لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص اتو از گمرک / 0 تا 100 نحوه ترخیص اتو بخار

ترخیص اتو از گمرک

فهرست مطالب

اتو یکی از اصلی‌ترین لوازم خانگی است که در هر خانه‌ای موجود است. امروزه اتو بخار نیز کارکرد بسیار زیادی در بین مردم دارد و می‌توان گفت از ضروریات روزمره است. اتو بخار‌های مختلف توسط برندهای معروف دنیا تولید می‌شوند تا افراد حق انتخاب بیشتری بر اساس نیاز‌ها و سلایق خود داشته باشند. بدین جهت واردات و ترخیص اتو از گمرک نیز یکی از گزینه‌های وارداتی اغلب تجار است. البته بیشتر برند‌های موجود در بازار که مورد تقاضای مردم هستند، اکثرا از کره، چین، آلمان، فرانسه و … وارد می‌شوند. در این مطلب از ققنوس ترخیص به مراحل ترخیص اتو بخار می‌پردازیم تا افراد مایل به کسب سود از این طریق، با روند کار آشنا شوند.

آیا واردات اتو به ایران سود آور است؟

هیچ وقت نمی‌توان گفت واردات لوازم خانگی سودی ندارد و تجار را از تجارت و انجام واردات این لوازم از کشورهای دیگر صرف نظر نمود. علت این امر عدم وجود کالای کافی و با کیفیت در درون کشورهاست که این کمبود به عوامل زیادی بستگی دارد. در بعضی کشورها، کمبود نیروی کار، مواد اولیه یا نبود زیر ساخت‌های مناسب و دانش فنی، علتی بر لزوم واردات لوازم خانگی از کشورهای دیگر است. کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست و دسته‌ای از کالاها را ضرورتا از کشورهایی چون چین، دبی و … وارد می‌کند. واردات و ترخیص اتو از گمرک نیز از جمله این کالاهاست؛ اگر شما به دنبال یک تجارت و واردات پرسود هستید باید این را بدانید.

از طرفی به دلیل تحریم‌ها و وضعیت اقتصادی کشور، امروزه واردات و ترخیص اتو بخار از چین که روابط اقتصادی خوبی با کشور ما دارد، با سود خوبی همراه است. زیرا تولیدات چین به قدری گسترده است که می‌توان گفت قسمت عمده کالاهای جهان را تامین می‌کند.

ترخیص اتو بخار
ترخیص اتو بخار

بهترین کشور جهت واردات اتو به ایران کدام است؟

لوازم‌خانگی از جمله اتو با برندهای متفاوت و مزایای خاص بیشتر از کره، چین، آلمان، فرانسه و دبی وارد می‌شوند. این لوازم‌خانگی و اتو در داخل کشور هم تولید می‌شوند ولی چون جوابگوی بازار تقاضا نیستند؛ نیاز به واردات و ترخیص اتو از گمرک داریم. افرادی که مایل‌اند لوازم‌ خانگی از جمله اتو ‌از برند و ساخت کشورهای مختلف را خریداری و وارد نمایند، لازم است بدانند به دلیل تحریم‌ها، واردات از بعضی کشورهای تولیدکننده ممکن نیست، ولی از طریق دبی می‌توان این لوازم را تهیه و وارد کشور نمود.

خرید، واردات و ترخیص اتو بخار از چین هم نکات مثبت زیادی دارد؛ تهیه کالا از چین به هر میزان موردنیاز امکان‌پذیر است. زیرا آنها با به‌کارگیری تکنولوژی در تولید و نیروی کار ماهر، قادر به تولید انبوه با قیمت مناسب در عرضه هستند. برخی کارخانه‌های چینی با کمک تکنولوژی در تولیدات، کالاها را بدون محدودیت و در حجم زیاد تولید می‌کنند. حتی کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، آلمان نیز از شرکای تجاری چین می‌باشند و برخی اقلام خود را از چین وارد می‌کنند.

راهنمای واردات اتو به ایران

مسلما جهت واردات اتو بخار و ترخیص اتو از گمرک هم باید مراحل مشخصی را طی کنید که تقریبا مشابه واردات و ترخیص کالاهای دیگر است. اولین قدم شناسایی فروشنده و پروفرما از اوست؛ جهت تهیه پروفرمای کالا، باید با برندهای مختلف اتو و جزئیات انواع اتوها کاملا آشنا باشید. برای این کار تسلط بر زبان انگلیسی نیاز است. با تهیه پروفرما و اتمام خرید، باید مجوزها را اخذ و ثبت سفارش کالا را انجام دهید. در ادامه مراحل واردات و ترخیص اتو بخار را گام به گام توضیح می‌دهیم:

یافتن بهترین فروشندگان

شناسایی فروشندگان معتبر، مهمترین و اولین مرحله از واردات لوازم خانگی و اتو می‌باشد. این کار را می‌توان به طرق مختلفی چون جستجو در سایت‌های تخصصی یا شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی معتبر انجام داد.  اینها تکنیک‌های مناسبی برای شناسایی و مقایسه انواع فروشندگان اتو هستند؛ وبسایت علی بابا هم می‌تواند کمک زیادی در این مورد باشد. هرقدر شما در این مرحله موفق‌تر باشید و تامین‌کننده بهتری بیابید، قطعا سود بیشتری هم کسب می‌کنید.

البته باید مراقب کلاهبرداری‌های گسترده در این مورد هم باشید، کاشناسان و مشاوران ما در ققنوس ترخیص می‌توانند به شما کمک نمایند تا با خرید از فروشنده معتبر، واردات و ترخیص اتو از گمرک را با قیمتی مناسب و دور از هر آسیب و کلاهبرداری انجام دهید.

مذاکره با تامین‌کننده

مذاکره با فروشندگان بسیار مهم است، تا شما با بررسی و مقایسه آنها بتوانید انتخاب مطمئنی داشته باشید. زیرا در انجام مذاکره با فروشنده لوازم خانگی مورد نظر خود مانند اتو، حتما درباره شرایط خرید و فروش صحبت می‌کنید تا خریدی طبق شرایط مورد نظر هر دو طرف انجام دهید. آشنایی با اصول مذاکره با فروشنده در کسب سود بالاتر موثر است؛ چون هر قدر بتوانید تامین‌کننده را قانع کنید تا شرایط شما را بپذیرد، در واردات و ترخیص اتو بخار موفق‌تر می‌شوید.

دریافت پروفرما از تامین‌کننده‌ها

پروفرما یا پیش فاکتور سندی است که فروشنده صادر می‌کند و اطلاعاتی مثل نام و آدرس فروشنده اتو، سربرگ شرکت تامین‌کننده، ذینفع خریدار، اینکوترمز حمل کالا ، نوع کالا، مشخصات دقیق کالا، مقدار و تعداد کالا، زمان تحویل و ترخیص اتو از گمرک، قیمت کل و قیمت واحد اتوها، شرایط و روش پرداخت، مبدا و مقصد حمل، مدت زمان اعتبار پروفرما، نام وسیله حمل‌کننده، نام کشور، شهر و بندر مقصد، شماره استاندارد بازرسی‌های لازم و.. را در خود دارد.

پس سند پروفرمای دریافتی از فروشندگان، شما را از شرایط خرید کالایتان مطلع می‌کند تا با بررسی بهترین تامین‌کننده را انتخاب و خریدتان را نهایی نمایید. این را هم در نظر داشته باشید که هر قدر تعداد اتوهایی که می‌خرید بیشتر باشد، تخفیف بیشتری از فروشنده می‌گیرید و برخی هزینه‌هایتان هم کاهش می‌یابد.

انتخاب ترم حمل مناسب برای واردات اتو

برای حمل‌ونقل کالا لازم است یکی از ترم‌های اینکوترمز را انتخاب کنید تا از هزینه‌ها و مسئولیت‌های حمل ونقل بین خود و فروشنده آگاه شوید. رایج‌ترین ترم‌هایی که برای حمل اتو جهت واردات وجود دارند، گروه E و گروه F می‌باشند. قواعد گروه E جهت تحویل کالا در انبار یا کارخانه فروشنده به وسیله خریدار است؛ برای مثال، ترم EXW . قواعد گروه F اینکوترمز هم برای تحویل کالا به خریدار بدون پرداخت هزینه حمل می‌باشد.

در واردات و ترخیص اتو بخار، ترم گروه F همچون ترم حمل فوب، از بقیه ترم‌ها شایع‌ترند و پیشنهاد ما نیز همین است؛ چون تاثیر خوبی در مدیریت هزینه‌های ترخیص اتو از گمرک دارد. ترم حمل FOB  یعنی فروشنده محموله را در بندر تعیین شده در عرشه کشتی تحویل بگیرد. قبل از آن، هر خسارتی که به کالا وارد شود، به عهده فروشنده می‌باشد و هزینه‌های حمل، بازرسی و بیمه کالا به عهده خریدار.

تهیه اسناد حمل و آماده سازی بار

از جمله مهم‌ترین اسناد حمل و واردات اتو که شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی صادر می‌نماید؛ بارنامه می‌باشد. گواهی مبدا سند حمل دیگریست که جهت ثبت سفارش گمرکی و ترخیص اتو بخار از گمرک ضروریست. معمولا گواهی مبدا را اتاق بازرگانی شرکت مبدا صادر می‌کند. پکینگ لیست دیگر سندیست که اطلاعات نحوه بسته‌بندی و محتویات محموله را داراست؛ گمرک کشور ایران و بازرسان گمرکی پکینگ لیست را بررسی خواهند کرد.

پرداخت هزینه خرید

گفتیم که اگر تعداد اتوهایی که خرید کردید، بیشتر باشد، تخفیفات بیشتری هم عایدتان می‌شود. در پروفرمای اخذ شده از فروشنده، مبلغی برای خرید اتوهای وارداتی شما مشخص شده است که باید آن را طبق شرایط پرداخت کنید. از تطابق سربرگ فروشنده با شماره حساب ذکر شده در پروفرما مطمن شوید تا در ترخیص اتو از گمرک با مشکلات جدی مواجه نشوید.

حمل و ارسال محموله اتو

دو روش حمل هوایی و دریایی بهترین روش‌ها برای حمل محموله  اتوهای شماست. شما می‌توانید با استفاده از خدمات حمل بار هوایی ققنوس با سرعت بالایی نسبت به حمل دریایی، کالای خود را وارد کنید. ولی مسلما هزینه‌های آن بسیار گران‌تر خواهد بود. ترخیص بارهای ارسال هوایی از چین به کشور، در گمرک فرودگاه امام خمینی انجام می‌شود و شما باید فرایند ترخیص اتو بخار از گمرک را در این فرودگاه عملی کنید.

برای محموله‌هایی با وزن بیش از 500 کیلوگرم، روش حمل‌ونقل دریایی بهتر است؛ زیرا روش دریایی هزینه بسیار کمتری جهت حمل کالاهای سنگین دارد. اما مدت زمان حمل بسیار زیاد است و شما حتما باید زمان تحویل را در نظر بگیرید. حمل دریایی، به دو روش LCL یا FCL بارگیری می‌شود که تفاوت آنها در نحوه استفاده از فضای کانتینرها می‌باشد. ققنوس ترخیص آماده انجام فرایند ترخیص بار شما به صورت کاملا تخصصی از همه گمرکات می‌باشد.

راهنمای ترخیص اتو از گمرک

وقتی محموله اتوهای وارداتی شما به یکی از گمرکات کشور رسید، جهت دریافت خدمات ترخیص اتو بخار از گمرک، می‌توانید از کارشناسان ققنوس ترخیص استفاده کنید تا در اسرع وقت، انجام تمامی مراحل ترخیص کالای شما را عملی کنند؛ این مراحل واردات و ترخیص لوازم خانگی و اتو از گمرک به قرار زیر می‌باشد:

مرحله اول: ثبت اطلاعات اولیه کالا در سامانه  epl

اسناد و مدارکی چون پروفرما را آماده و سپس اظهارنامه گمرکی تنظیم می‌شود و اطلاعات در سامانه جامع امور گمرکی جهت ترخیص اتو بخار از گمرک باید به دقت ثبت  و بارگذاری گردد.

مرحله دوم: دریافت شماره کوتاژ

اگر برای انجام این مراحل از ققنوس ترخیص کمک بگیرید، کارشناسان ما اطلاعات شما را درسامانه جامع امور گمرکی بطور صحیح ثبت می‌نمایند تا توسط دایره احراز هویت فنی گمرک بررسی شود. اگر هیچ نقص یا مشکلی در اطلاعات وارده نبود، شماره کوتاژ صادر می‌شود و با توجه به نوع و ارزش کالا، نوع مجوزات، وزن کالا، درصد ماخذ حقوق ورودی کالا و..، محموله اتوی شما در یکی از مسیرهای سبز، زرد یا قرمز گمرکی جهت ترخیص اتو از گمرک قرار خواهد گرفت.

مرحله سوم: کنترل، ارزیابی و تعیین ارزش کالا

مسیر سبز گمرکی برای محموله یعنی اینکه مستقیم باید به مرحله صندوق بروید و واریزی‌ها را انجام دهید. ولی اگر مسیر زرد یا قرمز گمرکی برای کالا تعیین شد، نیاز است کالاها دوباره توسط ارزیاب گمرک، ارزیابی و بررسی شوند.

مرحله چهارم: پرداخت هزینه‌های گمرکی

وقتی کارشناس، کالا را مجددا بررسی و تائید کرد، هزینه‌های قابل پرداخت برای وادات و ترخیص اتو بخار به گمرک محاسبه می‌گردند تا با واریز این هزینه‌ها، مجوز ترخیص و خروج بار صادر شود.

مرحله پنجم: خروج کالا

پس از واریز تمام هزینه‌های گمرکی، باید به انبار گمرک رفته و کالا را ازانبارها دریافت کرد. هزینه‌های انبارداری هم پرداخت، و بیجک گمرکی از انباردار اخذ می‌شود تا مجوز بارگیری و خروج کالا تحویل شما شود.

ترخیص اتو از گمرک
ترخیص اتو از گمرک

لیست تعرفه و هزینه های واردات اتو 

تعرفه واردات لوازم خانگی از جمله واردات و ترخیص اتو از گمرک به عوامل مختلفی بستگی دارد و میزان ثابتی برای آن قابل بیان نیست؛ ولی در هزینه نهایی خرید عمده انواع اتو تاثیرگذار است. از طرفی علاوه بر هزینه بر اساس این تعرفه گمرکی،  هزینه‌های ثابتی هم وجود دارند که برای خرید بیشتر کالاها یکسان است. این هزینه‌ها شامل هزینه خرید، ثبت سفارش، بسته‌بندی و ارسال محموله اتو، هزینه‌های حمل و نقل، انبارداری، گمرک، ترخیص اتو بخار و غیره…. می‌باشد. البته نوع مارک و برند انتخابی شما برای اتو و تعداد آن‌ها نیز از عواملی هستند که در هزینه نهایی واردات و ترخیص اتو تاثیر می‌گذارد.

لیست مجوزات مورد نیاز جهت ترخیص اتو از گمرک

همه می‌دانید که واردات و صادرات کالا به هر کشوری باید از یک سری قوانین و مقررات خاصی پیروی کند تا یک تجارت قانونی محسوب شود. از این رو دسته‌ای از کالاها برای ورود یا خروج از کشور لازم است مجوزهایی را از سازمان و ارگان‌های خاص خود اخذ کنند و در زمان ترخیص کالا به گمرک تحویل دهند. اما لازم به ذکر است که واردات و ترخیص اتو از گمرک نیاز به اخذ مجوز خاصی ندارد و افراد و بازرگانان به راحتی می‌توانند از طریق همکاری با کارشناسان ما در ققنوس ترخیص واردات خود را انجام دهند.

نکته دیگری که باید در مورد واردات و ترخیص لوازم خانگی از جمله ترخیص اتو بخار توجه کنید، این است که کلیه این کالاها لازم و ضروری است که استانداردهای خاصی مانند استانداردهای زیست محیطی، بهداشتی، کیفی و مصرف انرژی را دارا باشند.

کد تعرفه ی گمرکی اتو در ایران

به مقدار حقوق ورودی که در زمان ترخیص کالا باید پرداخت شود، تعرفه گمرکی می‌گویند. میزان تعرفه گمرکی کالاها ممکن است هرساله تغییر کند؛ بنابراین بهتر است شما همواره از آخرین بروز رسانی تعرفه‌ها اطلاع کسب کنید تا هنگام ترخیص اتو از گمرک با مشکل مواجه نشوید. برای مثال کد تعرفه گمرکی جهت ترخیص ماشین‌ها و دستگاه‌های اتو در ردیف 8451 قرار دارد. جهت اطلاع از تعرفه گمرکی سایر انواع اتو با کارشناسان ما در ققنوس ترخیص ارتباط برقرار کنید.

انواع اتو بخار وارداتی به ایران

اتو بخار به عنوان یکی از لوازم ضروری جهت آراستن لباس‌های چروک می‌باشد. به همین علت بسیاری از افراد به دنبال خرید بهترین مارک اتو می‌باشند، چرا که با داشتن برند با کیفیتی از اتو می‌توانند اتوکشی بهتر و آسان‌تری را تجربه نمایند. از این رو با توجه به اهمیت واردات و ترخیص اتو بخار از گمرک در این بخش از مقاله به مهم‌ترین انواع اتو بخارهای وارداتی به ایران می‌پردازیم. از مهم‌ترین برندهای اتو بخار خارجی می‌توان به برندهایی مانند تفال، بوش، پاناسونیک، فیلیپس و غیره اشاره کرد که در ادامه به مهم‌ترین برندهای مطرح می‌پردازیم.

اتو بخار تفال

تفال به عنوان یکی از برندهایی است که در میان افراد بسیار شناخته شده می‌باشد که پیش از ۶ دهه است که در تولید لوازم برقی و خانگی فعالیت دارد.

اتو بخار بوش

بوش از دیگر برندهای مطرح آلمانی می‌باشد که فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید لوازم خانگی را دارا است. برند بوش با داشتن نیم قرن سابقه به عنوان یکی از برندهای معتبر شناخته می‌شود.

اتو بخار پاناسونیک

پاناسونیک نیز یکی از انواع برندهای قدیمی در زمینه لوازم الکترونیکی و دیجیتال در نظر گرفته می‌شود که با یک قرن تجربه مدل‌های با کیفیت و جدیدی از اتو بخارها را وارد بازارها کرده است.

اتوبخار بایترون

کمپانی آمریکایی بایترون لوازم برقی و خانگی قدرتمندی را با هدف دوستداران محیط زیست طراحی و به سراسر کشور ارائه می‌دهد. برند بایترون بهترین انواع اتو را همراه با پیشرفته‌ترین علم و فناوری روز تولید می‌کند.

مدارک لازم جهت ترخیص اتو از گمرک

همواره جهت انجام واردات و در نهایت انجام صحیح ترخیص اتو از گمرک نیازمند اخذ مدارک و مجوزاتی در این زمینه می‌باشید که بایستی پیش از اقدام به انجام فعالیت‌های بازرگانی کلیه این مدارک را از سازمان‌های ذی‌ربط دریافت نمایید. از این رو با توجه به اهمیت وجود مدارک جهت انجام واردات در این بخش به مهم‌ترین مدارک جهت انجام واردات و ترخیص اتو از گمرک می‌پردازیم. مهم‌ترین مدارک جهت واردات اتو عبارت است از:

  • کارت بازرگانی ترخیص کار گمرک
  • فاکتور خرید کالا یا فاکتور سیاهه کالا
  • پیش فاکتور
  • بارنامه کالا
  • اسناد مربوط به بیمه محصول در صورت وجود
  • گواهی کیفیت کالا

خرید عمده اتو بخار

جهت انجام واردات و ترخیص اتو بخار از گمرک فروش عمده به عنوان یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه و مناسب جهت کسب سود بیشتر در نظر گرفته می‌شود اما در این زمینه بایستی به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نکات در زمینه خرید عمده دستگاه اتو بخار پیدا کردن بهترین تأمین کننده می‌باشد. شما بایستی تأمین‌کننده‌ای را انتخاب کنید که بتواند محصولات با کیفیتی با قیمت مناسبی را به شما ارائه دهد در این زمینه می‌توانید با بررسی شرکت‌ها و تأمین‌کننده‌ها، مطالعه تجربیات و نظرات خریداران قبلی، بازدید از شرکت‌ها و کارخانه‌ها، بررسی گواهینامه‌ها و مجوزهای لازم بهترین تأمین‌کننده را انتخاب کنید.

همچنین پس از انجام انتخاب تأمین کننده مناسب بایستی قرارداد خرید را با فرد فروشنده تدوین نمایید. قرارداد بایستی به نحوی باشد که حجم، قیمت، شرایط پرداخت، شرایط حمل و نقل و دیگر جزئیات مربوط به معامله را شامل شود. همچنین بایستی تعهدات دو طرف نیز مشخص گردد. علاوه بر این نکات قبل از انجام خرید عمده بایستی قوانین و مقررات وارداتی را به طور کامل مورد بازرسی و بررسی قرار دهید و در نهایت از واردات کالایی که قصد خرید آن را دارید نهایت اطمینان را به دست بیاورید.

خرید اتو بخار از چین

جهت خریداری اتو بخار و انجام ترخیص از چین ابتدا بایستی بهترین تأمین‌کننده چینی را انتخاب کنید که تحقق این امور مستلزم تحقیق و همچنین استفاده از توصیه افرادی است که تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند. به عنوان نمونه، می‌توانید با کارشناسان مجرب به شرکت ققنوس ترخیص در ارتباط باشید و از آنها بخواهید تا لیستی از بهترین تأمین کنندگان چینی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شرکت ققنوس ترخیص به عنوان یک شرکت بازرگانی واسطه در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند انجام واردات محصولات متنوعی را از چین برای شما مقدور سازد.

خرید اتو بخار از امارات

خرید اتو بخار از امارات نیز مانند خرید اتو بخار از چین نیازمند تحقیق و تفحص و همچنین انجام مراحلی می‌باشد که مهم‌ترین آنها عبارت است از:

انتخاب بهترین تأمین‌کننده

در ابتدای کار شما بایستی با تحقیق بهترین تأمین‌کننده را پیدا نماید. همچنین می‌توانید از طریق منابع آنلاین، نمایشگاه تجاری نیز جهت انتخاب بهترین تأمین‌کننده کالا بهره بگیرید. بررسی تامین کنندگان در نهایت موجب کسب سود بسیار بالایی برای شما عزیزان خواهد شد.

مذاکره و گفتگو با فروشنده

پس از انتخاب بهترین فروشنده و تأمین‌کننده کالا بایستی با آنها مذاکره و ارتباط برقرار کنید. در این مرحله شما بایستی شرایط تجاری را به طور کامل شرح دهید.

بررسی کلیه مقررات وارداتی

در ادامه کار بایستی به طور کامل با قوانین و مقررات واردات اتو از دبی آشنایی داشته باشید، چرا که عدم آشنایی کامل با قوانین و مقررات موجب ایجاد ضرر در این زمینه برای شما خواهد شد.

چرا برای واردات و ترخیص اتو از ققنوس ترخیص استفاده کنید؟

بازرگانان عزیزی که  مایل به تجارت در زمینه واردات و ترخیص تجهیزات خشکشویی از جمله اتو هستند، می‌توانند با رعایت مقررات و طی مراحل آن اقدام به واردات کنند. واردات و ترخیص اتو بخار ممنوعیت و یا مشکل خاصی ندارد و فقط با آگاهی از مراحل ترخیص و واردات می‌توان سود خوبی از این کالا به دست آورد. در این موارد کمک گرفتن از ترخیص کاران توانمند و با تجربه در امر بازرگانی بسیار مهم است و در تسهیل روند ترخیص کالا تاثیر خوبی خواهد گذاشت. از طرفی توصیه می‌کنیم در انتخاب ترخیص کار خود نهایت دقت را داشته باشید تا به خوبی و با اطلاع از همه جوانب بدون هزینه اضافی کالای شما را ترخیص کند.

ققنوس ترخیص یکی از شرکت های بازرگانی مطرح و خوشنام که توانسته است طی سال‌ها فعالیت در زمینه‌ ترخیص کالا از ثبت سفارش، تنظیم اظهارنامه، حمل و نقل کالا، حواله ارز و تحویل کالا به صاحبین … اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما عزیزان هم در صورت تمایل به همکاری این شرکت در حوزه ترخیص اتو از گمرک، می‌توانید با ما تماس بگیرید و تجارتی مطمئن و راحت را تجربه نمایید.

جمع بندی

واردات لوازم خانگی از گذشته رونق دارد و تاجران سود زیادی از این راه کسب کرده‌اند. اما امروزه با توجه به قوانین و مقررات تدوین شده توسط وزارت صمت، ورود بعضی از لوازم خانگی، قانونی می‌باشد و در مقابل برخی دیگر ممنوعیت دارد. شما می‌توانید در این مورد از راهنمایی‌های تخصصی مشاوران و کارشناس ما در ققنوس ترخیص بهره‌مند شوید و همچنین مراحل ترخیص اتو از گمرک در سراسر کشور، ثبت سفارش، تهیه مدارک لازم برای ترخیص اتو بخار، ترانشیپ، حمل و نقل، انجام حواله‌های بانکی را به ما بسپارید.

واردات و ترخیص اتو بخار شامل چه هزینه‌هایی می‌شود؟

مهم‌ترین هزینه‌های واردات و ترخیص شامل تعرفه‌های گمرکی، هزینه‌های حمل و نقل کالا، هزینه انبارداری، هزینه ترخیص، هزینه ثبت سفارش کالا، خرید کالا و مواردی از این قبیل می‌شود.

کدام کشورها به عنوان بهترین کشورها جهت واردات اتو به ایران در نظر گرفته می‌شوند؟

 کشورهایی مانند چین، دبی، آلمان و کره به عنوان بهترین کشورها جهت انجام واردات اتو به ایران در نظر گرفته می‌شود.

چگونه می‌توان به انجام واردات عمده اتو بخار پرداخت؟

جهت انجام واردات عمده ابتدا بایستی بهترین تأمین کننده را انتخاب نمایید و پس از انتخاب با وی در مورد مسائل مربوط به واردات گفتگو کنید.

واردات اتو بخار از دبی و چین چه مزایایی را به همراه دارد؟

دبی و چین به عنوان کشورهای پیشرو در زمینه ساخت و طراحی انواع لوازم خانگی در نظر گرفته می‌شوند. از این رو انجام واردات از این کشورها می‌تواند سود بالایی را به همراه داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط