لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص اسپیکر از گمرک (راهنمای 0 تا 100 واردات بلندگو)

ترخیص اسپیکر از گمرک

فهرست مطالب

واردات و ترخیص بلندگو از تمامی گمرکات فعال در سطح کشور به عنوان امری بسیار مهم و تخصصی در نظر گرفته می‌شود، که شما تاجران و بازرگان فعال در این حوزه می‌توانید جهت انجام بهتر تشریفات این امر به شرکت های بازرگانی مانند ققنوس ترخیص مراجعه نمایید. ترخیص اسپیکر از گمرک موجب شده است تا اسپیکر یا همان باند و به طور اساسی انواع لوازم صوتی و تصویری امروزه، در بسیاری از امکان مانند منازل، مدارس، سازمان ها کارخانه ها، سازمان های گوناگون مانند انواع آمفی تئاترها، انواع تالارهای عروسی و … کاربرد بالایی داشته باشد.

لازم است بدانید واردات اسپیکر از چین به طور گسترده به کشور ما صورت می‌گیرد. از این رو اگر شما نیز تصمیم به واردات اسپیکر از چین را گرفته اید، در این مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص همراه ما باشید.

آیا واردات اسپیکر به ایران سود آور است؟

امروزه و در حال حاضر واردات و ترخیص بلندگو توانسته جایگاه بالایی را میان بازرگانان و تاجران بدست آورد. همچنین بسیاری از افراد تمایل دارند تا موسیقی مورد نظر و مورد علاقه خود را با کیفیت و صدای بلند گوش بدهند. به همین جهت در این عرصه سازمان های خارجی در تلاش اند تا کالاهای مناسب و مفیدی را تولید نمایند و روانه بازار کنند.

همچنین تولید و واردات اسپیکر از چین و همچنین انواع لوازم صوتی امروزه به صورت گسترده در کشورما صورت می‌گیرد. اما در این بین محصولات وارداتی هم از فروش بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و به عبارتی می‌توان گفت در این زمینه از برند های خارجی استقبال بسیار خوبی شده است. در نتیجه واردات و ترخیص بلندگو تا حد زیادی جهت برآورده نمودن نیازهای داخلی کشور موثر است.

در نتیجه این امر، واردات اسپیکر از چین می‌تواند برای تاجران و بازرگانان بسیار پرسود و مفید واقع گردد. تاجران ایرانی می‌توانند با انجام واردات اسپیکر از چین به طور کلی نیازهای جامعه را برآورده کرده و خود نیز سود بالایی را کسب نمایند.

واردات اسپیکر از چین
واردات اسپیکر از چین

بهترین کشور جهت واردات اسپیکر به ایران کدام است؟

یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین شاخص های واردات اسپیکر از چین به ایران به دو علت زمان و هزینه‌های مورد نظر آن می‌باشد. از این رو می‌توان کشور چین را به عنوان یکی از تولید کننده‌ های مهم و اصلی در زمینه کالاهای الکترونیکی، ارزان قیمت، باکیفیت بالا و درجه یک در نظر گرفت. 

در نتیجه تمامی تاجران و بازرگانان می‌توانند واردات و ترخیص بلندگو را با سودآوری متناسب با هزینه مورد نظر از چین وارد کشور نمایند. همچنین می‌توان گفت امروزه بازارهای آنلاین و فعال جهانی بسیار فراگیر و پیشرفته گشته است.

حتی اگر گاهی سری به سایت های بزرگ آنلاین نظیر سایت علی‌ بابا بزنید شاهد بسیاری از محصولات چینی با کیفیت و کمیت خوب خواهید بود،  که به راحتی امکان سفارش از این سایت وجود دارد. اما لازم است بدانید به علت بعضی از تحریم‌های اعمال شده ، در حال حاضر ایرانیان نمیتوانند از این خدمات بهره ببرند و از این نعمت محروم شده اند.

در نتیجه جهت انجام واردات ترخیص اسپیکر از گمرک بایستی به سازمان های وارد کننده کالا از چین مراجعه نمایند تا در نهایت بتوانر خرید عمده از چین را انجام دهند.

راهنمای واردات اسپیکر به ایران

به طور کلی در این مورد می‌توان گفت انجام پروسه درست واردات و ترخیص اسپیکر نیازمند انجام درست قوانین و مقررات مختص به  خود در این زمینه می‌باشد. از این رو در هنگام انجام واردات اسپیکر ازچین بایستی به شکل کاملا دقیق و اصولی، مراحل واردات و ترخیص بلندگو را انجام دهید تا در هنگام انجام عملیات ترخیص و واردات دچار مشکل و خساراتی  نگردید. در نتیجه در ادامه این مطلب به طور کلی به مراحل واردات و ترخیص اسپیکر از گمرک می‌پردازیم. این مراحل عبارتند از:

  • آگاهی یافتن از مقررات و قوانین موجود در جهت واردات

شواهد حاکی از آن است که به طور کلی گاهی  مقررات و ضوابط موجود گمرکی در هر کشوری که بر اساس آن عملیات گمرکی صورت می‌گیرد، مرتبا در حال تحول و پیشرفت می‌باشد. در نتیجه می‌توان گفت بازرگان و تاجران فعال در عرصه واردات اسپیکر از چین باید آگاهی خود را در این زمینه به روز کنند.

اخذ کارت بازرگانی و در نهایت ارائه آن به گمرک از جمله یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحل واردات اسپیکر از چین در نظر گرفته می‌شود. علت مهم بودن این امر این موضوع است که  در صورت فقدان کارت بازرگانی تاجر و بازرگانان قادر به انجام هیچ گونه فعالیت تجاری نخواهند بود.

  • دریافت و ارائه مدارکات موجود به گمرک مانند پرفرما یا پیش فاکتور

ارائه پروفرما یا همان پیش فاکتور از دیگر مراحل  مراحل واردات و ترخیص اسپیکر در نظر گرفته می‌شود که از این مدرک جهت ثبت سفارش کالا نیز استفاده می‌شود و عدم وجود آن به معنای عدم انجام واردات و ترخیص می‌باشد.

راهنمای ترخیص اسپیکر از گمرک

افرادی که تمایل به انجام واردات اسپیکر از چین  دارند، باید در ابتدای کار با تمامی مراحل واردات اسپیکر از چین آشنا باشند. در نتیجه قصد داریم در ادامه به مراحل ترخیص و واردات و ترخیص بلندگو از گمرک بپردازیم. مراحل ترخیص اسپیکر از گمرک‌ عبارتند از:

ثبت اظهار محصول

در این مرحله بایستی تاجر و بازرگانی که قصد انجام واردات و ترخیص بلندگو را دارد به سامانه تجارت وارد شده و فرم های مربوط به آن را با دقت کامل کند. این مرحله به عنوان مهمترین مرحله واردات اسپیکر از چین شناخته می‌شود.

احراز هویت محصولات وارداتی

در مرحله بعدی از ترخیص اسپیکر، بایستی بخش ارزیاب گمرک اطلاعات فرد بازرگان را مورد بررسی  قرار دهد و در صورتی که اطلاعات فرد و کالای وی تایید شد کد شناسایی کالا جهت واردات صادر می‌‌گردد.

اخذ مجوزات مربوطه

پس از انجام این مراحل، فرد بازرگان باید  از اداره هایی مانند سازمان استاندارد، سازمان اداره مالیات و وزارت راه موارد مشابه مجوزات لازم جهت واردات اسپیکر از چین را دریافت کند.

رجوع به انبار برای پرداخت هزینه های مربوطه

در این مرحله از واردات و ترخیص بلندگو فرد باید هزینه های مربوط به انبارداری کالا را پرداخت نماید تا در نهایت بتواند کالاهای خود را از گمرک ترخیص نماید.

ترخیص کالا از گمرک

در این ‌مرحله بازرگان و تاجر می‌تواند جهت ترخیص اسپیکر از گمرک اقدام کند.

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص اسپیکر از گمرک

در این تیتر قصد داریم به شکل مفصل به مجوزات لازم جهت واردات و ترخیص بلندگو بپردازیم. این مرحله از واردات به عنوان مهمترین مرحله واردات در نظر گرفته می‌شود، چرا که هر تاجر و بازرگانی که قصد انجام واردات اسپیکر از چین را دارد، بایستی قبل از انجام هر مرحله ای مجوزات لازم را اخذ نمایید.

این مجوزات عبارتند از:

  • مجوز مربوط به ثبت سفارش

این مجوز به عنوان مهمترین مجوز واردات و ترخیص بلندگو در نظر گرفته می‌شود. انجام درست این مرحله باعث می‌شود تا در ادامه واردات اسپیکر از چین به آسانی صورت بگیرد.

این مجوز از دیگر مجوزات لازم جهت ترخیص اسپیکر است که به عنوان اصلی ترین مجوز واردات و ترخیص کالا در نظر گرفته می‌شود. مجوز استاندارد مجوزی است که با توجه به آن سازمان گمرک اطلاعات جامعی را از کالا به دست می‌آورد.

تعرفه گمرکی اسپیکر در ایران

وارد کنندگان و صادرکنندگان کالا حتما بایستی پیش از انجام هر نوع اقدامی در زمینه  واردات و ترخیص بلندگو از گمرک، با توجه به تعرفه گمرکی تعیین شده هر کالایی که ویژه آن محصول می‌باشد، نسبت به پرداخت هزینه های و تعرفه های مربوط به آن نسبت به واردات یا خروج یک کالا به بازارهای داخلی ایران اقدام نمایند. از این رو می‌توان گفت تعرفه گمرکی برای اسپیکر و بلندگو جهت واردات از تمامی گمرکات کشور تحت تعرفه به رقم  ۸۵۱۸۱۰۰۰ قرار خواهد گرفت.

واردات و ترخیص بلندگو
واردات و ترخیص بلندگو

چرا برای واردات و ترخیص اسپیکر از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

واردات و ترخیص بلندگو از تمامی گمرکات کشور بایستی با دقت بالا و ظرافت انجام بپذیرد، چرا که ترخیص اسپیکر از گمرک از مهمترین مراحل واردات و صادرات اسپیکر به شمار می‌رود. از این رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که جهت انجام بهتر واردات اسپیکر از چین از خدمات شرکت های بازرگانی بهره بگیرید.

لازم است بدانید شرکت های بازرگانی زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند که یکی از این شرکت ها، ققنوس ترخیص می‌باشد که با بیش از یک دهه سابقه ترخیص کاری می‌تواند در این زمینه راهنمای شما عزیزان باشد. علاوه بر این موارد بهره گرفتن از خدمات شرکت بازرگانی موجب خواهد شد امورات و تشریفات گمرکی را به دست فردی کاردان و زبده سپرده شود و از این جهت دیگر شما نگران هزینه های اضافی جهت پرداخت خسارات اعمال شده نخواهید بود.

همچنین ققنوس ترخیص با کمترین هزینه می‌تواند عملیات ترخیصکاری را برای شما تاجران و فعالان تجاری در کمترین زمان ممکن انجام دهد. در نتیجه ما به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت انجام بهتر واردات اسپیکر از چین امورات خود را به شرکت تجاری ما با عنوان ققنوس ترخیص بسپارید.

اهمیت واردات بلندگو به ایران

یکی از کالاهای پر طرفدار وپر مصرف در کشور انواع بلندگو می باشد. بلندگوها کاربردهای فراوانی دارد و در مکان های مختلفی همچون مناطق صنعتی، اداره جات، سیمنارها، بیمارستان ها، مکان های تفریحی و … مورد استفاده قرار می گیرد. اما شاید این سوال برای شما نیز ایجاد شود که چرا با وجود شرایط تولید انواع بلندگو در داخل کشور، در راستای واردات این محصول از کشورهای خارجی تلاش می شود؟

پاسخ این سوال کاملا روشن است، دلیل و اهمیت واردات بلندگو در زمینه برند و کیفیت این محصول می باشد. بسیاری از مصرف کنندگان تمایل دارند در هنگام تهیه و خرید این محصول از برندهای معروف و معتبر خارجی استفاده نمایند، بر همین اساس تاجران در راستای برطرف کردن نیاز بازارهای داخلی اقدام به واردات انواع بلندگو می نمایند.

برخی از خدمات ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص اسپیکر

واردات اسپیکر و یا هر نوع کالای دیگری به کشور دارای روند مشخصی می باشد و از مراحل گوناگونی تشکیل شده است. یکی از مهم ترین این مراحل مربوط به ترخیص محموله تجاری وارداتی است که در اصل آخرین مرحله در روند واردات اسپیکر می باشد. ترخیص کالا از گمرک به دلیل مدارک گوناگون و پیچیدگی هایی که دارد مرحله دشواری به شمار می آید بر همین اساس صاحبان کالا برای رد شدن از این مرحله نیاز به یک کارگزاری حرفه ای در زمینه ترخیص کالا دارند.

ققنوس ترخیص یکی از بهترین گزینه ها برای صاحبان کالا در زمینه ترخیص محموله های تجاری وارداتی از گمرک می باشد. از جمله خدماتی که ما در گروه ققنوس ترخیص با کادری مجرب و تشکیل شده از ترخیص کاران و حق العمل کاران حرفه ای به شما مشتریان گرامی ارائه خواهیم کرد. تعدادی از این خدمات موارد زیر هستند:

  •  تهیه تمامی مدارک مورد نیاز برای ترخیص محموله تجاری اسپیکر از گمرک قبل از ورود محموله تجاری وارداتی به کشور
  • ترخیص محموله تجاری از گمرک در کوتاه ترین زمان ممکن
  • انجام کلیه فرایند ترخیص بدون نیاز به حضور صاحب کالا با کم ترین هزینه گمرکی با استفاده از ترفندهای کاهش هزینه
  • شناخت و مراجعه به مناسب ترین گمرک برای ترخیص اسپیکر
  • و ….

شرایط خرید عمده اسپیکر از چین

خرید اسپیکر از کشور چین به دلیل قیمت های مناسب و مقرون به صرفه این کشور، خرید سود آوری خواهد بود اما توجه به این که واردات اسپیکر از کشور چین هزینه های گوناگونی همچون هزینه حمل و نقل از کشور مبداء تا کشور مقصد، هزینه بیمه و … را نیز به دنبال دارد در صورتی می تواند خریدی سود آور و مقرون به صرفه محسوب شود که خریدار اقدام به خرید عمده اسپیکر از کشور چین نماید.

شرایط خرید عمده اسپیکر از کشور چین به این صورت است که خریدار باید در هنگام جستجو برای یافتن تولید کننده به سراغ تولید کنندگانی برود که  ظرفیت های بالایی برای تهیه و تولید اسپیکر دارند. خریداران می توانند برای خرید عمده اسپیکر از کشور چین و واردات آن به داخل کشور از خدمات خرید ما در گروه تجاری ققنوس استفاده نمایند.

جمع بندی

در این مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص تلاش کردیم به شکل مفصل به نحوه واردات و ترخیص بلندگو که از گمرک بپردازیم. همانطور که میدانید انجام درست پروسه ترخیص اسپیکر می‌تواند در تسریع انجام امورات گمرکی بسیار موثر واقع گردد‌. از این رو اگر شما فردی هستید که قصد واردات اسپیکر از چین به ایران را دارید بهتر است قبل از اقدام به واردات با قوانین گمرکی موجود به طور کامل و جامع آشنایی داشته باشید؛ چرا که در صورت ایجاد اشتباه در انجام پروسه واردات و ترخیص متحمل هزینه‌های بالایی خواهید شد.

در ادامه به این مورد نیز توجه داشته باشید که شرکت ققنوس ترخیص باتجربه‌ای درخشان در زمینه ترخیص اسپیکر می‌تواند یاری رسان شما عزیزان در این زمینه باشد. همچنین علاوه بر ترخیص کالا شرکت ما خدماتی مانند ثبت سفارش کالا، تامین و تخصیص ارز، اخذ مجوزات لازم را بر عهده می‌گیرد.

برای واردات اسپیکر چه مجوزهایی لازم است؟

برای واردات محموله تجاری به کشور با توجه به نوع محموله به مجوزهای گوناگونی نیاز است. این مجوزها برای واردات اسپیکر به کشور شامل مواردی چون مجوز واردات، مجوز ثبت سفارش کالا، مجوز استاندارد و …. می باشد.

روند ترخیص اسپیکر از گمرک چگونه است؟

برای ترخیص اسپیکر از گمرک مراحل گوناگونی باید طی شود از جمله این مراحل می توان به مواردی چون ثبت سفارش اسپیکر در سامانه جامع امور گمرکی، تحراز هویت محموله اسپیکر وارداتی، دریافت مجوزهای مورد نیاز، مراجعه به انبار و پرداخت هزینه های گمرکی، دریافت مجوز خروج از گمرک و در نهایت ترخیص محموله تجاری اسپیکر از گمرک اشاره کرد.

دلایل واردات بلندگو از کشورهای خارجی چیست؟

دلایل گوناگونی برای واردات انواع بلندگو از کشورهای خارجی وجود دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مواردی چون تمایل مصرف کنندگان به برندهای خارجی و همچنین برطرف کردن نیاز بازارهای داخلی به این نوع کالا اشاره کرد.

خدمات گروه ققنوس ترخیص در زمینه ترخیص اسپیکر چیست؟

از جمله خدمات گروه ققنوس ترخیص در هنگام ترخیص اسپیکر از گمرک می توان به مواردی همچون تهیه تمامی مدارک مورد نیاز برای ترخیص اسپیکر از ارگان های مختلف، مراجعه به بهترین و مناسب ارین گمرک کشور برای ترخیص محموله تجاری اسپیکر، انجام فرایند ترخیص در کوتاه ترین زمان ممکن، استفاده از راهکار های گوناگون برای کاهش هزینه های ترخیص اسپیکر از گمرک و.. اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط