لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک / 0 تا 100 ترخیص بیلر

ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک

فهرست مطالب

یکی از ماشین آلات وارداتی پر اهمیت در زمینه فعالیت های کشاورزی، دستگاه پرس کاه است که برای کاربردهای گوناگونی در صنعت کشاورزی از آن استفاده می شود. با توجه به این که این دستگاه وارداتی می باشد، آشنایی با روند ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک برای افرادی که اقدام به واردات این نوع ماشین آلات می کنند لازم است. بر همین اساس گروه ققنوس ترخیص با تهیه این مقاله قصد معرفی روند ترخیص بیلر از گمرک به شما همراهان گرامی را دارد. دستگاه پرس کاه یا همان بیلر انواع گوناگونی دارد که هر کدام برای کاربرد خاصی استفاده خواهد شد که در این مقاله معرفی می شود.

مراحل ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک

ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک یکی از پیچیده ترین مراحلی است که وارد کنندگان این ماشین آلات برای فروش آن در بازارهای داخلی لازم است طی کنند. پیچیدگی روند ترخیص بیلر از گمرک به دلیل مدارک گوناگون مورد نیاز در این مرحله و صحت اطلاعات مدارک است، بر همین اساس صاحبان کالا می توانند برای آسایش خود و کاستن از دشواری این مرحله روند ترخیص دستگاه پرس از گمرک را به ترخیص کاران حرفه ای و متخصص ما در گروه ققنوس ترخیص واگذار نمایند. از جمله مراحل ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مراحل ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک

دستگاه پرس کاه از کدام کشورها به ایران وارد میشود؟

ماشین آلات پرس کاه در کشورهای گوناگونی در سرتاسر دنیا تولید می شود. افرادی که قصد واردات این گونه ماشین آلات را دارند، لازم است قبل از آغاز فعالیت تجاری خود لیست کاملی از کشورهای تولید کنند دستگاه بیلر تهیه نموده و در مورد شرایط صادرات کالا در هر کدام از این کشورها تحقیق نماید و سرانجام کشوری را که بهترین شرایط را برای صادرات دستگاه پرس کاه به مشتریان خود ارائه می دهند انتخاب نمایند.

در هنگام انتخاب کشور تولید کننده دستگاه بیلر باید به این مسئله توجه کرد که کشور تولید کننده مورد نظر جزء کشورهای ممنوعه برای واردات کالا به ایران نباشد زیرا این مسئله در هنگام ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک مورد بررسی قرار می گیرد.

از جمله کشورهای تولید کننده دستگاه پرس کاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایتالیا
  • هند
  • چین
  • آمریکا
  • آلمان
  • کانادا
  • ژاپن
  • روسیه
  • برزیل
  • و ….
ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک
ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک

مجوزهای لازم جهت ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک

واردات و ترخیص بیلر از گمرک به مدارک مختلفی نیاز خواهد داشت. نوعی از این مدارک شامل مجوزهایی است که صاحب کالا و یا نماینده قانونی او وظیفه دارند آن ها را از ارگان های مختلف تهیه نموده و به گمرک ارائه دهند. به عبارت دیگر برای ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک و ورود این دستگاه های وارداتی به بازار فروش لازم است این مجوزها جهت تایید دستگاه ها دریافت شوند.

از جمله مجوزهای لازم برای ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجوز ورود دستگاه بیلر به کشور
  • مجوز ثبت سفارش ماشین آلات پرس کاه در سامانه epl
  • مجوز سازمان استاندارد
  • مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • مجوز جهاد کشاورزی
  • مجوز تخصیص ارز از صنایع ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی
  • مجوز فنی برای ورود دستگاه های مستعمل در صورت عدم تولید در داخل از کمیسیون ماده ۱ سازمان توسعه و تجارت
  • و ….

انواع بیلر وارداتی به ایران

ماشین آلات پرس کاه از جمله دستگاه های صنعتی نیمه هیدرولیک محسوب می شوند. این نوع ماشین آلات بر اساس میزان و حجم علوفه ای که بسته بندی می کنند دسته بندی شده و به سه نوع متفاوت تبدیل شده اند. در هنگام ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک نوع این دستگاه، در موارد گوناگونی همچون هزینه های ترخیص بیلر از گمرک تفاوت ایجاد می کند. از جمله انواع ماشین آلات بیلر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

انواع بیلر وارداتی به ایران

کاربرد دستگاه پرس کاه

ماشین آلات بیلر یا همان ماشین آلات پرس کاه همان گونه که از نام آن مشخص است برای پرس کردن انواع مختلفی از علوفه تر و خشک به کار می رود. کاربرد این دستگاه به این صورت است که علوفه و کاه گیاهان مختلف را پس از دروی محصولات کشاورزی درون آن ریخته و از سمت دیگر دستگاه، علوفه های متراکم شده در بسته های مکعبی شکل در وزن و شکل یکسان خارج می شود. کاه های بسته بندی و متراکم شده توسط این دستگاه به وسیله نخی که به آن نخ بیلر گفته می شود بسته شده است.

هدف از ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک سرعت بخشیدن در روند کشاورزی است. ترخیص بیلر از گمرک و فروش آن در بازار مصرف باعث می شود کشاورزان بتوانند معادل ۱۰ تا ۸ تن علوفه را در عرض یک ساعت در بسته های مکعبی شکل منظم دسته بندی کرده و در مواقع لازم برای تغذیه حیوانات استفاده نمایند.

کد تعرفه گمرکی دستگاه کاه

ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک نیازمند وجود کدی تحت عنوان کد تعرفه گمرکی است. این کد در روند ترخیص بیلر از گمرک با توجه به نوع دستگاه پرس کاه وارداتی می تواند به صاحب کالا و یا نماینده قانونی او کمک کند تا ارزش محموله تجاری خود را محاسبه نموده و بر اساس این ارزش هزینه های گمرکی را برآورده کرده و پرداخت نمایند. کد تعرفه گمرکی مربوط به ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک، کد 84334000 می باشد.

کد تعرفه گمرکی با توجه نوع کالاهای وارداتی شامل دسته ها و ردیف های گوناگونی است بر همین اساس در هنگام پیدا کردن کد تعرفه گمرکی مربوط به هر نوع از ماشین آلات پرس کاه باید نهایت دقت را به کار گرفت، زیرا استفاده از کد اشتباه باعث ایجاد مشکلات قانونی در روند ترخیص بیلر از گمرک خواهد شد.

ترخیص بیلر از گمرک
ترخیص بیلر از گمرک

خدمات ققنوس ترخیص در زمینه ترخیص بیلر از گمرک

گروه ققنوس ترخیص به عنوان یکی از شرکت های بازرگانی فعال و معتبر در کشور، در زمینه ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک خدمات گوناگونی را به مشتریان خود ارائه می دهد. وارد کنندگان دستگاه های بیلر می توانند با خیالی آسوده کلیه روند ترخیص بیلر از گمرک را به ترخیص کاران حرفه ای و کادر متخصص ما واگذار نموده و در پایان فرایند ترخیص محموله تجاری خود را در هر نقطه از کشور دریافت نمایند. از جمله خدمات گروه تجاری ققنوس ترخیص در زمینه ترخیص بیلر از گمرک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترخیص کالا از گمرک های سراسر کشور
  • ترخیص کالا از کشورهایی چون دبی و ترکیه
  • انجام تمامی تشریفات گمرکی مربوط به واردات موقت و قطعی
  • حمل و نقل بین المللی و داخلی محموله های صادراتی و مرجوعی
  • انجام کلیه مراحل ثبت سفارش کالا در سامانه epl
  • تهیه مجوزهای مربوط به معافیت هزینه های گمرکی
  • دریافت مجوزهای لازم برای تخصیص ارز
  • ترخیص کردن کالاهای قبض شده در گمرک
  • و …

جمع بندی

روند ترخیص دستگاه پرس کاه از گمرک یکی از مهم ترین مراحل واردات این نوع دستگاه ها به کشور است و با توجه به اهمیت بالایی که دارد لازم است وارد کنندگان دستگاه های بیلر قبل از آغاز روند ترخیص بیلر از گمرک با تمامی مراحل این کار به طور کامل آشنایی داشته باشند و از تمامی قوانین این کار مطلع شوند. افرادی که اقدام به واردات ماشین آلات بیلر به کشور می نمایند لازم است انواع آن را به درستی شناخته و مراحل مربوط به ترخیص بیلر از گمرک را با نهایت دقت و استفاده از اسناد و مجوزهای دقیق پشت سر بگذارند.

چه مجوزی برای ترخیص بیلر از گمرک لازم است؟

از جمله مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص بیلر از گمرک می توان به مواردی مانند مجوز دفتر صنایع ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، مجوز استاندارد، مجوز ورود کالا به کشور، مجوز فنی واردات دستگاه های مستعمل و … اشاره کرد.

دستگاه بیلر چه کاربردهایی دارد؟

از دستگاه بیلر برای پرس کردن کاه به جا مانده از محصولات مختلف کشاورزی و علوفه در وزن های یکسان مکعبی شکل استفاده می شود. ماشین آلات پرس کاه می توانند حجم بالایی از کاه و علوفه را در زمانی بسیار کوتاه متراکم نمایند.

ماشین آلات بیلر به چند نوع تقسیم می شوند؟

از جمله انواع ماشین آلات بیلر می توان به نوع تراکم کم با وزن بین ۵۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم علوفه، تراکم متوسط با وزن بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلوگرم علوفه و تراکم بالا با وزن بیش از ۱۵۰ کیلوگرم علوفه اشاره کرد.

کدام کشورها تولید کننده دستگاه بیلر هستند؟

از جمله کشورهای تولید کننده دستگاه های بیلر می توان به هند، آلمان، چین، ژاپن، ایتالیا، آمریکا، روسیه، برزیل، کانادا و …. اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط