۴۸۰۰۰۱۱۰ – ۰۲۱

واردات کالا از چه کشورهایی سودآورتر است؟

واردات-کالا-از-چه-کشورهایی-سودآورتر-است؟

فهرست مطالب

یکی از مهم ترین دلایلی که موجب واردات محصولات تجاری به کشور می شود، برطرف کردن نیاز جامعه به محصول مورد نظر است. اما در کنار این دلیل مهم و حیاتی انجام یک واردات پرسود به ایران برای واردکنندگان بسیار اهمیت دارد. در واقع کسب سود بالا دلیل دیگری است که تاجران را وادار می کند سختی های واردات را تحمل کنند. بر همین اساس تاجران قبل از آغاز فعالیت تجاری خود عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار می دهند.

این عوامل مانند انتخاب کالاهای پرسود وارداتی، کشور تولید کننده و … از جمله مسائل مهمی هستند که تاثیر بسیار زیادی بر سودآوری روند تجارت می گذارند. بر همین اساس ققنوس ترخیص با علم به تمامی عوامل موثر بر روند تجارت اقدام به تهیه این مقاله نموده و به معرفی کشورهای سودآور برای واردات پرسود به ایران پرداخته است.

واردات از کدام کشورها پرسودتر است؟

افرادی که قصد ورود به حوزه تجارت بین المللی را دارند برای این که بتوانند تجارتی موفق همراه با وارداتی پرسود به ایران  داشته باشند لازم است عوامل مختلف را مورد بررسی قرار دهند و تمامی جوانب کار را به درستی ارزیابی نمایند. این عوامل شامل موارد مختلفی همچون کالاهای پرسود وارداتی، شناخت کشورهایی که واردات کالا از آن ها سودآور است و … می باشد.

برای واردات یک محصول خاص ممکن است نام بیش از ده ها کشور در لیست واردکننده باشد اما این واردکننده است که باید با در نظر گرفتن عوامل مختلفی همچون قوانین تجارت بین المللی در کشور مبدأ، تنوع و کیفیت محصولات، فاصله بین دو کشور، راه های حمل و نقل و … یکی از این کشورها را انتخاب نماید.

کشورهایی که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت از جمله مواردی هستند که عوامل ذکر شده در بالا درباره آن ها بررسی شده است.

واردات پرسود به ایران با ققنوس ترخیص

واردات پر سود به ایران در صورتی امکان پذیر است که بتوان تمامی مراحل واردات و عوامل تاثیرگذار بر این فعالیت را به درستی شناخته و سپس به آن عمل کرد. با توجه به این که قوانین وضع شده در خصوص واردات کالا با تغییر عواملی چون شرایط تجارت با کشورهای مبدأ و تغییر نیازهای کشور مقصد، وضعیت تورم بازار و … 

به صورت سالانه در حال تغییر است، واردکنندگان نمی توانند در این مسیر تنها به تجربه تکیه کنند بلکه لازم است با داشتن یک مشاور آگاه و کاربلد علاوه بر استفاده از تجربه به صورت مداوم اطلاعات خود را بروز نمایند.

بر همین اساس ققنوس ترخیص با داشتن مشاوران ذوبده و کاربلد خدمات گوناگونی را در زمینه تهیه کالاهای پرسود وارداتی برای تامین نیاز بازارهای داخلی به مشتریان خود ارائه می دهد. مشتریان ققنوس ترخیص می توانند مهم ترین بخش واردات پرسود به ایران را که مربوط به ترخیص محموله تجاری وارداتی از گمرک می شود را به ترخیص کاران حرفه ای و مجرب ما واگذار نمایند.

کارشناسان ققنوس ترخیص با استفاده از تجربه، دانش و مهارت خود می توانند روند ترخیص کالا را در کوتاه ترین زمان و حداقل هزینه به پایان برسانند که این مسئله بر سود تجارت می افزاید.

کالاهای پرسود وارداتی به ایران کدام اند؟

کالاهای بسیار متنوعی برای واردات به ایران در سرتاسر جهان تولید می شوند اما این که وارد کننده کدام یک از این محصولات را انتخاب نماید مسئله ای است که نیاز به بررسی عوامل مختلفی دارد. یک از عوامل مهم در انتخاب کالاهای پرسود وارداتی به ایران مربوط به کشور تولید کننده بود که در بالا به معرفی تعداد از کشورهای حائز اهمیت برای واردات پرسود به ایران پرداختیم.

از جمله دیگر عوامل می توان به نیاز بازارهای داخلی، قیمت فروش محصولات، پیش بینی وضعیت بازارهای داخلی در آینده و … اشاره کرد. با توجه به این عوامل به معرفی تعدادی از کالاهای پرسود وارداتی خواهیم پرداخت.

لوازم جانبی موبایل

با فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه به ویژه نسخه های بروز و هوشمند نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان، می توان گفت واردات لوازم جانبی موبایل به کشور تجارتی سودآور برای واردکنندگان به حساب می آید. از جمله انواع این لوازم ها می توان به مواردی همچون هندزفری، قاب تلفن همراه، گلس، تاچ، باتری و … از برندهای مختلف سازنده تلفن همراه اشاره کرد.

لوازم آرایشی و بهداشتی

علاقه پایان ناپذیر بانوان به زیبایی و زیبا دیده شدن و همچنین اهمیت رعایت مسائل بهداشتی بین مردم جامعه باعث شده آمار فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار بالا باشد. بنابراین لوازم آرایشی و بهداشتی از کالاهای پرسود وارداتی به کشور به شمار می آیند. این محصولات تنوع بسیار زیادی در زمینه برند تولید، مواد مصرفی، زمینه استفاده و … دارند. از جمله انواع لوازم آرایشی و بهداشتی وارداتی می توان به مواردی همچون ماسک صورت، لوسیون بدن، انواع عطر و ادکلن، شامپوهای سر و بدن، کرم های مراقبتی و پوششی و …. اشاره کرد.

دوربین های مدار بسته

امروزه آمار استفاده از دوربین های مدار بسته بسیار افزایش یافته است و در بسیاری از مراکز خرید، مراکز درمانی، ادارات، بانک، منازل، مراکز آموزشی و … برای افزایش امنیت از دوربین های مدار بسته استفاده می شود؛ به خصوص که استفاده از این دوربین ها شرایط کنترل از راه دور را برای افراد فراهم نموده اند. بنابراین واردات این نوع کالای به کشور با توجه به بازار فروش مناسبی که دارد برای تاجران واردات پرسود به ایران محسوب می شود.

لوازم آشپزخانه

لوازم آشپزخانه از جمله کالاهای پرسود وارداتی است که همیشه و در هر برهه زمان طرفداران زیادی از تمامی اقشار جامعه داشته است. تنوع بسیار بالای انواع لوازم آشپزخانه مانند یخچال، فریزر، ماکروفر، سرویس قابلمه ، سرویس پذیرایی، میز ناهار خوری و … ، برندهای مختلف فعال در ساخت این لوازم، تنوع در طرح و رنگ باعث ایجاد رقابت چشم گیری در این بازار شده است.

بنابراین واردکنندگان می توانند با دریافت مشاوره های بازرگانی درست و به جا علاوه بر واردات پرسود به ایران، نبض بازار را در این زمینه به دست بگیرند.

بهترین کشور برای واردات به ایران چیست؟

برای واردات پرسود به ایران در ابتدای مقاله به معرفی لیست پرسودترین کشورها پرداختیم. از میان این کشورها مواردی هستند که سرآمد دیگر گزینه ها و بهترین کشور برای واردات کالا به ایران به حساب می آیند. دلیل این برتری در روند تهیه کالاهای پرسود وارداتی مزیتی هایی است که تنها در تجارت با بعضی از کشورهای اسم برده شده در جدول بالا وجود دارد.

از جمله بهترین کشورهای برای واردات پرسود به ایران می توان به کشورهایی همچون چین و دبی اشاره کرد. مزیت هایی که باعث برتری این کشورهای می شود در ادامه ذکر خواهد شد.

چین

  • تنوع بالای کالاهای پرسود وارداتی از نظر برند سازنده، طرح، کیفیت و …
  • وجود تعداد زیادی تولید کننده در این کشور که مشکل پیدا کردن تولید کننده را از بین می برد.
  • سفارشی سازی محصولات بر اساس نظر خریدار
  • قیمت های بسیار مناسب به دلیل ارزان قیمت بودن نیروی کار
  • وجود فروشگاه های انترنتی که با وجود آن ها نیاز به تهیه پاسپورت و ویزا و سفر به چین نیست.
  • و …

دبی

  • امکان تهیه بهترین برندها برای واردات پرسود به ایران
  • فاصله بسیار کوتاه بین دو کشور
  • وجود نمایشگاه های بین المللی از محصولات مختلف در این کشور که انتخاب را برای خریدار آسان می کند.
  • امکان ارسال کالا به ایران از سه روش حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی
  • و …

سوالات متداول

واردات پرسود به ایران از کدام کشورها ممکن است؟

از جمله کشورهایی که برای خرید کالاهای پرسود وارداتی مناسب هستند می توان به مواردی همچون چین، تایلند، هند، عمارات متحده عربی، تایوان، ترکیه، کره جنوبی، کشورهای اروپایی و …. اشاره کرد.

کالاهای پرسود وارداتی به ایران چه ویژگی هایی دارند؟

کالاهایی که گزینه مناسبی برای واردات پرسود به ایران محسوب می شوند یا بازار فروش خوبی دارند و میزان تقاضای آن ها زیاد است و یا باعث تولید یک محصول یا خدمات پر مصرف می شوند.

کدام کالاها برای واردات به ایران پرسود هستند؟

از جمله کالاهای پرسود وارداتی می توان به مواردی چون لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، لوازم جانبی موبایل، دوربین های مدار بسته و … اشاره کرد.

چرا کشور چین یکی از بهترین گزینه های برای واردات پرسود به ایران است؟

علت انتخاب کشور چین توسط واردکنندگان کالا به ایران مزیت های تجارت با این کشور است. در واقع این کشور دارای تعداد زیادی تولید کننده، محصولات متنوع، امکان سفارشی سازی محصولات، قیمت فروش بسیار مناسب و … را دارد.

جمع بندی

کالاهای پرسود وارداتی که در داخل کشور بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده اند در صورتی باعث کسب سود تاجران می شوند که از کشورهای مناسبی تهیه شده باشند. به طور مثال اگر واردکنندگان محصولی مانند لوازم آرایشی که طرفداران بسیار زیادی دارد را از کشوری که بسیار دور از نظر موقعیت جغرافیایی خریداری کنند باید هزینه زیادی برای حمل و نقل آن بپردازند، بنابراین سود چندانی از این واردات پرسود به ایران به دست نمی آورند.

بر همین اساس لازم است به خوبی و با دقت بالا درباره تمامی کشورهایی که به تولید کالاهای پرسود وارداتی می پردازند تحقیق شود. تاجران می توانند در این زمینه با استفاده از خدمات ققنوس ترخیص در هزینه های بیهوده واردات صرفه جویی کرده و سود بیشتری کسب نمایند.

برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط