده اند شامل کد 70139990 می باشد.

جمع بندی

ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک یکی از مراحل مهم در روند واردات این کالا به کشور و همچنین پیچیده ترین و سخت ترین مرحله در این روند است. بر همین اساس لازم است در که وارد کنندگان شیشه شیر در این مرحله از یک فرد متخصص استفاده نمایند. گروه بازرگانی ققنوس ترخیص با داشتن ترخیص کاران حرفه ای و با تجربه گزینه مناسبی برای ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک می باشند. صاحبان کالا می توانند با خیالی آسوده تمامی مراحل مربوط به تهیه مدارک مورد نیاز برای ترخیص، دریافت مجوزها، پیدا کردن تعرفه گمرکی به طور دقیق و … را به ترخیص کاران متخصص ما واگذار نمایند.

برای ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک به چه مدارکی نیاز است؟

از جمله مدارک مورد نیاز برای ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک می توان به مدارکی چون کارت بازرگانی، اظهار نامه گمرکی، لیست عدل بندی، بیمه نامه، بار نامه، گواهی مبدا، قبض انبار، گواهی ترخیصیه و …. اشاره کرد.

شیشه شیرهای ترخیص شده از گمرک شامل چند نوع است؟

از جمله شیشه شیرهای ترخیص شده از گمرک می توان به مواردی چون شیشه شیرهای سیلیکونی، شیشه شیر شیشه ای، شیرهای طرح دار، شیشه شیرهای ضد گاز، شیشه شیرهای ساده و … اشاره کرد.

کد تعرفه گمرکی مربوط به شیشه شیرهای وارداتی چیست؟

کد تعرفه گمرکی برای شیشه شیرهای سیلیکونی و پلاستیکی کد 39233090 می باشد و برای شیشه شیرهای شیشه ای کد 70139990 است‌.

مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص شیشه شیر بچه از گمرک چیست؟

از جمله مجوزهای مورد نیاز برای ترهیص شیشه شیر از گمرک می توان به مواردی همچون مجوز استاندارد، مجوز ثبت سفارش کالا، مجوز ورود، مجوز بهداشت و …. اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط