لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص انواع فلاش تانک / 0 تا 100 واردات فلاش تانک به ایران

ترخیص انواع فلاش تانک

فهرست مطالب

امروزه به علت افزایش یافتن انواع ساخت و ساز جهت بهبودی بیشتر رفاه زندگی مردم کشور عزیزمان نیاز انواع مهندسان و پیمانکاران به واردات فلاش تانک افزایش یافته است. تاجران و فعالان در عرصه واردات نیز جهت تامین احتیاجات و نیاز های مردمی اقدام به خرید این نوع کالا ها از کشور هایی دیگر نموده‌اند که دارای کیفیتی خوب در این زمینه می‌باشند. از این رو قصد داریم در ادامه این مطلب از سوی شرکت ققنوس ترخیص به مراحل ترخیص انواع فلاش تانک از گمرک بپردازیم تا بتوانید اطلاعات جامعی در این زمینه به دست آورید.

آیا واردات فلاش تانک به ایران سود آور است؟

به طور کلی می‌توان در پاسخ به این سوال چنین گفت که هر نوع کالایی که در ایران از طرفداران زیادی برخوردار باشد و دولت نتواند به اندازه نیاز افراد کالاهای مورد نیاز را تهیه نماید، واردات آن کالا بسیار سودآور خواهد بود. به نحوی که چون استفاده از انواع فلش تانک بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ از این‌ رو واردات و ترخیص انواع فلش تانک به ایران می‌تواند سودآور باشد.

واردات فلاش تانک
واردات فلاش تانک

بهترین کشور جهت واردات فلاش تانک به ایران کدام است؟

واردات و ترخیص انواع فلاش تانک از گمرگ در انواع رو کار و تو کار توسط بسیاری از تاجران و بازرگانان صورت می‌گیرد. بازرگانان و فعالان در این زمینه علاوه بر فروش بیشتر به دنبال کیفیت و کمیت محصولات نیز می‌باشد. غالبا واردات فلاش تانک از کشورهایی مانند ترکیه و کشورهای دیگری نظیر چین، امارات که در این عرصه فعالیت قابل قبول و قابل توجهی دارند انجام می‌گیرد، شرکت های بازرگانی مانند ققنوس ترخیص نیز با استفاده از سوابق صادراتی و وارداتی خود خواهند توانست محصول را بدون هیچ نوع مانعی از گمرک مورد نظر ترخیص نمایند.

راهنمای واردات فلاش تانک به ایران

همواره در مسیر انجام واردات فلاش تانک، ناهمواری های نیز وجود دارند که از بین بردن آنها نیازمند کسب دانش و بهره‌گیری از تجربیات دیگران در این زمینه خواهد بود. از این رو بایستی اضافه نمود که، بازرگانان و ترخیص کاران بایستی توانایی لازم و مناسبی در عرصه واردات و ترخیص انواع فلاش تانک به دست آورند. از این رو در ادامه به مهمترین مراحل واردات فلاش تانک می‌پردازیم تا شما عزیزان را در این راه راهنما باشد . از مهمترین مراحل واردات و ترخیص انواع فلاش تانک از گمرک عبارتند از:

  • انتخاب مناسب ترین تهیه کننده کالا

مرحله انتخاب مناسب ترین تامین کننده کالا از جمله یکی از مراحل مهم واردات فلش تانک در نظر گرفته می‌شود. لازم است بدانید در این مرحله باید تهیه کننده و تامین کننده مناسب کالا را انتخاب کنید و عدم انتخاب صحیح تامین کننده موجب خواهد شد زیان های بسیاری به شما وارد شود. همچنین انتخاب صحیح تهیه کننده به شما تاجران و بازرگانان کمک خواهد کرد تا در انجام پروسه های گمرکی دچار مشکل و زیان نشوید و در نتیجه بتوانید سود بالای را عرصه ترخیص انواع فلاش تانک به دست آورید.

  • گفتگو با تهیه کننده انواع فلاش تانک

مرحله مذاکره و گفتگو با تهیه کننده کالا نیز به اندازه مرحله انتخاب تهیه کننده مهم است. در این مرحله باید بعد از اینکه مناسب ترین تهیه کننده کالا را انتخاب کردید، با او در مورد مسایلی مانند نحوه حمل و نقل فلش تانک، چگونگی خرید و فروش محصولات، میزان کالای درخواست شده توسط شما و مواردی از این نوع مذاکره نمایید.

  • دریافت مجوزات و اخذ آن از فروشنده کالا

در این مرحله از واردات فلش تانک شما باید تمامی مجوزات و مدارک لازم که برای ترخیص انواع فلاش تانک از گمرک لازم و ضروری است را از تهیه کنندگان کالا دریافت کنید. همچنین لازم است بدانید از جمله مدارک مهم و ضروری در انجام فرایند گمرکی مدرک پروفرما یا پیش فاکتور محسوب می‌شود. در واقع پیش فاکتور یا همان پروفرما به عنوان مجوزی در نظر گرفته می‌گردد که به وسیله فروشنده کالا باید دریافت گردد و به خریداران کالا تحویل داده گردد، همچنین لازم به ذکر است پروفرما شامل موادی نظیر آدرس و نام تامین کننده کالا، شرکت ترانزیتی، شرکت تولید کننده محصول و.. می‌باشد.

در مرحله از واردات فلاش تانک باید شما یکی از ترم های ترانزیتی را جهت حمل و نقل محصول خود انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه های وارده نسبت به ترخیص انواع فلش تانک اقدام کنید.

  • پرداخت هزینه های مربوط به واردات فلاش تانک

در این مرحله از واردات و ترخیص انواع فلاش تانک باید با توجه به پیش فاکتوری که از تامین کنندگان کالا دریافت نموده اید مبلغی که جهت واردات فلاش تانک در نظر گرفته شده است، را پرداخت کنید.

  • ارسال فلاش تانک های خریداری شده از گمرک به دست مصرف کنندگان

در این مرحله از واردات فلاش تانک بایستی کلیه کالاهای خریداری شده وارد مرحله ترخیص شوند تا به دست مشتریان داخلی برسد.

راهنمای ترخیص انواع فلش تانک از گمرک

علاوه بر مراحل ذکر شده به عنوان مراحل واردات کالا ، انجام پروسه واردات به شکل کامل مشمول مراحل ترخیص انواع فلش تانک نیز می‌گردد که انجام صحیح این مراحل در هنگام ترخیص بسیار مهم و حیاتی است. از جمله مهمترین مراحل ترخیص انواع فلش تانک می‌توان موارد زیر اشاره کرد.

مرحله اول: ثبت سفارشات در سامانه epl یا سایت امورات تجارت و گمرکی

مرحله ثبت سفارش در سامانه epl به عنوان مهمترین مرحله ترخیص انواع فلاش تانک در نظر گرفته می‌گردد. در مرحله ابتدایی باید کلیه اطلاعات کالا توسط تاجر و یا موکل وی به صورت کامل در سامانه امور تجارت گمرکی ثبت شود. همچنین در هنگام وارد کردن اطلاعات کالا در سامانه به این مورد توجه داشته باشید که اطلاعات را به نحوه کامل وارد کنید، زیرا که اگر اطلاعات وارده به اشتباه در سامانه ثبت شود مجبور به پرداخت نقدی جریمه خواهید بود.

مرحله دوم: انجام مرحله احراز هویت انواع فلاش تانک

این مرحله از واردات فلاش تانک نیز از جمله مراحل مهم واردات می‌باشد. در این مرحله کالا به شکل دقیق توسط متخصصان و کارشناسان فنی اداره گمرک مورد بررسی قرار می‌گیرد تا کالا با اطلاعات درج شده در سامانه امور تجارت گمرکی تطابق داده گردد، تا در صورت وجود مشکل و آسیبی اصلاح گردد

مرحله سوم: کنترل نمودن محصول در مسیر های گمرکی

در این مرحله از واردات و ترخیص انواع فلاش تانک با توجه به مسیر گمرکی موجود باید کالا مجددا مورد بازبینی و بررسی توسط کارشناسان قرار بگیرد. لازم به ذکر است، مسیرهای گمرکی از سه رنگ متفاوت تشکیل شده‌اند که مشمول رنگ های قرمز، زرد و سبز می‌گیرد که قرار گرفتن کالا در هر یک از این مسیر ها معنای خاصی دارد. به این شکل که اگر محصول در مسیر زرد و یا قرمز قرار بگیرد و باید مجدد توسط کارشناسان امور گمرکی مورد بررسی قرار بگیرد، اما اگر کالا در مسیر سبز قرار بگیرد به بازرسی مجدد نیاز ندارد.

مرحله چهارم: بررسی کامل کالا توسط متخصصان و کارشناسان اداره گمرک

پس از انجام مراحل ذکر شده، کالا وارد گمرک می‌گردد. در این مرحله باید کالا دوباره توسط کارشناسان و متخصصان فنی اداره گمرک مورد بازبینی قرار گیرد.

مرحله پنجم: حمل و نقل انواع فلش تانک

در این مرحله از در واردات فلش تانک بعد از کنترل محصول، تاجر و بازرگان باید نسبت به حمل و نقل و ترانزیت کالا به یکی از روش های هوایی، زمینی ، دریایی و اقدام نمای.

مرحله ششم: ترخیص انواع فلاش تانک از گمرک

این مرحله از واردات به عنوان آخرین مرحله در نظر گرفته می‌گردد که بازرگان و تاجر می‌تواند کالای خود را از گمرک خارج کند.

ترخیص انواع فلاش تانک
ترخیص انواع فلاش تانک

لیست تعرفه و هزینه های واردات فلاش تانک

لازم است بدانید انجام تمامی مراحل ترخیص انواع فلاش تانک نیازمند پرداخت هزینه های در این زمینه می‌باشد که تاجران و بازرگان فعال در حوزه واردات بایستی کلیه هزینه ها را پرداخت نماید، تا در نهایت بتواند کالای خود را به راحتی از گمرک ترخیص نمایند. از این رو در ادامه به مهمترین تعرفه ها و هزینه های واردات فلاش تانک جهت آشنایی شما عزیزان می‌پردازیم. این هزینه ها عبارتند از:

  • هزینه خریداری فلاش تانک

هزینه خریداری کالا به عنوان مهمترین هزینه جهت واردات فلاش تانک در نظر گرفته می‌شود که در ابتدای کار بایستی پرداخت شود. همچنین لازم است بدانید این هزینه به عنوان ابتدایی‌ترین هزینه در نظر گرفته می‌شود و حتماً بایستی قبل از انجام واردات نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.

  • هزینه حمل و نقل، بارگیری، تخلیه کالا

از جمله هزینه های دیگری که جهت ترخیص انواع فلاش تانک لازم و ضروری است، هزینه بارگیری، تخلیه و حمل و نقل محصول می‌باشد، چرا که بایستی هر فردی در ابتدای کار نحوه حمل و نقل محصول را انتخاب نماید و متناسب با آن هزینه مربوطه را پرداخت کند.

  • هزینه بازرسی کالا توسط کارشناسان گمرکی

از جمله هزینه های دیگری که جهت واردات فلاش تانگ لازم و ضروری است، هزینه بازرسی کالا توسط متخصصان گمرکی می‌باشد که بایستی پرداخت شود و در صورت پرداخت نشدن آن کالای شما از گمرک ترخیص نخواهند شد.

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص فلاش تانک از گمرک

از مهمترین مجوزات جهت واردات و ترخیص انواع فلاش تانک می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

از جمله مهمترین مجوزات لازم جهت ترخیص و واردات فلاش تانگ مجوز ثبت سفارش کالا است که بای توسط تولید کننده دریافت شود تا در مراحل انتهایی به خریدار و در نهایت به گمرک ارائه گردد.

از جمله مجوزات دیگری که جهت انجام فرایند ترخیص انواع فلاش تانک از گمرک حتما باید دریافت شود، مجوز استاندارد کالا محسوب می‌شود. مجوز استاندارد کالا نشان دهنده استاندارد بودن کالا می‌باشد.

کد تعرفه ی گمرکی فلاش تانک در ایران

هر کالایی در ایران دارای شماره ردیف مربوط به خود می‌باشد که شماره تعرفه گمرکی که شامل مانند انواع ظرف شویی، فلاش تانک، مخزن آب در ردیف 69101000 قرار می‌گیرد.

انواع فلاش تانک وارداتی

برای بررسی انواع فلاش تانک های وارداتی می توان آن ها را به دو دسته تقسیم کرد:

دسته اول: در دسته اول انواع فلاش تانک از لحاظ نوع نصب شامل دو نوع توکار و روکار می باشد. فلاش تانک روکار نوعی از فلاش تانک است که لوله کشی ها و مخزن آن بر روی کار و نصب شده و داخل سرویس بهداشتی قابل مشاهده است. مدل روکار از جمله مدل های قدیمی فلاش تانک به حساب می آید و در هنگام استفاده صدای زیادی تولید می کند.

فلاش تانک توکار همان طور که از نام آن مشخص است لوله کشی ها و مخزنش در داخل دیوار قرار می گیرد و قابل رویت نیست تنها دکمه های آن بر روی دیوار نصب می گردد. این مدل که کاملا بر عکس فلاش تانک روکار می باشد در صورت هر گونه نقص فنی دسترسی سخت خواهد داشت اما ظاهری زیبا به سرویس بهداشتی خواهد داد.

دسته دوم: دسته بندی دیگر فلاش تانک ها در رابطه با مخزن و حالت کارکرد آن ها می باشد. در این روش دسته بندی با انواع فلاش تانک های دو زمانه، دو مخزنه، اتوماتیک و.. روبه رو خواهیم شد. فلاش تانک دو زمانه نوعی از فلاش تانک است که میزان آب ان در دو مرحله با قابلیت تنظیم از مخزن خارج می شود. فلاش تانک دو مخزنه دارای دو مخزن مجزا با ورود و خروجی مجزا است که به صورت جدا گانه در دو مرحله تخلیه می شود.

فلاش تانک اتوماتیک بهترین نوع فلاش تانک است. در این مدل تخلیه آب بدون نیاز به دخالت دست و با مکانیزم باز و بسته شدن درب سرویس بهداشتی انجام می شود.

مدارک لازم جهت ترخیص فلاش تانک از گمرک

مهم ترین مرحله ی واردات فلاش تانک به کشور مرحله ترخیص این نوع کالای تجاری از گمرک کشور مقصد می باشد. ترخیص فلاش تانک از گمرک کشور به دلیل مدارک و اسناد گوناگونی که لازم است هر کدام از آن از ارگان خاصی توسط صاحب کالا و یا نماینده قانونی او تهیه شود به مرحله ای سخت و دشوار تبدیل شده است. وارد کنندگان فلاش تانک می توانند روند ترخیص فلاش تانک و تهیه اسناد مورد نیاز آن را به ترخیص کاران و حق العمل کاران حرفه ای و مجرب ما در گروه ققنوس ترخیص واگذار نمایند. از جمله مدارک مورد نیاز برای ترخیص فلاش تانک از گمرک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مجوز ورود: این سند اجازه ورود فلاش تانک به کشور است.
  • اجازه ثبت سفارش کالا: این سند برای ثبت سفارش محموله تجاری در سامانه epl  است.
  • اظهارنامه گمرکی: این سند که در سامانه جامع امور گمرکی ثبت می شود شامل تمامی اطلاعات واردات محموله تجاری فلاش تانک است.  
  • بیمه نامه: این سند توسط شرکت بیمه برای جلوگیری از زیان مالی صاحب محموله فلاش تانک صادر می شود.
  • بارنامه: مجوز حمل و نقل بین المللی محموله تحاری بین دو کشور مبدا و مقصد است.
  • پروفرما: یکی از اسناد اولیه واردات فلاش تانک و به معنای عقد قرار داد است.
  • فاکتور خرید محموله: این سند که جایگاه مهمی در میان اسناد ترخیص دارد نشان دهنده تعداد، نوع و … درباره محموله خریداری شده است.
  • نامه برات: از جمله اسناد مهم در رابطه با ارز مورد نیاز برای خرید محصول است.
  • گواهی ترخیصیه: پس از تسویه صاحب کالا با شرکت باربری صادر می شود.
  • گواهی مبدا: توسط اتاق بازرگانی کشور مبداء برای تایید اصالت کالا صادر می شود.
  • قبض انبار: اسن سند نشان می دهد محموله تجاری به انبار گمرک تحویل داده شده است.
  • کاتالوگ محصول: این سند روش استفاده و اطلاعات تجاری محصول را نشان می دهد.
  • پکینگ لیست: شامل اطلاعاتی درباره چیدمان کالا در مرسوله است.
  • پروانه بهره‌ برداری شرکت وارد کننده
  • مجوز های مورد نیاز مانند مجوز بهداشت، مجوز استاندارد، مجوز صنعت، معدن، تجارت، مجوز سازمان انرژی اتمی و …
  • گواهی نامه بازرسی کالا: تایید کننده اصالت، کیفیت و … محصول است.
  • مدارک صاحب کالا: این مدارک شامل کپی و اصل کارت بازرگانی، کپی و اصل کارت ملی و … می باشد.
  • مدارک نماینده قانونی صاحب کالا: این مدارک شامل کپی و اصل معرفی نامه به گمرک، کپی و اصل کارت بازرگانی، اصل و کپی کارت ملی، جواز تاسیس واحدهای تولیدی و … می باشد.
  • و ….

فلاش تانک از چه کشورهایی وارد میشود؟

فلاش تانک یکی از محصولات بهداشتی پر مصرف در بازار مصرف می باشد بر همین اساس علاوه بر اینکه این محصول در داخل کشور تولید می شود، تاجران در راستای پاسخ گویی به نیاز بازار مصرف اقدام به واردات این کالای بهداشتی می نمایند. کشورهای گوناگونی در سرتاسر دنیا در زمینه تولید و صادرات انواع فلاش تانک فعالیت می کنند اما به طور معمول کشورهای معروفی که تاجران ایرانی برای واردات فلاش تانک به کشور انتخاب می کنند، کشورهایی چون ایتالیا، چین، آلمان، اسلونی، ترکیه و.. می باشد. علت انتخاب این کشورها برای واردات فلاش تانک به ایران مزیت هایی است که در واردات این محصول از این کشورها وجود دارد.

اهمیت حضور ترخیص کار جهت واردات و ترخیص فلاش تانک

فرایند ترخیص فلاش تانک از گمرک از مراحل گوناگونی تشکیل شده است که لازم است در تک به تک این مراحل نهایت دقت و توجه از سمت صاحب کالا و یا نماینده قانونی آن به کار گرفته شود تا هیچ گونه خطایی رخ ندهد، اما علاوه بر این مسئله در روند ترخیص فلاش تانک از گمرک داشتن دو عامل مهارت و تجربه اهیمت بسیار زیادی دارد و می تواند ترخیص این محصول تجاری را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه برای صاحب کالا به پایان برساند.

بر همین اساس بهتر است وارد کنندگان فلاش تانک برای ترخیص این محصول تجاری از ترخیص کاران حرفه ای و مجرب شرکت های بازرگانی مانند شرکت ققنوس ترخیص استفاده نمایند. ما با داشتن کادری متخصص، حرفه ای و با تجربه در گروه ققنوس ترخیص فرایند ترخیص محموله فلاش تانک از گمرک را در بهترین حالت ممکن به پایان خواهیم رساند.

چرا برای واردات و ترخیص فلاش تانک از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

همانطور که می‌دانید انجام کلیه فرایندها و تشریفات گمرکی به عنوان امری بسیار پیچیده در نظر گرفته می‌شود که نیازمند داشتن تبحر در این زمینه می‌باشد. در نتیجه بهتر است انجام. فرایندهای گمرکی را مانند ترخیص انواع فلاش تانک را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید. افراد ترخیص کار شرکت های ترخیصکاری قادرند کلیه تشریفات گمرکی را برای شما عزیزان در کمترین زمان ممکن به انجام برسانند.

شرکت ققنوس ترخیص با داشتن تیمی زبده و مجرب انجام کلیه واردات فلاش تانک برای شما عزیزان را به ثمر خواهد رساند. از این رو می‌توانید از خدمات ترخیصکاران حرفه‌ای ما در شرکت ققنوس ترخیص بهره‌مند شوید.

جمع بندی

در این مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص تلاش نمودیم تا شما عزیزان را با نحوه ترخیص انواع فلاش تانک آشنا سازیم. شرکت ما با داشتن نیرو های خرفه‌ای همواره آماده جهت خدمت رسانی به تاجران عزیز در سراسر کشور خواهد بود. از خدمات و وظایف شرکت ققنوس ترخیص می‌توان به مواردی نظیر ثبت سفارش محصول، دریافت و اخذ مجوزات، تنظیم اظهار کالا و.. اشاره نمود.

هزینه واردات فلاش تانک به کشور شامل چه مواردی می شود؟

هزینه های که لازم است وارد کنندگان فلاش تانک برای واردات این محصول تجاری به کشور پرداخت نمایند شامل مواردی همچون هزینه خرید انواع فلاش تانک از فروشنده، هزینه تشریفات گمرکی برای ترخیص از گمرک کشور مبداء، هزینه حمل و نقل بین المللی و داخلی، هزینه بیمه کردن محموله تجاری، هزینه های گمرکی ترخیص محموله در کشور مقصد، هزینه بازرسی کالا و … اشاره نمود.

برای ترخیص فلاش تانک از گمرک به چه مجوزهایی نیاز است؟

ترخیص فلاش تانک از گمرک به مجوزهای گوناگونی نیاز دارد که از جمله آن ها می توان به مواردی  همچون مجوز ورود فلاش تانک به کشور، مجوز ثبت سفارش کالا، محوز استاندارد و …. اشاره نمود.

فلاش تانک های وارداتی شامل چند نوع می باشند؟

فلاش تانک های وارداتی انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به مواردی همچون فلاش تانک روکار، فلاش تانک توکار، فلاش تانک دوزمانه، فلاش تانک دو مخزنه، فلاش تانک اتوماتیک و …. اشاره نمود.

برای ترخیص فلاش تانک چه مدارکی باید تهیه شود؟

از جمله مدارک لازم برای ترخیص محموله فلاش تانک از گمرک می توان به مواردی همچون کارت بازرگانی، محوز ثبت سفارش کالا، اظهار نامه گمرکی، گواهی مبداء، گواهی نامه بازرسی کالا، اعلامیه تامین ارز، بیمه نامه، بار نامه، قبض انبار، برگ سبز گمرکی، فهرست عدل بندی، کاتالوگ محصول، پیش فاکتور، سیاهه خرید فلاش تانک و … اشاره نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط