لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص انواع کلید و پریز / 0 تا 100 واردات کلید و پریز از چین

ترخیص انواع کلید و پریز

فهرست مطالب

از دیگر خدمات شرکت ترخیص کالا، واردات کلید و پریز از چین و ترخیص قطعات الکتریکی می‌باشد. همانطور که می‌دانید لوازم الکتریکی از جمله وسایل هایی می‌باشند که جهت استفاده از برق در ساختمان ها، ادارات و در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو این لوازم از نیازهای ضروری هر کشور به شمار می‌رود. در نتیجه قصد کردیم تا در این مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص به ترخیص انواع کلید و پریز از گمرک بپردازیم. با ما همراه باشید.

آیا واردات کلید و پریز به ایران سود آور است؟

واردات کلید و پریز از چین به عنوان یکی از کالاهای پر سود در نظر گرفته می‌شود؛ چرا که به علت نیاز گسترده و استفاده بیشمار از انواع کلید و پریز در صنعت ساختمان سازی همواره نیاز به این قطعات احساس میشود. در نتیجه واردات و ترخیص قطعات الکتریکی همواره می‌تواند برای تاجران و بازرگانان سودآور باشد. لازم است بدانید که ترخیص انواع کلید و پریز از کشورهای مطرح موجب خواهد شد که در نهایت کالاهای با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمایید. از این رو دقت داشته باشید تا در هنگام انتخاب تامین کننده بهترین آن را از کشورهای مورد نیاز انتخاب کرده تا در نهایت بتوانید سود کلانی را عاید گردید.

واردات کلید و پریز از چین
واردات کلید و پریز از چین

بهترین کشور جهت واردات کلید و پریز به ایران کدام است؟

عمده واردات و ترخیص قطعات الکتریکی از کشورهایی نظیر ترکیه، چین کره و غیره وارد کشور می‌شود. لاز است این نکته را همواره مورد توجه داشته باشید که جهت واردات کلید و پریز از چین بایستی مجوزاتی را از سازمان ها و ارگان های مربوط به آن اخذ نمایید. جهت این منظور بایستی به بخش نامه صادر شده از سوی سازمان های تحت نظارت گمرک مراجعه نمایید تا در نهایت بتوانید جهت ترخیص انواع کلید و پریز مدارک لازم را اخذ کنید.

این نکته را نیز لازم است بدانید که به علت تغییرات بسیار بالا در بخش نامه ها و همچنین زیاد بودن این بخشنامه ها نمی‌توان جزئیات دقیق آنها را بیان کرد. در نتیجه شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت ترخیص کار ققنوس ترخیص تماس حاصل فرمایید.

راهنمای واردات کلید و پریز به ایران

جهت واردات کلید و پریز از چین همواره بایستی مراحل آن را به طور کامل و با دقت بالایی به انجام برسانید. انجام صحیح ترخیص قطعات الکتریکی از گمرک موجب می‌شود تا در نهایت دچار ضرر و زیان نشوید و سود بالایی را از کالای وارداتی خود به دست آورید. در ادامه به مهم‌ترین مراحل واردات و ترخیص انواع کلید و پریز می‌پردازیم:

مرحله اول: انتخاب صحیح تامین کنندگان کالا

مرحله اول از مراحل واردات کلید و پریز از چین مرحله انتخاب صحیح تامین کنندگان کالا در نظر گرفته می‌شود. این مرحله از جمله مهمترین مراحل ترخیص انواع کلید و پریز از چین در نظر گرفته می‌شود. در این مرحله شما بایستی بهترین تامین کننده که می‌تواند مقدار کالای درخواست شده شما را به طور کامل تامین نماید، را انتخاب کنید. لازم است بدانید که انتخاب صحیح فروشنده و تامین کننده کالا می تواند بسیار سود آور باشد تا بتوانید از کالای وارداتی خود سود بسیار بالایی را به دست بیاورید.

مرحله دوم: گفتگو و مذاکره با تامین کننده انواع قطعات الکترونیکی

دومین مرحله از مراحل ترخیص قطعات الکتریکی مربوط به مذاکره و گفتگو با تامین کننده کالا می باشد. این مرحله نیز به اندازه مرحله انتخاب تامین کننده مهم و حیاتی می‌باشد، چراکه گفتگوی صحیح با تامین کننده می تواند در نهایت سود بالایی را برای شما به همراه داشته باشد. شما عزیزان بایستی با تامین کننده کالا در مورد موارد متعددی مانند نوع و حجم کالا، وزن کالا، میزان کالای درخواستی، نحوه حمل و نقل کالا و مواردی از این قبیل گفتگو و مذاکره نمایید و شرایط دو طرف قرارداد را از قبل انجام واردات و ترخیص انواع کلید و پریز تعیین نمایید.

مرحله سوم: دریافت مجوزات و مدارکات لازم

مرحله سوم از ترخیص انواع کلید و پریز مربوط به اخذ مجوزات ترخیص کالا از سازمان های گوناگون می‌باشد. این مرحله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، چرا که هر کدام از این مجوزات جهت انجام صحیح واردات و ترخیص قطعات الکتریکی مهم و حیاتی می باشد. شما بایستی پس از اخذ مجوزات مربوطه آن را به سازمان گمرک ارائه دهید تا در نهایت بتوانید به انجام مراحل دیگر واردات بپردازید. شما عزیزان میتوانید این مجوزات را از سازمان های مانند سازمان استاندارد‌، سازمان انرژی اتمی و سازمان های دیگر دریافت کنید.

مرحله چهارم: انتخاب مناسب ترین ترم اینکوترمز جهت ترخیص

از دیگر مراحل واردات کلید و پریز از چین مرحله انتخاب ترم اینکوترمز مناسب جهت جابجایی کالا می‌باشد. در این مرحله شما عزیزان بایستی مناسب ترین ترم را جهت حمل و نقل انتخاب کنید.

مرحله پنجم: پرداخت هزینه ها و انجام فرایندهای مربوط به ترخیص

پس از انجام مراحل فوق نوبت به مرحله پرداخت هزینه ها می‌رسد. در این مرحله شما باید کلیه هزینه های مربوطه را که جهت ترخیص قطعات الکتریکی لازم است را پرداخت کنید تا در نهایت بتوانید کالای خود را وارد مرحله ترخیص نمایید.

راهنمای ترخیص کلید و پریز از گمرک

پس از انجام صحیح مراحل واردات کلید و پریز از چین نوبت به انجام مراحل ترخیص انواع کلید پریز می‌رسد. انجام صحیح مراحل ترخیص نیز بسیار مهم و حیاتی می‌باشد و اشتباه در هر کدام از مراحل موجب ایجاد خسارات جبران‌ناپذیری خواهد شد. مهمترین مراحل ترخیص قطعات الکتریکی عبارتند از:

مرحله یک: ثبت اطلاعات انواع کلید و پریز در سامانه epl

مرحله اول از ترخیص انواع کلید و پریز مربوط به مرحله ثبت اطلاعات کالا در سامانه امور گمرکی یا epl در نظر گرفته می شود. در این مرحله شما باید کلیه اطلاعات کلید و پریز های خریداری شده را در این سامانه ثبت کنید. پس از ثبت اطلاعات در این سامانه اطلاعات شما توسط گروه احراز هویت سازمان گمرک مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت وجود مغایرت به اطلاع شما عزیزان برسد.

مرحله دوم: تعیین مسیر مناسب گمرکی جهت ترخیص انواع کلید و پریز

دومین مرحله از مراحل ترخیص قطعات الکتریکی مربوط به تعیین مسیر گمرکی می‌باشد. در واقع می‌توان گفت هر کالایی بسته به نوع آن در یکی از مسیرهای گمرکی قرار می‌گیرد که اگر کالا در مسیر سبز گمرکی قرار بگیرد بدون واسطه وارد گمرک خواهد شد اما اگر در مسیر زرد یا قرمز قرار بگیرد مجدد باید توسط متخصصان کارشناسی شود.

مرحله سوم: اخذ کلیه مجوزات ترخیص

مرحله سوم از مراحل واردات و کلید پریز از چین مربوط به مرحله اخذ مجوزات می‌باشد در این مرحله شما بایستی کلیه مجوزات را از سازمان های مورد نظر اخذ کنید.

مرحله چهارم: پرداخت هزینه های تشریفات گمرکی

در این مرحله باییسی کلیه هزینه هایی که جهت ترخیص انواع کلید و پریز لازم است را پرداخت کنید.

مرحله پنجم: ترخیص قطعات الکترونیکی

در این مرحله می‌توانید کالاهای خریداری شده خود را از گمرک ترخیص کنید.

لیست تعرفه و هزینه های واردات کلید و پریز

جهت انجام واردات کلید و پریز از چین بایستی کلیه هزینه های انجام این امر را در نهایت پرداخت کنید. هزینه ترخیص قطعات الکتریکی شامل موارد متعددی می‌شود که در ادامه به برخی از آن ها می‌پردازیم. لازم است بدانید مرحله پرداخت هزینه ترخیص انواع کلید و پریز از جمله مراحل مهم می‌باشد که حتما باید با دقت بالایی انجام پذیرد. از مهمترین هزینه ها جهت واردات کلید و پریز از چین عبارتند از:

هزینه خریداری کلید و پریز

یکی از مهمترین هزینه های واردات و ترخیص انواع کلید و پریز هزینه خریداری آن در نظر گرفته می‌شود. همواره تاجران و بازرگانان فعال در حوزه تجارت باید توجه داشته باشند که تمام سرمایه خود را جهت خریداری کالا پرداخت نکنند، چرا که در نهایت ممکن است دچار ضرر و زیان مالی شوند. این هزینه را باید در ابتدای انجام مراحل واردات و ترخیص قطعات الکتریکی پرداخت کرد.

هزینه کارشناسی کلید و پریز های خریداری شده

از جمله هزینه های دیگری که جهت ترخیص انواع کلید و پریز در نظر گرفته می‌شود، هزینه کارشناسی کالا می‌باشد‌. هزینه کارشناسی کالا از جمله هزینه هایی است که تاجر بایستی به متخصصان گمرکی جهت کارشناسی و ارزیابی کالا پرداخت شود. همواره کارشناسان باید کالاهای وارد و یا صادر شده را مورد بررسی قرار دهند تا در صورت مغایرت با اطلاعات وارد شده کالاها دوباره بررسی شود.

ترخیص قطعات الکتریکی
ترخیص قطعات الکتریکی

 لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص کلید و پریز از گمرک

همانطور که در بخش های دیگر مقاله اشاره کردیم اخذ مجوزات و مدارک از سازمان های تحت نظارت سازمان گمرک امری بسیار مهم و ملزم می‌باشد. در نتیجه در این بخش از مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص قصد داریم تا به توضیح مهمترین مجوزات جهت واردات کلید و پریز از چین بپردازیم. مهمترین مجوزات عبارتند از:

مجوز ثبت سفارش جهت ترخیص انواع کلید و پریز

یکی از مجوزات مهم و ابتدایی جهت واردات و ترخیص قطعات الکتریکی مجوز ثبت سفارش کالا در نظر گرفته می‌شود. این مجوز در واقع مجوزی است که نشان دهنده خریداری کالا می‌باشد. مجوز ثبت سفارش کالا پس از ثبت کالا در سامانه جامع امور گمرکی و تایید کارشناسان برای متقاضی واردات کلید و پریز از چین ارائه می‌شود‌. لازم است بدانید این مجوز لازمه انجام صحیح واردات در نظر گرفته می‌شود.

مجوز استاندارد بودن کلید و پریز

از جمله مجوزات دیگری که جهت انجام ترخیص انواع کلید و پریز مهم و ضروری می‌باشد مجوز استاندارد بودن کالا در نظر گرفته می‌شود. مجوز استاندارد بودن کالا در واقع مجوزی می‌باشد که لازمه استاندارد بودن کالا می‌باشد که اخذ این مجوز نیز بسیار مهم و حیاتی است چرا که استاندارد بودن کالا امری ضروری و مهم در نظر گرفته می‌شود.

کد تعرفه گمرکی کلید و پریز در ایران

هر کالایی در سطح کشور ایران جهت واردات دارای کد تعرفه گمرکی مخصوص به خود می‌باشد. از این رو واردات کلید و پریز از چین نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهمترین کد های تعرفه گمرکی که جهت ترخیص قطعات الکتریکی ارائه شده است به شرح زیر می باشد:

  • کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص لامپ ها در ردیف 8539 قرار می‌گیرد.
  • کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص دیود ها و ترانزیستورها در ردیف 8541 قرار می‌گیرد.
  • کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص آی سی ها و انواع کلید و پریز در ردیف 8542 قرار می‌گیرد.

خرید کلید و پریز از چین

برای خرید کلید و پریز از چین لازم است یکی از شرکت های تولید کننده کلید و پریز در این کشور را که از سابقه و اعتبار خوبی برخوردار است انتخاب کنید. در هنگام خرید کلید و پریز از چین لازم است حجم خرید ( عمده یا خرده ) مشخص شود. یکی از مراحلی که لازم است برای داشتن یک خرید رسمی از شرکت های تولید کننده کلید و پریز در چین انجام شود، ارسال درخواست رسمی خرید کلید و پریز به همراه نوع، حجم خرید و قیمت آن است.

شرکت چینی تولید کننده کلید و پریز در صورتی که امکان تولید محموله درخواستی شما با شرایط قید شده را داشته باشد، درخواست را پذیرفته و بعد از عقد قرار داد اقدام به تولید محموله درخواستی شما می کند. پس از تولید محموله توسط شرکت چینی، در صورت تایید کیفیت کلید و پریزهای تولید شده و دریافت گواهی نامه بازرسی کالا، محموله به گمرک چین تحویل داده می شود تا تشریفات گمرکی مربوط به صادرات انجام شود.

خرید کلید و پریز از امارات

کشور امارات یکی از گزینه های مناسب جهت خرید کلید و پریز و واردات این محصول تجاری به ایران می باشد. خرید کلید و پریز از امارات طی مراحل گوناگونی انجام می شود که یکی از این مراحل ارائه یک درخواست رسمی از سمت خریدار به یکی از شرکت های تولید کننده کلید و پریز در این کشور است. در این درخواست باید تمامی شرایط مد نظر خریدار از جمله نوع کلید و پریز، تعداد این محصول، درجه کیفیت و …. درج شود تا شرکت تولید کننده در صورتی که امکان تولید این محصول با شرایط ذکر شده را دارد، درخواست را قبول نماید.

درخواست ارائه شده برای شرکت تولید کننده و یا فروشنده در امارات باید دقیق و روشن باشد. در صورتی که شرکت مورد نظر در خواست را قبول کند موظف است پس از تولید محصول، محموله را به گمرک دبی تحویل دهد تا مراحل مربوط به ترخیص محموله صادراتی انجام شود.

بهترین روش حمل و نقل انواع کلید و پریز وارداتی

روش های گوناگونی برای حمل و نقل بین المللی محموله های تجاری کلید و پریز وجود دارد. با توجه به این که در این جابه جایی ها باید از محموله های تجاری به خوبی محافظت شود از شیوه های خاصی برای بارگیری و حمل استفاده می شود و بر همین اساس به این نوع جابه جایی های بین المللی کارگو گفته می شود.

روش های حمل و نقل بین المللی انواع کلید و پریز یا همان کارگو شامل سه روش حمل و نقل هوایی، حمل و نقل زمینی و حمل و نقل دریایی می باشد. هر کدام از این سه روش با توجه به عوامل گوناگونی همچون فاصله بین دو کشور مبداء و مقصد، حجم بار، وزن بار، راه های ارتباطی بین دو کشور و … می تواند بهترین روش برای حمل و نقل بین المللی محموله تجاری کلید و پریز باشد.

مدارک لازم جهت ترخیص انواع کلید و پریز

ترخیص محموله تجاری کلید و پریز از گمرک به مدارک گوناگونی نیاز دارد که باید توسط صاحب کالا و یا نماینده قانونی او از ارگان های مختلف در نهایت دقت تهیه شده و به موقع به کارشناس گمرک تحویل داده شود. از جمله این مدارک می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود:

  • گواهی مبدا: این سند نشان دهنده کشور تولید کننده کلید و پریز می باشد که توسط اتاق بازرگانی کشور مبداء صادر می شود.
  • مجوز ورود: بازرگان برای واردات هر محموله تجاری خارجی به کشور باید اجازه ورود دریافت کنند.
  • پگینک لیست: اطلاعات موجود در این سند نشان دهنده موقعیت کالا در محموله تجاری است.
  • اظهار نامه گمرکی: اظهار نامه گمرکی سندی است که با ثبت تمامی اطلاعات مربوط به محموله تجاری کلید و پریز در سامانه epl  تهیه می شود.
  • بیمه نامه: بیمه نامه را شرکت بیمه کننده محموله تجاری صادر می کند.
  • بارنامه: بارنامه مجوز حمل و نقل بین المللی محموله تجاری است.
  • پیش فاکتور: این سند حاوی اطلاعاتی چون شرایط مورد نظر خریدار برای سفارش به تولید کننده است.
  • گواهی ترخیصیه: گواهی ترخیصیه زمانی که صاحب کالا با شرکت حمل و نقل تسویه حساب کند صادر خواهد شد.
  • قبض انبار: قبض انبار رسیدی است که پس از تحویل محموله تجاری کلید و پریز به گمرک به صاحب کالا داده می شود تا در پس از ترخیص و در هنگام خروج مدرکی برای دریافت محموله از انبار داشته باشد.
  • و ….

انواع کلید و پریز وارداتی به کشور

کلید و پریزهای وارداتی به کشور انواع بسیار متنوعی دارند که هر کدام در طرح ها و برای کارایی های گوناگونی تولید شده است. از جمله انواع کلید و پریزهای وارداتی می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره نمود:

  • کلید و پریزهای لمسی: این مدل از کلیدهای برق همان طور که از نام آن مشخص است بدون هیچ گونه کلیدی است و در انواع تک پل تا چهار پل طراحی شده است.
  • کلید و پریزهای کارتی: کلید و پریز های کارتی که بیشتر در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد با قرار گرفتن یک کارت مخصوص در محفظه ای مشخص موجب خاموش و روشن شدن چراغ ها می شود.
  • کلید و پریزهای برق فوتو الکتریک: این نوع از کلید و پریزها به گونه ای طراحی شده اند که با تاریک شدن محیط فعال شده و چراغ های متصل به خود را روشن می کنند.
  • کلید و پریزهای حساس به صدا: این نوع از کلیدها با ضبط صدای یک یا چند نفر به صورت ثابت در حافظه خود، با دریافت دستور روشن یا خاموش از طرف هر کدام از آن صدا فعال و غیر فعال می شوند.
  • کلید و پریزهای قدیمی و معمولی: این نوع از کلیدها دارای پل های قابل لمس و مشاهده هستند که با فشار دادن هر پل چراغ های مربوطه خاموش یا روشن می شوند.
  • کلید های حساس به حرکت: این نوع کلیدها دارای سنسور حساس به حرکت هستند و در پاگرد ساختمان ها با عبور افراد روشن و پس از گذشت افراد از جلوی آن ها خاموش خواهند شد.
  • کلید و پریزهای روکار: از این نوع کلید و پریزها در محوطه های روباز صنعتی استفاده می شود.
  • کلید و پریزهای روکار صنعتی: نوعی کلید و پریز دارای درپوش و آرت دار هستند.
  • و ….

چرا برای واردات و ترخیص کلید و پریز از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

انجام فرآیند ها و تشریفات گمرکی لازمه داشتن تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه است. از این رو بهتر است تا قبل از اقدام جهت انجام واردات و ترخیص قطعات الکترونیکی با فردی کارآزموده و باتجربه در این زمینه مشورت نمایید. لازم است بدانید ققنوس ترخیص با بیش از یک دهه سابقه ترخیصکاری می‌تواند در این زمینه پاسخگوی نیازهای تجاری شما عزیزان باشد. شرکت ققنوس ترخیص با داشتن کارشناسان زبده در این زمینه خواهد توانست واردات کلید و پریز از چین را در کمترین زمان ممکن برای شما عزیزان به انجام برساند.

جمع بندی

در این مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص تلاش کردیم تا شما عزیزان را با نحوه ترخیص انواع کلید و پریز از چین آشنا سازیم. همچنین در این مقاله به مراحل واردات و همچنین ترخیص قطعات الکتریکی نیز پرداخته شد. شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله از نحوه انجام واردات کلید پریز از چین اطلاعات کافی به دست آورید. اما اگر پاسخ سوالات خود را به دست نیاوردید می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید.

همچنین می‌توانید از خدمات شرکت ققنوس ترخیص که دارای پروانه حق العمل کاری است استفاده کنید که این خدمات شامل ثبت سفارش کالا، تخصیص ارز و اخذ مجوزات، ترانزیت کالا و حمل و نقل و مواردی از این قبیل می‌باشد، استفاده نمایید.

مراحل واردات کلید و پریز به ایران چیست؟

مراحل واردات کلید و پریز به ایران شامل انتخاب تامین کننده، مذاکره با فروشنده، تهیه مدارک لازم، انتخاب یکی از ترم های اینکوترمز، پرداخت هزینه خرید، حمل و نقل و … اشاره کرد.

مراحل ترخیص کلید و پریز از گمرک چیست؟

از جمله مراحل ترخیص کلید و پریز می توان به مواردی همچون ثبت سفارش کالا، تعیین مسیر گمرکی، پرداخت هزینه های گمرکی و …. اشاره کرد.

چه نوع کلید و پریزهایی وارد کشور می شود؟

از جمله انواع کلید و پریزهای وارداتی می توان به مواردی همچون کلید و پریزهای لمسی، حرکتی، کارتی، مدل های قدیمی، فوتو الکتریک، روکار، روکار صنعتی، ضد آب و… اشاره کرد.

چه روش هایی برای حمل و نقل کلید و پریز مناسب است؟

از جمله روش های مناسب حمل و نقل کلید و پریز می توان به روش هایی همچون حمل و نقل دریایی با هزینه مناسب، حمل و نقل هوایی با سرعت بالا و حمل و نقل زمینی با امنیت مناسب و دیگر مزیت های هر کدام از این روش ها با توجه به شرایط محموله تجاری اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط