لوگو-ققنوس-ترخیص

۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک / 0 تا 100 واردات و ترخیص کالا

ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک

فهرست مطالب

مقدمه

ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک به عنوان یکی از خدمات ترخیص کالای شرکت ققنوس ترخیص در نظر گرفته می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برای فعالیت تجاری در ایران برخوردار می‌باشد. لازم است بدانید که سالیان دراز است که انواع ساعت‌های مچی به عنوان ابزاری جهت نشان دادن زمان و تاریخ با جنس‌ها و مدال‌های گوناگون در نظر گرفته می‌شوند. از این رو بازار مصرفی این کالا در سرتاسر جهان عرضه و گسترش یافته است و کمپانی‌های قدرتمندی در این زمینه شروع به فعالیت کردند.

البته لازم به ذکر است که در حال حاضر استفاده از انواع ساعت مچی بیشتر جهت اکسسوری و زینتی می‌باشد و استفاده از آویز ساعت مچی می‌تواند جلوی خاص به استایل شما ببخشد. در نتیجه با توجه به اهمیت واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک در این مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص به این موضوع می‌پردازیم.

مراحل ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک

یکی از موارد مهم در زمینه واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک انجام مراحل واردات آن می‌باشد در این بخش از مقاله به همراه شرکت ققنوس ترخیص به بررسی کامل و دقیق کلیه مراحل واردات ساعت‌های مچی به ایران می‌پردازیم تا با مطالعه این مقاله بتوانید به کلیه سؤالات خود به بهترین نحو پاسخ دهید از مهم‌ترین مراحل واردات آویز ساعت مچی عبارت است از:

مرحله یک: تحقیق در مورد نحوه بازار و انتخاب بهترین تأمین کننده

تحقیق در مورد نحوه بازار و انتخاب بهترین  تأمین کننده به عنوان گام‌های اصلی در فرایند واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک در نظر گرفته می‌شود. در واقع وارد کنندگان ایرانی بایستی تحقیقات کاملی را در بازارهای داخلی انجام دهند تا تقاضا بازارهای داخلی را جهت انواع مختلف آویزهای ساعت مچی و همچنین روند قیمت گذاری در بازار را شناسایی نمایند. همچنین لازم به ذکر است که این عمل می‌تواند به انتخاب بهترین  تأمین کننده نیز به شما عزیزان کمک نماید.

مرحله دوم: انجام بررسی‌های لازم در مورد تأمین کنندگان کالا

هنگام واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک بایستی به بررسی دقیق  تأمین کنندگان بپردازید. تاجران و بازرگانان ایرانی بایستی به دقت در مورد تأمین  کنندگان تحقیق نمایند تا از اعتبار، انطباق و قابل اطمینان بودن آنها اطمینان حاصل نماید. این امر ممکن است شامل بررسی شهرت، مجوز تجاری، قابلیت‌های تولید، کیفیت کالا و ثبات مالی تأمین کننده نیز باشد. لازم به ذکر است که انجام بررسی لازم برای تأمین کنندگان ایرانی می‌تواند ریسک‌ها را به حداقل برساند.

مرحله سوم: گفتگو و مذاکره با تأمین کنندگان کالا

مرحله سوم از مراحل واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک مربوط به گفتگو و مذاکره با تأمین کننده کالا می‌باشد. در مرحله بایستی اطلاعات کافی در زمینه کالا و موارد مربوط به آن را از تأمین کننده جویا شوید و در مورد مواردی مانند نوع حمل و نقل، کیفیت کالا، حجم کالا و مواردی از این قبیل گفتگو نمایید.

مرحله چهارم: رعایت کلیه مقررات و قوانین مربوط به ترخیص کالا

آگاهی از قوانین به عنوان یکی از بخش‌های حیاتی واردات و ترخیص آویز ساعت مچی در نظر گرفته می‌شود. تاجران و بازرگانان ایرانی بایستی با مقررات و قوانین به طور کامل آشنایی داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که این ممکن است شامل اخذ مجوز ترخیص کالا و گواهی‌های لازم و رعایت تعرفه‌ها باشد.

مرحله پنجم: اطمینان از کیفیت آویز ساعت مچی

کیفیت کالا برای تاجران و بازرگانان ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، چرا که کنترل کیفیت و بازرسی به عنوان یکی از بخش‌های جداناپذیر در فرایند واردات در نظر گرفته می‌شود. همچنین وارد کنندگان ایرانی باید الزامات کیفی واضحی را با  تأمین  کنندگان ایجاد نمایند. انجام بازرسی‌های قبل از حمل و نقل یا تعیین آژانس‌های بازرسی می‌تواند به کاهش ریسک کمک کند.

مرحله ششم: انتخاب بهترین نحوه حمل و نقل

 بهره‌گیری از بهترین نحوه حمل و نقل جهت واردات و ترخیص آویز ساعت مچی به ایران برای تاجران و بازرگانان بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. در نتیجه وارد کنندگان ایرانی بایستی فرایند حمل و نقل را با دقت کامل مورد بررسی قرار دهند. همچنین تاجران می‌توانند با مذاکره در مورد شرایط حمل و نقل مطلوب اطمینان لازم را در این زمینه کسب نمایند.

مرحله هفتم: اخذ مجوزات مورد نیاز

در این مرحله تاجر و بازرگان بایستی تمامی مجوزات و مدارکی که جهت واردات و ترخیص آویز ساعت از گمرک لازم و حیاتی می‌باشد را از سازمان‌های مربوط به آن دریافت نماید.

مرحله هشتم: پرداخت هزینه‌ها و مدیریت پرداخت‌ها

این مرحله که به عنوان یکی از مراحل مهم ترخیص آویز ساعت مچی از گمرگ در نظر گرفته می‌شود. در این مرحله تاجران بایستی هنگام معامله با تأمین  کنندگان شرایط پرداخت و روش‌های پرداخت را در نظر بگیرند که این امر با مذاکره صحیح قابل انجام است.

مرحله نهم: تحقیق در مورد نحوه بازار و انتخاب بهترین تأمین کننده

این مرحله به عنوان گام‌های اصلی در فرایند واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک در نظر گرفته می‌شود. در واقع وارد کنندگان ایرانی بایستی تحقیقات کاملی را در بازارهای داخلی انجام دهند تا تقاضا بازارهای داخلی را جهت انواع مختلف آویزهای ساعت مچی و همچنین روند قیمت گذاری در بازار را شناسایی نمایند. همچنین لازم به ذکر است که این عمل می‌تواند به انتخاب بهترین تأمین کننده نیز به شما عزیزان کمک نماید.

ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک
ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک

تحلیل روند واردات و صادرات آویز ساعت مچی در ایران

در این زمینه می‌توان گفت با توجه به اطلاعات موجود و در دسترس، روند واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک در ایران، در سال‌های اخیر بسیار افزایش یافته است. به نحوی که در سال ۱۳۹۸، بیش از ۱۶۰ هزار آویز ساعت مچی با ارزش بیش از ۲۴ میلیون دلار وارد کشور شده است.

همچنین این رقم نسبت به سال گذشته یعنی سال ۱۳۹۷، حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است اما در مقابل لازم است بدانید که در مورد صادرات آویز ساعت مچی وضعیت متفاوت می‌باشد. به صورتی که طبق آمارهای منتشر شده در سال ۱۳۹۸، صادرات آویز ساعت مچی به ارزش کمتر از یک میلیون دلار انجام شده است. همچنین در سال‌های قبل نیز صادرات این محصول به صورت ناچیز و کم بوده است.

در نتیجه با توجه به آمار و شواهد می‌توان گفت ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک در ایران به دلیل تقاضای بالا از این محصول در حال افزایش می‌باشد، اما صادرات این محصول به دلیل عدم تولید و صنعت سازی آن در ایران بسیار کم است.

برای ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک به چه مجوزهایی نیاز داریم؟

همانطور که قبلاً نیز در بخش مراحل واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک نیز پرداختیم، اخذ مجوزات به عنوان یکی از مراحل اصلی و مهم در زمینه واردات و ترخیص آویز ساعت مچی در نظر گرفته می‌شود. در نتیجه کلیه تاجران و بازرگانان موظف‌اند جهت واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک اتمامی مجوزات مربوط به ترخیص و واردات را از سازمان‌های مرتبط با آن دریافت و اخذ نمایند. از این رو در جدول زیر به مهم‌ترین مجوزات جهت واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک پرداخته‌ایم.

برای ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک به چه مجوزهایی نیاز داریم؟

کد تعرفه گمرکی انواع آویز ساعت مچی

هر نوع کالای وارداتی به ایران شامل یک کد ۸ رقمی می‌باشد که ترخیص کار یا حق العملکار کالا می‌تواند با تشخیص درست کد تعرفه، کالا مورد نظر خود را از لحاظ مواردی مانند اولویت کالایی، واحد اندازه‌گیری، لیست مجوزات لازم و موارد دیگر مورد بررسی قرار دهد. با توجه به اینکه آویز ساعت از انواع فلزات از جمله طلا و نقره یا استیل ساخته می‌شود. در نتیجه کد تعرفه گمرکی برای هر کدام از آنها متفاوت می‌باشد.

در نتیجه اگر علاقمند به آگاهی از کد تعرفه گمرکی کالای مورد نظر خود می‌باشید، می‌توانید با کارشناسان شرکت ققنوس ترخیص ارتباط برقرار کنید.

واردات آویز ساعت مچی
واردات آویز ساعت مچی

خدمات ققنوس ترخیص در زمینه ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک

شرکت ققنوس ترخیص با داشتن تجربه لازم در زمینه واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک به عنوان شرکتی معتبر و قابل اطمینان در این زمینه در نظر گرفته می‌شود. در نتیجه شما عزیزان می‌توانید هنگام انجام واردات و ترخیص از خدمات شرکت ققنوس ترخیص بهره‌مند شوید. از مهم‌ترین خدمات شرکت ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص آویز ساعت از گمرک شامل موارد زیر می‌گردد.

  • راهنمایی و مشاوره کامل در زمینه نوع و مدل کالا
  • آگاه سازی تاجران و بازرگانان از کد تعرفه گمرکی کالا
  • اخذ تمامی مجوزات و همچنین اخذ کارت بازرگانی جهت انجام واردات و ترخیص
  • انجام امور ترخیص کاری از گمرک
  • و…

جمع بندی

در این مقاله از سوی شرکت ققنوس ترخیص به طور کامل به نحوه واردات و ترخیص آویز ساعت از گمرک پرداختیم. شما عزیزان می‌توانید با مطالعه این مقاله به اطلاعات کافی در این زمینه دست یابید. همچنین لازم به ذکر است که شرکت ققنوس ترخیص با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه واردات و ترخیص خدماتی را به شما عزیزان در زمینه ثبت سفارش کالا، ترخیص کالا، اخذ کلیه مجوزات رسمی، تأمین و تخصیص ارز و… ارائه دهد.

آیا واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک به ایران سودآور است؟

بله. در واقع می‌توان گفت با توجه به موارد ذکر شده در مقاله تقاضا برای این کالا روبه‌افزایش است. از این رو واردات این کالا می‌تواند برای تاجران و بازرگانان سود بالایی را به همراه داشته باشد.

جهت واردات و ترخیص آویز ساعت مچی از گمرک چه مجوزاتی را باید دریافت کنیم؟

 مهم‌ترین این مجوزات شامل گواهی اصالت کالا، پروانه واردات کالا، مجوز واردات از سازمان صنعت، معدن و تجارت، بارنامه کالا و… می‌شود.

مهم‌ترین خدمات شرکت ققنوس ترخیص در زمینه واردات و ترخیص آویز ساعت مچی چیست؟

مهم‌ترین این خدمات شامل مشاوره و راهنمایی، آگاه‌سازی از کد تعرفه گمرکی، اخذ تمامی مجوزات و انجام امور ترخیص کاری می‌باشد.

واردات و ترخیص آویز ساعت مچی چه هزینه‌هایی را به دنبال دارد؟

مهمترین این هزینه‌ها شامل هزینه کارشناسی کالا، هزینه خریداری کالا، هزینه حمل و نقل و … می‌شود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط