لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی / 0 تا 100 ترخیص ریش تراش از گمرک

ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی

فهرست مطالب

ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی از گمرک، یکی دیگر از فعالیت‌های تجاری بازرگانان است که در کشور رواج دارد و از خدمات ققنوس ترخیص به شمار می‌رود. ما انسان‌ها در طول زمان از وسایل و روش‌های مختلف دستی و برقی برای اصلاح و آرایش مو استفاده کرده‌ایم. اما امروزه در کنار روش دستی، استفاده از دستگاه‌های برقی برای اصلاح مو طرفدار بیشتری دارد. ماشین اصلاح سر و صورت، ریش تراش برقی، اپیلیدی یا اپیلاتورها، دستگاه‌های اپیلاسیون و انواع دستگاه‌های موزدائی لیزری از انواع روش‌های اصلاح مو با دستگاه‌های برقی هستند.

به دنبال استفاده گسترده از این ابزارها در منازل، سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها، واردات آنها نیز مورد استقبال زیادی قرار دارد. به همین جهت روزانه مقادیر زیادی ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک انجام می‌شود. اگر می‌خواهید با نحوه واردات و ترخیص ریش تراش از گمرک و سایر دستگاه‌های اصلاح مو آشنا شوید، در این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی از گمرک

با اتمام مراحل واردات کالا و ورود محموله به گمرکات کشور، باید سریعا نسبت به ترخیص آن اقدام کرد. برای ترخیص دستگاه‌های اصلاح و آرایش مو نیز نیاز به طی مراحل و اخذ مجوزاتی دارید که امکان خروج از گمرک میسر شود. مسلما همیشه استفاده از ترخیص کار برای ترخیص کالا به نفع واردکننده خواهد بود.

ترخیص کاران با تمام روال ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی آشنا هستند و بدون اتلاف وقت مراحل لازم را طی می‌کنند. جهت ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک، ترخیص کاران ققنوس ترخیص تمام مراحل زیر را برایتان انجام می‌دهند:

دریافت قبض انبار گمرکی

وقتی دستگاه‌های اصلاح مو به گمرکات کشور رسید، ترخیص کار قبض انبار گمرکی را که اطلاعاتی از وزن محموله, تعداد بسته‌ها, تاریخ ورود کالا و … دارد از گمرک دریافت می‌کند. شما می‌توانید جهت ترخیص ریش تراش از گمرک با ترخیص کاران ققنوس ترخیص هماهنگ کنید.

تهیه اسناد و مدارک لازم

تمام مدارک لازم برای تنظیم اظهارنامه گمرکی توسط ترخیص کار آماده و قبل از تنظیم اظهارنامه, جهت بررسی و تایید به بانک عامل ارسال می‌شود.

تنظیم و ثبت اظهارنامه

مرحله اصلی ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی با تنظیم اظهارنامه شروع می‌شود که می‌توان آن را به شکل آنلاین در سامانه epl  گمرک انجام داد. سپس ترخیص کار منتظر تایید مدارک و اظهارنامه‌ از سوی اداره گمرک می‌ماند. با تایید آنها مجوز ورود به مراحل بعدی ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک صادر می‌گردد.

مشخص شدن مسیر گمرکی و انجام پرداختی‌ها

کارشناسان گمرکی با تایید و ثبت رسمی مدارک اظهارنامه در سیستم، شماره کوتاژ را جهت ترخیص ریش تراش از گمرک یا سایر دستگاه‌های اصلاح مو صادر می‌کنند. در این هنگام با توجه به نقص یا کمبود مدارک، محموله در یکی از مسیرهای گمرکی (سبز، زرد، قرمز) جهت ترخیص قرار می‌گیرد. اگر کالاها هیچ مشکلی در مدارک نداشتند، با دریافت مسیر سبز بلافاصله به مرحله صندوق رفته و پرداختی‌های لازم انجام می‌گردد.

بررسی کالا و صدور ترخیصیه

با بررسی دستگاه‌های وارداتی و کد تعرفه گمرکی آن، مدارک توسط کارشناسان با کالا تطبیق داده می‌شود. سپس در صورت تایید مجوز ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی صادر می‌شود.

ترخیص کالا

در مرحله پایانی ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک که هزینه‌های گمرکی و هزینه‌های انبارداری پرداخت شد، با بررسی‌های نهایی، به همراه برگ سبز گمرکی کالا اجازه خروج از گمرک را دارد.

ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک
ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک

نحوه واردات دستگاه اصلاح مو برقی به ایران

به دنبال استقبال گسترده مردم از دستگاه‌های برقی جهت اصلاح و آرایش موها در سال‌های اخیر، این وسایل جایگزین ابزارهای دستی و سنتی شدند. برای همین تقاضا جهت واردات انواع ماشین‌های اصلاح مو و ترخیص ریش تراش از گمرک افزایش یافت. در کشور ما انواع واردات ماشین‌های اصلاح مو از جمله ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی انجام می‌شود. بازرگانان زیادی از این طریق سود خوبی کسب می‌نمایند و البته واردات این وسایل هم مراحل و شرایطی دارد.

شما به عنوان واردکننده باید سعی کنید با یافتن یک فروشنده معتبر، دستگاه‌های باکیفیت و درجه یک را جهت واردت به کشور انتخاب کنید. زیرا به دلیل حساسیت بالای پوست، اکثر مصرف‌ کنندگان خواهان خرید و استفاده از دستگاه‌های به‌روز و مدرن خارجی می‌باشند. از سویی هم ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک علاوه بر رفع نیاز سالن‌های زیبایی و آرایش مو، امروزه در انواع مراکز لیزر، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز کاربرد دارد.

این نیازها دلیلی برای ضرورت واردات این دستگاه‌هاست و از این رو سالانه مقادیر زیادی ارز جهت خرید انواع ریش تراش، ماشین اصلاح مو و دستگاه‌های موزدایی برقی از کشور خارج می‌شود. واردات دستگاه اصلاح مو برقی و ترخیص ریش تراش از گمرک غالبا از دو کشور چین و امارات متحده عربی انجام می‌شود. واردات و انجام ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی به 2 دلیل انجام می‌گیرد:

  • اولا تولید انواعی از این دستگاه‌ها بطورکلی در کشور صورت نمی‌گیرد. دلیل این امر تحریم‌های سال‌های اخیر است که موجب منع مبادلات تجاری ایران با کشورهای پیشرفته جهانی شد و امکان واردات تجهیزات و مواد اولیه جهت راه‌اندازی خطوط تولید این دستگاه وجود ندارد.
  • ثانیا تولیدات داخلی این دستگاه کمتر از تقاضای بازار مصرفی است و در نتیجه فعالان تجاری کمبودهای موجود را با خرید از کشورهای خارجی و واردات آن به کشور از طریق ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک جبران می‌کنند.

مجوزهای لازم جهت ترخیص ریش تراش

برای ترخیص ریش تراش از گمرک، مراحل و تشریفات گمرکی مختلفی وجود دارد که دریافت و آماده‌سازی مجوزهای لازم یکی از مهم‌ترین این مراحل است. مجوزهایی که برای ترخیص انواع کالاها لازم است با توجه به کد تعرفه گمرکی آن کالا مشخص می‌شود و سپس سازمان‌های خاصی نسبت به صدور این مجوزها اقدام می‌کنند. جهت ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی و ریش تراش، ترخیص کار شما وظیفه دارد که برای تخصیص ارز، مجوز ارزی را از دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری دریافت نماید و بعد از آن، شناسه کالا را نیز دریافت کند.

همچنین برای ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک یا ترخیص ریش تراش، علاوه بر مجوز ارزی و شناسه کالا، لازم است  مجوزی نیز برای مصارف انسانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت و به اداره گمرک ارائه نماید.

دریافت مجوزهای ترخیص ریش تراش از گمرک را می‌توانید به ققنوس ترخیص بسپارید و سپس شما می‌توانید با خیال راحت انواع دستگاه‌های اصلاح مو از برندهای معتبر جهانی را به کشور وارد نمایید.

ترخیص ریش تراش از گمرک
ترخیص ریش تراش از گمرک

کد تعرفه ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی

بسیاری از افراد مفهوم تعرفه و کد تعرفه گمرکی را اشتباه می‌گیرند؛ تعرفه در مفهوم کلی، حقوق ورودی کالای وارداتی است که سود بازرگانی را هم شامل می‌شود و پرداخت آن، برای ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک، ضروریست. ولی منظور از کد تعرفه گمرکی کالای وارداتی، شماره بین‌المللی کالا یا کد HS می‌باشد.

HS Code، یا کد تعرفه گمرکی یک کد 8 تا 10رقمی می‌باشد که برای دسته بندی و شناسایی کالا، در سطح بین‌المللی و تشریفات گمرکی، بکار می‌رود. کد تعرفه، تعیین می‌کند که میزان حقوق ورودی برای ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی چقدر است و آیا این کالا مجاز است یا خیر. در این قسمت کد تعرفه جهت ترخیص ریش تراش از گمرک و انواع ماشین‌های اصلاح مو آورده می‌شود:

  • بطور کلی کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک، انواع ریش تراش، ماشین موزنی و دستگاه‌های موزدایی برقی، در ردیف 8510 قرار دارند.
  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص ماشین موزنی حیوان (پشم چینی) در ردیف 85102010 قرار دارد که دارای حقوق ورودی 4% و اولویت کالایی 25 است.
  • کد تعرفه جهت ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی در انواع دیگر برابر است با 85102090، که حقوق ورودی آن 5% و دارای اولویت کالایی 25 می‌باشد.
  • کد تعرفه برای ترخیص ریش تراش از گمرک برابر است با 85101000 که حقوق ورودی آن 5% و در اولویت کالایی 25 قرار دارد.
  • کد تعرفه ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک از نوع لیزری برابر با 85103000 است؛ با حقوق ورودی 5% در اولویت کالایی 26 قرار دارد.
  • کد تعرفه برای ترخیص اجزاء و قطعات ریش تراش و دستگاه‌های موزدایی با موتور برقی برابر است با85109000، با اولویت کالایی 22 و حقوق ورودی 4% که برحسب واحد Kg محاسبه می‌شود.

مدارک لازم جهت ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی

مرحله ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی یکی از مراحل بسیار مهم در بین دیگر مراحل واردات این محصول تجاری به کشور است. این مرحله که با پیچیدگی ها و دشواری های فراوانی همراه است نیاز به مدارک گوناگونی دارد. تهیه هر کدام از این اسناد با توجه به این که باید از ارگان های مختلفی تهیه شود نیازمند دقت فراوان و زمان لازم برای طی کردن پروسه آن است. از جمله مدارک مورد نیاز برای ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود:

  • اظهارنامه گمرکی: اظهار نامه گمرکی سندی است که تمامی اطلاعات مربوط به محموله تجاری، نحوه جابه جایی آن و … در آن درج شده است و به منظور مطلع کردن گمرک از محتوا و اطلاعات محموله تجاری وارداتی تهیه می شود.
  • مجوز ثبت سفارش کالا: این سند مجوز ثبت اطلاعات محموله تجاری در سامانه epl  است.
  • کارت بازرگانی: یکی از مدارک شناسایی صاحب کالا و یا فرد ترخیص کار است که دارنده خود اجازه فعالیت در زمینه تجارت بین المللی را می دهد.
  • بیمه نامه: این سند نشان می دهد که یک شرکت بیمه معتبر از محموله تجاری در برابر خطرات گوناگون حمایت کرده و در صورت مشکل زیان مالی صاحب محموله را جبران می کند.
  • بار نامه: این سند اجازه حمل و نقل بین المللی محموله تجاری بین دو کشور مبداء و مقصد خواهد بود و از طرف شرکت حمل و نقل صادر خواهد شد.
  • قبض انبار: قبض انبار رسیدی است که صاحب کالا و یا نماینده آن در هنگام تحویل محموله به گمرک دریافت کرده و در هنگام خروج محموله از گمرک به مسئول انبار تحویل می دهد.
  • گواهی مبداء: این یند نشان می دهد که محموله دستگاه اصلاح مو برقی توسط کدام کشور تولید و تایید شده است.
  • گواهی ترخیصیه: این سند نشان می دهد که صاحب کالا تمامی هزینه های مربوط به حمل و نقل بین المللی محموله دستگاه اصلاح مو برقی را به این شرکت پرداخت کرده است.
  • بروشور: بروشور در واقع یک سند معرفی کننده محصول است که روش استفاده از دستگاه اصلاح مو برقی را به مصرف کننده آموزش می دهد.
  • مجوزهای مورد نیاز: ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی به مجوزهای گوناگونی نیاز دارد که از جمله آن ها می توان به مواردی همچون مجوز بهداشت، مجوز استاندارد و …. اشاره کرد.
  • فاکتور خرید: این سند اطلاعاتی همچون تعداد، نوع، هزینه خرید و … را درباره محموله دستگاه اصلاح مو برقی به کارشناس گمرک نشان می دهد.
  • پیش فاکتور: این سند توسط خریدار آماده شده و شامل تمام موارد معیار های مورد نظر او برای دستگاه اصلاح مو برقی است که برای تولید کننده می فرستد.

انواع موزن وارداتی به کشور

دستگاه اصلاح مو برقی که توسط وارد کنندگان به کشور وارد می شود شامل انواع مختلفی است که هر کدام برای کاربردی خواص با گزینه های بروزتر و توسط برندهای مختلف تولید شده‌اند. در هنگام خرید دستگاه اصلاح مو برقی می توان تنوع بسیار بالایی از این محصول را در بازار مصرف مشاهده کرد. از جمله انواع موزن وارداتی به کشور می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود:

  • دستگاه موزن گوش
  • دستگاه اصلاح مو برقی چند کاره
  • موزن برند فیلیپس
  • دستگاه اصلاح مو برقی برند پاناسونیک
  • موزن برند تاچ بیوتی
  • موزن مدل پرنسلی
  • دستگاه اصلاح مو برقی مدل بابلیس
  • دستگاه موزن مدل موزر
  • دستگاه موزن جیمی
  • دستگاه موزن برند رمینگتون
  • دستگاه اصلاح مو برقی برند مک استایلر
  • دستگاه اصلاح مو برقی برند رکسون
  • دستگاه موزن مدل سورکر
  • دستگاه اصلاح مو برقی برند پرومکس
  • دستگاه اصلاح مو برقی برند جاندلی
  • موزن برقی مدل سوئیت
  • و …..

هزینه های واردات و ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی

روند واردات دستگاه اصلاح مو برقی به کشور از مراحل گوناگونی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها هزینه هایی مختص به خود را برای صاحب کالا به همراه دارند و تنها یکی از این هزینه های مربوط به مبلغ خرید دستگاه اصلاح مو برقی از فروشنده می باشد. از جمله هزینه های واردات و ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • هزینه خرید دستگاه اصلاح مو برقی از فروشنده
  • هزینه تشریفات گمرکی صادرات دستگاه اصلاح مو برقی در گمرک کشور مبداء
  • هزینه بیمه کردن این محموله تجاری
  • وجهی که باید بابت حمل و نقل بین المللی این محموله تجاری از کشور مبداء تا کشور مقصد پرداخت شود.
  • هزینه تخلیه و بارگیری محموله دستگاه اصلاح مو برقی
  • حقوق و عوارض گمرکی
  • سود بازرگانی
  • هزینه دریافت مجوزهای مورد نیاز
  • هزینه ثبت سفارش دستگاه اصلاح مو برقی در سامانه جامع امور گمرکی
  • هزینه انبار داری
  • و ….

دلایل اهمیت استخدام ترخیص کار گمرکی جهت ترخیص دستگاه اصلاح مو

یکی از مهم ترین کارهایی که وارد کنندگان دستگاه اصلاح مو برقی لازم است انجام دهد کمک گرفتن یکی شرکت بازرگانی جهت گذر از مرحله ترخیص این محصول تجاری از گمرک است. استفاده از ترخیص کار یک شرکت بازرگانی معتبر مانند شرکت بازرگانی ققنوس ترخیص مزیت های زیادی برای صاحبان کالا به همراه دارد، یکی از این مزیت ها جلوگیری از زیان دیدن صاحب کالا و پراداخت هزینه اضافی به گمرک است.

مرحله ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی از گمرک دارای اصول و قواعد خاصی می باشد که لازم است در نهایت دقت انجام شود، زیرا بی دقتی در این مرحله باعث تاخیر در روند ترخیص شده و گاهی اوقات با ایجاد مشکلات مالی باعث زیان صاحب کالا می باشد. ترخیص کاران گروه بازرگانی ققنوس ترخیص با استفاده از دانش، تجربه و مهارت خود می توانند محموله های وارداتی دستگاه اصلاح مو برقی را در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه از گمرک ترخیص کنند.

خدمات ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو

شرکت ققنوس ترخیص با کادری مجرب از نیروهای متخصص و باتجربه ترخیص کار، سال‌هاست در جهت کسب رضایت تاجران و بازرگانان می‌کوشد. ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی از جمله خدمات این شرکت است که ترخیص کاران ما بدون وقفه و مشکلی امور گمرکی مربوط به آن را انجام می‌دهند.

لازم است بگوییم که این ترخیص کاران اشخاصی هستند که از طرف اداره گمرک، با کسب نمره قبولی در آزمون حق‌العمل‌ کاری، به فعالیت تجاری در این حوزه به عنوان نماینده قانونی شما مجاز می‌باشند.

اگر ترخیص ریش تراش از گمرک و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک را به این ترخیص کار رسمی اداره گمرک بسپارید، هیچ نگرانی بابت پیچیدگی‌های تشریفات گمرکی نخواهید داشت. ققنوس ترخیص با داشتن کارت بازرگانی و وکالت نامه از سوی فعالان تجاری، امور مربوط به ترخیص کالای شما را از گمرک را به‌صورت تخصصی و ماهرانه انجام خواهد داد.

از جمله خدمات تخصصی ما در این زمینه عبارتند از:

دریافت مجوزات رسمی برای ترخیص ریش تراش از گمرک، تهیه مدارک لازم برای تکمیل اظهارنامه، ثبت اظهارنامه وارداتی در سامانه الکترونیکی گمرک، پرداخت‌های ارزی، اخذ شماره کوتاژ، ترانزیت و ترانشیپ کالا، دریافت برگ سبز گمرکی جهت ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی و کلیه خدمات مربوط به ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک. با ققنوس ترخیص در نهایت اطمینان خاطر کالاهای خود را در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.

جمع بندی

با مشاهده کاربرد زیاد و تقاضا برای دستگاه‌های برقی اصلاح مو، ترخیص ریش تراش از گمرک و دستگاه‌های مشابه برقی گزینه خوبی برای فعالان تجاریست. شاید امور ترخیص برای شما سخت و زمان‌بر باشد و از این رو نیاز به ترخیص کار مطمئن دارید. شرکت ققنوس ترخیص با سابقه فراوان در امر بازرگانی و ترخیص کالا، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می‌باشد. از نمونه خدمات این شرکت می‌توانیم به حمل و نقل کالا، ترخیص محموله شما از گمرک، دریافت مجوزات رسمی از سازمان‌های مربوطه و … اشاره نمود. 

در صورت تمایل می‌توانید برای ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی، ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک و ترخیص ریش تراش از گمرک، با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید تا هم از مشاوه رایگان بهره ببرید و هم هماهنگی لازم برای ترخیص را انجام دهید.

چه مدارکی برای ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی‌ از گمرک لازم است؟

از جمله مدارک لازم برای ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی از گمرک می توان به مواردی چون کارت بازرگانی، قبض انبار، پیش فاکتور، بیمه نامه، بار نامه، کاتالوگ، گواهی مبدا، گواهی ترخیصیه، اظهار نامه گمرکی، فهرست عدل بندی، برگ سبز گمرکی و…. اشاره کرد.

انواع دستگاه اصلاح مو برقی وارداتی به کشور چیست؟

از جمله انواع دستگاه اصلاح مو برقی وارداتی می توان به مواردی همچون دستگاه موزن موزر، دستگاه موزن جیمی، دستگاه اصلاح مو برقی چند کاره، دستگاه موزن پرومکس، دستگاه اصلاح مو برقی مک استایلر، دستگاه اصلاح مو برقی پاناسونیک، دستگاه اصلاح مو برقی بابلیس و … اشاره کرد.

تعرفه گمرکی دستگاه اصلاح مو برقی شامل چه کدهایی است؟

از جمله کدهایی که به دستگاه اصلاح مو برقی وارداتی تعلق گرفته است می توان به مواردی همچون کد ۸۵۱۰۲۰۱۰ برای دستگاه اصلاح مو برقی حیوانی، کد ۸۵۱۰۱۰۰۰ برای ترخیص ماشین ریش تراش، کد ۸۵۱۰۳۰۰۰ برای ترخیص دستگاه آرایش موی لیزری و …. اشاره کرد.

هزینه های واردات دستگاه اصلاح مو برقی شامل چه مواردی است؟

از جمله هزینه های واردات و ترخیص دستگاه اصلاح مو برقی می توان به مواردی چون هزینه خرید، هزینه تشریفات گمرکی صادرات، هزینه حمل و نقل بین المللی، هزینه بیمه، سود بازرگانی، حقوق گمرکی، ثبت سفارش کالا و …. اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط