لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک

ترخیص-دستگاه-آرایش-مو-از-گمرک

فهرست مطالب

مقدمه

انسان‌ها به عنوان موجودات تنوع‌طلب در نظر گرفته می‌شوند که همواره با ایجاد تغییراتی دائم و یا موقت در ظاهر خود در تلاش‌اند تا زیبایی و آراستگی ظاهر خود را افزایش دهند. یکی از این تغییرات ظاهری که بسیاری از بانوان درگیر آن هستند تغییراتی در موها می‌باشد زیرا داشتن موهایی مرتب و زیبا در ظاهر افراد تأثیر چشم گیری می‌گذارد. این افراد از دستگاه‌های متنوعی استفاده می‌نمایند تا آراستگی ظاهر خود را حفظ نمایند.

در نتیجه یکی از وسایلی که در کشور ما نیز استفاده از آن رواج یافته است انواع دستگاه آرایش مو می‌باشد که برای زیباسازی مو به کار گرفته می‌شود. در نتیجه با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله ا. سوی شرکت ققنوس ترخیص قصد داریم تا به اصلی‌ترین مراحل واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک بپردازیم. با ما همراه باشید.

مراحل ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک

واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک نیازمند انجام مراحلی می‌باشد که بایستی کلیه این مراحل را مو به مو و به طور کاملاً صحیح به انجام برسانید. انجام مراحل ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک بسیار مهم است، چرا که با انجام صحیح هر کدام از مراحل دیگر درگیر هزینه‌های مضاف گمرکی نخواهید شد.

مهم‌ترین مراحل واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک عبارت است از:

مرحله یک: ثبت سفارش دستگاه آرایش مو در سامانه تجارت گمرکی یا EPL

 این مرحله به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین مرحله از مراحل واردات و ترخیص لوستر از گمرک در نظر گرفته می‌شود. این مرحله در حین سادگی بسیار کاربردی و مهم می‌باشد. در این مرحله شما عزیزان بایستی اطلاعات کلی کالا را با توجه به حجم، نوع و مواردی از این قبیل در این سامانه ثبت نمایید. همچنین پس از ثبت کامل اطلاعات در این مرحله در صورتی که کالای شما تأیید شود می‌توانید انجام مراحل جهت انجام مراحل دیگر اقدام نمایید.

مرحله دوم: احراز هویت کالا

در این مرحله از واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک بایستی تمامی اطلاعات ثبت شده در سامانه epl به وسیله مأموران احراز هویت سازمان گمرک مورد بررسی قرار گیرد. در نتیجه توجه داشته باشید که هنگام ثبت اطلاعات در سامانه تجارت گمرک یا ای پی ال اطلاعات کالا را به طور کامل وارد نمایید، چرا که عدم تطابق اطلاعات با هم مشمول پرداخت جریمه خواهید شد.

مرحله سوم: کنترل کالا در مسیرهای گمرکی

در این مرحله از واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک بایستی مناسب‌ترین روش و مسیر را جهت حمل و نقل انتخاب نمایید تا کالا در امنیت کامل وارد کشور شود.

مرحله چهارم: اخذ تمامی مجوزات مورد نیاز

جهت ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک در این مرحله بایستی کلیه مجوزات و مدارک که جهت انجام واردات و ترخیص آرایش مو از گمرک لازم است را دریافت نمایید.

مرحله پنجم: بازرسی کالا توسط متخصصان اداره گمرک

در این مرحله از مراحل واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک بازرسان اداره گمرک کالاهای وارد شده و یا صادر شده را مورد بررسی قرار می‌دهند. این مرحله از مراحل مهم واردات و ترخیص در نظر گرفته می‌شود.

مرحله ششم: ترخیص کالا از گمرک

این مرحله به عنوان آخرین مرحله از مراحل ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک در نظر گرفته می‌شود که شما در این مرحله می‌توانید کالای خود را از گمرک خارج نمایید.

مراحل واردات دستگاه آرایش مو به ایران

لازمه انجام صحیح واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک انجام کامل مراحل واردات آن می‌باشد که بایستی به طور کامل صورت بگیرد تا در نهایت بتوانید به شکل کاملاً قانونی به انجام واردات بپردازید. در ادامه به مهم‌ترین مراحل واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک می‌پردازیم.

مرحله اول: انتخاب بهترین تأمین‌کننده

از مراحل مهم و بسیار کاربردی در زمینه واردات دستگاه مو به ایران می‌توان به مرحله انتخاب تأمین‌کننده اشاره کرد. در این مرحله شما عزیزان بایستی تمامی تأمین‌کنندگان کالا را در سرتاسر جهان مورد شناسایی قرار داده تا در نهایت بتوانید از میان آنها بهترین فرد که می‌تواند نیازهای وارداتی شما را به انجام برساند و همچنین مورد اطمینان و اعتماد است را انتخاب نمایید.

مرحله دوم: گفتگو و مذاکره با تأمین‌کننده کالا

مرحله دوم از واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک نیز به اندازه مرحله اول مهم و حیاتی می‌باشد. در این مرحله شما عزیزان بایستی با تأمین‌کننده محصول در مورد مواردی مانند حجم و میزان کالا، چگونگی حمل و نقل و بارگیری آن با تأمین‌کننده گفتگو و مذاکره نمایید.

مرحله سوم: دریافت تمامی مدارک از سازمان‌های مورد نیاز

مرحله سوم نیز به اندازه مراحل اول و دوم مهم می‌باشد. در این مرحله تاجر بایستی کلیه مجوزات و مدارکی که جهت واردات دستگاه آرایش مو ضروری می‌باشد را از سازمان‌های ذی‌نفع آن اخذ نماید.

در این مرحله لازم است بازرگان با تمامی مجوزات که جهت ترخیص دستگاه آرایش مو لازم است را آشنایی کامل داشته باشد و نسبت به اخذ هر کدام از آنها اقدام نماید.

مرحله چهارم: انتخاب ترم حمل و نقل

در این مرحله بازرگان و تاجر بایستی مناسب‌ترین ترم که جهت انجام واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک لازم و کاربردی است را انتخاب کرده و به خرید آن بپردازد.

مرحله پنجم: پرداخت هزینه‌های گمرکی

این مرحله به عنوان یکی از مراحل اصلی واردات و ترخیص دستگاه در نظر گرفته می‌شود چرا که در این مرحله تاجر و بازرگان بایستی تمامی هزینه‌های حمل و نقل را پرداخت نماید.

مجوزهای لازم جهت ترخیص دستگاه آرایش مو

لازم است بدانید که جهت انجام واردات و ترخیص هر کالایی بایستی مجوزهای لازم جهت ترخیص آن را دریافت نمایید. از این رو هنگام ترخیص دستگاه آرایش مو نیز بایستی مجوزات مورد نیاز را دریافت نمایید. در نتیجه با توجه به اهمیت این موضوع در این بخش از مقاله به مهم‌ترین مجوزات لازم جهت انجام واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک می‌پردازیم. مهم‌ترین این مجوزات عبارت است از:

  • مجوز واردات از سازمان صنعت، معدن و تجارت

این مجوز به عنوان یکی از مجوزات اصلی در زمینه واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک در نظر گرفته می‌شود که این مجوز را بایستی از سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

  • گواهی بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

جهت واردات هر نوع کالای آرایشی و بهداشتی بایستی مجوز مربوط به بهداشت را از وزارت بهداشت جهت واردات آن اخذ نمایید.

  • گواهی مطابق با استانداردهای فنی و ایمنی از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
  • مجوز رادیو آزمایش برای دستگاهی که دارای امکانات الکترونیکی هستند.
  • مجوز حفاظت محیط زیست برای دستگاه‌هایی که دارای باتری هستند.

همچنین لازم به ذکر است که مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک به نوع و تعداد دستگاه نیز بستگی دارد و با توجه به آن می‌تواند متغیر و متفاوت باشد.

کد تعرفه گمرکی دستگاه آرایش مو

هر کالایی دارای کد تعرفه گمرکی مخصوص به خود می‌باشد در نتیجه دستگاه آرایش مو نیز کد تعرفه ویژه خود را دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

  • کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص دستگاه سشوار در ردیف 85163100 قرار می‌گیرد که دارای حقوق ورودی 20% و اولویت کالایی 26 است.
  • کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص دیگر دستگاه‌های آرایش مو در ردیف 85163200 قرار می‌گیرد که دارای حقوق ورودی 20% و اولویت کالایی 26 است.

خدمات ققنوس ترخیص جهت واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو

شرکت ققنوس ترخیص با داشتن مشاوران مجرب و متخصص سال‌هاست که در زمینه واردات و ترخیص انواع دستگاه آرایش مو از گمرک فعال است. همچنین شرکت ققنوس ترخیص به عنوان یکی از شرکت‌های تجاری و بازرگانی معتبر در زمینه‌های گوناگون مانند ترخیص کالا می‌باشد. در نتیجه می‌توان گفت از مهم‌ترین خدمات شرکت ققنوس ترخیص جهت ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک شامل موارد زیر می‌گردد:

  • ترخیص سشوار مو از گمرک
  • ترخیص بابلیس مو از گمرک
  • ترخیص دستگاه حالت دهنده چند کاره
  • ترخیص دستگاه فر کننده دوقلو
  • ترخیص دستگاه فرم مو لوله‌ای
  • دستگاه فرموی مارپیچ
  • دستگاه فرموی مرواریدی
  • دستگاه فر مو چرخشی

و…

همچنین شرکت ققنوس ترخیص با داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه واردات و ترخیص انواع دستگاه آرایش مو می‌تواند کلیه امور گمرکی مانند اخذ مجوزات را برای شما عزیزان به طور کامل انجام برساند. همچنین با توجه به نیاز شما شرکت ققنوس ترخیص قادر به انجام کلیه مراحل گمرکی و حمل و نقل کالاهای وارداتی نیز می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات ققنوس‌ترخیص با ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

آیا واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو به ایران سودآور است؟

بله. با توجه به کاربرد بسیار وسیع و بالای انواع دستگاه آرایش مو در سالن‌های آرایشی واردات این کالا افزایش یافته است از این رو واردات آن می‌تواند سود بالایی را برای تاجران به همراه داشته باشد.

واردات دستگاه آرایش مو به ایران از چه کشورهایی صورت می‌گیرد؟

مهم‌ترین کشورهای مبدأ برای ایران، کشور امارات متحده عربی و چین در نظر گرفته می‌شود.

کد تعرفه گمرکی دستگاه آرایش مو در چه ردیفی قرار می‌گیرد؟

کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص دستگاه‌های آرایش مو در ردیف 85163200 قرار می‌گیرد.

واردات و ترخیص دستگاه‌های آرایش مو به ایران چه هزینه‌هایی را در بر دارد؟

مهم‌ترین هزینه‌ها جهت ترخیص دستگاه آرایش مو شامل هزینه حمل و نقل، هزینه کارشناسی کالا، هزینه خریداری کالا و موارد از این قبیل می‌شود.

جمع بندی

لازم به ذکر است که استفاده از انواع دستگاه‌های آرایش مو یا خشک کن مو مانند بابلیس، سشوار و… برای انواع موهای بلند و کوتاه کاربرد دارد و این دستگاه‌ها به ویژه در سالن‌های آرایشی جهت سشوار کردن یا شینیون موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در نتیجه در این مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص به نحوه واردات و ترخیص دستگاه آرایش مو از گمرک پرداختیم و شما عزیزان را با مراحل واردات آشنا ساختیم. امید است که با مطالعه این مقاله بتوانید به اطلاعات کافی در زمینه واردات و ترخیص انواع دستگاه آرایش مو دست پیدا کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط