لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص تخت از گمرک / 0 تا 100 واردات تخت خواب به ایران

ترخیص تخت از گمرک

فهرست مطالب

از جمله خدمات دیگر شرکت ققنوس ترخیص واردات تخت خواب از شرکت های معتبر می باشد. همانطور که میدانید نوع تخت خواب تاثیر بسیار زیادی بر سلامت خواب افراد دارد چرا که بیشتر افراد بیش از نیمی از عمر خود را در حالت خواب سر می‌برند. در نتیجه اگر بدن در حالت مناسبی قرار نگیرد موجب انواع بیماری ها خواهد شد. در نتیجه در این مقاله با نحوه ترخیص تخت از گمرک بپردازیم؛ از این رو با ما در این مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص با عنوان ترخیص سرویس خواب همراه باشید.

آیا واردات تخت خواب به ایران سود آور است؟

همانطور که از این نکته اطلاع دارید ترخیص تخت نیازمند انجام مراحلی می‌باشد. همچنین هنگام انجام این مراحل بایستی با کلیه قوانین و مقررات حاکم آشنایی کامل داشته باشید و بدانید که تجارت به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور در نظر گرفته می شود که بایستی با انجام درست آن به اقتصاد کشور کمک کرد. از این رو لازم است بدانید که ترخیص سرویس خواب به ایران می‌تواند بسیار سودمند باشد، چراکه هم به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد و هم موجب ایجاد تنوع در محصولات ایرانی خواهد شد.

واردات تخت خواب
واردات تخت خواب

بهترین کشور جهت واردات تخت خواب به ایران کدام است؟

کشورهای زیادی در زمینه واردات و ترخیص سرویس خواب فعال هستند.اما بهترین کشور هایی که جهت واردات تخت خواب به ایران توصیه می شود کشورهای همسایه و خاورمیانه مانند امارات متحده عربی، واردات از ترکیه ، آلمان و کشورهای هم مرز دریایی می باشد که می‌توانید با انجام حمل بار دریایی کالای خود را تحویل بگیرید.

راهنمای واردات تخت خواب به ایران

جهت انجام واردات تخت خواب و انجام صحیح ترخیص سرویس خواب بایستی مراحل واردات را به طور کامل به انجام برسانید. شما با انجام دادن این مراحل می‌توانید کالای خود را در نهایت از گمرک ترخیص کنید. همچنین همواره به خاطر داشته باشید که انجام صحیح این مراحل در کاهش هزینه های پرداختی به گمرک توسط شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. در نتیجه در این قسمت شما عزیزان را با مهمترین مراحل واردات و ترخیص تخت از گمرک آشنا می‌سازیم. مهمترین مرحله ترخیص سرویس خواب عبارتند از:

مرحله یک: انتخاب فروشنده جهت تامین انواع سرویس خواب

اولین و مهمترین مرحله واردات و ترخیص سرویس خواب مرحله انتخاب تامین کننده مناسب می‌باشد. لازم است این نکته را به خاطر داشته باشید که کلیه تاجران و بازرگانان ایرانی می‌توانند از سایر کانال ها و همچنین سایت های معتبر بهترین تامین کننده کالا را انتخاب نموده و جهت انجام تجارت با آن دست به کار شوند. لازم است بدانید که انجام صحیح این مرحله نیز مهم است از این رو باید با دقت بالایی به انجام برسد، چرا که در نهایت این امر به شما سود بسیار بالایی را خواهد بخشید.

مرحله دوم: مذاکره با تامین کننده سرویس خواب

دومین مرحله از مراحل واردات تخت خواب مرحله مذاکره و گفتگو با تامین کننده کالا می‌باشد. انجام صحیح این مرحله نیز بسیار مهم است‌، چرا که موجب سود بیشتری در نهایت خواهد شد. در این مرحله شما باید با تامین کننده کالا در مورد مواردی مانند چگونگی حمل و نقل کالا، میزان کالای درخواستی، حجم و نوع کالا نیز مذاکره نمایید.

مرحله سوم: ‌کلیه مجوزات و مدارکات لازم را اخذ نمایید.

مرحله سوم نیز به اندازه مرحله اول و دوم مهم و حیاتی می باشد. از این رو در هنگام انجام واردات و ترخیص سرویس خواب به این نکته دقت داشته باشید که انجام این مرحله را نیز به خوبی انجام برسانید. در این مرحله شما بایستی تمامی مدارکات و مجوزاتی که با عنوان مجوزات گمرکی در نظر گرفته می‌شود را از سازمان های تحت نظارت و مهم کسب نمایید.‌ از مهمترین مجوزات می‌توان به مجوز سازمان بهداشت، سازمان استاندارد و مواردی از این قبیل اشاره نمود.

مرحله چهارم: انتخاب صحیح ترین نوع اینکوترمز

در مرحله چهارم از واردات و ترخیص تخت از گمرک باید بهترین نوع اینکوترمز را برای کار خود انتخاب نمایید، چرا که این امر به جابجایی و حمل و نقل بهتر کالای شما تاثیر خواهد گذاشت.

مرحله پنجم: پرداخت هزینه‌های واردات تخت خواب

مرحله پنجم از واردات و ترخیص سرویس خواب مرحله پرداخت هزینه های موجود می‌باشد. در این مرحله تاجران بایستی تمامی هزینه ها را حساب و کتاب کرده و در نهایت به گمرک پرداخت نمایند.

مرحله ششم: ارسال تخت خواب های خریداری شده به مقصد

آخرین مرحله از واردات و ترخیص تخت از گمرک مرحله ارسال کالا می باشد. در این روش با انتخاب بهترین نوع حمل و نقل می‌توانید کالای خود را از مبدا به مقصد جابجا کنید.

راهنمای ترخیص تخت خواب از گمرک

پس از انجام مراحل واردات تخت خواب نوبت به انجام مراحل ترخیص تخت از گمرک می‌رسد. در این مرحله نیز همانند مرحله واردات بایستی با دقت بالا مراحل را به پایان برسانید تا در نهایت بتوانید کالای خود را از گمرک ترخیص کنید. مهمترین مراحل ترخیص تخت از گمرک عبارتند از:

مرحله اول: ثبت اطلاعات تخت خواب در سامانه جامع امور گمرکی

این مرحله به عنوان مهمترین مرحله جهت انجام ترخیص سرویس خواب در نظر گرفته می شود. شما باید در این مرحله کلیه اطلاعات تخت خواب های خریداری شده را به همراه جزئیات لازم در سامانه جامع امور گمرکی یا epl  ثبت کنید. همچنین بایستی توجه داشته باشید تا اطلاعات را به شکل کامل و صحیح وارد کنید، چرا که در صورت خطا مشمول به پرداخت هزینه‌های خواهید شد.

مرحله دوم: اخذ شماره کوتاژ سرویس خواب

 این مرحله نیز به اندازه مرحله اول ترخیص تخت از گمرک لازم و حیاتی می باشد. در این مرحله بایستی اطلاعاتی که توسط بازرگانان و افراد فعال در عرصه ترخیص تخت از گمرک که در سامانه epl ثبت شده است، توسط کارشناسان و متخصصان سامانه گمرکی مورد بررسی قرار بگیرد تا در صورت وجود خطا به دو طرفین قرارداد اطلاع داده شود.

مرحله سوم: تعیین مسیرهای گمرکی کالا

در مرحله سوم از واردات تخت خواب بایستی به این نکته توجه داشته باشید که هر کالایی با توجه به اینکه در چه گروهی قرار می گیرد، در یکی از مسیرهای سبز، زرد و قرمز قرار خواهد گرفت. چنانچه اگر کالای شما در مسیر سبز قرار بگیرد به طور مستقیم وارد گمرک می‌شود و در نهایت می‌توان آن را از گمرک ترخیص کرد. اما اگر کالا در مسیر قرمز و یا زرد قرار بگیرد، قبل از ورود به گمرک مجدد بایستی توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد.

مرحله چهارم: دریافت کلیه مجوزات لازم

در این مرحله نیز شما بایستی تمامی مجوزات ضروری و لازم را اخذ کنید، چرا که عدم داشتن هر نوع مجوزات لازم به منزله قاچاق کالا می‌باشد. در نتیجه بهتر است تا قبل از رسیدن به این مرحله کلیه مجوزات لازم را اخذ نماید.

مرحله پنجم: ترخیص سرویس خواب از گمرک

در این مرحله از ترخیص شما می توانید کالاهای خود را از گمرک تحویل گرفته و در نهایت وارد بازار نمایید. این مرحله به عنوان آخرین مرحله ترخیص تخت از گمرک در نظر گرفته می‌شود.

لیست تعرفه و هزینه های واردات تخت خواب

همواره در نظر داشته باشید که واردات تخت خواب و انجام ترخیص سرویس خواب نیازمند پرداخت هزینه هایی می‌باشد. از این رو بایستی این هزینه‌ها را مد نظر داشته باشید. تا در هنگام انجام مراحل گمرکی دچار مشکل نشوید. از مهم‌ترین هزینه ها جهت ترخیص تخت از گمرک می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرداخت هزینه خریداری تخت خواب

خریداری تخت خواب از تامین کننده مسلماً هزینه های را به همراه خواهد داشت. در نتیجه در ابتدای انجام اقدام جهت انجام واردات تخت خواب تاجر و بازرگان فعال در این عرصه بایستی با توجه به سرمایه خود میزان کالای درخواستی را اخذ نماید و هزینه‌های مربوط به آن را پرداخت کند. هزینه خریداری کالا از جمله مهم‌ترین هزینه های واردات در نظر گرفته می‌شود.

هزینه تخلیه، بارگیری و حمل و نقل تخت خواب

همانطور که می‌دانید تخت خواب ها اشیای بسیار بزرگی هستند. در نتیجه بازرگانان بایستی جهت بارگیری و تخلیه آنها از وسایلی مانند جرثقیل یا موارد شبیه به آن استفاده نمایند که بهره گیری از این وسایل مشمول پرداخت هزینه هایی در این زمینه خواهد شد.

هزینه های مربوط به کارشناسی کالا

کارشناسی کالا نیز از جمله موارد دیگری است که نیازمند پرداخت هزینه هایی در این زمینه می‌باشد. کارشناسی کالا به منزله بررسی کالا جهت قاچاق نبودن کالا و مورد تایید بودن سازمان گمرک می‌باشد.

ترخیص سرویس خواب
ترخیص سرویس خواب

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص تخت خواب از گمرک

همانطور که در تیترهای واردات تخت خواب و ترخیص سرویس خواب نیز اشاره کردیم، انجام این پروسه ها نیازمند اخذ مجوزات و مدارکات ضروری در این حوزه می‌باشد. در نتیجه قبل از اقدام به انجام هر نوع واردات بایستی مجوزی که جهت انجام این کار ضروری می‌باشند، را از سازمان‌های مختلف اخذ نماید. در این بخش از مقاله قصد داریم تا به مهمترین مجوزات جهت انجام واردات و ترخیص تخت از گمرک بپردازیم.

مهمترین این مجوزات عبارتند از:

مجوز ثبت سفارش سرویس خواب

این مجوز ازجمله مجوزات مهم جهت انجام واردات تخت خواب در نظر گرفته می شود. شما باید در ابتدای انجام واردات ،مجوز ثبت سفارش کالا را از سازمان مربوطه آن اخذ و دریافت کنید، چرا که عدم داشتن مجوز ثبت سفارش به منزله قاچاق بودن کالا می‌باشد.

مجوز استاندارد کالا

مجوز استاندارد از جمله مجوزات دیگری است که جهت انجام ترخیص سرویس خواب لازم و ضروری می‌باشد. این مجوز را بایستی از سازمان استاندارد اخذ نمود.

مجوز بهداشت

مجوز بهداشت از دیگر مجوزاتی است که جهت انجام واردات تخت خواب لازم و ضروری می‌باشد. در نتیجه بایستی توسط تاجران و افراد فعال در حوزه تجارت کسب شود

انواع تخت وارداتی به کشور

واردات و ترخیص تخت از گمرک به عنوان یکی از خدمات شرکت ققنوس ترخیص در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن، انجام تشریفات گمرکی را برای شما عزیزان به انجام برساند. در واقع می‌توان گفت تخت به عنوان وسیله‌ای در نظر گرفته می‌شود که در هر اتاق خوابی کاربردی است و امکان خواب سالم را برای افراد به وجود می‌آورد.

همانطور که اطلاع دارید بسیاری از تخت‌های موجود در سطح کشورمان ایران وارداتی می‌باشد و سایر کشورها به ایران وارد شده است. در واقع می‌توان گفت واردات به معنای خرید کالا از دیگر کشورها جهت رفع نیازهای داخلی کشور می‌باشد.

طیف بسیار گسترده‌ای از کالاها به وسیله واردات وارد کشور می‌شود که یکی از این کالاهای پرکاربرد وارداتی انواع تخت در نظر گرفته می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت بیشترین حجم واردات تخت به ایران از کشورهای چین و ترکیه می‌باشد. در نتیجه تاجران و بازرگانان کشور عزیزمان می‌توانند با کسب اطلاعات در مورد نحوه واردات و ترخیص تخت از گمرک به انجام این کار بپردازند. خدمات ترخیص تخت از گمرک در شرکت ققنوس ترخیص عبارت است از:

  • ترخیص انواع تخت یک نفره
  • ترخیص تخت دو نفره
  • ترخیص تخت‌های تاشو
  • ترخیص تخت سورتمه‌ای
  • ترخیص تخت خواب فوتون
  • ترخیص تخت خواب کابین‌دار
  • ترخیص تخت خواب نوزاد و کودکان
  • ترخیص تخت‌های سلطنتی
  • ترخیص تخت‌های تاجدار
  • ترخیص تخت‌های پنل‌دار
  • ترخیص تخت‌های سایبانی
  • ترخیص تخت‌های جک‌دار
  • ترخیص تخت‌های روزانه
  • ترخیص تخت‌های مبل شو
  • ترخیص تخت‌های آرایشگاه
  • ترخیص تختخواب‌های فانتزی
  • ترخیص تختخواب‌های بیمارستان
  • ترخیص تختخواب‌های مدرن
  • ترخیص تخت خواب‌های آبی
  • ترخیص تختخواب‌های چراغ‌دار
  • و…

مدارک مورد نیاز جهت ترخیص تخت از گمرک

لازم است بدانید که در هر مرحله از انجام واردات و ترخیص تخت از گمرک شما عزیزان نیازمند اسناد و مدارک گوناگونی در این زمینه می‌باشید که بایستی پیش از اقدام به انجام واردات کلیه این مدارک را جمع آوری نموده و به مراجع ذی‌ربط آن ارائه دهید. در واقع می‌توان گفت در ابتدای کار بایستی کارت بازرگانی را اخذ نمایید تا امکان خرید کالاهای خارجی را از دیگر کشورها به شما داده شود.

همچنین پیش از انجام واردات کالای انتخاب شده بایستی اسناد مربوط به حمل و نقل شرکت‌های لجستیک را دریافت کنید تا اجاره بارگیری کالای شما در مناطق تعیین شده به شما عزیزان داده شود. همچنین در زمینه واردات و ترخیص تخت از گمرک اسناد و مدارک گوناگونی را بایستی ارائه نمایید. از این رو در این بخش از مقاله با توجه به اهمیت بالای اخذ مدارک در زمینه ترخیص به مهم‌ترین اسناد و مدارک مورد نیاز می‌پردازیم.

مهم‌ترین اسناد و مدارک لازم جهت انجام واردات و ترخیص تخت از گمرک عبارت است از:

  • بارنامه کالا
  • اسناد و مدارک پروفرما یا پیش فاکتور
  • اسناد مجوزهای ثبت سفارش در سامانه تجارت یا epl
  • برگه‌های مربوط به بیمه حمل و نقل محصول اسناد مربوط به بیمه گمرکی کالا
  • پروانه بهره‌برداری کالاها
  • اسناد مربوط به شرکت‌ها
  • کارت بازرگانی
  • مجوزات مربوط به ورود کالا
  • مجوزات قانونی مربوط به بهداشت و سلامت کالا
  • مجوز ترخیص کالا
  • و…

اهمیت استخدام ترخیص کار تخت خواب در گمرک

در سراسر کشور همواره گمرکات بسیاری در حال فعالیت می‌باشند. هر کدام از این گمرکات به انجام واردات و یا صادرات انواع کالاها می‌پردازند. لازم است بدانید که با توجه به اهمیت انجام ترخیص کالا داشتن تجربه در این زمینه می‌تواند شما عزیزان را بی نیاز از هرگونه شخص یا فرد دومی نمایند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر به عنوان فردی تازه کار در زمینه واردات و ترخیص گمرک در نظر گرفته می‌شوید بهتر است در ابتدای کار از یک ترخیص کار گمرک کمک بگیرید.

شما عزیزان می‌توانید جهت انجام واردات و ترخیص کالاهای خود از یک فرد متخصص و ماهر که از پیچیدگی‌های موجود در فرایند ترخیص کالا اطلاع دارد کمک بگیرید تا کمتر دچار ضرر شوید و کالای شما مدت زمان کمتری را در انبارها باقی بماند.

در نتیجه می‌توان گفت جهت رفع مشکلات جدی و احتمالی بایستی از یک شخص مسئول و متعهد کمک بگیرید. این فرد با داشتن کارت بازرگانی می‌تواند این اطمینان را به شما ببخشد که کالاهای شما را در کمترین زمان ممکن با ایمنی بالا ترخیص نماید.

تعرفه ی گمرکی تخت خواب در ایران

در ایران، ترخیص تخت از گمرک به مانند سایر کالاها دارای کد تعرفه مربوط به خود می‌باشد. کد تعرفه مربوط به انواع تخت خواب به شرح زیر است:

  • تعرفه گمرکی جهت ترخیص انواع مبل های چوبی که در دفاتر مورد استفاده قرار می گیرد در ردیف 94033000 می‌باشد.
  • تعرفه گمرکی جهت ترخیص مبل های چوبی در ردیف 94034000 قرار می‌گیرد.
  • تعرفه گمرکی جهت ترخیص انواع مبل های چوبی و تخت خواب در ردیف 940350 قرار می‌گیرد.

چرا برای واردات و ترخیص تخت خواب از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

امروز با توجه به اینکه واردات به عنوان امری تخصصی در نظر گرفته می شود. نیاز به یاری گرفتن از فردی تجربه و حرفه ای در این زمینه بسیار احساس می‌شود. در غیر این صورت همکاری با کارگزاران بی تجربه باعث زمان بر شدن مدت زمان ترخیص کالای شما خواهد شد و طبیعتاً هرچه مدت زمان ترخیص کالا افزایش یابد. مشکلات ترخیص آن نیز افزایش خواهد یافت.

از این رو شرکت ققنوس ترخیص با بهره مندی از نیروهای مجرب و ارائه خدمات مختلف همراه شما عزیزان است تا بتوانید انجام عملیات ترخیص سرویس خواب را به انجام برسانی . شما عزیزان میتوانید کلیه انجام مراحل واردات و ترخیص تخت از گمرک را به شرکت ما بسپارید.

جمع بندی

در این مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص تلاش کردیم تا شما عزیزان را با نحوه واردات و ترخیص تخت از گمرک آشنایی سازیم. همچنین علاوه بر این مورد به مواردی مانند مجوزات و مدارک لازم که جهت انجام این امر لازم دارید نیز پرداختیم. امید است که با مطالعه این مقاله بتوانید به پاسخ سوالات خود در زمینه تجارت برسید. همچنین لازم به ذکر است که شرکت ققنوس ترخیص با ارائه خدماتی نظیر ثبت سفارش کالا ، انجام کلیه امور بازرگانی، اخذ مجوزات قانونی، ترخیص کالا از گمرکات می‌تواند یاری رسان شما عزیزان در این عرصه باشد.

چه انواعی از تخت وارد کشور می‌شود؟

 تخت‌ها در انواع گوناگونی مانند انواع تخت‌های تاشو، سلطنتی، سایبانی، جک‌دار، مبل شو و… وارد کشورمان ایران می‌گردد.

ترخیص تخت از گمرک شامل چه مراحلی می‌گردد؟

مهم‌ترین مراحل ترخیص تخت از گمرک شامل ثبت اطلاعات در سامانه گمرکی، اخذ شماره کوتاژ، پرداخت هزینه‌های ترخیص و مواردی از این قبیل می‌گردد.

کارت بازرگانی چیست و چه اهمیتی دارد؟

در واقع می‌توان گفت کارت بازرگانی به عنوان یکی از مدارک اصلی جهت واردات در نظر گرفته می‌شوند و عدم وجود آن به منزله انجام نشدن واردات می‌باشد.

جهت ترخیص تخت از گمرک چه مجوزاتی را بایستی اخذ کنیم؟

مهم‌ترین مجوزات لازم جهت انجام واردات و ترخیص تخت شامل مجوز ثبت سفارش کالا، مجوز استاندارد کالا و مواردی از این قبیل می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط